Blog over Barbie

03-01-2014 17:13 161 berichten
Krijg nou tieten; een hele blog over Barbie.



Als ik een topic open over een mede forummer word ik geband, maar een blog is prima hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:soley79 schreef op 05 januari 2014 @ 10:56:

Er is door een aantal mensen in het modtopic aangegeven dat het niet oké is om als forummende blogger een blog over een medeforummer te openen. Een topic mag immers ook niet. Resultaat? De blogger in kwestie komt meeforummen om de boel glad te strijken

Aan het velematenmeetbeleid verandert weer niks.

Een blog over een forummer, om forummers weer te laten reageren op blogs, want dat liep voor geen meter. Laat Sanoma zich vooral niet afvragen waaraan dat ligt, maar gewoon even de provocatietechniek toepassen. Ach, in ieder geval werkt dàt wel.Dat dus
Al een account? Log dan hier in.
Dan mogen wij dus nu topics openen over blogschrijvers. Dan krijgen die ook nog wat aandacht, want niemand leest die niemendalletjes.
Precies.
Ga maar los meds
Alle reacties Link kopieren
Belachelijk dat dat mag, een blog over een forummer. En nog belachelijker dat een blogger de regels van een forum niet kent. Of niet wil kennen. Of gewoon Barbiee zelf is.

Nou ja, het houdt de gemoederen weer lekker bezig, dat zal ook wel de bedoeling zijn.
Weer zo´n typisch voorbeeld van het tweematenbeleid. Geen idee waarom ik mij daar nog over verbaas, maar toch weten ze het iedere keer weer voor elkaar te krijgen om weer met iets aan te komen waardoor duidelijk is dat ze maar wat doen hier. Amateurs.
Boycot?
Hij staat er, ga maar losssssss
quote:badmeester schreef op 05 januari 2014 @ 12:35:

Boycot?Van het forum dan, de blogs lijken al aardig geboycot te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:peecee schreef op 05 januari 2014 @ 06:44:

Wat een geweldig stuk over Barbie......

Ik zei ook al.....hier zitten jaloerse huismutsen, met uitgroei en een burgerlijk bestaan. In hun joggingpak de kinderen naar school brengen.



Allemaal afgunst.......En dan laat Barbie zien dat ze niet fake is met foto,s.

De jaloezie wordt nog groter.....Ik lach mij rot....



Barbie lekker laten kletsen. !! Go girl!!Ha, daar hebben we het zonnetje in huis. Altijd positief, altijd vriendelijk en invoelend.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie, Mayke.



Ik weet verder niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Dat 'wij mogen dit niet dus de bloggers ook niet' snap ik wel, maar ik vind het tegelijkertijd ook wel kinderachtig.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven