Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 17 maart 2017 @ 12:39:

[...]





Vertrouwen houden, je bent goed bezig, er ligt een bijzonder partner en een advies m wat meer taken af te stoten die je voor anderen doet dan wel die anderen prima kunnen doen voor je.



Je moeheid lijkt nog even te blijven, geduld, maar je hoeft daar geen actie op te nemen, juist ontspanning door sociale bezigehden, feestjes, bijeenkomsten werkt in het voordeelHeel erg bedankt Tomcat, ik had het echt even nodig.
Alle reacties Link kopieren
Dag TomCat,



Mocht je tijd hebben...

Wat zeggen de kaarten over mij en het moederschap?
Alle reacties Link kopieren
quote:tomcat schreef op 17 maart 2017 @ 09:17:

[...]





Het idee dat je zaken uit het verleden achter je moet laten dat klopt niet, dit werkt alleen maar in je nadeel. Vertrouwen op je ervaring, kennis, intuitie is ook even niet aan te raden, ook dat is nadelig.



Wat je wel moet doen is nieuwe zaken of projecten opstarten, (mogelijk verbonden met fysiek reizen, zakenreis, ergens heen voor zaken?) dat gaat zich zeker uitbetalen.



Er komt iemand die je uit een soort va sleur, verveling haalt en de richting die je wordt geadviseerd is om ook gemoeg te rusten en te genieten, er is een tijd voor werken en er is een tijd om te genieten.



Dank je wel. Het eerste deel van jè antwoord kan ik niet echt volgen want het tweede deel houdt juist in dat ik WEL mijn intuïtie moet volgen en vertrouwen op mijn ervaring en kennis. Het grappige is dat ik inderdaad veel projecten in het buitenland aan het opstarten/onderzoeken ben en het idee om binnenkort daarvoor op reis te gaan is er.



Het laatste deel kan ook zomaar kloppen een goede vriend die ver weg woonde komt bij mij in de straat wonen en plant al allerlei uitjes. Dus ik zeg...ik kan er wel wat mee (behalve dus het eerste deel lol) fijn weekend!
Weet iemand een goede makkeljike messenger? Die ik kan gebruiken om chat-consult te gaan doen?
quote:Iekx schreef op 17 maart 2017 @ 13:20:

Dag TomCat,



Mocht je tijd hebben...

Wat zeggen de kaarten over mij en het moederschap?



Je bent de enige dus ik probeer een uitgebreidere legging, de kans is daarbij wel wat groter dat de boodschap wat breder is dan je vraag.



ik zie nu een hoop dingen in de hoek van creatief, inspiratie, een uitlaatklep waarin je je energie en inspiratie kwijt kan maar die je ook tegeljik nog meer energie en inspiratie oplevert. Er hangt iets omheen van intuïtie, spiritualiteit, verborgen zaken zien of ontdekken.

De periode van afronding, erkenning voor wat je gedaan en geleerd hebt die eindigd en in plaats daarvan zal je het geleerde moeten gaan inzetten om zaken, ideeen of mensen die uit elkaar liggen bij elkaar te brengen. Iets verder in de toekomst wacht de oogst, je werk zal beloond worden.

Je omgeving zal je zien als iemand die tegen de verwachting in toch slaagt, je inzet en moed wordt gezien. Voordeel is er te halen uit een advies dat je krijgt over zaken maar in een sociale omgeving.

Wel opletten dat je je huis in orde houdt, het gaat goed maar neem geen risico's die je huis of gezin kunnen gaan raken.

Dit alles zal je leiden naar een beslissing die zich gaat opdringen, je ziet hem aankomen maar het lastige is dat het simpelweg een sprong in het onbekend is..rationeel is er niet uit te komen, Het lijkt daarbij te gaan om een investering.



Of dit wat zegt over je moederschap dat weet ik niet, kan jij beter invullen.

Wilde je weten of je moeder gaat worden of wil je weten of je het goed doet als moeder?
Hallo Tomcat, eerder had je een legging gedaan over de vermissing van mijn kat. In je andere topic heb ik je laten weten dat jouw legging precies is uitgekomen! (Nogmaals dank! :-))



Graag wil ik je vragen of je nog een legging voor mij zou willen doen, dit keer met betrekking tot een huis waar ik op heb gereageerd via woningnet.

Ik vind het een prachtig huis, en zou het heel graag willen hebben. Hoe zien mijn kansen eruit? Denk je dat het wat kan worden?
Alle reacties Link kopieren
@Tomcat, wauw bedankt voor je uitgebreide legging!

Ik ben inderdaad al moeder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eigenlijk twee vragen Tomcat.



De eerste is of het moederschap ooit in mijn leven gaat passen, en op wat voor manier dan.



De tweede vraag is hoe het verder moet met werk en/of studie omdat ik het zelf niet meer weet. Ik ben een beetje wanhopig omdat elk spoor dood lijkt te lopen en ik soms bang ben dat ik moet accepteren dat het er gewoon niet inzit...
Alle reacties Link kopieren
Ligt mijn toekomst in het buitenland?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Tomcat,

Eerste keer dat ik zoiets doe, ben erg benieuwd.

Ik heb een vraag; mag ik dit jaar voor de tweede keer zwanger worden? (op een natuurlijke wijze?)
H
anoniem_319621 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 13:37
99.62% gewijzigd
Dag Tomcat.



Ik heb eigenlijk twee vragen, ze zijn wel enigzins gerelateerd.

Ik zou graag willen weten of wij het dit jaar "makkelijker" zullen krijgen.

En ik wil weten of mijn man binnenkort beter in zijn vel zal komen te zitten of dat zijn depressie blog blijft aanhouden. Kortom, zit er verbetering in?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi tomcat



Ik zou graag willen weten of ik de juiste keuzes heb gemaakt de afgelopen tijd.

Het voelt voor mij allemaal goed maar toch lukt het me niet om mijzelf helemaal te geven, zo ook op liefdes gebied blijf ik het lastig vinden.

Kan jij mij er meer over vertellen?



Alvast bedankt!
quote:Theamuts schreef op 18 maart 2017 @ 17:14:

Hallo Tomcat, eerder had je een legging gedaan over de vermissing van mijn kat. In je andere topic heb ik je laten weten dat jouw legging precies is uitgekomen! (Nogmaals dank! :-))



Graag wil ik je vragen of je nog een legging voor mij zou willen doen, dit keer met betrekking tot een huis waar ik op heb gereageerd via woningnet.

Ik vind het een prachtig huis, en zou het heel graag willen hebben. Hoe zien mijn kansen eruit? Denk je dat het wat kan worden?



Ik zie geluk in je huiselijke kring in je voordeel werken en ik zie gulheid in het nadeel werken.

Tegelijk is wel een balans van geven en nemen de waarschijnljike uitkomst.



Het lijkt allemaal in de financiele hoek ietsje te wringen maar uiteindelijk op zijn pootjes te komen, met de waarschuwing om dus niet teveel uit te geven maar het naar waarde in te schatten.



Ik denk wel dat het gaat lukken, als extra duiding op de uitkomst valt een kaart die een periode van veel positieve energie en inspiratei om je dromen te verwezenlijken..
quote:Drackie schreef op 18 maart 2017 @ 23:12:

Ik heb eigenlijk twee vragen Tomcat.



De eerste is of het moederschap ooit in mijn leven gaat passen, en op wat voor manier dan.



De tweede vraag is hoe het verder moet met werk en/of studie omdat ik het zelf niet meer weet. Ik ben een beetje wanhopig omdat elk spoor dood lijkt te lopen en ik soms bang ben dat ik moet accepteren dat het er gewoon niet inzit...



Moederschap geeft aan dat dat best mogelijk is, je lijkt je zorgen te maken om niets in die hoek.



Werk/Studie geeft aan dat het in je voordeel is om te beseffen dat je leert om je eigen leven in handen te hebben/krijgen, niet om geprezen te worden. De waarschijnlijk uitkomst is dat je een keuze zal oeten maken en dat je die zorgvuldig moet maken, de juiste keuze zit ertussen maar is niet de enige optie.
quote:lecco schreef op 19 maart 2017 @ 09:21:

Ligt mijn toekomst in het buitenland?



Beide kunnen, buitenland geeft meer leuke sociale kringen aan, gezelligheid, feestjes

Binnenland geeft aan dat zaken lopen zoals ze van nature horen te gaan, vertrouw je intuitie, je weet wat je moet doen als je iets moet doen.



De keuze is verder aan jou uiteraard voor het buitenland of niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het er toch maar eens op wagen. Zou je voor mij willen kijken of mijn huidige project goed tot een einde komt, hopelijk binnen niet al te lange tijd. Zou top zijn dank je alvast!
quote:--Suuzze-- schreef op 19 maart 2017 @ 11:50:

Hoi Tomcat,

Eerste keer dat ik zoiets doe, ben erg benieuwd.

Ik heb een vraag; mag ik dit jaar voor de tweede keer zwanger worden? (op een natuurlijke wijze?)Ik krijg dit jaar rust nemen, bijtanken, opladen, eveb de spanning eraf en daarna waarschijnlijk een tweede zwangerschap.
quote:MisaMi schreef op 19 maart 2017 @ 20:14:

HalloTomcat,

Zou je eens voor mij willen kijken hoe en op welke termijn ik in contact kom met de man op wie ik een oogje heb? Ik zie hem vaak en voel sterke aantrekkingskracht maar verder dan kijken, naar elkaar lachen en een "hoi" komt het nog niet. Hij lijkt nogal verlegen en ik voel me een beetje bezwaard om als vrouw zelf het initiatief te nemen want ik weet niet wat ik tegen hem kan zeggen. Als ik dat wel zou doen; pakt dat goed uit? Ik hoop dat je mij een beetje verder kunt helpen!

Alvast heel veel dank!



Plannen komen niet ten uitvoer krijg ik, maar zaken achter je laten brengen wel voordeel.

Ik denk dat je het goed aanvoelt dat jij niet het initatief moet nemen door op hem af te stappen. Meer het initatief om wat minder te flirten en hem wat minder aandacht te geven.. de kans is vrij groot dat hij dan wel naar jou toe komt denk ik.
quote:Polkadot28 schreef op 19 maart 2017 @ 23:04:

Dag Tomcat.



Ik heb eigenlijk twee vragen, ze zijn wel enigzins gerelateerd.

Ik zou graag willen weten of wij het dit jaar "makkelijker" zullen krijgen.

En ik wil weten of mijn man binnenkort beter in zijn vel zal komen te zitten of dat zijn depressie blog blijft aanhouden. Kortom, zit er verbetering in?



Alvast bedankt!



Wat ik krijg ziet er vrij gunstig uit, je man gaat geleidelijk de problemen achter zich laten en verder in de toekomst ligt er een uitnodiging of aanzoek in sociale kring, leuke tijden.

Voor jullie samen zie ik een adviseur uit jullie sociale kring die jullie op het juiste spoor kan zetten om weer wat beter jullie ei kwijt te kunnen. Daar ligt iets van creativiteit, originaliteit waar jullie insiratei voor krijgten en die jullie daar voor kunnen inzetten.
quote:iris1986p schreef op 19 maart 2017 @ 23:11:

Hoi tomcat



Ik zou graag willen weten of ik de juiste keuzes heb gemaakt de afgelopen tijd.

Het voelt voor mij allemaal goed maar toch lukt het me niet om mijzelf helemaal te geven, zo ook op liefdes gebied blijf ik het lastig vinden.

Kan jij mij er meer over vertellen?



Alvast bedankt!



Richt je niet op feestjes, sociale bijeenkomsten, gezelligheid in groepen maar richt je op geluk in je eigen huis met je eigen gezin/geliefde

Denken dat je zaken moet leren werkt in je nadeel, je hebt genoeg geleerd e het is tijd om je dat te beseffen, het toepassen van het geleerde in je leven brengt je voordeel



De richting waar je naar mag kijken is een nieuwe onderneming, iets nieuws beginnen, dat gaat zich uitbetalen.
quote:auw3 schreef op 20 maart 2017 @ 12:06:

Ik ga het er toch maar eens op wagen. Zou je voor mij willen kijken of mijn huidige project goed tot een einde komt, hopelijk binnen niet al te lange tijd. Zou top zijn dank je alvast!



Je project lijkt nogal onstuimig te verlopen met veel snelle en onverwachte wendingen maar e uitkomst is een overwinning in de strijd.

Het za niet op rolletjes gaan maar je trekt het over de streep en haalt wat je wilde halen, of in ieder geval genoeg om blij mee te zijn.
Klaar!
Hai Tomcat,



Ik zit ontzettend in de knoop met mijn werk. Moet ik blijven, moet ik weggaan? Ik wil wel weg, maar wat dan doen? Op welke termijn gaat me dit lukken?? Ik kom er echt niet uit. Weten je kaarten meer? Hullep!



Alvast bedankt
quote:tomcat schreef op 20 maart 2017 @ 12:20:

Klaar!Dat dacht je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven