Mode & Beauty alle pijlers

Wat voor ondergoed onder hele doorschijnende witte broek?

29-07-2007 23:08 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele leuke witte broek gekocht, maar hij schijnt onwijs door. Normaal gesproken draag ik dan een huidkleurig broekje, maar onder deze broek (het is heel dunne katoenen stof) zie je dan de randjes van dat broekje omdat die een beetje oprollen tijdens het lopen. Echt heel lelijk!

Mijn vraag: wat moet ik er nu onder aan? Ben ik nu gedoemd om met zo'n broekje met pijpen tot aan mijn knieeen te gaan lopen? Het is een zomerbroek en dat lijkt me wel erg warm worden...
Alle reacties Link kopieren
Toevallig vandaag in een oud topic hier gelezen (even terugzoeken dus): alles met een roodpigment (maar onder een erg dunne broek is signaalrood weer riskant) én lichtgroen. Succes.
Alle reacties Link kopieren
En dan naadloos zo te horen. Een andere schrijfster was geslaagd bij de Hema.
Alle reacties Link kopieren
Naadloos? Ok. Mijn broekje komt ook van de Hema, maar blijkbaar hebben ze daar ook een naadloze versie.

Ga morgen even kijken!
Alle reacties Link kopieren
Bij de Hema hebben ze ook lichtroze naadloze boxertjes, die zijn heel leuk en je ziet er helemaal nix van. :)
'Dyanne'  bij Livera heeft hele mooi huidskleurige/naadloze strings, enz.
Geen ondergoed?



en anders idd huidkleurige of lichtroze string. let wel op dat ie niet te strak zit anders snijdt ie bij je heupen en dan zie je m alsnog.
Alle reacties Link kopieren
Geen ondergoed? Dat vind ik echt vreselijk ordinair. Dan ziet iedereen mijn blote kont! Zelfde geldt voor een string. Nee, ik wil echt een broekje.
Alle reacties Link kopieren
Las eens ergens dat als je pijpjes oprollen je een grotere maat moet nemen. Schijnen de pijpjes minder van op te rollen.
Alle reacties Link kopieren
Een wit wielrennersbroekje
Alle reacties Link kopieren
neee, geen wit hoor, wit onder wit zie je heel goed.

Huidkleurig, rood of zachtgroen (en deze 2 kleuren afhankelijk of je veel roze of veel geel in je huid hebt).

Ik zou een boxershortje met korte pijpjes aandoen, en zoals al gezegd is niet te klein, dan rollen de pijpjes op.
Alle reacties Link kopieren
Op naar de Hema zou ik zeggen ;) Heb daar n fijne rode, naadloze gekocht slip gekocht. Maar je kunt ook n boxer doen (hadden ze ook in t rood)

Nu nog mooi zomers weer, maar met je broek zit je goed :)
Alle reacties Link kopieren
Hm, tot nu toe schijnt alles wat ik geprobeerd heb door. Heb net bij de hema een roze boxershort en slip gekocht, maar het schijnt nog steeds door. Misschien toch niet de goede kleur voor mij? Bovendien zag ik nog steeds randjes :( Volgens mij was die broek een miskoop...
En dit:





Zelf heb ik deze bh (onder)... echt prachtig ergens onder.

Deze string/slip is echt naadloos (de hema vind ik niet helemaal naadloos, blijf die ook altijd zien).





Bij livera te koop. Zie ook hun site. Event. daar passen en je witte broek meenemen.



succes
Is dus de collectie van Dyanne Beekman
Alle reacties Link kopieren
een hipster van Sloggi, helemaal naadloos en goede kleur naturel onder wit. Heb zelf ook een linnen witte broek, zie je ook echt alles door. Behalve deze hipster. Ook ideaal onder jurkjes.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat er bestaat op het gebied van naadloos ondergoed, en voor mij is Sloggi tot nu toe de winnaar. Die slips van Dyanne zijn mooi, maar de kleur (huid) zag je wel onder mijn witte broek en daarmee dus ook de randjes. Erg jammer.

Heb ook die seamless dingen van de Hema geprobeerd maar die zijn echt waardeloos. Die dingen werken wel onder een witte linnen broek, maar onder wit katoen zie je ze dus gewoon duidelijk zitten. Althans, bij mij wel.

Mocht iemand een gat in de markt zoeken: ga ondergoed ontwerpen die je écht niet ziet, ook niet onder de dunste kleding...
Alle reacties Link kopieren
Mey heeft naadloze slip "Illusion " in diverse modellen (hipster, string, bikini) , materiaal polyamide/elasthan in zwart, wit & huidkleur. Ik heb er verschillende en je ziet echt geen naad. Ik heb ze in een lingeriezaak gekocht.
Alle reacties Link kopieren
in elk geval iets in huidskleur....erg lelijk om te zien, maar onder wit zie je het echt niet! En idd de boxertjes van de HEMA.....succes!!
Alle reacties Link kopieren
Huidskleur lijkt de meest logische oplossing, maar dat schijnt vaak juist door.

Roze schijnt ook meestal teveel door.



De beste oplossing is donkerrood of vrij donker paars. Dat weet ik van iemand die modeshows loopt.
Katoenen huidkleur strings?



Draag ik en schijnt niet door wit linnen. Evt. putten in billen zie je dan ook extra goed, dus sowieso oppassen met dunne stoffen als je die hebt... je ziet wel eens mensen lopen O_O
Alle reacties Link kopieren
donkerrood of donker paars?? Zijn niet de meest logische kleuren, maar aangezien huidskleur bij mij toch niet zo mooi is ga ik dat toch maar eens proberen dan denk ik.



Strings onder een witte broek vind ik echt niet mooi. Is toch niet fijn dat iedereen gewoon je billen kan zien?? Nee, dan nog liever een huidkleurig broekje dat je een beetje ziet zitten....
Alle reacties Link kopieren
of niets...dan zie je ook niets haha
Alle reacties Link kopieren
Het schijnt dat mannen het juist weer erg leuk vinden als je WEL ziet wat voor ondergoed je draagt.

Maar daar zijn het dan ook weer mannen voor.



(ik draag rood of huidskleurige strings onder wit linnen broeken)
Alle reacties Link kopieren
Als je een g-string koopt, heb je geen driehoekje boven je billen dat je ziet, maar gewoon eigenlijk 2 touwtjes.... dat zie je zeker niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven