Het stamcafé XVII

09-01-2017 18:51 3003 berichten
Nummertje 27 alweer!

Gezellig in Portland, Oregon.



Het is weer eens wat anders.



Have fun Stammers!

Nieuwe meekletsers zijn van harte welkom, as usual.



LV, Yasmijn, Star, Leo









Slaap lekker! Ik had vandaag gezellig mee willen stammen, maar mijn neefje was hier vannacht en die deed geen oog dicht.

Ik word oud, bijna 28 en ik ben kapotmoe na zo'n nachtje doorhalen.
Morning.



Meet, ja gezellig! Boots, zou ik je dan eindelijk een keer gaan zien? Zou toch wel eens leuk zijn

Utrecht is wat mij betreft prima, iets noorderlijker ook wel.



Na een heerlijk weekend nu weer werken. Hoe doe je dat, toch weer motivatie vinden voor iets waar je eigenlijk al klaar mee bent? Wil ook graag iets anders, maar heb wel besloten om eerst helemaal te reintegreren voordat ik elders begin. Wil natuurlijk niet in een nieuwe baan binnen de korste keren uitvallen.



Iedereen een fijne dag gewenst!
Een meet? Als het niet te ver is, en voor of na april, dan wil ik wel overwegen om te komen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik voel me al weken af en aan niet goed. Ben telkens zo ontzettend moe. En af en aan verkouden en hoofdpijn.

Heb vandaag gelukkig vrij en was van plan te gaan sporten maar denk dat ik dat maar eens niet doe. Misschien een stukje fietsen of wandelen, naar de action bijvoorbeeld al is dat ook niet perse nodig natuurlijk.
quote:SaveAngie schreef op 22 januari 2017 @ 21:04:

Oh ik vatte m anders op

Sorry Star Ja lekker wijf ben ik he?
Vervelend Dolfje. Fijn dat je vandaag vrij bent. Ik ben ??n keer in de Action geweest, dat was eens maar nooit meer.



Ik ga zo even werken en daarna boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete winkel is het ook niet maar ik koop er af en toe wel eens wat.

Denk dat ik vandaag maar lekker mijn gemak hou en straks alleen hier in de wijk wat gewone boodschappen ga doen. En verder lekker met een boek en /of series op de bank.

Deze week is gelukkig niet extreem druk. Man heeft ook storingsdienst dus het weekend gaan we ook niks ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Inkie_ schreef op 22 januari 2017 @ 22:16:

[...]



Laptop, i7, 8GB geheugen, minimaal 500 GB harde schijf. (evt met SSD)



Deze denk ik:

http://www.mediamarkt.nl/ ... k-80ru008rmh-1452458.html volgens mij is het een nieuwere versie van de mijne en daar ben ik nog steeds heel tevreden over
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zo, op mijn roostervrije dag de koelkast uitgemest.

Zal ik nog verder gaan met de rest van de binnenkant van een keukenkastje of ga ik zitten lezen
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 11:05:

Zo, op mijn roostervrije dag de koelkast uitgemest.

Zal ik nog verder gaan met de rest van de binnenkant van een keukenkastje of ga ik zitten lezen

Van het ene kastje, komt het andere ...



Ik zou even een bezinningsmomentje doen: waar ben je nu in je leven en waar wil je heen?
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 11:05:

Zo, op mijn roostervrije dag de koelkast uitgemest.

Zal ik nog verder gaan met de rest van de binnenkant van een keukenkastje of ga ik zitten lezen

Gaan zitten lezen natuurlijk.

Ik heb de vaatwasser uitgeruimd en boodschappen gedaan, en kon nog eens terug ook want zag thuis dat er iets over de datum was, en vind het wel welletjes voor vandaag.

Alleen nog koken.
Ik wil ook naar huis, maar moet verplicht nog 4 uur wachten op een reactie
Alle reacties Link kopieren
Hier loopt de vaatwasser. heb er nog 2 kastjes bijgepakt en veel weggegooid.

Nu is het welletjes. Ik ga even snel douchen en dan lezen.

O ja, de soep staat ook al te trekken!



Wow, zoveel doe ik anders nooit op een vrije dag
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit achter m'n bureau maar ik ben gisteren door mijn rug gegaan* dus echt lekker zit ik niet. Nog een uurtje ofzo, dan hou ik het voor gezien.



*Bij het uitruimen van de vaatwasser: oppassen Yasmijn!
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 23 januari 2017 @ 12:31:

Hier loopt de vaatwasser. heb er nog 2 kastjes bijgepakt en veel weggegooid.

Nu is het welletjes. Ik ga even snel douchen en dan lezen.

O ja, de soep staat ook al te trekken!



Wow, zoveel doe ik anders nooit op een vrije dag



Ben je ziek, verliefd, zwanger of wat dan ook?



Ik heb mijn pyjama weer aangedaan.

Rijst voor de nasi goreng morgen is ook al klaar.

Voor vanavond maak ik okonomiyaki, nog nooit gemaakt dus hopelijk smaakt het. En heb nog een restje soep van gisteren.
Klaar met mijn werk, boodschappen gedaan en het was ineens in een bocht hartstikke glad! Bijna met mijn auto tegen de vangrail, kreeg hem net op tijd in bedwang. Blijf voor de rest binnen vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Goed plan om binnen te blijven Elf! Djeezzz.

Lady sterkte met je rug. Ik hou het over een uurtje ook voor bekeken. Ben iets te voortvarend weer aan de slag gegaan. Dat kost me een etentje want man wilde vanochtend dat ik thuis bleef maar ik vond dat het prima ging.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hé, jullie hebben geen streepje boven jullie motto.



Hier wel een vruchtbare ochtend gehad. Soms vind ik mijn werk opens weer leuk, zie weer uitdaging en krijg weer zin om aan taken te gaan werken. Word wel een beetje moe van mijn heen en weer gevoel. Wou maar dat ik gewoonweg ja kon zeggen tegen mijn baan. Zonder al die twijfels.



Blond, rustig aan joh!

Lady, sterkte met je rug. Mooi excuus voor een massage?

Elfje, lekker binnen blijven, het is buiten toch maar grijs vandaag.
Net terug van sollicitatiegesprek. Aangenomen! In een invalpool, dus nog geen werk. Beetje raar want nu zit ik een soort van te hopen dat er iemand ziek wordt. Langer dan een griepje zeg maar, want dan wordt er pas vervangen. Beetje gek dus.



Maar binnenkort nog een gesprek voor een echte baan. Deze of volgende week.
En wie is er 2.5 uur eerder klaar met werken



Hoe ging het sssssst? Mosterd....





Gefeliciteerd
Ha sssssst, dat is alvast iets! Zul je zien dat je voor die andere baan ook aangenomen wordt! Gefeliciteerd.
Fijn phil, eerder klaar met werken, kun je thuis lekker onder de wol kruipen.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn, Ssst! Op naar de volgende
quote:Renaissance schreef op 23 januari 2017 @ 15:41:

Fijn phil, eerder klaar met werken, kun je thuis lekker onder de wol kruipen.Of op de bank voor de tv hangen
quote:Renaissance schreef op 23 januari 2017 @ 15:41:

Ha sssssst, dat is alvast iets! Zul je zien dat je voor die andere baan ook aangenomen wordt! Gefeliciteerd.Dat hoop ik dan maar. Dat is geen probleem want dan zet ik mijn beschikbaarheid op nul voor die periode. Dat is namelijk ook tijdelijk naar in een andere regio.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven