Hoe stel je je de overige forummers voor?

12-05-2007 17:08 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor beeld heb je voor ogen als je aan Bronny denkt? Wat zit er op je netvlies als je Zamirah leest? Of Pers? In welk "hokje" plaats je GothicBride?

Een struise blondine uit Friesland? Een kleine pittige vrouw met woeste krullen? Zie je een beweeglijke vent met veel mimiek? 

Natuurlijk niet de bedoeling om elkaar af te branden, maar het lijkt me leuk om over jezelf te lezen hoe een ander je ziet die jou niet kent....
Alle reacties Link kopieren




quote: roosvrouw reageerde





quote: mamzelle reageerde



Ben ik de enige die Zuss met halflang of net boven de schouders haar inschat? Wel brunette. En niet al te plus in haar kledingmaat.

Nee hoor, hier nog eentje.





Fel ben ik dan niet, trek het eerder aan dat mensen over me heen willen lopen. Oog veel te lief, tot mijn eigen irritatie. Je kent het wel; al die bejaarden, weirdo's, en anderen die om een praatje verlegen zitten die je aanspreken in openbare ruimtes als je alleen maar kunt denken "flikker op". :$ ach roosie;-))



Moet ik nu reageren met "flikker op"? Dat wil ik namelijk helemaal niet, Jacqie is wel leuk gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een kek kort koppie, maar sinds ongeveer een jaar laat ik de boel groeien.
Alle reacties Link kopieren
Roosvrouw zie ik juist voor mij als een type met felle ogen, kort koppie die zich het kaas niet van het brood laat eten.
Juist wel, ik eet nauwelijks kaas. Hooguit 2 plakjes per jaar ofzo. Dus eet jij dat maar van mijn brood af. :P
Alle reacties Link kopieren
quote: roosvrouw reageerde



Dit topic is grappig, ik ga nu voor het eerst bij allerlei mensen heel bewust denken; hoe zouden ze er uit zien?



Eo eens proberen, hmm. Een wat langere vrouw, zo tussen de 1.70 en 1.75. Bruin haar, blauwe ogen. Een voorkeur voor fleurige bovenkleding. Daarbij denk ik eerder aan blouse (doch niet te netjes) of tuniek dan t-shirt. Ze is geen type voor sierraden in het alledaagse. Op hakken zie ik haar ook niet veel lopen, maar sneakers zal ze ook niet wow vinden. Nou ik kwam een heel eind dus, heb je groene ogen dan?



Even kijken hoever jij komt.

Ik ben 1.70, dat klopt dus. (al vind ik dat juist klein :D) Ik heb rood haar, soms felrood, soms verschilende kleuren rood door elkaar, maar eigenlijk altijd rood.



De laatste keer dat ik een blouse heb gedragen is jaren geleden :D Ik heb een uitgesproken voorkeur voor zwarte kleding, dus in iets fleurigs zul je mij niet tegenkomen. T-shirts vind ik niet prettig, dat klopt, tunieken wel.

Sieraden draag ik niet veel, wel veel oorbellen (11) en ik loop al jaren op legerkistjes. Hakken en sneakers dus niet.



Je kon er ongeveer niet verder naastzitten. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een kek kort koppie, maar sinds ongeveer een jaar laat ik de boel groeien.
Kijk, zat ik er toch niet ver naast. Ook kwa postuur. Nu nog de bril.... Draag je een bril?
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn doen had ik veel goed, Eo. :D



Groen klopt.
Alle reacties Link kopieren
Yep. kek model al zeg ik het zelf. Niet zo'n 'kijk mij op m'n 38e nog eens een hip felgekleurd brilletje hebben' maar een strak montuur. (ook niet zo'n 'ik heb wel een bril maar ik neem er 1 zonder montuur zodat het net lijkt of ik geen bril heb')
Alle reacties Link kopieren
Yep. kek model al zeg ik het zelf. Niet zo'n 'kijk mij op m'n 38e nog eens een hip felgekleurd brilletje hebben' maar een strak montuur. (ook niet zo'n 'ik heb wel een bril maar ik neem er 1 zonder montuur zodat het net lijkt of ik geen bril heb')
Als brillenfanaat kan ik nu maar 1 ding zeggen; foto!
Alle reacties Link kopieren




quote: Jacqie reageerde





quote: roosvrouw reageerde





quote: mamzelle reageerde



Ben ik de enige die Zuss met halflang of net boven de schouders haar inschat? Wel brunette. En niet al te plus in haar kledingmaat.

Nee hoor, hier nog eentje.





Fel ben ik dan niet, trek het eerder aan dat mensen over me heen willen lopen. Oog veel te lief, tot mijn eigen irritatie. Je kent het wel; al die bejaarden, weirdo's, en anderen die om een praatje verlegen zitten die je aanspreken in openbare ruimtes als je alleen maar kunt denken "flikker op". :$ ach roosie;-))





Moet ik nu reageren met "flikker op"? Dat wil ik namelijk helemaal niet, Jacqie is wel leuk gezelschap.
dank je!
Alle reacties Link kopieren
Yep. kek model al zeg ik het zelf. Niet zo'n 'kijk mij op m'n 38e nog eens een hip felgekleurd brilletje hebben' maar een strak montuur. (ook niet zo'n 'ik heb wel een bril maar ik neem er 1 zonder montuur zodat het net lijkt of ik geen bril heb')
Zie je wel, had ik je toch vrij goed neer gezet! Terwijl jij het best mis had over mij. Nanananana.
Alle reacties Link kopieren
Wow Leo, ik dacht dus echt dat je rood beetje krullend lang haar had en groene ogen. Is dit echt zo?



Yas heeft denk ik halflang blond steil haar, is slank en easygoing en lijkt me heerlijk om mee in de kroeg te zitten!



Zuss mooi zwart getailleerd vrouwenpak, lengte ongeveer 1.73, verzorgd, middelblond haar tot op schouders of zelfs iets korter.



Zamirah: exotisch, bruin haar met lichte krul, slank en artistiek.



Bronny: bruin haar, voloptueus (niet dik!), casual gekleed.



Eowyn: heel moeilijk want ik zie altijd die dame uit LOTR voor me! Maar ik gok dat je erop lijkt :)



Bianc: voloptueus, mooi gekleed maar soms heel casual, sarcastisch maar met het hart op de goede plaats, recht-door-zee, korter blond haar.



En ikzelf: 1,70, gitzwart haar, donkerbruine ogen, gebruind en slank. Niet blond dus!;)
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuss reageerde



Yep. kek model al zeg ik het zelf. Niet zo'n 'kijk mij op m'n 38e nog eens een hip felgekleurd brilletje hebben' maar een strak montuur. (ook niet zo'n 'ik heb wel een bril maar ik neem er 1 zonder montuur zodat het net lijkt of ik geen bril heb')

Zie je wel, had ik je toch vrij goed neer gezet! Terwijl jij het best mis had over mij. Nanananana.
Nou hoor.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuss reageerde



Yep. kek model al zeg ik het zelf. Niet zo'n 'kijk mij op m'n 38e nog eens een hip felgekleurd brilletje hebben' maar een strak montuur. (ook niet zo'n 'ik heb wel een bril maar ik neem er 1 zonder montuur zodat het net lijkt of ik geen bril heb') Als brillenfanaat kan ik nu maar 1 ding zeggen; foto!



Dat kan niet want ik heb niet zo'n digitale camera. En ik heb geen idee hoe je een foto van een mobiel op de pc zet. En als ik dat al wist deed ik nog niet geloof ik :D
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan zul je de bril maar moeten opsturen, want zien wil ik hem. ;)
Alle reacties Link kopieren


Pers?

Lang, slank, exotisch mooi, durfal en af en toe flink wild? Kan overvallen worden door een vlaagje onzekerheid?
Bwah die heb je best goed eigenlijk:D Alleen ben ik niet zo lang. Maar zie er idd niet NL uit, ben best mooi om te zien, en de rest klopt ook :D
Alle reacties Link kopieren


Wow Leo, ik dacht dus echt dat je rood beetje krullend lang haar had en groene ogen. Is dit echt zo?



Yas heeft denk ik halflang blond steil haar, is slank en easygoing en lijkt me heerlijk om mee in de kroeg te zitten!



Zuss mooi zwart getailleerd vrouwenpak, lengte ongeveer 1.73, verzorgd, middelblond haar tot op schouders of zelfs iets korter.



Zamirah: exotisch, bruin haar met lichte krul, slank en artistiek.



Bronny: bruin haar, voloptueus (niet dik!), casual gekleed.



Eowyn: heel moeilijk want ik zie altijd die dame uit LOTR voor me! Maar ik gok dat je erop lijkt :)



Bianc: voloptueus, mooi gekleed maar soms heel casual, sarcastisch maar met het hart op de goede plaats, recht-door-zee, korter blond haar.



En ikzelf: 1,70, gitzwart haar, donkerbruine ogen, gebruind en slank. Niet blond dus!;)
Hihi blond en slank, wel casual maar ook weer niet te casual...voluptueus  was in het verleden, ben ik allemaal kwijtgeraakt met Atkins.
Alle reacties Link kopieren




quote: Poezewoes reageerde





quote: Zuss reageerde



Yep. kek model al zeg ik het zelf. Niet zo'n 'kijk mij op m'n 38e nog eens een hip felgekleurd brilletje hebben' maar een strak montuur. (ook niet zo'n 'ik heb wel een bril maar ik neem er 1 zonder montuur zodat het net lijkt of ik geen bril heb')

Zie je wel, had ik je toch vrij goed neer gezet! Terwijl jij het best mis had over mij. Nanananana.



Nou hoor.

Ach lieverd, ik neem het je niet kwalijk. Poez is een mens met vele gezichten en mogelijkheden.. (barf)



Gaan we binnenkort dan toch een keer even samen terrassen in Leiden? Kunnen we de indrukken even checken. ;)
Alle reacties Link kopieren
Terrasje pikken in Leiden is een prima plan! Moeten we wel een plekkie vinden waar Kitty niet zomaar de gracht in kan lopen.
Alle reacties Link kopieren
Persephone is in mijn hoofd blond, met lange haren tot halverwege haar rug, slank, heel slank, heeft nepborsten (dat weet ik al :)) en een breed gezicht. Voorin de twintig.



Bianca, dat is voor mij een stevige vrouw, niet dik, sportief, donkere krullen. Lacht hard en is recht voor zijn raap, heeft de maniertjes van 'niet lullen maar doen'. Eind dertig.



Zamirah heeft stijle zwarte haren en volle lippen, is niet zo groot, is slank maar mollig (zacht). Sensueel en voorin de dertig.



Lindy, donkerblond kort kapsel, spits vrouwtje, kan fel zijn.



Mamzelle, bruin haar op een staartje, normaal postuur, lang.



Traincha, in de dertig, modieus gekleed, gaat met de mode mee maar loopt niet voorop, heel verzorgd (kapsel, nagels, schoenen, riem, accesoires). Donker haar, misschien rossig.



Shining, blond, vol, verzorgend. Een bob kapsel :). Korte nagels.



Marokkaanse-s (zit ik nu mee in gesprek op maatschappij, vandaar). Prachtige zwarte glanzende lange krullen. Zandloperfiguur. Rond de 1.70m. Grote ogen. 



Tenderlover, kalend, korte haren, slank. 1.85m. 



Nou, hoe doe ik 't? :D
Alle reacties Link kopieren
Meds: vrouw met een sprekend gezicht, bij twijfel een opgetrokken wenkbrauw die haar een "maak dat de kat wijs" blik geeft. Casual gekleed vermoed ik, normaal postuur met de schouders recht en de "hakken in de grond". Donkere stem en haar, halflang.
Alle reacties Link kopieren


Mamzelle, bruin haar op een staartje, normaal postuur, lang.



Die heb ik er een paar maanden geleden juist afgeknipt. Iets te rigoureus want mijn ideaal is een beetje op de schouders, in laagjes, en daar ben ik nog vér vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een vrouw in mijn omgeving, en ik denk bij Meds altijd aan haar. Alleen op uiterlijk.

Kort bruin haar, heel makkelijk kapsel (pagekoppie), geeft niet veel om mode, draagt dat wat lekker zit, een spijkerbroek die goed zit doet ze tien jaar niet meer weg. Draagt wandelschoenen, en houdt van aanpakken.



Maarja toen had ik ergens gelezen dat Meds vroeger gedanst heeft (ballet?) Klopt dit? Dat strookt weer niet met dit beeld wat ik heb.
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat mensen denken dat ik blond ben:D

Geen breed gezicht hier Marg ;)



Marg: blond, lang, Nederlands uiterlijk, slank met heupen en borsten.



Lindy: halflang blond haar, mooi netjes gekleed en heel vrouwelijk, designeraarzen (weet ik ;)).



Mamzelle: donkerblond haar, lief, kritisch, intelligent, casual gekleed.



Minny: donkerblond/bruin halflang haar, lichtbruine ogen, pittig, casual gekleed.



Poezewoes: lichtbruin haar, ongeveer 1,68, casual/netjes gekleed, rustig



En en en? ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha ik wacht nog even af of er nog meer beschrijvingen van mezelf komen voor ik mijn uiterlijk prijsgeef, als je 't okee vindt. Ik vind dat echt grappig om te lezen! :D
Alle reacties Link kopieren
Meds: vrouw met een sprekend gezicht, bij twijfel een opgetrokken wenkbrauw die haar een "maak dat de kat wijs" blik geeft. Casual gekleed vermoed ik, normaal postuur met de schouders recht en de "hakken in de grond". Donkere stem en haar, halflang.
Jaschenka: mijn blonde zus denk ik ;) Wel langer dan ik, ook scherpe jukbeenderen, slank met heupen en borsten, slavische schoonheid maar niet té slavisch (half-slavisch ofzo)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven