Hoe stel je je de overige forummers voor?

12-05-2007 17:08 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor beeld heb je voor ogen als je aan Bronny denkt? Wat zit er op je netvlies als je Zamirah leest? Of Pers? In welk "hokje" plaats je GothicBride?

Een struise blondine uit Friesland? Een kleine pittige vrouw met woeste krullen? Zie je een beweeglijke vent met veel mimiek? 

Natuurlijk niet de bedoeling om elkaar af te branden, maar het lijkt me leuk om over jezelf te lezen hoe een ander je ziet die jou niet kent....
Alle reacties Link kopieren
Soms stel ik me Doddie voor als een der Angels, zo redelijk en rustig...;)
Alle reacties Link kopieren




quote: minny reageerde



Even over het algemeen, ik stel me de meeste forummers niet half zo spannend, interessant, sexy en leuk voor dan dat men hier zou willen doen geloven.;)

Minny, ik ben twee keer zo spannend, interessant, sexy en leuk! :P

Nou, en daar dan de helft van...is toch best nog een goede score!:P
Alle reacties Link kopieren




quote: xxxRosalitaxxx reageerde





quote: minny reageerde



Even over het algemeen, ik stel me de meeste forummers niet half zo spannend, interessant, sexy en leuk voor dan dat men hier zou willen doen geloven.;)

Minny, ik ben twee keer zo spannend, interessant, sexy en leuk! :P



Nou, en daar dan de helft van...is toch best nog een goede score!:P
Haha zitten jullie samen met 10 procent toch nog op één lijn!:D
Alle reacties Link kopieren
Soms stel ik me Doddie voor als een der Angels, zo redelijk en rustig...;)






ben er ook ooit voor gevraagt, maar heb ervoor bedankt. Ik vrees dat ik als angel zo herkend was als Doddie omdat ik reageer zoals ik ben en me heel lastig anders kan voordoen.



Ik wil vrij kunnen forummen en zou ook constant worden gewezen op taal en spelfouten als angel.



Nee niets voor mij.
Alle reacties Link kopieren
100 procent bedoel ik :$
Alle reacties Link kopieren
Soms stel ik me Doddie voor als een der Angels, zo redelijk en rustig...;)




Jij hebt ooit al eens een beschrijving gegeven van jezelf, dus dat zou te makkelijk zijn.



Ik ben daar ook enorm slecht in. Voor mij zou het natte vingerwerk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat stel je je bij mij voor, Doddie?
Alle reacties Link kopieren
En toch stel je forumers in je gedachten voor, bij sommige forumers heb ik zelfs een totaalbeeld, Eleonora is zo'n forumer. Als ik haar lees zie ik een lange vrouw voor me met donker krullend lang haar. Een gezicht zie ik niet echt, wel een bedachtzame glimlach en rustige bewegingen, geen druk gedoe of hyper-trekjes. Tja, en dit alles n.a.v. van hetgeen ik lees, maar men beschuldigt mij soms ook wel van een levendige fantasie:D.

Ik zit er dus zeer waarschijnlijk 100% naast;)!
Alle reacties Link kopieren
Kijk, had ik toch goed gezien dat je Angel materiaal zou zijn.:D



Maarreh, jij hebt ooit al eens een beschrijving gegeven van hoe je denkt dat ik irl ben. De woorden onredelijk, stug en naar vielen. Oh ja, en moeilijk om mee samen te leven.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Yasmijn een enorm lekker wijf met grote borsten en een lekkere kont. In de ene hand een glas whiskey en in de andere een sigaret. En een spijkerbroek met gaten.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Yasmijn een enorm lekker wijf met grote borsten en een lekkere kont. In de ene hand een glas whiskey en in de andere een sigaret. En een spijkerbroek met gaten.
Ja , en een woeste kop met krullen en ze zit in de tuin in de schaduw met een laptop!  ;)
Alle reacties Link kopieren
Burke stel ik me voor als een ielig mannetje met een terugtrekkende haargrens, die met een constante sarcastische trek om de mond met een boek zeult. Boek is natuurlijk een boek dat in zijn kringen als "must have" bekend staat.:D
Alle reacties Link kopieren
En ik dan???



Hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier vreselijk slecht in zijn, alle mensen die ik ooit tegenkwam na ze eerst alleen via de telefoon te hebben gesproken, zagen er geen van allen zo uit als ik me er een voorstelling van maakte.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is Yasmijn een enorm lekker wijf met grote borsten en een lekkere kont. In de ene hand een glas whiskey en in de andere een sigaret. En een spijkerbroek met gaten.






Cup A. Denk ik, weet ik niet eens zeker want ik draag nooit bh's, ik gok maar wat. Maar wel hele mooie borsten, toevallig. Ik ben tenger, dus ze passen precies bij mij. De zwaartekracht werkt voor mijn borsten gelukkig niet!

Vervang whiskey door bier en verder klopt het.
Alle reacties Link kopieren
En geen woeste kop met krullen, maar lang blond haar. Stijl.
Alle reacties Link kopieren
Signs?



Altijd in voor een geintje, of voor een feestje, goedlachs, romantisch en rood haar?
Alle reacties Link kopieren
En geen woeste kop met krullen, maar lang blond haar. Stijl.
Hahaha ! Bijna goed dus!:D
Alle reacties Link kopieren
Hihihi Bronny bijnaaaa goed!!

Alleen mijn haar is donkerbruin krullend tot over mijn schouders.





En oja je vergat eigenwijs :D
Alle reacties Link kopieren
Wat stel je je bij mij voor, Doddie?






Oh jee jasmijn ik ben daar zo slecht in. In begin als een kroegtijger dus zoals je vrouwen in een kroeg kunt voorstellen met een biertje in hun hand.



maar inmiddels heb je al verklapt dat je een aantrekkelijke dame moet zijn gezien dat mannen je nog steeds nafluiten.



Nee ik waag me er maar niet aan om er een beeld bij voor te stellen.
Alle reacties Link kopieren
Maar we hebben binnenkort een meeting toch? In Artis, op 16 juni...
Alle reacties Link kopieren
Kijk, had ik toch goed gezien dat je Angel materiaal zou zijn.:D



Maarreh, jij hebt ooit al eens een beschrijving gegeven van hoe je denkt dat ik irl ben. De woorden onredelijk, stug en naar vielen. Oh ja, en moeilijk om mee samen te leven.
dat is meer hoe je over komt op andere gezien je reacties.



Ik denk dat dat voorkomt uit een gekwetsheid. Je wil je zelf niet graag kwetsbaar opstellen, wapent je met dit harnas. Ik denk dat je erg teleurgesteld bent geraakt en daarom zo je opstelt.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je, maar helaas meen ik wat ik zeg. Vreemdgaan vind ik verkeerd, men dient van minderjarigen af te blijven en dat gezemel over "wat denkt hij" is puberaal. Oh ja, en blijf van gebonden mensen af. Dat ook.:D



Ik ben trouwen eeeenig om mee samen te leven, je merkt er niks van want ben het liefst alleen.:P
Alle reacties Link kopieren


En toch stel je forumers in je gedachten voor, bij sommige forumers heb ik zelfs een totaalbeeld, Eleonora is zo'n forumer. Als ik haar lees zie ik een lange vrouw voor me met donker krullend lang haar. Een gezicht zie ik niet echt, wel een bedachtzame glimlach en rustige bewegingen, geen druk gedoe of hyper-trekjes. Tja, en dit alles n.a.v. van hetgeen ik lees, maar men beschuldigt mij soms ook wel van een levendige fantasie:D.

Ik zit er dus zeer waarschijnlijk 100% naast;)!




Hahahahaa, wat een prachtig beeld heb je van me Jaschenc!



Maak er een brede vrouw met helderrood haar van, groene ogen en dan zit je uiterlijk in de richting. Bedachtzaam glimlachen doe ik wel eens maar meestal lach ik met mijn mond wijd open en hard ook nog, ik heb grote tanden en een eveneens brede mond. Ordinair zeggen mijn homovrienden. Ik ben juist lawaaiig en druk en praat met mijn handen :D



Did I burst you're bubble honey?



De omschrijving die jij voor mij hebt vind ik van toepassing op jouwzelf, op Doddie, op Reina, op Korenwolf en op 2ndyouth. Mooie, slimme, bedachtzame types...



Bianca ken ik van foto's en die had ik me helemaal voorgesteld zoals ze er ook echt uitziet.



Zuss is in mijn ogen een blondine met felblauwe ogen, verzorgde nagels en modieus gekleed.



Yasmatio is een kleine, opvliegende brunette met pretogen in mijn hoofd.



Persephone is een hemelse verschijning die voor mijn geestenoog altijd in slow motion door het beeld wandelt.



Frank24 heeft een ringbaardje en Houvanjezelf is brildragend. Geve heeft zowel een bril als een baard maar geen snor. In mijn hoofd dan he.....



Zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik moet rennen, feesten en zo!
Alle reacties Link kopieren
Leuk is dit!



Ik kan je verklappen, Leo, dat je beschrijving van Zuss helemaal niet klopt. :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven