Waarom heb ik dit gegoogled

24-08-2014 21:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij gebrek aan een betere pijler maar even hier.



Gisteren een grote zak appels gekocht. Vandaag doe ik ze in de fruitschaal en zie ik een paar felrode spinnetjes lopen. Een zoektochtje op google vertelde mij dat dit oogstmijten zijn die zich vast kunnen bijten in je huid en ontzettend jeukende uitslag kunnen veroorzaken.



Nog een ander voorbeeld. Al een hele tijd heb ik een gek bultje op mijn arm. Volgens google was dit overduidelijk huidkanker. Volgens de huisarts is het helemaal niets.



Best vaak google ik iets waarvan ik achteraf denk dat had ik beter niet kunnen doen want nu maak ik me alleen maar zorgen. Waarvan heb jij spijt dat je erop gegoogled hebt?
Alle reacties Link kopieren
Hoe een wolfspin eruit ziet. Brrrr.
Ah ja, alles met bultje wat je op Google intypt is automatisch huidkanker. Akelig vind ik dat. Neem ik ook niet meer serieus en zoek er ook niet meer op, ook al zocht ik eigenlijk een ander antwoord.



Heb ook een keer hier op het forum gelezen over 'methmouth', nou, dat was direct de laatste keer. Brrr!
Alle reacties Link kopieren
Een cacaokever. Sindsdien smaakt chocomel niet meer hetzelfde.
Heel erg, de executie van Saddam. Dat beeld is me lang bijgebleven.
Alle reacties Link kopieren
Ik google vaak ziektes en syndromen (interesse vanuit studie). Maar dan kom je dus ook heel erge varianten tegen, of geaborteerde foetussen..
*zit nu bovenstaande reacties te Googlen*



Ik heb eigenlijk nog nooit iets gegoogled wat ik achteraf niet had willen weten. Te nieuwsgierig aangelegd.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 24 augustus 2014 @ 22:04:

Heel erg, de executie van Saddam. Dat beeld is me lang bijgebleven.



Wat ikzelf wel erg vind, is dat ik van dat soort beelden haast niet meer van slag ben. Net als de beelden na de aanslag bij de marathon van Boston, dat heb ik ook allemaal gezien en hoewel ik het verschrikkelijk vind heb ik er geen nacht van wakker gelegen.

Vind dat echt bizar, want andere, soms veel minder erge dingen, raken mij wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus alles gegoogled wat hier genoemd is hahaha



Spijt spijt spijt, vooral de meth mouth. En jeuk van die vieze oogstmijten.
Alle reacties Link kopieren
Loiseaucoureur heel herkenbaar.

Ik kan dat op de een of andere manier goed van me afzetten en denk er ook niet zo over na daarna.

Ik ben dan meer geschokeerd door bijvoorbeeld een vies beestje wat ik in huis heb gezien of andere viezigheid.
Alle reacties Link kopieren
Bepaalde huidziekten wil je trouwens ook niet googelen. Hoewel het dan bij de meeste mensen heel mild is, zijn er altijd extreme gevallen en die zie je meteen als je googelt.

Voor de mensen die er tegen kunnen:

- Trigeminal trophic syndrome

- Harlequin Ichthyosis
Alle reacties Link kopieren
quote:misssuus schreef op 24 augustus 2014 @ 22:27:

Ik heb dus alles gegoogled wat hier genoemd is hahaha

Ik ook haha. O mijn god die spin en die methmouth
Een linkje naar een poepsex-pagina.

Werd hier een keer voor de grap neergezet, en toen heb ik in al mijn wijsheid dus geklikt. Had ik beter niet kunnen doen .
anoniem_156993 wijzigde dit bericht op 24-08-2014 22:44
Reden: Smerig linkje bleek nog te werken ook dus heb ik maar verwijderd.
% gewijzigd
Niks eigenlijk. Maar ik heb dan ook zieke interesses.
quote:LoiseauCoureur schreef op 24 augustus 2014 @ 22:26:

[...]





Wat ikzelf wel erg vind, is dat ik van dat soort beelden haast niet meer van slag ben. Net als de beelden na de aanslag bij de marathon van Boston, dat heb ik ook allemaal gezien en hoewel ik het verschrikkelijk vind heb ik er geen nacht van wakker gelegen.

Vind dat echt bizar, want andere, soms veel minder erge dingen, raken mij wel.Dat wordt bij mij alleen maar erger. Vroeger was ik best een ijskonijn maar de laatste jaren word ik zo snel emotioneel. Zo heb ik bijvoorbeeld heel erg mijn best gedaan om een paar jaar geleden niet de beelden van dat aangereden Chinese kindje onder ogen te krijgen. Werd het zomaar ineens bij het RTL Nieuws op het beeld gegooid Vanavond kwam ineens het beeld van die vermoorde Amerikaan op tv, dan weet ik niet hoe snel ik de tv om moet zetten. Ik wil dat soort dingen echt niet meer zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 24 augustus 2014 @ 22:43:

[...]



Dat wordt bij mij alleen maar erger. Vroeger was ik best een ijskonijn maar de laatste jaren word ik zo snel emotioneel. Zo heb ik bijvoorbeeld heel erg mijn best gedaan om een paar jaar geleden niet de beelden van dat aangereden Chinese kindje onder ogen te krijgen. Werd het zomaar ineens bij het RTL Nieuws op het beeld gegooid Vanavond kwam ineens het beeld van die vermoorde Amerikaan op tv, dan weet ik niet hoe snel ik de tv om moet zetten. Ik wil dat soort dingen echt niet meer zien.Fijn om te horen dat je toch emotioneler wordt! Ik voel me soms best afgestompt ofzo, dat ik al die erge dingen alleen maar met interesse bekijk. Maar bijvoorbeeld die onthoofding heb ik niet gekeken en wil ik ook niet zien. Misschien omdat je iemand dan eerst nog levend ziet, dat maakt wel een enorm verschil.
En een keer een linkje naar een plaatje van iemand van wie de arm compleet was weggevreten door de crystal meth, dat je echt op het bot keek. Ik kan heel wat hebben, maar daar werd ik toch kortstondig niet lekker van.
Oh jawel er was een ding. Ik heb eens gegoogled hoe het rottingsproces van een overleden mens er aan toe gaat in de open lucht. Met filmpje enzo.



Nu had ik daar in de eerste instantie geen spijt van, totdat kort daarna mijn schoonmoeder overleed en een week lang opgebaard lag in de huiskamer. Toen had ik even niet moeten weten wat daar allemaal in zo'n lijf gebeurt.
Noah_ : monsterspin of kameelspin is dan ook een leuke
Ik heb ook wel eens een executie gezien terwijl ik wat anders eigenlijk zocht.



En inderdaad, genoeg spinnen en beestjes gegoogled brrrr. Zoals de camel spider.
Alle reacties Link kopieren
Uitgebreide verslagen van kindermishandeling, vaak met de dood als gevolg.



Toen mijn zoon net geboren was lag ik een keer snachts te googelen en kwam op een herdenkingssite van een meisje, kindje was vanaf haar geboorte tot haar dood (na een paar maanden) heel erg mishandeld. Je zag autopsiefoto's en allerlei details.

Ik de achterlijke bleef lezen. Ik heb echt heel lang niet meer kunnen slapen, steeds als ik mn zoon ging voeden zag ik het gezichtje van dat kleine meisje voor me, zo blauw.

Vreselijk. Ik heb er nu nog spijt van.

Die dingen trek ik niet.



Alle narigheid met kinderen, ik wil het niet weten en toch ben ik soms zo stom.
De enige leuke spin op het internet !
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het omgekeerde. Iets googlen en denken:"Nah, kan ik nooit hebben, is vast iets kleins....even verder googlen." En dan een paar maanden later in het ziekenhuis belanden.



Echt spijt van google-acties heb ik niet. Veel te nieuwsgierig en als ik vermoed dat iets too much is voor het moment dan klik ik er gewoon niet op (behalve als ik verrast word en dan heb ik gewoon pech)
Harlequin baby had ik nooit moeten googlen. verschrikkelijk zielig.



en ofcourse 2 girls, one cup.
quote:LoiseauCoureur schreef op zondag 24 augustus 2014 22:37 Bepaalde huidziekten wil je trouwens ook niet googelen. Hoewel het dan bij de meeste mensen heel mild is, zijn er altijd extreme gevallen en die zie je meteen als je googelt.

Voor de mensen die er tegen kunnen:

- Trigeminal trophic syndrome

- Harlequin Ichthyosis



Wow die Harlequin Ichthyosis..



Ik snap mezelf soms ook niet trouwens. Ik heb echt bizarre interesses soms. Het intrigeerd me dan bv zo erg en ben zo nieuwsgierig.



Zo heb ik bv ook een x een hele middag op wikipedia rondgehangen omdat ik het eea wilde lezen over bekende seriemoordenaars enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven