Goedemorgen op deze allerlaatste stille dag voor de storm.

26-10-2013 08:09 140 berichten
Hallo ladies en gents,



Wat een prachtige belofte weer, zo'n mooie zonnige dag terwijl we al bijna oktober uit fietsen.

Dit is natuurlijk een dag voor ondernemingen en avonturen, zodat we voldaan terug kunnen kijken als de storm is los gebarsten en de regen tegen de ramen klettert.



Hier beloofd het een zonnige 19 graden te worden en naar aanleiding daarvan heb ik mijn lievelingskleding voor zomers weer al klaar hangen.



Voor mij word het een dagje de stad in, daar word ik verwacht en ik kijk er al naar uit om vanaf een terrasje gezellig mensen te kijken en de winterjassen die klam om de lijven hangen. Ook de markt sla ik niet over, het zal wel druk zijn.



Wat gaan jullie doen vandaag? Hoe genieten jullie van deze prachtige dag? Laat het me weten, ik brand van nieuwsgierigheid..
quote:EvenWatAnders schreef op 26 oktober 2013 @ 08:40:

Goedemorgen allemaal!

Ik ga lekker in de tuin werken, nog wat snoeiwerk hier en daar, de boel winterklaar maken.

Verder kijken naar een kistje voor de kat, die krijgt misschien binnenkort haar laatste spuitje, en mevrouw dient natuurlijk wel in stijl ter aarde gelaten te worden.

Dus kistje timmeren en mooi beschilderen(maar dat is voor morgen, als het regent)



Fijne dag allemaal!

Ik hoop dat je het zo positief kan blijven zien als het zo ver is.



Geniet nog even van je tuin.



Fijne dag.
quote:phoebeisback schreef op 26 oktober 2013 @ 08:41:

[...]





Hihi ik heb klassiek zangles. (kan ook pop, dat is juist makkelijk als je klassiek geschoold bent, maar vind klassiek zingen het leukst)

Nou ja wereldster, ik heb de afgelopen jaren wel een paar mensen heel blij gemaakt met zingen dus heb het vermoeden dat het aardig klinkt hihihi...



Jij ook fijne dag Cateau, ik word blij van je zaterdag topics!

Oh, we hebben een echte Tebaldi in ons midden.



Wat is je lievelingsaria?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Ik zit nu lekker aan een kop koffie en dan ga ik naar mijn werk. De blauwe lucht begint hier te komen, heeeerlijk!



Fijne zaterdag allemaal
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:meesje2010 schreef op 26 oktober 2013 @ 08:45:

Ik word een beetje verdrietig van dit topic

Voor dat mijn ex en ik uit elkaar gingen (begin dit jaar) waren dit soort zaterdag altijd heerlijk. Kinderen buiten spelen, beetje in huis klussen, wandelen en daarna lekker koken en wat borrelen.

Nu ben ik alleen met de kindjes en vermaak me ook. Straks naar de markt en op het terrasje waar genoeg kennissen zitten. De kinderen vinden het altijd heerlijk.

Maar op deze dagen heb ik heimwee naar mijn gezin en wil ik niet alles alleen hoeven doen..

Wees gerust, de liefde ligt altijd op de loer. Komt goed.



Geniet toch maar van je dag.
quote:yolcu schreef op 26 oktober 2013 @ 08:52:

Goedemorgen Cateau!



Hier een paar rotklussen: inpakken voor mijn zoveelste verhuizing in de afgelopen paar jaar, en kwijtschelding aanvragen voor de gemeentebelastingen.

Maar...eerst een ontbijtje in bed en vanavond een verjaardagsfeestje van een vriendin

Die rotklussen worden wel mooi afgewisseld met leuke dingen. Geniet er van.



Fijne dag.
Dankje! Jij ook!
quote:tantejo schreef op 26 oktober 2013 @ 08:59:

Goedemorgen!



In de ochtend en middag beetje rommelen en vanavond naar Fleetwood Mac! (voor de jongeren onder ons; dat is geen café oid maar een band uit vervlogen tijden)

Ohhh, geweldig. Ik geloof dat ik een beertje jaloers ben nu.



Ik wens je een spetterende avond.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateautje en alle anderen!



Voor iedereen een goede, fijne genietdag gewenst.



Vandaag ga ik iets bijzonders doen: naar een roofvogelworkshop!

Mijn moeder houdt van vogels en ik zag deze workshop op Sweetdeal en heb hem als verrassing voor ons gekocht. Dus vanmiddag staan wij met zo'n dikke handschoen aan en een valk ofzo op onze arm. Zij weet alleen dat we ergens heengaan, maar nog niet waarheen, dus ik geniet al dagen van de voorpret. En zo fijn dat het vandaag een mooie dag wordt, want we zijn de hele dag buiten, wat een geluk.
quote:Cateautje schreef op 26 oktober 2013 @ 08:59:

[...]



Ik hoop dat je het zo positief kan blijven zien als het zo ver is.



Geniet nog even van je tuin.



Fijne dag.



Ik ook. Doet veel verdriet, ze is nog maar drie jaartjes oud. Maar krijgt wel een mooi plekje, vlak bij haar uitkijkpunt. Voorlopig duimen we hier nog dat het goed komt.



Jij ook een fijne dag Cateautje!!! Dat de jassen maar lekker klam mogen dampen vandaag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 oktober 2013 @ 09:03:

[...]



Wees gerust, de liefde ligt altijd op de loer. Komt goed.



Geniet toch maar van je dag.Ha Cateautje, is het zo dat de liefde altijd op de loer ligt? Dan mag hij mij wel weer eens bespringen, dat zou ik niet verkeerd vinden
quote:vrouwtje89 schreef op 26 oktober 2013 @ 09:02:

Goedemorgen allemaal!



Ik zit nu lekker aan een kop koffie en dan ga ik naar mijn werk. De blauwe lucht begint hier te komen, heeeerlijk!



Fijne zaterdag allemaal

Werkse.

Het trekt hier nu ook helemaal open en de zon barst los in de woonkamer. Zo heerlijk.



Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten aan het einde van de dag van je vrije tijd, maar hoop ook dat je een leuke baan hebt en het naar je zin hebt vandaag.
Alle reacties Link kopieren
quote:tantejo schreef op 26 oktober 2013 @ 08:59:

Goedemorgen!



In de ochtend en middag beetje rommelen en vanavond naar Fleetwood Mac! (voor de jongeren onder ons; dat is geen café oid maar een band uit vervlogen tijden)





Zijn die nog in de originele samenstelling bij elkaar?

Mick Fleetwood

Christine McVie

Stevie Nicks.



De anderen ben ik kwijt. Ik had al hun elpees



Edit: Lindsey Buckingham.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik lig nog op bed, rest ook, roes uitslapen van groot feest van dochter d'r verjaardag gisteren.



Straks onze nieuwe auto ophalen en naar vriendin d'r verjaardag



Leuke drukke dag!
quote:wollenstonecraft schreef op 26 oktober 2013 @ 09:06:

Goedemorgen Cateautje en alle anderen!



Voor iedereen een goede, fijne genietdag gewenst.



Vandaag ga ik iets bijzonders doen: naar een roofvogelworkshop!

Mijn moeder houdt van vogels en ik zag deze workshop op Sweetdeal en heb hem als verrassing voor ons gekocht. Dus vanmiddag staan wij met zo'n dikke handschoen aan en een valk ofzo op onze arm. Zij weet alleen dat we ergens heengaan, maar nog niet waarheen, dus ik geniet al dagen van de voorpret. En zo fijn dat het vandaag een mooie dag wordt, want we zijn de hele dag buiten, wat een geluk.





Geniet van je dag en van elkaar.
Laat die storm maar komen. Dat verzacht het leed van studeren een beetje
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen wakker Nederland. Hier aan de andere kant van de wereld is het alweer na 15:00. Ik heb vanmorgen brutaal hard uitgeslapen en vriendlief had vers ontbijt gehaald. Veel te veel dus nu ligt er een heerlijk appelcrunch-ding-geval op mij te wachten. Ik heb vanmorgen gesport. Voor mijn doen nog best fanatiek ook, volop lopen zweten! Lekker, trots op mezelf.



straks ga ik nog even naar the Mall en vanavond helaas alleen wat eten en vroeg mijn bed in. Morgen de eerste vlucht pakken naar mijn vriend (die is al eerder gegaan omdat hij daar moest werken vandaag) en morgenmiddag de paardenrennen kijken met mijn vriend.



Wat een geluk hebben jullie allemaal met het mooie weer! Geniet er van!
quote:wollenstonecraft schreef op 26 oktober 2013 @ 09:07:

[...]





Ha Cateautje, is het zo dat de liefde altijd op de loer ligt? Dan mag hij mij wel weer eens bespringen, dat zou ik niet verkeerd vinden

Ja duh, je moet wel diep in de ogen kijken van heerlijke mannen hè. Als je met ze omgaat alsof ze een Ken zijn, dan gebeurt er niets.



Sta open voor de romantiek en de romantiek staat open voor jou. Volgens mij werkt het zo hoor.
Alle reacties Link kopieren
Na een week vol stress en gezeur over medicijnen en sondespullen, ben ik nu moe dus ik doe het liefst zo min mogelijk actiefs en slaap ik zoveel mogelijk. Hoeveel hiervan terecht komt met twee kleine kinderen....



Fijn weekend allemaal!
quote:2010viva schreef op 26 oktober 2013 @ 09:10:

Goedemorgen,



Ik lig nog op bed, rest ook, roes uitslapen van groot feest van dochter d'r verjaardag gisteren.



Straks onze nieuwe auto ophalen en naar vriendin d'r verjaardag



Leuke drukke dag!

Heerlijk, van die feestelijke dagen.



Gefeliciteerd met je dochter en je nieuwe aanschaf natuurlijk.



Fijne dag.
quote:zoniet_dantoch schreef op 26 oktober 2013 @ 09:13:

Goedemorgen wakker Nederland. Hier aan de andere kant van de wereld is het alweer na 15:00. Ik heb vanmorgen brutaal hard uitgeslapen en vriendlief had vers ontbijt gehaald. Veel te veel dus nu ligt er een heerlijk appelcrunch-ding-geval op mij te wachten. Ik heb vanmorgen gesport. Voor mijn doen nog best fanatiek ook, volop lopen zweten! Lekker, trots op mezelf.



straks ga ik nog even naar the Mall en vanavond helaas alleen wat eten en vroeg mijn bed in. Morgen de eerste vlucht pakken naar mijn vriend (die is al eerder gegaan omdat hij daar moest werken vandaag) en morgenmiddag de paardenrennen kijken met mijn vriend.



Wat een geluk hebben jullie allemaal met het mooie weer! Geniet er van!

Welkom in een stukje Nederland.

Zeg, als jij al op 3 uur zit, dan weet jij wat de dag voor ons brengt. Vertel vertel!!!







Fijne dag en veel geluk bij de paarden.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal!



Voor Iedereen een fijne dag!

Vandaag zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd (L).. En ik lig helaas ziek op bed met long ontsteking :(
quote:lienepiennetje schreef op 26 oktober 2013 @ 09:14:

Na een week vol stress en gezeur over medicijnen en sondespullen, ben ik nu moe dus ik doe het liefst zo min mogelijk actiefs en slaap ik zoveel mogelijk. Hoeveel hiervan terecht komt met twee kleine kinderen....



Fijn weekend allemaal!

Ik hoop dat je je rust krijgt vandaag.



Ga lekker met de kinderen in bed met een mooi kinderboek of zet ze voor de tv met een leuke DVD. Niet iets om een gewoonte van te maken, maar voor een keertje moet dat kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal! Hier is het nog niet zo'n lekker weer maar dat komt vast nog wel straks. Ik ga nu naar de huisarts omdat ik een griepprik moet. Weeeeh!
quote:flowerpower91 schreef op 26 oktober 2013 @ 09:20:

Goeiemorgen allemaal!



Voor Iedereen een fijne dag!

Vandaag zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd (L).. En ik lig helaas ziek op bed met long ontsteking :( Beterschap gewenst. Ik hoop dat je nog een twee keer 25 jaar kan genieten van het huwelijk van je ouders.
quote:zomerfreak schreef op 26 oktober 2013 @ 09:21:

Goedemorgen allemaal! Hier is het nog niet zo'n lekker weer maar dat komt vast nog wel straks. Ik ga nu naar de huisarts omdat ik een griepprik moet. Weeeeh!













Fijne dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven