Het niet groepje is niet weg te krijgen, deel 10 alweer

03-05-2007 13:41 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Give it away girls!!! VRAGENLIJSTJE VOOR NIEUWKOMERS: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Even vwb foto's op Hyves. Ik zag dat Calvijntje wat leuke foto's had geplatst. Nu wil ik dus ook wat foto's plaatsen, en heb de mogelijkheid om een nieuw album aan te maken daarvoor. Die kan ik de naam Sun geven, zodat iedereen weet dt in die map foto's van mij zitten. Alleen nou moet ik dus aangeven wie ze mag zien, heb nu 'alleen vrienden' aangeklikt, dat zijn dan toch degenen die zijn toegevoegd aan t groepje?
Alle reacties Link kopieren


Even vwb foto's op Hyves. Ik zag dat Calvijntje wat leuke foto's had geplatst. Nu wil ik dus ook wat foto's plaatsen, en heb de mogelijkheid om een nieuw album aan te maken daarvoor. Die kan ik de naam Sun geven, zodat iedereen weet dt in die map foto's van mij zitten. Alleen nou moet ik dus aangeven wie ze mag zien, heb nu 'alleen vrienden' aangeklikt, dat zijn dan toch degenen die zijn toegevoegd aan t groepje?





hmmm. zie nu ook dat je gewoon ziet wie de foto heeft geplaatst dus dan is t sowieso al duidelijk wie wie is :$
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen dames,



heb een paar drukke dagen achter de rug.

Ga zo eerst eens op m'n gemakje bijlezen en mailbox doorspitten.

Tegen de tijd dat ik terugkom zijn jullie vast al wel met deel 11 bezig;)

Moet nog een hoop opruimen van de verjaardag gisteren,dus genoeg te doen vandaag.



Fijne dag en tot later:R
Alle reacties Link kopieren
Yep, het staat er ook bij wie de foto geplaatst heeft... Anders moeten we wel veel mapjes aanmaken toch? Je zou een mapje kunnen maken waarin iedereen een foto van zichzelf zet, en foto's waarin iedereen foto's van haar huis/ haar huisgenoten/verder alles wat degene kwijt wil, zet. En als je inderdaad zegt "alleen vrienden" dan moet niemand die kunnen zien geloof ik, alleen wij.



Idee voor nieuw topictitel: "het Niet-Groepje verhuist voor deel 11 naar zonnige oorden"
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ja das een leuke! Of de Niet-groepering verhuist naar bahama's.



Ik ga nog even teruglezen wat je nou zei over mapjes, want dat ben ik alweer kwijt...quoten Sun, altijd quoten...en dan pas weghalen... :?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen :R

Begreep ik dat iemand nu begint aan een meivakantie met kinderen? Bálen met dat weer dan :(

De mijnen waren hun bed niet uit te branden vandaag en dat terwijl ik zelf altijd al heel erg mijn best moet doen om mijn bed uit te komen. Vanavond vroeg naar bed dus, of ze willen of niet.
Alle reacties Link kopieren
Sto gesignaleerd!  Met weer een heerlijk theatraal verhaaltje! Zie: "vloeibare foundation in witte linnen broek"
Alle reacties Link kopieren


Hahaha, ja das een leuke! Of de Niet-groepering verhuist naar bahama's.







Jaaaa! die vinnik ook wel goe! ;)

Open jij 'm? Ik moet zo weg... (niet het vragenlijstje vergeten hè?)
Alle reacties Link kopieren
*proest*



je man naar school? Moet je hem s'avonds helpen met zijn huiswerk of overhoren hahahahahahahah





Och, man naar werk, schilder, met collega schilders, s ook net een kleuterschool. Hij is het DIjkzicht in rdam aant schilderen, leuke klus voor hem.



Wbt de regen, echt erg vind ik het niet, wel jammer dat ik er vandaag 4x doorheen moet, dochter halen en brengen



Gisteren net optijd een stuk van de voortuin leeggeplukt. Meeeen wat hebbik een hekel aan tuinieren (sorry voor de liefhebsters) maar we hadden een klimop. (of eigenlijk een kruip over de grond :) ) die inmiddels de tuin van onze bejaarde buurvrouw aan het bekruipen was, dus ik moest er echt wat aan gaan doen. Heb gelijk voor buurvrouw onkruid gewiet, was ze erg blij mee :P
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Jippie! Wat goed van je!

Een lintje voor Borodini :D
Alle reacties Link kopieren
Ja ik open de nieuwe wel.

Met een mooi plaatje van de bahama's
Alle reacties Link kopieren
En eentje voor Boroman dan :) we hebben samen de tuin aangepakt, zonder ruzie te krijgen :)   *klopt zichzelf nog maar es op de schouders ....
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er vandoor, nog gauw de kamerplanten binnenhalen... ;)

En m'n teenslippers uitschoppen om 'normale' schoenen aan te trekken... :(



Ik meld me a.s.a.p. weer! Is er dan een nieuw deel? :P
Alle reacties Link kopieren
Heeft er nog iemand een idee om met kind te gaan doen nu t zo regent en ik weiger om in de pleurende miezer apen te gaan kijken?
Alle reacties Link kopieren
Heeft er nog iemand een idee om met kind te gaan doen nu t zo regent en ik weiger om in de pleurende miezer apen te gaan kijken?
hoe oud is je kind ook al weer ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ik lul m gewoon vol nu, dan kan ik de nieuwe erop zetten voordat ik wegga.
Alle reacties Link kopieren


quote: sunlight reageerde



Heeft er nog iemand een idee om met kind te gaan doen nu t zo regent en ik weiger om in de pleurende miezer apen te gaan kijken?





hoe oud is je kind ook al weer ?



Oh kijk, Boro gaat me helpen met vollullen. 2.5 is tie.
Alle reacties Link kopieren
brooddegen ?



Moet je wel meel en zout hebben, en een oven en verf :D
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
eh, naar piratenland ofzo ?

 zo'n overdekte playground voor kinderen. Vinden ze erg leuk, en het is niet duur.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Lastige leeftijd, Sun. Net te jong om in de Ikea te droppen. Of moet je met zijn leeftijd smokkelen.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is ook ngo wel een optie idnerdaad....even kijken of er een in de buurt zit hier...
Alle reacties Link kopieren


Lastige leeftijd, Sun. Net te jong om in de Ikea te droppen. Of moet je met zijn leeftijd smokkelen.



Ja en hij is niet zindelijk en dat schijnt een voorwaarde te zijn ;-((
Alle reacties Link kopieren
bijna vol
Alle reacties Link kopieren
nog bijna voller
Alle reacties Link kopieren
en nog weer iets vollerdepoller
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven