Narcisten die huilen uit blijdschap

07-12-2012 18:43 398 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii,



Sorry dat ik weer een forum open, maar ik vraag mij af of narcisten toch wel dankbaar kunnen zijn.

Mijn partner moest op zijn verjaardag huilen( half jaar terug), omdat ik een taart voor hem had laten maken.

Gister hadden wij het over en toen had hij mij verteld dat hij emotioneel werd. Ik zag dat hij op zijn verjaardag in schok was en mij heel raar aankeek en niet wist wat hij moest doen toen ik met de taart aankwam.

Tijdens het gesprek ging ik hem toen vragen stellen, waarom etc...

Toen zij hij dat hij het niet had verwacht. En hij begon een beetje te vertellen. Ik had nooit zo'n '' diep''' gesprek met hem gevoerd.



Daarna wilde hij er niet meer over hebben, toen zei hij jaa maarja vies weer he en begon de narcisme weer boven te komen...



Mijn vraag is waarom huilt een narcist uit blijdschap? Heeft dat weer met zichzelf te maken of dacht hij eindelijk iemand die voor mij gaat ofzo iets?
quote:gypsygirl-1 schreef op 09 december 2012 @ 13:43:

Ja waarschijnlijk heb je wel gelijk hoor en is het in tijden van crisis beter om aandachteritus maar niet aan de nieuwe DSM toe te voegen..

GGZ instellingen etc moeten al zoveel bezuinigen dus geld voor nieuwe psychologen die al die nieuwe gevallen dan moeten behandelen is er niet..



Maar ja ik ben dan ook nooit verder gekomen dan de MAVO en een paar boekjes icm een internetverbinding.. Het zou meer baanzekerheid voor psychologen geven, aan de andere kant . Per jaar studeren er iets van 2000 psychologen af dacht ik, ik heb geen idee waar die allemaal heen gaan. Niks mis met mavo opleidingen, ieder het zijne nietwaar?
Alle reacties Link kopieren
Voor een narcist bak ik ook een taart, maar niet om 'm vervolgens te zullen opeten natuurlijk! Die taart mik ik zo in z'n lelijke smoelwerk!



(Sorry, ik heb een ongelooflijke hekel aan narcisten zoals je kunt merken, wat doe je bij die kerel?!)
Alle reacties Link kopieren
quote:fru1t3lla schreef op 09 december 2012 @ 12:35:

[...]





Ziet ze niet in hoor, kop in het zand, zij doet niets verkeerd :').



Eerlijk gezegd, ik vermoed dat het allemaal wel meevalt en dat zij zich nu ook goed aan het verkneukelen is door wat te provoceren in dit topic. Ik hoop het voor haar, het zou anders nogal erg gesteld zijn met haar mentale toestand en intelligentie :').



MEEVALT???????????

WAT WEET JIJ NOU VAN MIJN RELATIE?????

BETER NIETS MEER ZEGGEN, WANT JIJ WEET HELEMAAL NIETS ERVAN!!
Alle reacties Link kopieren
quote:louba schreef op 09 december 2012 @ 12:45:

Hahaha Fru1t3lla, welke stoornis zou er bij TO aan ten grondslag liggen? Het Florence Nightingale syndroom, of Munchausen by proxy Bij jouw verstandelijke handicap.Als je niets weet te zeggen, blijf dan maar weg.
quote:downnnn schreef op 09 december 2012 @ 23:44:

[...]





MEEVALT???????????

WAT WEET JIJ NOU VAN MIJN RELATIE?????

BETER NIETS MEER ZEGGEN, WANT JIJ WEET HELEMAAL NIETS ERVAN!!Ademhalen, downnnn.
Alle reacties Link kopieren
quote:levkronski schreef op 09 december 2012 @ 19:22:

Voor een narcist bak ik ook een taart, maar niet om 'm vervolgens te zullen opeten natuurlijk! Die taart mik ik zo in z'n lelijke smoelwerk!



(Sorry, ik heb een ongelooflijke hekel aan narcisten zoals je kunt merken, wat doe je bij die kerel?!)



Omdat ik van hem hou en hoop op verandering.

Dus jij snapt mijn beschrijving van hem wel?
Overdreven reageren op kritiek. Ook een kenmerk van narcisme.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 09 december 2012 @ 23:47:

[...]





Ademhalen, downnnn.



Ga jij nou ook grappig lopen doen. Ik begin met een onderwerp, ineens hebben jullie t over hem bestempelen blabla en dat ik zelf een stoornis heb.

Als je niets zinnigs heb te zeggen, donder dan liever op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 09 december 2012 @ 23:48:

Overdreven reageren op kritiek. Ook een kenmerk van narcisme.Plagen en denken dat diegene zelf gek is, is een vorm van narcisme maria
quote:downnnn schreef op 09 december 2012 @ 23:48:

[...]





Ga jij nou ook grappig lopen doen. Ik begin met een onderwerp, ineens hebben jullie t over hem bestempelen blabla en dat ik zelf een stoornis heb.

Als je niets zinnigs heb te zeggen, donder dan liever op.Het is niet 'jouw' topic. Je post op 'een' forum.
quote:downnnn schreef op 09 december 2012 @ 23:49:

[...]





Plagen en denken dat diegene zelf gek is, is een vorm van narcisme mariaIk denk dat je hysterisch bent. Dat is iets anders.
Alle reacties Link kopieren
En het is logisch dat ik zo reageer. Iemand die gaat zeggen dat het meevalt. Jullie kennen mij niet en weten totaal niets van de situatie. Alleen de tekst hier. En dan nog lulle ndat het meevalt??
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 09 december 2012 @ 23:49:

[...]





Het is niet 'jouw' topic. Je post op 'een' forum.Ik heb nooit gezegd dat het alleen van mij is. Ik zeg alleen dat zij dan niet hoeven te reageren.
Als het allemaal zo dramatisch is, ga dan bij hem weg.
quote:downnnn schreef op 09 december 2012 @ 23:50:

En het is logisch dat ik zo reageer. Iemand die gaat zeggen dat het meevalt. Jullie kennen mij niet en weten totaal niets van de situatie. Alleen de tekst hier. En dan nog lulle ndat het meevalt??Is er een verbod op dingen anders zien dan jij? Moeten wij het zo erg vinden als jijzelf? Kan jij dat afdwingen?



Je weet dat er genoeg fora zijn voor partners van narcisten. En je weet hoe de cultuur hier is t.a.v. 'narcisme!'-roepers.



Keuze lijkt me heel logisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 09 december 2012 @ 23:50:

[...]





Ik denk dat je hysterisch bent. Dat is iets anders.Net had je t over een stoornis. Draai maar erom heen.
quote:downnnn schreef op 09 december 2012 @ 23:51:

[...]





Net had je t over een stoornis. Draai maar erom heen.Ik denk dat jij aardig wat narcistische trekken hebt ja.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 09 december 2012 @ 23:51:

[...]





Is er een verbod op dingen anders zien dan jij? Moeten wij het zo erg vinden als jijzelf? Kan jij dat afdwingen?



Je weet dat er genoeg fora zijn voor partners van narcisten. En je weet hoe de cultuur hier is t.a.v. 'narcisme!'-roepers.



Keuze lijkt me heel logisch.Ja, dat weet ik alang en dat irriteert mij, omdat zij er niet zelf in zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 09 december 2012 @ 23:52:

[...]





Ik denk dat jij aardig wat narcistische trekken hebt ja.



Jij concludeert dit uit een boosheid??? Dan ben je wel erg laag. Ieder mens zou zo boos reageren als iemand denkt iets te weten en ook nog de situatie gaan lopen verzachten.

En dit is geen kritiek maria.
quote:downnnn schreef op 09 december 2012 @ 23:52:

[...]





Ja, dat weet ik alang en dat irriteert mij, omdat zij er niet zelf in zitten.http://nps.bbforum.nl/
Alle reacties Link kopieren
En nog iets, omdat ik volgens jou overdreven reageer, betekent niet dat ik narcistisch ben. Het is meer dan dat.

Je ziet het gewoon en ik narcisme zit totaal niet in mij.



Ik denk juist teveel aan de ander en probeer altijd te helpen.
quote:downnnn schreef op 09 december 2012 @ 23:53:

[...]





Jij concludeert dit uit een boosheid??? Dan ben je wel erg laag. Ieder mens zou zo boos reageren als iemand denkt iets te weten en ook nog de situatie gaan lopen verzachten.

En dit is geen kritiek maria.



Nee hoor, uit de manier waarop je op kritiek reageert, de algemene manier waarop je in je narcisme-topics schrijft over je partner, en nog wel wat meer dingen.



Stuur me maar een PB.
quote:downnnn schreef op 09 december 2012 @ 23:55:

En nog iets, omdat ik volgens jou overdreven reageer, betekent niet dat ik narcistisch ben. Het is meer dan dat.

Je ziet het gewoon en ik narcisme zit totaal niet in mij.



Ik denk juist teveel aan de ander en probeer altijd te helpen.Dat is juist een kenmerk van verborgen narcisme.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 09 december 2012 @ 23:54:

[...]



http://nps.bbforum.nl/Die ken ik al, maar toch bedankt:)
Alle reacties Link kopieren
quote:Marla_Singer schreef op 09 december 2012 @ 23:56:

[...]





Dat is juist een kenmerk van verborgen narcisme.



Gohh, maar zij hebben een ander reden. Zij willen dat de ander hen zien als een positief en behulpzaam persoon, daarom denken zij teveel aan de ander;)



En ik help, omdat ik het zielig vind. Niet om mijzelf;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven