Blog over Barbie

03-01-2014 17:13 161 berichten
Krijg nou tieten; een hele blog over Barbie.



Als ik een topic open over een mede forummer word ik geband, maar een blog is prima hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:oscarzetaacosta schreef op 03 januari 2014 @ 17:37:

[...]





Jij snapt natuurlijk ook wel dat de blog niet gaat over Barbie, niet echt in elk geval.

De blog stelt een patroon van (wan)gedrag aan de kaak op dit forum ten opzichte van mensen die niet tot de zogenaamde 'inner circle' behoren.

Vooral jonge naïeve vrouwen die enigszins dommige problemen voorleggen aan de mensen op dit forum worden vaak genadeloos de grond in gestampt door deze 'inner circle' figuren.

Deze threads verzanden dan ook vaak in een onderonsje tussen senior forumleden met onbegrijpelijke, niet grappige inside jokes en een hoop gekrakeel wat nog het meeste aan een kippenslachterij op een drukke dag doet denken.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Geweldig. Ik zou juist denken dat deze blog een relletje gaat opleveren, terwijl zij denk ik Barbie wel om toestemming gevraagd heeft.



En nou ja, leef en laat leven.

Als Barbiee het prima vind, is het oké toch?

Wacht eerst haar reactie af..:)
Alle reacties Link kopieren
quote:_isis_ schreef op 03 januari 2014 @ 17:36:

barbiee zal hier wel toestemming voor hebben gegeven denk niet dat een blog plaatsen over een forummer zo maar mag.O jawel hoor. Sanoma mag iedere letter die je hier plaatst (mis) gebruiken. Daar ben je zelf akkoord mee gegaan. Dus ook jij hebt toestemming gegeven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Alweer tijd voor de blogrel? Ik heb nog een oude viva-kalender geloof ik, dat foto-topic had ik ook nog niet verwacht. Kan iemand me updaten: welk type topic is er nu aan de beurt? Nu-al-paaseitjes-in-de-winkel of sla ik er dan één over?
Alle reacties Link kopieren
Blog klopt en is leuk geschreven.
Ik vind Barbiee aardig overkomen, dus in die zin heeft Mayke gelijk. Maar ik vind niet dat het gros van de forummers hier zijn verzuurd. Er zitten wel een paar zure tantes tussen, maar daar probeer ik altijd overheen te lezen
Alle reacties Link kopieren
quote:oldwood schreef op 03 januari 2014 @ 17:32:

Er zit wel een kern van waarheid in de blog,

Heb barbiee haar topics telkens meegelezen en het zijn leuke topics, behalve de nare reacties en ondanks die reacties blijft ze vriendelijk en netjes.



Vind ik ook. Soms zat ik met de bek open over het grofheidsgehalte van de reacties. Mag geloof ik allemaal, maar als de desbetreffende forummers zo iets zelf voor de kiezen hadden gekregen, was het hek denk ik van de dam geweest.

En ik vond Barbiee op dit vlak heel netjes blijven. Ze heeft op dat vlak zeker wel stijl.
Alle reacties Link kopieren
quote:oscarzetaacosta schreef op 03 januari 2014 @ 17:37:

[...]





Jij snapt natuurlijk ook wel dat de blog niet gaat over Barbie, niet echt in elk geval.

De blog stelt een patroon van (wan)gedrag aan de kaak op dit forum ten opzichte van mensen die niet tot de zogenaamde 'inner circle' behoren.

Vooral jonge naïeve vrouwen die enigszins dommige problemen voorleggen aan de mensen op dit forum worden vaak genadeloos de grond in gestampt door deze 'inner circle' figuren.

Deze threads verzanden dan ook vaak in een onderonsje tussen senior forumleden met onbegrijpelijke, niet grappige inside jokes en een hoop gekrakeel wat nog het meeste aan een kippenslachterij op een drukke dag doet denken.Perfect verwoord!
Alle reacties Link kopieren
Babies juni 2013



Ik dacht dat er daadwerkelijk nog een topic over B. was geopend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dat er een blog geopend mag worden over een forummer vind ik wel bijzonder. En die blogger forumt dus ook, dus is het een forummer die in haar hoedanigheid als blogger een blog opent over een andere forummer. Weer een typisch voorbeeld van Sanoma's tweematenmeetbeleid.



Nou jullie hebben bij deze mijn uitdrukkelijke toestemming een topic over me te openen hoor. Maar nee, dàt mag natuurlijk weer niet. Een enorm verschil tenslotte, een blog of een topic. Pfffft.
Alle reacties Link kopieren
verzuurde huisvrouwen? Nou zeg, beetje het publiek van je blog afkraken! Ga dan ergens anders schrijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:highwaynation schreef op 03 januari 2014 @ 18:56:

verzuurde huisvrouwen? Nou zeg, beetje het publiek van je blog afkraken! Ga dan ergens anders schrijven.Grappig, dat iedereen zo ongeveer lullig mag doen over Barbie, maar als er iets over de andere forummers wordt gezegd...
Alle reacties Link kopieren
Laat mensen toch zijn wie ze zijn. Pas maar op dat je niet precies hetzelfde doet toch? Er in deze toch geen 'kant' te kiezen? Alles wat er geschreven wordt is toch (internet) gedrag? En zomaar mensen op dit forum zure zeikerds noemen is dan toch net zulk bizar internetgedrag als Barbiee een hoer noemen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Dus de les die we vandaag leren is dat wanneer we dingen willen posten die tegen de huisregels indruisen, we ook gewoon een blogger kunnen worden?



Ach tja, zo wordt er tenminste nog een blog gelezen. Was straal vergeten dat ze er nog waren sinds ze niet meer zo overzichtelijk (ja, hierover valt natuurlijk te twisten) aan de zijkant van het forum staan.
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Houston77007 schreef op 03 januari 2014 @ 17:52:

[...]





Jij daarentegen tovert met je warme liefdevolle posts altijd een glimlach op ieders lippen.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik mag toch aannemen dat er tegenover de forummer(s) die Barbiee hebben uitgescholden voor Oostblokhoer, passende maatregelen zijn genomen?
ik wil ook wel een blog schrijven over random forummers
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 januari 2014 @ 19:43:

ik wil ook wel een blog schrijven over random forummers
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 03 januari 2014 @ 19:00:

Laat mensen toch zijn wie ze zijn. Pas maar op dat je niet precies hetzelfde doet toch? Er in deze toch geen 'kant' te kiezen? Alles wat er geschreven wordt is toch (internet) gedrag? En zomaar mensen op dit forum zure zeikerds noemen is dan toch net zulk bizar internetgedrag als Barbiee een hoer noemen?



+1



Wel opvallend dat hier dan weer alleen maar hele aardige, respectvolle en onverzuurde forumsters reageren!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollenstonecraft schreef op 03 januari 2014 @ 19:51:

[...]





+1



Wel opvallend dat hier dan weer alleen maar hele aardige, respectvolle en onverzuurde forumsters reageren!Ze passen hier wel op, die zure huiswijven
Blogschrijfster kan niet eens de naam van Barbiee goed schrijven dusssssss
Tja Barbie vraagt zelf waarom ze niet wordt aangenomen en plaatst dan fotos. Dat er dan een forummer reageert dat ze eruit ziet als een oostblokhoer is wat anders dan zeggen dat ze een oostblokhoer is. Wezelijk verschil. Verder doet de blogger wel erg negatief en alles-over-1-kam-scheerderig met die verzuurde huisvrouwen. Als ik naar mezelf kijk alles behalve dat. En hier en daar een klein spelfoutje och zal ik niet wakker van worden. Maar als een post vol staat met gruwelijkheden als "hij wilt" dan krijg ik daar wel redelijk kromme tenen van. Het staat zo ontiegelijk dommig...
Mag het wel als de forumster gewoon ook de blog heeft geschreven?



Oftewel het is gewoon een en dezelfde persoon daar nu een scherpe blog over heeft geschreven?
Alle reacties Link kopieren
quote:diana_banana schreef op 03 januari 2014 @ 20:04:

[...]





Ze passen hier wel op, die zure huiswijven Tsja......

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:annapalona schreef op 03 januari 2014 @ 20:11:

Oftewel het is gewoon een en dezelfde persoon daar nu een scherpe blog over heeft geschreven?Kan maar zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven