Het NIET-groepje reist weer verder. We doen nu IJsland aan, brrrrrr

21-05-2007 17:44 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 14.



Op verzoek van de niet-zonaanbidders doen we even IJsland aan. Sportief, ijs trotseren, op bezoek bij Knut zijn familie (en erna weer snel naar een warme bestemming). Hoewel, open haard end kan ook heel romantisch zijn.



Vervoer staat al klaar.

 





Nee dit is niet ons avondeten.

Ons ijshotel en de sauna, of noemen ze dat daar geiser.





Lijstje voor nieuwkomers:



* echte naam? (hint mag ook)

* leeftijd?

* schoenmaat en zweetvoeten?

* vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?

* woonplaats?

* werk? zo ja, als wat?

* kinderen/huisdieren?

* hou je van kaas?

* hou je van paashazen?

* heb je wel eens drugs gebruikt?

* favoriete alcoholische drankje?

* heb je een cavia?

* rijd je in een zwarte Golf?

* is je man homo?

* betaal je je gas en licht?

* hoe heet je vagina?

* indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?

* wat doe je met je pulk?

* plas je in de wasbak?

* laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?

* wat heb je aan vandaag?

* wat heb je vandaag allemaal gegeten?

* verder nog iets te melden?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net een onbeschoft telefoontje. Er werd gebeld, met Stehanie van ....... hoorde niet van welk bedrijf. Ik vraag het nogmaals met wie ik spreek, ik hoor nog net iets met uitvaart.

Ja zegt ze, ik ga even met u uw uitvaart bespreken, ben u onder de 69 jaar?

Ik kon nog net netjes zeggen dat ik niets met haar ging bespreken en knalde de telefoon erop. Hoe durft ze. En ik heb ook niets aangevraagd want mijn uitvaart is al geregeld en betaald toen ik 18 was. Jammer dat ik zo kwaad werd en ophing. Had het bedrijf wel willen noteren, had die een klachtenbrief gehad. Ze bellen met nummer onbekend dus kan het niet meer nazoeken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
heb vanochtend trouwens een kadootje gehad van mn vriend, zomaar :)

lief he :)
Alle reacties Link kopieren


Ik kreeg net een onbeschoft telefoontje. Er werd gebeld, met Stehanie van ....... hoorde niet van welk bedrijf. Ik vraag het nogmaals met wie ik spreek, ik hoor nog net iets met uitvaart.

Ja zegt ze, ik ga even met u uw uitvaart bespreken, ben u onder de 69 jaar?

Ik kon nog net netjes zeggen dat ik niets met haar ging bespreken en knalde de telefoon erop. Hoe durft ze. En ik heb ook niets aangevraagd want mijn uitvaart is al geregeld en betaald toen ik 18 was. Jammer dat ik zo kwaad werd en ophing. Had het bedrijf wel willen noteren, had die een klachtenbrief gehad. Ze bellen met nummer onbekend dus kan het niet meer nazoeken.
oh ik haat dat soort telefoontjes, is de reden dat ik mn huis telefoon nooit op neem (gebruik m echt alleen maar als ik iemand moet bellen) en ik neem mn mobiel ook nooit op als ik het nummer niet ken, als t belangrijk is laten ze maar een bericht achter
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben jullie weer over lekkere dingen. Ik moest het vandaag gewoon met flakes en boterhammen doen. Wel met tonijnsalade maar dat eet ik zowat elke dag, dan is het niet bijzonder meer.

Geloof dat er vanavond pannekoeken op het menu staan.

Vanochtend een jochie naar een atletiekveld gebracht, nu zijn er twee buiten en één achter de teevee en ik verveel me oohook.

Boekje lezen dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Heb net uit verveling een documentaire over rutger hauer gekeken. toch nog best interessant. hij is al oud, maar heeft nog steeds die jongensachtige uitstraling.

vanavond naar de bios met vriendje en een ander stel. moet ze nog even overtuigen dat we echt naar de pirates moeten!!! geweldige films. maar er draaien nog 2 andere goeie, dus even kijken welke keuze ze maken hihi.



als je je verveelt is u-tube een uitkomst. zoek maar eens naar bert visscher en dan het inca bert filmpje. echt hilarisch!!!!
Alle reacties Link kopieren
ben net effe de stad in geweest, wilde zo snel mogelijk weer naar huis, ik erger me altijd zo als het druk is in de stad, mensen die niet doorlopen, opeens midden op stil staan, kinderwagens die tegen je hielen knallen, kinderen die keihard schreeuwen en janken, en dan van die asociale mensen die dan ook keihard door de winkel schreeuwen, en dan een rij van 3 kilometer voor de kassa in de supermarkt (is elk weekend hetzelfde, hoe drukker het wordt hoe minder kassa's ze open doen)...oja en dan als klap op de vuurpijl, als ik dan eindelijk aan de beurt ben bij de kassa moeten ze zo nodig van kassiere verwisselen en komt er een jochie van nog geen 16, die dan ook weer een half uur nodig heeft om de kassa op te starten enzo....

ben blij dat ik weer thuis ben, lekker op de bank,voeten op tafel, tv aan, chocola, chippies en drinken binnen handbereik, laptop erbij, vriend lekker werken dus die loopt ook niet in de weg.....HEERLIJK:D



zo...en dat wilde ik nou even kwijt :P
Alle reacties Link kopieren
niemand meer online? :(
Alle reacties Link kopieren
ik ben dr wel weer hoor. schoonouders bleven erg lang plakken, heeft iedereen dat met schoonouders???daarna op bed gaan liggen en in slaap gestort. Net man vanaf de stoel een lasagna in elkaar laten flansen, hij had de geraspte kaas voor t gemak maar door de saus gedaan :?dus bovenop liggen nu plakjes kaas. Ik zie t resultaat wel....
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net weer terug uit een druk en vol centrum van A'dam... Blegh! Toeristen zijn een dom hersenloos volkje dat elkaar in kuddes achterna loopt... Kon ik wel mooi mijn fietsbel gebruiken ;)



Djiezus, wat heb ik een geluk gehad!

Eerst ff naar Oud West om naar een kledingzaak voor wat grotere maten te gaan om een feestjurk te kopen. Vet duur! :o Ik kán en wíl geen € 170,- betalen voor een flodderig stukje stof... En ik heb niks gepast maar zo te zien was ik weer te dun voor die kleding in de winkel... Ik val altijd overal buiten :?

Gauw weer weg daar, naar de dam gefietst en m'n fiets bij de AH neergezet. Even de Nieuwedijk in, vervolgens boodschappen doen bij de AH. Wil ik voordat ik naar buiten ga mijn fietssleutel pakken. Spoorloos! Ik schrik me 'n hoedje... Gauw naar buiten, ze waren taart aan het uitdelen bij de uitgang, geen tijd om iets aan te nemen. Gelukkig! M'n fiets stond er nog, mét de sleutel er nog in! :D

Pfoei... Heeft m'n fiets daar ruim een uur gestaan.

Echt níks voor mij om dat te vergeten, maar ik was aan het kloten met een 'parkeerplek' zodat ik 'm aan het hek vast kon zetten. Dus ik had m'n fiets alweer verplaatst maar daar kon ik 'm ook niet aan het hek vastzetten... Dan maar niet... Vergeet ik dus wel mooi m'n fietssleutel eruit te halen... Gelukkig stond 'ie er nog ;)



en nu ben ik weer lekker thuis, vind het wel weer mooi geweest voor vandaag... Helaas staat de afwas er nog en ligt er nog een stapel handdoeken die opgevouwen moeten worden.



MV! Ik heb groene pestokruiden gekocht! Was vandaag bij een andere Xenos dan die van vorige week, en hier hadden ze ook een grote pot pestokruiden :D
Alle reacties Link kopieren
mijn schoonouders wonen gelukkig ver weg (ze zijn wel aardig hoor), dus ik zie ze haast nooit, en als mn vriend eens naar huis gaat moet ik meestal werken ofzo, dus das altijd wel een goed excuus.



succes met de lasagna, gaat om het gebaar moet je maar denken (zijn namelijk ook heel veel mannen die er niet eens aan denken om in de keuken te gaan staan) :D
Alle reacties Link kopieren






ik ben dr wel weer hoor. schoonouders bleven erg lang plakken, heeft iedereen dat met schoonouders???daarna op bed gaan liggen en in slaap gestort. Net man vanaf de stoel een lasagna in elkaar laten flansen, hij had de geraspte kaas voor t gemak maar door de saus gedaan :?dus bovenop liggen nu plakjes kaas. Ik zie t resultaat wel....





Klinkt wel lekker, nog extra kaas door de saus :D

Krijg je een lekkere kazige lasagna!

Ik doe ook vaak plakjes kaas bovenop de lasagna, geen zin om te raspen ;)
Alle reacties Link kopieren


mijn schoonouders wonen gelukkig ver weg (ze zijn wel aardig hoor), dus ik zie ze haast nooit, en als mn vriend eens naar huis gaat moet ik meestal werken ofzo, dus das altijd wel een goed excuus.



succes met de lasagna, gaat om het gebaar moet je maar denken (zijn namelijk ook heel veel mannen die er niet eens aan denken om in de keuken te gaan staan) :D





Hij zal wel moeten als ie wat naar binnen wil krijgen. Ik kan neit te lang staan, en we hebben een dermate hoog aanrecht dat zitten geen optie is.

Nou heb ik ook een man die gelukkig vaker kookt hoor, maar dan meer zijn eigen specialiteiten, couscous kan ie heel goed en bepaalde pasta'a en rijstgerechten. Maar mijn gerechten daar heeft ie (lees; vind ik) een dirigerend vingertje voor nodig anders doet ie t op zijn manier en vind ik t vermoelijk niet weg te krijgen omdat t afwijkt van de mijne :D
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel lekker, nog extra kaas door de saus :D

Krijg je een lekkere kazige lasagna!

Ik doe ook vaak plakjes kaas bovenop de lasagna, geen zin om te raspen ;)





En dat werkt wel? We hadden namelijk in de plakken alleen nog 20+ in de aanbieding, en dat smelt neit goed, dus uiteindelijk zijn het blokjes kaas uit een zakje, kleingesneden in plakjes geworden. Snappie m nog?

Hoop dat t lukt en dat ik geen plakkaten kaas heb liggen op mn bord zo....
Alle reacties Link kopieren
Hehe, boodschappen gedaan. Waarom doen mensen voor een feestdag of de oorlog is uitgebroken? Wat een hamsters allemaal. Ik vond wel bij de uitgang van de super een briefje van 5 euro.



Ik heb geen schoonouders, soms wel lekker ja.



Agent met de grote L, ben benieuwd of je de pesto lekker vindt.

Wat een mazzel van je fiets zeg, en dat in Adam. Ik had laatst ook zoiets drollig. Ik was blijkbaar op de bank in slaapgevallen. Midden in de nacht werd ik wakker strompel naar bed. Volgende ochtend zie ik dat mijn terras deuren (BG) nog open stonden. Hart zat in mijn keel. Op de eettafel staat mijn lappie, mijn portomonee lag er toevallig, mijn mobiel noem maar op. Ja, hoe bedoel je dat ik niet gastvrij ben?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Hehe, boodschappen gedaan. Waarom doen mensen voor een feestdag of de oorlog is uitgebroken? Wat een hamsters allemaal.

 

Feestdag? mis ik iets?
Alle reacties Link kopieren
Haha! Wat ben je ook een heerlijk mens Sun! ;)



Ik hou er wel van om lekkere plakkaaten kaas op de lasagna te hebben liggen. Wordt lekker knapperig. Als ik kaas rasp, dan rasp ik 'per ongeluk' ook altijd te veel, zodat je alsnog dikke plakkaaten erop krijgt ;)
Alle reacties Link kopieren
Het is Pinksteren dit weekend NG1, morgen en overmorgen dus...
Alle reacties Link kopieren
volgens mij is de appie hier gewoon allbei de dagen open hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ook veel geluk gehad Myleentje!



Heb jij die pesto inmiddels al gekocht bij de Xenos?
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat je gelijk gaat krijgen sunny. Mijn moeder doet dat altijd op de lasagna, krijg je van die plakkaten. Niet mijn keuze. Maar goed, volgende keer beter. Toch lief dat hij zo zijn best doet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het toevallig dinsdag halen die pesto.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet al geraspte kaas uit een pakje hebben, anders grote kans dat er een stukje vinger bij zit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Sunny, hou je het aantal postings in de gaten? hahahaha
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Het is Pinksteren dit weekend NG1, morgen en overmorgen dus...






ohw..:$

ooohhh...nou snap ik denk ik ook waarom het hier in engeland maandag "bank holiday" is......maar ze hebben hier zowat iedere week bank holiday in de lente/zomer dat volgens mij niemand meer weet wat er te vieren valt...
Alle reacties Link kopieren
NG1 ontdekt dat het bijna Pinksteren is en raced nog even naar de super om maandag niet een kaal broodje te hoeven eten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven