Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 14:50:

[...]





Je bent goed bezig en of het groter of kleiner moet daar krijg je vrij snel wat meer inzicht in, er liggen vooralsnog geen probemenDank je wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 14:52:

[...]





Waardering, erkenning is wat de kaarten in de toekomst voor je zien in je huidige functieOke, thanks! Had het tegenovergestelde verwacht omdat het niet zo prettig verloopt momenteel, maar dan komen er dus betere tijden
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 13:51:

[...]





Je krijgt wat je wenst maar zal daarvoor wel wat zaken uit het verleden achter je moet laten, zaken waar je niets meer aan kan doen moet je achter je laten.



Onwijs bedankt Tomcat!

Ik ga nog even heel hard door met wensen.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 14:18:

[...]





Gezondheid vind nieuwe manieren om beter te worden, een andere creative aanpak zal je geod brengen qua gezondheid

Liefde is een lange termijn project.. wat dat betekend weet ik niet, jij wel als het goed is .Dank je wel! En op je laatste vraag, nee ik weet het zelf ook niet.
Tomcat, mag ik een legging voor m'n familie? Komt het goed?
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 14:44:

[...]





Volgens de kaarten valt het allemaal wel mee als je de zaken een rustig beschouwd, bekijk het van alle kanten, laat het op je inwerken, ik krijg rust en ontspanning als afloop, mogelijk een vakantie om de goede afloop te vieren ofzoiets?



Dank je Tomcat! Bijzonder, terwijl ik dit typ krijg ik informatie ter oren die het proces een stuk makkelijker maakt! Wij willen inderdaad op vakantie en het zou goed kunnen dat we die vakantie als afsluiting van die periode kunnen gebruiken.



Nogmaals dank
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat,



Zou je voor mij ook kaarten kunnen leggen?

Ik loop af en toe een beetje vast op het gebied van mijn werk. Ik vraag me af hoe de toekomst op werkgebied eruit ziet?



Alvast ontzettend bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Wil je voor mij ook kaarten leggen alsjeblieft?

Ik wil graag weten of ik in de toekomst moeder word en of ik een goede moeder word.



Liefs en bedankt alvast.
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 14:28:

[...]





Heb begrip voor de onderlinge verhoudingen, niemand lijkt bewust bezig met de relatie slecht maken. De moeder moet wennen aan een nieuwe situatie, het lijkt in de sfeer van ongevraagd advies wat als bemoeizucht wordt gezien. Realiseer je elkaars intenties en probeer geduldig uit te leggen hoe dingen bedoeld zijn en ontvangen worden. Leer elkaar snappen.

Dit snap ik wel, haha. Van beide kanten.



Ik zie trouwens ook van jou en je vriend wat los staat van de moeder, gaat daar misschien wat leuks gebeuren maar daar heeft je vriend even tijd voor nodig om daar mee om te gaan.

Ja klopt, alleen niet dat mijn vriend daar aan moet wennen. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, kun je zien wat 2017 mij brengt op,werkgebied? Blijf ik in mijn huidige functie? Of moet ik iets nieuws gaan doen?
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 15:09:

[...]





Snel weet ik niet maar de ervaring zal beter zijn, de kaarten geven aan dat je als vanzelf weet hoe ermee om te gaan en het "gewoon doet"Laten we het hopen, bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Je gaf in je vorige legging aan dat er op het gebied van gezin onverwacht nieuws komt wat positief kan uitpakken.

Het blijft een beetje door mijn hoofd spoken. Kun je zeggen uit welke hoek ik het nieuws kan verwachten of op welke manier het positief kan uitpakken?
Behandel geluk zorgvuldig, je hebt het te leen - Pam Brown
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 14:09:

[...]





Wat je moet doen is aan jou..



Je lijkt je huidige werk "met twee vingers in de neus" te kunnen doen maar er alsnog wel aardigheid in te hebben. Je zal "gewoon" blijven oogsten wat je zaait als je dit werk blijft doen. Als je dit werk niet blijft doen dan geven de kaarten aan dat je nieuwe creatieve manieren vind, misschien wat bijleert op dat gebied, om je te uiten.



En wat wijsheid is..daar krijg ik heel toepasselijk de kaart op dat je dat zelf wel weet..de kaart die aangeeft dat je genoeg inzicht hebt in jezelf, je mogelijkheden en je omgeving om de beslissing te nemenDankjewel Tomcat
"Well behaved women rarely make history"
Tomcat mag ik ook nog een keer ?

I looooooove tarot, ben benieuwd of en wat 2017 te bieden heeft.

( vooral op liefdesgebied ja... , ok en ook een beetje werk, of er wat gaat veranderen)
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 14:36:

[...]





Ik weet niet wat je ermee moet



Je werk lijkt je wel een basis te geven voor een gelukkig bestaan met vrienden en familie. Hoe dat afweegt tegen een baan die beter betaald of meer voldoening in het werkt geeft dat is aan jou.



De liefde daar gaat iets nieuws gebeuren

Ok ben benieuwd wat er gaat gebeuren.



Wat werk betreft nog geen herkenning.

Dank je wel in elk geval!
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 15:07:

[...]





Gezondheid geeft resultaat na zorgvuldige planning aan, komt of blijft goed maar er moet wel even een goed plan zijn en gevolgd worden.

Liefde geeft aan dat je alles in huis hebt om daar te slagen, omdat dat wat vaag is heb ik wat verder in de toekomst gelegd en daar komt een grote verandering aan, bijna het tegenovergestelde van nu.dank je wel, klinkt veelbelovend



heb je op het gebied van werk nog wat inzichten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 14:46:

[...]





Ja je bent op de goede weg met je gezondheid., over je werk krijg ik dat je aan het tonen bent waartoe je in staat bent, wat je kan, bereid je voor op wat weerstand of competitie in de toekomst (op je werk)



Dank je wel, ik stuur je even een pb met een uitgebreidere reactie.



P.S. Ik heb een pb gestuurd, maar ik weet niet zeker of ik het goed gedaan heb (eerste keer dat ik dit doe). Mocht je het niet ontvangen hebben, zou je dat dan even willen laten weten?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 14:10:

[...]





Ja, je zal opnieuw geluk vinden, het komt onverwacht naar je toeBedankt voor je reactie!
Alle reacties Link kopieren
dag Tomcat,



Zag dat je de 14de weer leggingen had gedaan,die van mij nog niet?

Staat op pag 34 vermeld
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 14 januari 2017 @ 13:54:

[...]





Ja, er ligt een baan in het vooruitzicht, als je genoeg op jezelf weet te vertrouwen. Door je inzicht, wijsheid en zelfvertrouwen in te zetten kom je bij de nieuwe baan.

Niet onnodig bang zijn, je kan het.Wauw dit geeft mij weer even een boost. Door heel veel afwijzingen ben ik inderdaad heel onzeker geworden. Dank je, hier kan ik zeker wat mee.
Alle reacties Link kopieren
@tomcat, ik had al een keer eerder een vraag gesteld (en ook een antwoord van je gekregen) Maar zou nu heel graag een algemene legging willen. Zou je dit willen doen als je weer tijd hebt?
quote:kanelover schreef op 10 januari 2017 @ 08:38:

Goed geen algemene meer dus,dan het volgende,ga ik dit jaar van functie veranderen binnen hetzelfde bedrijf of is dat miss volg jaar aan de orde?Deze even omhoog zodat ik hem niet vergeet.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de kaarten voor mij qua gezondheid zien dit jaar.

Zou ik je dat nog mogen vragen? (als je er tijd voor hebt uiteraard!)
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, leuk om te lezen dat veel mensen iets hebben aan de inzichten die de kaarten opleveren. Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden. Ik heb het gevoel dat ik zowel op het gebied van werk als wonen toe ben aan nieuwe stappen. Wat is er voor nodig of wat kan ik doen om op die twee gebieden vooruitgang te boeken?



Alvast dank voor je antwoord!
Alle reacties Link kopieren
Tomcat wanneer gaat mijn stampende onderbuurman verhuizen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven