Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
quote:chocoladerijstwafel schreef op 18 februari 2017 @ 22:41:

[...]





Heel erg bedankt Tomcat!

Wel ben ik erg benieuwd wat je bedoeld met dat bovenste.. adoptie oid?

Dat zie ik echt niet gebeuren namelijk, maar ik ben benieuwd..Nee hoor geen adoptie ofzo, ik legde voor een zwangerschap.
quote:kipje07 schreef op 18 februari 2017 @ 23:25:

[...]





Dank je Tomcat. Ik ben benieuwd of wat je zegt uitkomt. Mag ik het volgende nog vragen?



Nieuws dat in het voordeel werkt, heeft dat te maken met de baby of werk? Ik krijg namelijk sterk de indruk dat mijn huidige werk niet iets is waar ik naar terugkeer.

En de adviseur is die mogelijk familie gebonden?



Alvast bedankt!Nieuws ging over de baby, adviseur kan familiegebonden zijn.
quote:muurbloempje66 schreef op 19 februari 2017 @ 01:07:

Tomcat gaan wij uit de wsnp komen met een schone lei?

Bedankt



Het heef top dit moment zijn naturlijke beloop en dat lijkt prima

Ik krijg dat het in het voordeel werkt om je op de welvaart van het huis/gezin te richten, het is in het nadeel om je teveel op sociale bijeenkomsten/geegenhede te richten

De toekomst breng een situatie waar een beslissing moet worden genomen, met of over een partner.
quote:Tjuptjup schreef op 19 februari 2017 @ 01:55:

Wat leuk dat je kaarten legt! Zou je voor mij ook willen leggen?



Mijn vraag is: zullen de verschillen/problemen die tussen mijn vriend en mij opgelost worden (iig naar een aanvaardbaar compromis)? Of zal het altijd tussen ons in blijven staan?



Alvast heel erg bedankt voor de moeite!



De problemen lijken om een nieuwe aanpak te vragen, het is verstandig om naar advies van anderen te luisteren, niet om radicaal alles anders te gaan doen.

De problemen kunnen overkomen worden, maar daar zit wel een aspect van een strijd die gewonnen moet worden, het zal niet allemaal even soepel gaan maar het kan goed komen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,



Leuk dat je kaarten legt!

Zal ik (ooit) zwanger worden? Ben aan het einde van mijn latijn en vraag me af of het de moeite is om door te gaan met proberen of dat het tijd is om te accepteren dat het is zoals het is. (In mijn situatie zal zwanger worden op de natuurlijke manier geen optie zijn)

Alvast bedankt!
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
quote:Biepmiep68 schreef op 19 februari 2017 @ 08:42:

Tomcat, ik heb een vraag. Is het nodig dat is verhuis? Is dat dan op korte termijn. En in mijn huidige woonplaats of beter daarbuiten? Misschien geven je kaarten een antwoord?



jeetje je vraag t nogal wat..



goed gaan we, of het nodig is dat is aan jou, ik kan alleen vragen wat de invoeden zijn op de diverse opties die je overweegt



verhuizen brengt je nieuwe paden op carierregebied geven de kaarten aan

Buiten je woonplaats wordt aangegeven dat er stabiele vooruitgang in zit, geleidelijk de slechte stuatie achter je gaan laten

binnen je woonplaats wordt aangegeven dat er nieuwe avonturen wachten, een nieuwe fase, iets nieuws opstarten, nieuwe plannen ten uitvoer brengen, zo'n energie zit daar



Niet verhuizen geeft aan dat je de kracht, kennis en wijsheid hebt om met alle situaties om te gaan, verder in de toekomst wacht daar een grote transformatie, een overgang naar een nieuwe levensfase bijna



hoop dat dit helpt
Tomcat ik vraag me af of ik op het goede spoor zit voor wat betreft de beslissingen op schoolgebied voor zowel mijn zoon als dochter.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel tomcat. Ik moet het even op me laten inwerken, je antwoord.

Maar ik denk wel dat ik er wat mee kan. Dat van die nieuwe levensfase zie ik wel gebeuren.
quote:Safka schreef op 19 februari 2017 @ 09:15:

Hoi Tomcat,



Leuk dat je kaarten legt!

Zal ik (ooit) zwanger worden? Ben aan het einde van mijn latijn en vraag me af of het de moeite is om door te gaan met proberen of dat het tijd is om te accepteren dat het is zoals het is. (In mijn situatie zal zwanger worden op de natuurlijke manier geen optie zijn)

Alvast bedankt!



Een test, competitie, samenweking met anderen om doel te bereiken wordt hier als voordeel genoemd, maar uit je tekst begrijp ik dat het testen van vruchtbaarheid etc allemaal al gedaan is, het is aan jullie maar die lijn wordt nog steeds aangeraden.

Nieuwe paden inslaan als nadeel, nu nog geen tijd voor een andere aanpak daarmee



De toekomst breng een gelukkig verandering door het geleerde toe te passen..

De kaarten lijken de kant op te wijzen dat de belemmering te overkomen is, maar mogelijk wel dor op een creatieve manier denken.
quote:momo1980 schreef op 19 februari 2017 @ 09:19:

Tomcat ik vraag me af of ik op het goede spoor zit voor wat betreft de beslissingen op schoolgebied voor zowel mijn zoon als dochter.



Bij zoon zit angst die niet nodig is, bang zijn voor problemen die niet zullen optreden



Bij dochter zit een overgang naar een nieuwe levensfase door de overdracht van kennis en wijsheid, mogelijk een specifiek persoon die daar een belangrijke rol speelt
Tomcat wat fijn dot antwoord. Want met name bij zoon heb ik veel zorgen voor de toekomst en tot nu toe blijken die vaak niet nodig te zijn. Problemen die zouden kunnen komen maar steeds leert hij bij en doet hij het goed. Dus daar moet ik toch meer vertrouwen in krijgen.



Voor dochter weet ik het niet zo goed te plaatsen, daar ga ik over nadenken.



Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Tomcat! Vruchtbaarheid is nauwelijks getest maar ik maak gebruik van een donor. Dat maakt de situatie wat gecompliceerder. Ik ga hierover nadenken!
Jappeta jappeta jippie ja jee, joepeti joepeti jep jep jahoe
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het ook wel leuk vinden om een legging te mogen krijgen

En dan met betrekking tot de relationele sfeer. Ben een beetje stuurloos in die richting op dit moment en vraag me af of ik er moeite in moet steken of moet laten gaan.
quote:Safka schreef op 19 februari 2017 @ 09:51:

Dankjewel Tomcat! Vruchtbaarheid is nauwelijks getest maar ik maak gebruik van een donor. Dat maakt de situatie wat gecompliceerder. Ik ga hierover nadenken!doen, vruchtbaarheid testen, er lijkt daar iets wat hulp nodig heeft en wat misschien vrij simpel kan
quote:cloudwalker schreef op 19 februari 2017 @ 09:56:

Ik zou het ook wel leuk vinden om een legging te mogen krijgen

En dan met betrekking tot de relationele sfeer. Ben een beetje stuurloos in die richting op dit moment en vraag me af of ik er moeite in moet steken of moet laten gaan.



Beetje moeite in steken, kaarten geven het wel aan als je kennis en ervaring inzetten om een ander te helpen, maar samen de vruchten plukken wordt op dit moment als nadelig aangegeven..ligt wel een patroon.



De toekomst heeft een materieel welvarend huis aan.
Hoi tomcat,ik zou ook wel willen weten of er qua relaties nog iets leuks te gebeuren staat dit jaar.

alvast bedankt..
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 19 februari 2017 @ 10:26:

[...]





Beetje moeite in steken, kaarten geven het wel aan als je kennis en ervaring inzetten om een ander te helpen, maar samen de vruchten plukken wordt op dit moment als nadelig aangegeven..ligt wel een patroon.



De toekomst heeft een materieel welvarend huis aan.Bedankt, kan er wel wat mee. Met patroon bedoel je dat er een patroon in de situatie zit? Als in steeds hetzelfde qua situatie/gedragingen?
quote:cloudwalker schreef op 19 februari 2017 @ 10:35:

[...]





Bedankt, kan er wel wat mee. Met patroon bedoel je dat er een patroon in de situatie zit? Als in steeds hetzelfde qua situatie/gedragingen?Patroon in deze legging, geen patroon in je leven of relatie hoor (tenminste dat geven de kaarten niet aan..dat moet je zelf beoordelen), excuses voor de verwarring .
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tomcat. Had gisteren een vraag gepost. Maar misschien over het hoofd gezien. Hoe gaat het met mijn liefdesleven dit jaar. Super bedankt alvast
Alle reacties Link kopieren
quote:kiddootje schreef op 18 februari 2017 @ 13:35:

Hoi Tomcat,

Gisteren mijn 2e hondje (eerste overleed in 2015) laten inslapen.

Het is zo leeg. Ben nu niet toe aan een ander hondje,maar ik weet bijna zeker dat ik later weer heel graag eentje wil. Mijn vraag: Gaat er weer een hond(je) in mijn leven komen? En gaat mijn man hier mee akkoord?(Die wil eigenlijk geen hond meer) Dat vind ik heel erg. Dank je wel alvast
Zou ik ook mogen? Ik heb eigenlijk meerdere vragen. Ehm, even denken welke ik ga stellen.



Gaan wij er nog dit jaar redelijk op vooruit op financieel vlak?
Alle reacties Link kopieren
Tomcat, wij proberen sinds oktober 2015 zwanger te worden. Hebben al onderzoeken in het ziekenhuis gehad en alles lijkt goed. Zowel het zaad van mijn vriend als bij mij alles. Kan je ons misschien wat meer vertellen over evt toekomst?
Tomcat, ik ben een totaal nieuw pad in geslagen, hoe ziet deze eruit voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat, zou je voor mij kaarten willen leggen mbt mijn zwangerschap? Dank je!
quote:tomcat schreef op 19 februari 2017 @ 09:11:

[...]





De problemen lijken om een nieuwe aanpak te vragen, het is verstandig om naar advies van anderen te luisteren, niet om radicaal alles anders te gaan doen.

De problemen kunnen overkomen worden, maar daar zit wel een aspect van een strijd die gewonnen moet worden, het zal niet allemaal even soepel gaan maar het kan goed komen.Dankjewel TomCat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven