Mode & Beauty alle pijlers

Vintage & modegeschiedenis

08-01-2012 19:54 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze een topic voor vintage liefhebbers. Om te praten over leuke winkels, aankopen en websites... maar ook het delen van leuke inspiratie foto's etc. etc..







Om Wikipedia te quoten, met de hier door mij bedoelde defenitie van 'vintage:' "Vintage omvat oude kleding, schoeisel en accessoires waarvoor een hernieuwde belangstelling bestaat. Meestal gaat het om designerkleding of met de hand gemaakte kledingstukken die typisch zijn voor een bepaalde tijdgeest en die een zekere stilistische waarde hebben"



Voor mij staat de term vintage dus voor de liefde van mode uit de geschiedenis, tot de jaren '80, al dan niet gedragen/tweedehands. Ik werk al jaren in de vintage branche en heb een doorgewinterde liefde voor modegeschiedenis, en hoop op deze manier mede-enthousiasten te ontmoeten!
Alle reacties Link kopieren
wat ben jij toch decadent ceci !
Alle reacties Link kopieren
quote:princessetamtam schreef op 01 mei 2012 @ 21:21:

wat ben jij toch decadent ceci ! Niks mis mee, mijn poesjes doen graag mee
Alle reacties Link kopieren
je weet wie het zegt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het er over gehad met Viva en ik mag wel mijn blog noemen, en updates etc. alleen niet meer direct doorlinken (dit geld voor alle bloggers hier, niet alleen voor mij). Dus ik raad nogmaals (niet alleen voor mijn blog, maar algemeen) aan ergens een volgaccount bij aan te maken die het voor je bijhoudt. Als je dan een paar dagen bijv. even niet aan het surfen bent geweest mis je niks.
Alle reacties Link kopieren
Pffff wat een beleid weer... maar goed, we willen je hier ook niet kwijt
Alle reacties Link kopieren
Nah ja gut ik snap het ook nogsteeds niet, maar ik kan iig vrij spreken en dat is prettig. Hoe mensen er dan terecht komen moeten ze zelf even bedenken haha. Maar opzich is mijn naam intoetsen op Google al afdoende.