Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning allemaal !



Hoop dat het met iedereen goed gaat !



Daar ben ik weer na tijdje niet te zijn geweest, er is zoveel gebeurd dat ik het geeneens hier wil neertikken.



Wel heb ik er 3 nieuwe geuren bij en tot mijn verrassing kreeg ik gisteren al complimenten dat ik lekker rook, terwijl het geurtje afgekraakt word op fragantica !



Ik heb dus, alle 3 van yves rocher: Clea, Yria en monai tahiti alcolvrije parfum gekocht te samen met de olie. Ik had gisteren de Clea op, en hij ruikt een beetje idd naar Chanel 5 maar iets zoeter, ik persoonlijk vind hem zalig, volgens mij ook een klassieker want hij bestaat al sinds 1983, als ik goed gelezen heb ? nou iig kreeg ik al een compliment van: zo jij ruikt lekker hahaha.



Het optreden ging overings goed, heb keihard ervoor moeten repeteren, maar dan speel je ook the stones wel loud and clear mee



Kennen jullie overings Liberte van Cacherel ? Ik zit eraan te denken deze nog aanteschaffen omdat ik nog steeds baal dat YR Nature milojonaire eruit geknalt heeft, die was zo lekker! Nu las ik dus dat Liberte beetje erop lijkt en dat hij alleen iets meer van het orange in zich had ? tsja...



Vandaag ga ik in: monoi tahiti olie en luchtje, ''s kijken wat het opleverd hihi.



Fijne dag allemaal,

X
Graag gedaan Plommetje



In Eclat d'Arpège - Lanvin vandaag, gisteravond in Fantasy BS



Girl dat zijn lekkere geuren hoor! Clea heb ik vroeger ook gebruikt, lekkere geur!

Liberte ken ik, maar dat is persoonlijk, vind ik geen fijne geur. Vlgs mij wordt ie bij de Kijkshop verkocht.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Plom, vandaag weer klussen? Succes!



Girl, fijn om je weer te zien!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, ik ken ze alle drie en ze zijn echt heerlijk! Ik heb ook een aantal spulletjes uit de Monoï de Tahiti serie, het ruikt zo lekker zomers!



Liberté ken ik, maar ik weet niet of hij op Nature Millénaire lijkt, het is te lang geleden dat ik Nature Millénaire heb geroken.



Vandaag in Caravelle Épicée - Frapin.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Klopt, Taylor, en hij is zelfs flink afgeprijsd:



http://www.kijkshop.nl/pr ... acharel/cacharel-liberte/
Eternity van calvin klein
Alle reacties Link kopieren
Morning,



Dalida ,chaos hier .Druk met huis dochter en daardoor hier ook alles op zijn kop met dozen ed . Klinkt hard,maar blij als ze over is .Tuurlijk ga ik haar missen ,gisteren samen half Ikea leeggekocht ,was ff gezellig na het verf en schoonmaakwerk .

Maar super gaaf geworden tot nu toe en het eind in zicht .



Girl ,fijn dat je er bent meis . Ik gebruik al jaren de olie van Monoï de Tahiti,zalig goedje .



Meiden ,gauw weer verder ,zie dat er een bus voor mijn raam staat .



liefs

Plom
Alle reacties Link kopieren
Oja Taylor,alle proefjes ruiken goed ,de Opium variant ietsje minder op mijn huid ,maar ben er super blij mee !!!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Plom, succes met de laatste loodjes!



Vandaag in Nu - Yves Saint Laurent.



Nu: bergamot, black pepper, cardamom, jasmine, carnation, orchid, vetiver, sandalwood, incense, amber, vanilla, musk.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Taylor, ik heb Liberte geroken, mij te zoet! hij lijkt ergens ook heel erg op angel TM, en die laatste kan ik echt niet waarderen.



De Monoi, olie en alcoholvrije parfum, heb ik al weggegeven, hij rook echt zo vies op mijn huid, bedorve koude poffertjes, gatverdamme, een vriend heeft even mee beoordeeld en zij ook van, girl dit is echt niet lekker. Gelukkig was alles met 50% korting hahaa, de rest bevald mij uitstekend vooral de oogreiniger.



Plom, ik ben gek van Opium, op ijn huid ruikt hij echt super, ik heb er zoveel complimenten over gekregen, gek he dat elk huidje anders reageerd.



Vandaag: in Clea, mannn echt zalig gewoon.



Oja... Sophia is nu al een weekje bij mij hoor, heb haar met 6 weken op kunnen halen. ze is echt een knuffelmeisje, heel zacht karaktertje heel lief heel rustig, kan Miep een voorbeeld aan nemen, die houd mij al dagen snachts wakker ! aandachtvragertje dus. Ik zal binnenkort foto's plaatsen op hyves of facebook.



Fijne zondag !

X
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,



Eergister in Beautiful Estee lauder thanks Taylor .

Gisteren in Coco M EDP van Chanel .

Vandaag in Obsession CK



Zag dat ik wel gepost had,maar parfum vergeten hahaha.



Girl,ik ben ook gek op Opium ,ook veel complimentjes mee.Dit is een proefje Belle D"Opium .Manlief en dochter vinden het zalig ruiken ,maar ben nog niet enthousiast zoals met de gewone .Jammer dat Monoi het niet goed op je velletje doet ..Ben benieuwd naar Sophia !



Fijne dag !
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Heb een druk weekend gehad, nu eindelijk weer even tijd om te posten.



Girl, wat jammer van de Monoï, maar gelukkig waren het geen dure spullen! Ben heel benieuwd naar de foto's van Sophia!



Plom, alle drukte achter de rug? Je ruikt heerlijk vandaag, Obsession is en blijft mooi.



Gisteren droeg ik Al Oudh - L'Artisan Parfumeur.



Vandaag in Traversée du Bosphore - L'Artisan Parfumeur (proefje).



Traversée du Bosphore: apple, pomegranate, saffron, Turkish delight accord (lemon, rose, pistachio), iris, tulip, tobacco, leather, amber, vanilla, musk.



Een geweldige geur, op mijn huid is het een zoete, zachte leergeur, echt heel mooi. Hij vervliegt helaas wel snel, maar ik wil hem te zijner tijd toch aanschaffen.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Goeiemiddag allemaal .



Gelukkig wel Dalida , moet nog wel wat dingetjes gebeuren.Blijft gelukkig ook lang hangen Obsession ! Jammer dat Traversée du Bosphore - L'Artisan Parfumeur snel vervliegt,wordt dus veel bijspuiten denk ik ...



Taylor ,raar vraagje ,je proefje van Beautiful ruikt wel erg naar Fantasy ,of slaat mijn fantasie nu comleet op hol ?



Vandaag in Sun .



fijne dag !!



Plom
Alle reacties Link kopieren
dag dames



Monoi stinkt echt bij mij, dus ik kan me girl's probleem voorstellen! En vandaag in de overheerlijke Chypre Fruite van Montale!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag lieve dames,



Plom, fijn dat de ergste drukte achter de rug is.

En Obsession blijft heel lang hangen, echt super!



Marcelle, je ruikt lekker!



Vandaag in Iris Poudre - Frédéric Malle (proefje).



Fijne dag!



Haha Nee hoor Plom, kan echt niet. Beautiful en Fantasy zijn écht hele verschillende geuren. In het buisje heeft ook niets anders gezeten, komt bij parf vandaan



In Bruno Banani - Magic Woman vandaag



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Haha,nou het mystery is opgelost Taylor .Het was wel Fantasy (denk ik),door de verhuizing is een proefje van dochter in mijn kast gekomen. Het was iig geen Beautiful ,die kende ik al en heb ik ook van jouw proefje al gedragen,vond het al zo raar

dat tie ineens zo anders rook ... .Blij dat mijn neus toch nog het goed doet





Maar goed Beautiful vind ik zalig en wordt mijn volgende aankoop !!



Fijne dag allemaal .



gr Plompiedom



Dus in Beautiful vandaag !!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Plom, ik dacht ook al, Fantasy en Beautiful lijken écht niet op elkaar!

Beautiful is inderdaad zalig, maar op mijn huid komt hij helaas niet goed tot zijn recht.



Vandaag in Havana Vanille - L'Artisan Parfumeur.



Havana Vanille: mandarin, orange, clove, dried fruits, rose, narcissus absolute, immortelle, rum, incense, tobacco leaf, tonka bean, benzoin, Tolu balsam, vetiver, leather, patchouli, moss, smoked woods, amber, vanilla, musk.



Fijne dag!



Plom dat kan toch, vergissen is menselijk.

Beautiful vind ik echt zo'n vrouwelijke geur, krijg er erg veel complimenten over.....



Doet de Havanna Vanille het nu wel goed op je huid Dalida..?
Alle reacties Link kopieren
Taylor, in de topnoten zit iets muffigs (een chrysant die zijn mooiste tijd heeft gehad, zoiets), maar als die noot is verdwenen is de geur toch goed draagbaar.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal



Foto''s moeten nog komen hoor, ik moet ze bleutooten naar een vriend van me, mijn pc is een beetje een oude sok aan het worden en ik kan mijn foon niet uploaden op deze sok.



Vandaag kappertje geweest, mijn haar is nu al weer over mijn kin en pony is al weer een niet pony zelfs mijn kapster zei het vandaag, jou haar groeit wel zo''n 2,5 cm per maand, ik vind dat aan de ene kant niet zo leuk, want zat weer voor mijn ultra-lichte asblond in de stoel grrrrr !! mijn uitgroei gaat te hard hahahaha dure grap telkens. Kleur is wel weer heel mooi, geen rood-pigmentje te vinden en ik laat het sowieso weer tot schouderlengte groeien, deze laatse haarcut, was omdat mijn haar gewoonweg verziekt was door de vorige kapsalon!! maar ja ik kan al weer een vlecht dus, ik moet niet mopperen dat mijn haar zo snel groeit hihi, echt ik wer hoor.



Hahahhahaha grappig verhaal van dat beautyfull en fantasie, hihi. Fijn Plom dat het mysterie is opgelost !



Goed vandaag in: Yves Rocher-Clea.



Fijne dag, ik ga mijn beesies even oppakken
Alle reacties Link kopieren
Morghuh allemaal!



Je haar en beestjes zien er super goed uit Girl !Mooie en leuke foto's .

Vandaag hier heerlijk zonnetje ,ziet er goed uit.Zo een uurtje zonnen tussen het opruimen door .



Vandaag in Angel EDP (toch weer een hoog jammie gehalte)

doet het erg goed .



Fijne donderdag allemaal !

Plom

Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Girl, foto's gezien, leuk!! Sophia lijkt wel iets op een cavia die ik vroeger had, Pinkeltje.



Plom, hier ook een heerlijk zonnetje (helaas waait het wel flink), ik ga vanmiddag ook even in de tuin zitten.



Vandaag in Muscs Koublaï Khän - Serge Lutens.



Fijne zonnige dag!



Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag meiden !



Plom, dank je wel !!



Dalida, Sophia: zij is een rex-us teddy hahaha, wat een benaming he ze is gefokt door een rex X rex. Rexen staan bekend om hun hoge knuffel factor en ze zijn heel rustig en dat klopt ook wel. Miep is een gladharige us-teddy, staan ook bekent als knuffels maar minder dan Rexen. Bortsel-cavia's schijnen niet van knuffelen te houden en bijten veel, maar daar ben ik het niet mee eens, want ik kon vroeger een vriendinnetje die een borstel had en die was super lief en aanhankelijk Nu is een beer meer aanhankelijk dan een zeug! whahahhaa Zeug hihi, ach in het engels heten ze sowieso biggetjes, mini varkentjes dus ! Dalida, zo leuk dat Sophia op die van jou lijkt, ze is echt een schattig snoesje.



Plom idd veel wind hoor, ik had een bolero over mijn jurkje aan, mij te koud toch... ik ben ook een echte kouwkleun hoor



fijn dat angel vandaag goed uitpakte ! tsja, iedere dag is anders ik heb het ook met geuren, ene dag is hij onwijs zalig de volgende dag is hij neit te nassen



Ik ben saai meiden, want wederom in Clea, maar hij past echt zo goed bij mij, ik denk dat dit mijn signature-parfum is, en dat terwijl ze op fragantica zo negative zijn, ik snap het niet, volgens mij zeggen ze ook maar gewoon wat om het zeggen hahahhahahaa. Ik snap sowieso het granny-smell geval niet, wat is dat dan granny smell ? kukident met musk smell ? idiotery vind ik het.



Oh, vanavond ga ik in strawberry oil, blijkbaar vind Miep mij dan lekker ruiken, Dipdap niet die gaat direct haar ratje in whahahhahaa, wat een verhalen he over die beesten van mij ? tsja.. echte dierenvriend ben ik hoor



Fijne avond allemaal !



X
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi lieve dames



Er is genoeg geschreven zie ik wel Girl, gefeliciteerd met je nieuwe gezinsuitbreiding Wat een schatje is ze, heb de foto's gezien Lekker genieten ervan!!



Plom, ik heb al een week geen zon gezien (schrijven), sowieso is het hier altijd wat minder qua weer, maar het was hier echt mwa. Gelukkig maar, had een kuurtje tegen gordelroos (op mijn ooglid) en ik mocht met die kuur ook niet in de zon. Gelukkig nu wel weer



Girl, ik wou dat mijn haar zo snel groeide! Ik heb het nu praktisch op mijn schouders hangen, maar steek het eigenlijk altijd op, wel zo gemakkelijk



Ik ga me zo omkleden. Vandaag naar North Sea Jazz en ik kijk vooral uit naar het concert dat om 1.15 begint vannacht, PRINCE En de 26e juli gaan we weer naar hem toe, heel vervelend. Hoop dat ik morgen fit ben als we naar Lianne Tio gaan, maar dat zal wel goed komen



Ik ga in Tubereuse Couture van Parfumerie Generale vandaag



Fijne dag allemaal!
Hoi hoi



Gister in Fantasy, vandaag in Sea & Sun in Cadaques - Salvador Dali



Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven