Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl



Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.



Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.



Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.



*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.



Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Waarom kan ikzelf mijn motto niet veranderen?
Alle reacties Link kopieren
quote:lambo schreef op 13 oktober 2013 @ 17:57:

Nou ja zeg, waarom is mijn post weggehaald.

Dacht dat we hier in Nederland wonen waar geen censuur is .

Vrijheid van meningsuiting mocht hier toch?



Zie OP waar dit topic bedoelt voor is. Jouw posting was offtopic dus die is verwijderd.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:JuniorModeratorViva schreef op 13 oktober 2013 @ 17:58:

We waren nog bezig , ik heb ze verplaatst.



Ow, naar een bannentopic?

Komt dat terug?
Alle reacties Link kopieren
quote:kettle schreef op 13 oktober 2013 @ 17:58:

Waarom kan ikzelf mijn motto niet veranderen?



Het zou moeten zijn dat je het zelf zou kunnen doen, ik geef het door bij de TD. Als je even je motto geeft dan zetten wij hem er wel handmatig in .



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:.marty. schreef op 13 oktober 2013 @ 17:59:

[...]



Ow, naar een bannentopic?

Komt dat terug?



Nee dat topic komt niet meer terug.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaBlue schreef op 13 oktober 2013 @ 16:18:

[...]



Mail is verstuurd. Graag gedaan.



Bedankt voor het versturen. Het zal worden opgeschoond en samengevoegd worden met het huidige CM topic.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:christiane schreef op 13 oktober 2013 @ 14:52:

Vraagje aan de mods, is er een mogelijkheid om die topictitels op de hoofdpagina van dit forum uit te schakelen?

Ik word soms een beetje onpasselijk van bepaalde topictitels.



Helaas is die mogelijkheid er niet.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 13 oktober 2013 @ 14:40:

Mijn post ging over maatbekers, derhalve ook on-topic.

Waarom is de post verwijderd??



Ik vrees dat het per ongeluk over het hoofd is gezien, zou je alsjeblieft je vraag nog een keer willen stellen?

Excuus voor het ongemak.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:kettle schreef op 13 oktober 2013 @ 18:29:

Waarom heeft vetplantje geen ban? Je wordt geband voor "offtopic zwaaien" maar niet voor het zeer ernstig kwetsen van mensen?



Vragen over het beleid kan je mailen naar forum@viva.nl .



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:LunaBlue schreef op 13 oktober 2013 @ 18:08:

[...]





Jammer dat het wordt opgeschoond. Van die 45 pagina's, blijven er nu waarschijnlijk maar 2 over. Dan had ik, jullie cencuur kennende, me de moeite van het sturen kunnen besparen.



Ik heb net het bestand gezien die de mod op moderators heeft gezet maar die zijn niet terug te zetten omdat ze in een ander bestand zitten en niet terug te zetten zijn in dit topic.

Ze zijn wel opgeslagen bij Moderators.



Excuus, ik dacht dat het een kwestie van overzetten was maar dat lukt niet.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Alle off-topic posts zijn verwijderd, gelieve met klachten, vragen, opmerkingen etc te mailen naar het bekende adres ( zie OP).



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic:'Aanpappen met de buurman?' is verwijderd op grond van bashen van het forum en mede forummer, op een heel sneaky , indirecte manier. Dit is niet toegestaan.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Tevens is het topic: 'Ondergesneeuwd door vriend' verwijderd wegens verkapt bashen.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 13 oktober 2013 @ 20:25:

Het topic:'Aanpappen met de buurman?' is verwijderd op grond van bashen van het forum en mede forummer, op een heel sneaky , indirecte manier. Dit is niet toegestaan.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Mag het dan wel op een directe manier? Bijvoorbeeld door te stellen dat iemand haar eigen dood in scene heeft gezet?
Alle reacties Link kopieren
quote:L0r schreef op 13 oktober 2013 @ 20:30:

[...]





Mag het dan wel op een directe manier? Bijvoorbeeld door te stellen dat iemand haar eigen dood in scene heeft gezet?

Nee, een topic openen over een medeforummer en deze dan ook nog eens de grond in boren is niet toegestaan. Indirect of direct.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:MalKnox schreef op 13 oktober 2013 @ 20:35:

[...]





Maar is dat niet precies wat er gebeurd is in het IM topic? En toen was het vrijheid van meningsuiting.Goede vraag, zou ik ook graag antwoord op zien.
quote:ModeratorViva schreef op 13 oktober 2013 @ 20:33:

[...]



Nee, een topic openen over een medeforummer en deze dan ook nog eens de grond in boren is niet toegestaan. Indirect of direct.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Maar dat is toch precies wat er gisteravond ook gebeurde? Al was het topic dan niet door die persoon geopend.
Alle reacties Link kopieren
Eh, jullie hebben mijn vraag verwijderd maar die van anderen niet? En mijn vraag staat nog in een quote trouwens.
How sexy am I now, huh?
Alle reacties Link kopieren
Alles leuk en aardig, waarom worden elke keer mijn vragen hier zonder uitleg verwijderd?
quote:MalKnox schreef op 13 oktober 2013 @ 20:41:

Eh, jullie hebben mijn vraag verwijderd maar die van anderen niet? En mijn vraag staat nog in een quote trouwens.



Mijn tweede vraag is ook verwijderd.

Ik reageer op ModeratorViva dus dat is vreselijk ontopic. Nogmaals dus:



quote:ModeratorViva schreef op 13 oktober 2013 @ 20:33:

[...]



Nee, een topic openen over een medeforummer en deze dan ook nog eens de grond in boren is niet toegestaan. Indirect of direct.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Nemen jullie in alle gevallen maatregelen tegen de betreffende forummer? Zo ja, dan zijn jullie gisteren wellicht iemand vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Die van mij ook, blijkbaar staan mijn vragen ze niet aan ofzo.
How sexy am I now, huh?
quote:ModeratorViva schreef op 13 oktober 2013 @ 20:33:

[...]



Nee, een topic openen over een medeforummer en deze dan ook nog eens de grond in boren is niet toegestaan. Indirect of direct.



Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum.Oh, maar als je niet zelf het topic hebt geopend mag je bashen wat je wil, blijkt. Hoe direct had je het willen hebben in het topic voor Isabon? Wat bashen betreft? Als jullie op tijd hadden ingegrepen en dat niet zo uit de klauwen hadden laten lopen, was er geen "sneaky" gebash ontstaan. Maar nee, iets met hand en eigen boezem, das toch knap lastig he?
Beste mod,



je mag mijn account anonimiseren. Ik vind er niks meer aan hier. De ontwikkelingen van het afgelopen weekend zijn de druppel. Het Vivaforum past voor nu niet meer bij me.



Toedeloe!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen mods,



Ik heb een vraag voor jullie (een vraag, geen discussiepunt dus).



Ik wil graag mijn ongenoegen uiten over de situatie die dit weekend is ontstaan omtrent het condoleancetopic voor Isabon. Mijns inziens zijn de maatregelen tegen de laster die daarin werd bedreven onvoldoende, en de reactie op mensen die dit ter discussie stelden buitensporig.



Ik weet echter niet waar ik heen moet met mijn vraag. Voor zover ik kan nagaan zijn er diverse mogelijkheden:

- Hier discussieren mag kennelijk niet

- Er wordt aangeraden een apart topic te openen, voor zover ik kan nagaan worden deze al snel weer verwijderd

- Mailen lijkt weinig uit te halen aangezien ik hier diverse mensen zie klagen dat antwoord uitblijft



Kunnen jullie me adviseren? Ik heb namelijk niet zoveel zin tijd en moeite in een bericht te steken dat in de donkere krochten van cyberspace verdwijnt. Net als ieder mens word ik graag gehoord, ontvang ik het liefst een fatsoenlijke reactie en word ik niet graag genegeerd. Welke communicatiemethode raden jullie me aan?



Vriendelijke groet,



Ricochet
De maatschappij maakt jou echt niet gek, dat doe je zelf veel beter (bootje_op_de_golven)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Ricochet,



We hebben in een bericht op dit topic ons handelen uitgebreid beargumenteerd. Ik weet niet of je dit al gelezen hebt? Daarnaast staan wij natuurlijk altijd open voor vragen en beantwoorden wij die graag. We hebben dit weekend veel mail ontvangen en zijn nog bezig deze te beantwoorden. Stuur even een mail dan krijg je zeker een antwoord.



Met vriendelijke groet,



CM Viva forum





quote:ricochet schreef op 14 oktober 2013 @ 10:57:

Goedemorgen mods,



Ik heb een vraag voor jullie (een vraag, geen discussiepunt dus).



Ik wil graag mijn ongenoegen uiten over de situatie die dit weekend is ontstaan omtrent het condoleancetopic voor Isabon. Mijns inziens zijn de maatregelen tegen de laster die daarin werd bedreven onvoldoende, en de reactie op mensen die dit ter discussie stelden buitensporig.



Ik weet echter niet waar ik heen moet met mijn vraag. Voor zover ik kan nagaan zijn er diverse mogelijkheden:

- Hier discussieren mag kennelijk niet

- Er wordt aangeraden een apart topic te openen, voor zover ik kan nagaan worden deze al snel weer verwijderd

- Mailen lijkt weinig uit te halen aangezien ik hier diverse mensen zie klagen dat antwoord uitblijft



Kunnen jullie me adviseren? Ik heb namelijk niet zoveel zin tijd en moeite in een bericht te steken dat in de donkere krochten van cyberspace verdwijnt. Net als ieder mens word ik graag gehoord, ontvang ik het liefst een fatsoenlijke reactie en word ik niet graag genegeerd. Welke communicatiemethode raden jullie me aan?



Vriendelijke groet,



Ricochet
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven