Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
quote:Tommy_Gun schreef op 08 januari 2014 @ 11:29:

Ik zeurde niet, ik meta-zeurde.whaha mooi nieuw woord
Alle reacties Link kopieren
Nou on-topic dan maar weer. Niet quoten aub anders wordt Dave boos.



Wij met kerst;



*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hey Noes eigenlijk doe jij ook een duckface op je avatar.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy_Gun schreef op 08 januari 2014 @ 11:36:

Hey Noes eigenlijk doe jij ook een duckface op je avatar.





Ja mooi hè! Hier wat groter, haal zo weer weg hoor.



*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Te laat ik heb hem opgeslagen. Sardonisch lachend, dronken van macht.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy_Gun schreef op 08 januari 2014 @ 11:44:

Te laat ik heb hem opgeslagen. Sardonisch lachend, dronken van macht.Gloeiende gloeiende kan ook nooit normaal gaan hier hè.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jou post is een beetje de pot verwijt de ketel itsmyempire...
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
OK ik moet wat bekennen. Mijn foto is inmiddels een pietsje verouderd. Zo zie ik er nu uit. Ik haal de foto weer weg om 14.15.



poef
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy_Gun schreef op 08 januari 2014 @ 13:08:

OK ik moet wat bekennen. Mijn foto is inmiddels een pietsje verouderd. Zo zie ik er nu uit. Ik haal de foto weer weg om 14.15.



[afbeelding]Toch sportief!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik had eigenlijk meer zoiets verwacht als 'maar ik zie helemaal geen verschil!' En dat dan x50.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tommy_Gun schreef op 08 januari 2014 @ 16:59:

Ik had eigenlijk meer zoiets verwacht als 'maar ik zie helemaal geen verschil!' En dat dan x50.In your dreams darling.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mag ik nu even wat zeggen en ja met hoofdletter inderdaad, Ik ga even normaal proberen te typen en uit te leggen hoe ik denk , Fame jij mag mij niet net als vele meer in me buurt op straat of leden op internet , Het komt door me uiterlijk he want als ik dik en lelijk was zou je niet zo tegen mij doen of wel soms , Mensen zeggen buiten ook gemeene dingen en weet ik zeker genoeg mensen denken over mij oow zon wijf met inkijk en make-up en Blond haar omg weer zo eentje uhm ja maar ik vind me mezelf niet perfecto oke, Zelfs de buren vonden me niks van me vriend , Ik ben wie ik ben en ik blijf dan maar een bimbo blond wijf, Ik ben nog netjes tegenover alles wat er tegen mij gezegd word, een keer in het zwembad werd ik ook voor Barbieslet uitgescholden , vind ik dat leuk nee wie vind dat wel leuk , Iedereen blijft lekker zichzelf en gelukkig zijn er genoeg aardige leden op viva eerlijk is eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je jezelf continu verdedigen Barbie? Mensen hier kennen jou niet dus die zijn niet zoveel met jou bezig. Ja tuurlijk, ze reageren hier op je maar ook omdat je opvalt met je foto's en berichten, begrijp je?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je een lieve meid hoor op het forum, zeker. Maar lees dan over sommige berichten heen en verdedig jezelf niet steeds.
.
begrijp ik maar wou even mijn woordje doen , ben blij dat het eruit is
Alle reacties Link kopieren
Oke
.
btw isa met mensen die ik mag bedoelde ik jou ook mee
Joh barbiee, laat gaan.

Jij kiest voor jouw uiterlijk. Omdat je dat wilt.

Prima.

De consequenties van jouw uiterlijk is dat dat reacties oproept. Die krijg je erbij. Dat weet je nu zo langzamerhand toch wel?



Dus het heeft geen zin je te verdedigen en ook niet om je te bewijzen. Als jij dit wilt zijn, dan is dit wat je terugkrijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op woensdag 08 januari 2014 20:50 btw isa met mensen die ik mag bedoelde ik jou ook meeLief! Dankje
.
Alle reacties Link kopieren
Oh wow... Blijkbaar ontvang ik geen notificaties meer bij nieuwe berichten, ik zie dat ik een hele discussie heb gemist



Maar het ergste is nog .... dat ik ook weer foto's gemist heb?! Of word ik nu voor de gek gehouden..



*notificaties aan*
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 08 januari 2014 @ 10:56:

Kijk de post van snapernietsvan2, ik heb het over zijn/haar post. de dames ZEUR.. dus niet alleen Fame ook andere dames die "zeuren"Nee, jij schrijft lekker positief.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Fame jij mag mij niet net als vele mensen me buurt op straat of leden op internet , Het komt door me uiterlijk he want als ik dik en lelijk was zou je niet zo tegen mij doen of wel soms



Nee hoor, zo is ze niet! Ik ben een fockin lekker wijf ( ahum, huge ego ) en ze komt morgen toch echt 2 dagen bij mij buurten
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:mali30 schreef op 08 januari 2014 @ 22:09:

Fame jij mag mij niet net als vele mensen me buurt op straat of leden op internet , Het komt door me uiterlijk he want als ik dik en lelijk was zou je niet zo tegen mij doen of wel soms



Nee hoor, zo is ze niet! Ik ben een fockin lekker wijf ( ahum, huge ego ) en ze komt morgen toch echt 2 dagen bij mij buurten Jah! En jij bent heel knap.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
http://plaatjesdump.nl/up ... 5649070934b60cad84553.jpg
Alle reacties Link kopieren
Hee ik zet mijn smoel niet op een PMS huisvrouwen forum

De schande zal ook te groot zijn als iemand er IRL achter komt dat ik hier post.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven