Vamos a la Mexico! (niet)

07-06-2007 23:14 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
OLA MUCHACHA'S en DEEL 18  echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijguzellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren


quote: sunlight reageerde





quote: yasmijn reageerde



Nou, dat is dan wel duidelijk wie die bekende is. *zucht*

WIEWIEWIEWIEWIE? WW?





Da's toch niet zo moeilijk!! ;) Hoewel, hoe lang ben je hier al?





euuuhh, jaar of vier denk ik...zoiets, 5 misschien..kheb echt geen flauuwww idee...
Alle reacties Link kopieren
Weinig eten, ben ik bang. :P
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren


quote: sunlight reageerde





quote: yasmijn reageerde



Nou, dat is dan wel duidelijk wie die bekende is. *zucht*

WIEWIEWIEWIEWIE? WW?





Sun, hahahaha, ik moet altijd zoooo om jou lachen als je iets te weten wilt komen :D  Zeker je pliesie-instinct ?? :D
Weet jij t wel dan? doe me es meelen dan!
Alle reacties Link kopieren




quote: yasmijn reageerde





quote: sunlight reageerde





quote: yasmijn reageerde



Nou, dat is dan wel duidelijk wie die bekende is. *zucht*

WIEWIEWIEWIEWIE? WW?



Da's toch niet zo moeilijk!! ;) Hoewel, hoe lang ben je hier al?

euuuhh, jaar of vier denk ik...zoiets, 5 misschien..kheb echt geen flauuwww idee...









Zolang al, waarom zag ik je dan nooit?



Nou, denk eens na, wie kreeg er keer op keer een  ban en uiteindelijk een permaban?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren


Timboektoe?Waar ligt dat?

En,nog veel belangrijker,wat eten ze daar?;)






Timboektoe, een van die exotische plaatsnamen waar we allemaal wel eens over gehoord hebben, maar als je op de kaart gaat kijken waar het nu eigenlijk ligt, ben je nog wel een tijdje aan het zoeken. Vroeger was het met de zouthandel uit de woestijn een welvarende stad, maar na de toename van de droogte en het oprukken van het saharazand is het een plek in de 'middle of nowhere' geworden. Nu is het enkel nog de naam en de geschiedenis van vroegere dagen wat een enkeling doet besluiten hier naartoe af te reizen.

Tijdens het plannen van onze route in Nederland lijkt een bezoek aan Timboektoe onontkomelijk. Met de fiets door Mali, onderweg naar Burkina Faso zouden we er tenslotte niet zo heel ver meer vandaan zitten.
Alle reacties Link kopieren




quote: Zuigwortel reageerde





quote: sunlight reageerde





quote: yasmijn reageerde



Nou, dat is dan wel duidelijk wie die bekende is. *zucht*

WIEWIEWIEWIEWIE? WW?





Sun, hahahaha, ik moet altijd zoooo om jou lachen als je iets te weten wilt komen :D  Zeker je pliesie-instinct ?? :D Weet jij t wel dan? doe me es meelen dan!
JHMS
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zei ik al.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Timboektoe klinkt niet echt als lekker vakantie land.. :(
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie het nog niet????

Tsk!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren




quote: GothicBride reageerde



Timboektoe?Waar ligt dat?

En,nog veel belangrijker,wat eten ze daar?;)



In Mali!
Ja dankjewel!Daar schiet ik,als topografisch analfabeet zijnde,een hoop mee op!;)

En geen eten?Moeten we dan alles zelf meesleuren?Ik heb al zoveel bagage:(
Alle reacties Link kopieren
Timboektoe is een soort terug naar de rimboe. Dus zelf dieren slachten en veel nare plaatjes hier op het forum. Zullen we Bali doen ofzo? Zelf zou ik voor China gaan of Venezuela! Beiden geweest maar wat een ervaring, geweldig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Timboektoe klinkt niet echt als lekker vakantie land.. :(
Het is een stad in Mali!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook niet weet, maar misschien ben ik hier nog niet lang genoeg... Ach, ik krijg vast wel een mail van Sun of Zuig toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog steeds niet wie het is.. Maar ik lees hier ook nog maar een jaar ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van Nepal, MV? Lekker hoog op de Mount Everest. Brrrrr.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren




quote: _zaza_ reageerde



Timboektoe klinkt niet echt als lekker vakantie land.. :(



Het is een stad in Mali!
Ja, dat had ik net gelezen en geplakt.. maar de beschrijving klinkt verder niet echt lekker middle of nowhere..
Alle reacties Link kopieren


quote: sunlight reageerde





quote: yasmijn reageerde





quote: sunlight reageerde





quote: yasmijn reageerde



Nou, dat is dan wel duidelijk wie die bekende is. *zucht*

WIEWIEWIEWIEWIE? WW?



Da's toch niet zo moeilijk!! ;) Hoewel, hoe lang ben je hier al?

euuuhh, jaar of vier denk ik...zoiets, 5 misschien..kheb echt geen flauuwww idee...





Zolang al, waarom zag ik je dan nooit?



Nou, denk eens na, wie kreeg er keer op keer een  ban en uiteindelijk een permaban?







Ach wat zal k zeggen, ben een onopvallend tuupje, en heb nooit zoveel te melden.



Ja dat zijn er meerdere geweest...was t een man of een vrouw?(ik ken van allebei trouwens maar 1 die een permaban hebben gekregen dus als zij t neit zijn dan is mn lijst al klaar)
Alle reacties Link kopieren


Weten jullie het nog niet????

Tsk!
Ach nog even laten denken. We hebben elkaars emailadres en een hyves cluppie dus laat ze maar even zweten. ahahahah
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren




quote: yasmijn reageerde



Weten jullie het nog niet????

Tsk!

Ach nog even laten denken. We hebben elkaars emailadres en een hyves cluppie dus laat ze maar even zweten. ahahahah

Wij wel he?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren




quote: yasmijn reageerde



Weten jullie het nog niet????

Tsk!

Ach nog even laten denken. We hebben elkaars emailadres en een hyves cluppie dus laat ze maar even zweten. ahahahah

Neej..! Dan kom ik er toch nooit achter.. :( (ben niet nieuwsgierig hoor..)
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van Nepal, MV? Lekker hoog op de Mount Everest. Brrrrr.
GB is een stoorzender hahahaha *;. Nee niet echt. Maar die wilde daarheen, en als we er zitten wilt ze graag weer snel weg. We hebben al koude landen aangedaan maar dat was niet altijd een succes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
brazilie?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even bellen dus breek jullie mooie koppies nog maar even wie het kan zijn. :P
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Kijk nou kan ik wel zeggen laat maar, maar ik ben natuurlijk gewoon retenieuwsgierig....Nou spit it out!
Alle reacties Link kopieren
Maar djiezus, wat naar Pers!!

Een hele dikke *; voor jou!!



Ik heb de andere blogs ook gelezen. Niet alle posts, maar ik heb wel van iedere blogger iets gelezen.

Eerlijk moet ik zeggen dat ik jouw blog toch echt het interessantste vind Pers! Ik bedoel, die warrige blogs van Sylvia of dat blog van Rian uit Brazilië kunnen me niet echt boeien. En van Patty en Rob krijg ik de kriebels... Die van jou is het leukst!

Ik zit hier vanaf oktober actief op het forum en jij viel me meteen al op Pers. Ik vind je een hele verstandige, slimme meid. En ik moet ook eerlijk bekennen dat jij mijn beeld over 'hoeren' enorm hebt opgekrikt! Ik heb met veel interesse het topic 'Betaalde Seks' gelezen. Ik heb nu een zoveel postiever beeld van prostituees, dank daarvoor Pers!



En ik heb echt enorm veel bewondering voor je, dus ik ga nu stemmen op jouw blog, want dat heb je wel verdiend!!!



*; *; *;

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven