Camera's en foto's

29-11-2015 10:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk ben ik niet de enigste die hier moeite mee heeft, maar op het moment dat iemand zegt: 'kom we maken even een selfie of een foto van ons' dat ik dan denk oooh shitttt, beter niet!



Op een of andere manier probeer ik dat vaak te ontwijken, terwijl ik mezelf gewoon wil accepteren op een foto, maar ik lijk er altijd zo gek op te staan, in vergelijking met de rest op de foto.. komt dat omdat ik mijn lach te gespeeld op zet, wat voor mij gewoon niet werkt?



Hoop dat er mensen zijn die er tips voor hebben of iets nuttigs wat mijn zelfbeeld in zo een geval omhoog krikt.
Alle reacties Link kopieren
Jezelf en je (zelf)beeld niet zo serieus nemen, helpt.
Alle reacties Link kopieren
Je bent overigens niet de enige die er last van heeft; ik zie het continue om me heen. Zelfs de directeur van het bedrijf waar ik werk is zo ijdel als wat en naast een artikel over het een of ander moet wel de juiste/flatterende foto staan. Uren zitten er in om een zo goed mogelijk (lees: knap, capabel, krachtig, intelligent, etc.) fotootje er bij te zoeken. Laatst een collega die zowat depri werd van een niet zo mooie foto bij een interview die hij had gegeven; het ging niet meer om de inhoud maar hoe stom hij er uitzag. Dus nee, maak je geen illusie dat je de enige bent die er last van heeft.
Alle reacties Link kopieren
Daar is de duckface toch voor uitgevonden:





This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ja herkenbaar.

ik ben totaal niet fotogeniek eerder foto-genant. Ik ben ook veel leuker in de live-versie.



Iedereen om mij heen weet dat inmiddels ook en maakt niet zomaar foto's van mij.

Overigens heb ik minder moeite met groepsfoto's en groepsselfies, kan ik nog een beetje wegduiken achter de rest.
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren