Glitter Eleonora naar een nieuwe heup!

20-09-2012 09:09 2588 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze lieve Eleonora wordt morgen geopereerd en begint dan aan een lange weg van revalidatie en herstel.

Dat er een eind gaat komen aan de pijn is natuurlijk super, maar zo'n heupoperatie is niet niks, dus vandaar dat we koningin van de glitterplaatjes nu zelf eens een hart onder de riem kunnen steken met een glitterplaatjestopic



Wie doet er mee?



Alle reacties Link kopieren
Hoi Leo.



Heel veel sterkte en succes met de operatie morgen. Het gaat vast deze keer wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik las knoflooksoep, die zou ik ook wel willen maken!



Wat is het recept?
Alle reacties Link kopieren
quote:truffelmaffia schreef op 20 september 2012 @ 12:23:

Oh en ik las knoflooksoep, die zou ik ook wel willen maken!



Wat is het recept? op de etenpijler staat een topic: allerhande, top of flop en daar staat ie in
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren




(kan ik meteen even testen of ik alweer plaatjes kan plakken )
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Veel sterkte bij de operatie en het opkrabbelen!



Alle reacties Link kopieren
Lieve Leo,



Heel veel sterkte meid! Ik duim voor je dat de ruggenprik heel erg gaat meevallen en dat de operatie prima gaat verlopen!



Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 20 september 2012 @ 12:14:

[...]





Ik heb Italiaanse sportmodelletjes besteld Gatti!

Dus snel, sportief én sensueel.



Een carriere als buikdanseres of hardloopster dringt zich op....Arme jij
Later is nu
Heel veel sterkte Leo, ik hoop dat je gauw weer op de been bent!



Alle reacties Link kopieren
Sorry Eleonora, het zijn geen glitters, maar ik vind 'm te leuk om hem niet te delen....



You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en sterkte natuurlijk!
You don't have to fit into the format
Geen glitterplaatje (er zijn grenzen aan het betamelijke) maar wel veel sterkte en een voorspoedig herstel gewenst!



Ps. Paaldanseres, is dat wat voor je?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Leo, sterkte en het gaat helemaal goed komen

Mijn moeder zei altijd, " een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest "



Alle reacties Link kopieren
Plaatjes plakken lukt me nooit maar ik wil je hééél veel sterkte wensen voor morgen! Ik heb het net meegemaakt met mijn moeder van 73, die heeft een nieuwe rechterheup gekregen 3 maanden geleden. Vandaag is ze de hort op,lekker winkelen met een vriendin. Ze kan weer alles en het viel haar reuze mee!

Sterkte!
quote:rosanna08 schreef op 20 september 2012 @ 12:17:

hey Leo, is het eindelijk zo ver? Je weet, ik heb de operatie afgelopen december gehad en er is een wereld voor me open gegaan! Afgelopen 2 weken ben ik op vakantie geweest en ik kon lekker alles doen zonder om de 20 m stil te moeten staan door de pijn. Heb nooit geweten dat die stomme heup me zo veel energie kostte, maar wat ben ik blij dat ik het heb laten doen en ik weet heel zeker dat het voor jou ook zo zal zijn.

Heb je je angst met de anestadingesdokter kunnen bespreken?



Lieverd, heel veel succes en sterkte voor morgen, ik zal aan je denken





[afbeelding]



Ha Roosje!

Ja ik had je even moeten mailen natuurlijk, sorry, dat had je wel verdiend.



Ik hou me o.a. vast aan jouw verhaal.

Jij had één kant die gedaan moest worden he?



Fijn dat het zo goed met je gaat. Op vakantie zonder pijn is mijn grote droom! Dat zal wennen zijn na negen jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hé lieve Leo,

Ik kan helemaal geen plaatjes plakken, sorry, maar dan nog wens ik je onwijs veel succes voor morgen!!! Ik hoop dat je heup(en) straks net zo mooi en soepel zijn als dat lekkere karakter van je.



Houd je taai vrouw!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Leo! Sterkte morgen bij de operatie en veel succes bij je herstel.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 20 september 2012 @ 12:59:

[...]





Ha Roosje!

Ja ik had je even moeten mailen natuurlijk, sorry, dat had je wel verdiend.



Ik hou me o.a. vast aan jouw verhaal.

Jij had één kant die gedaan moest worden he?



Fijn dat het zo goed met je gaat. Op vakantie zonder pijn is mijn grote droom! Dat zal wennen zijn na negen jaar. geeft niks hoor meis, had ik het ook pas vandaag of gisteren gelezen

De eerste dagen denk je, waar ben ik aan begonnen, maar iedere dag gaat het een stukkie beter en na 2, 3 weken denk je, goh ik kan dit en dat weer!

Oh en de pijn die ik voor de operatie had, was ik gelijk na de operatie kwijt. Rare gewaarwording hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ook hier geen glitter-plaatjes-plak-mogelijkheid, maar daarom niet minder welgemeend:

Sterkte voor de operatie morgen en een voorspoedig herstel gewenst!
quote:truffelmaffia schreef op 20 september 2012 @ 12:23:

Oh en ik las knoflooksoep, die zou ik ook wel willen maken!



Wat is het recept?Recept




het is zo ver!!!







Veel sterkte lieve Leo!
Alle reacties Link kopieren
Zal ik een " steun dokter Bibber " topic openen? Die man moet het tenslotte morgen maar mooi dóen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als ie ook van glitterplaatjes houdt...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik ben enorm opgekikkerd door jullie.

Vannacht kreeg ik ineens een soort buikgriepgebeuren, wat hier erg heerst, maar dat is nu weer redelijk onder controle en mijn humeur is er ook op vooruit gegaan.



Dus........



Ook voor jullie een glitterplaatje.



Monsterlijk he?

Dat zijn de beste.....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 september 2012 @ 13:16:Zal ik een " steun dokter Bibber " topic openen? Die man moet het tenslotte morgen maar mooi dóen!En als ie een knap staaltje werk aflevert, zien we Eleonora in het volgende seizoen van Dancing with the Stars . Of Sterren Dansen op het IJs . Of misschien wel Sterren Springen op Zaterdag .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven