Waarom heb ik dit gegoogled

24-08-2014 21:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij gebrek aan een betere pijler maar even hier.



Gisteren een grote zak appels gekocht. Vandaag doe ik ze in de fruitschaal en zie ik een paar felrode spinnetjes lopen. Een zoektochtje op google vertelde mij dat dit oogstmijten zijn die zich vast kunnen bijten in je huid en ontzettend jeukende uitslag kunnen veroorzaken.



Nog een ander voorbeeld. Al een hele tijd heb ik een gek bultje op mijn arm. Volgens google was dit overduidelijk huidkanker. Volgens de huisarts is het helemaal niets.



Best vaak google ik iets waarvan ik achteraf denk dat had ik beter niet kunnen doen want nu maak ik me alleen maar zorgen. Waarvan heb jij spijt dat je erop gegoogled hebt?
Plaatjes van genitale wratten, ooit gegoogled naar aanleiding van een topic hier



En via fb vrienden geworden met iemand die allemaal berichtjes plaatst over dierenmishandeling. Die moet ik nodig ontvrienden, want hoe erg ik dat ook vind, dat trek ik niet voor het slapen gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo ontzettend veel gore dingen gegoogled.

Zal morgen vast ook dingen in google slingeren die ik hier heb gelezen.
Alle reacties Link kopieren
O, die one guy one cup ga ik dus weer NIET googelen. Er zitten dus toch wel grenzen aan bij mij
Alle reacties Link kopieren
Ooit eens gegoogled op iets van poepseks. One cup nog iets, ben even de naam kwijt. Daar hadden ze het op een forum over en ik wist niet wat het was. Heb nog nooit zoiets smerigs gezien.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik jonger was heb ik creepypasta's gegoogled. Dat zijn spookverhalen over echt van alles. Doodsbang was ik. En toch verder lezen. Maar ik heb echt nachtmerries gehad. Tot op de dag van vandaag ben ik te schijterig om weer zulke verhalen te lezen.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:LoiseauCoureur schreef op 24 augustus 2014 @ 23:29:

O, die one guy one cup ga ik dus weer NIET googelen. Er zitten dus toch wel grenzen aan bij mij Dan weet je dat in ieder geval nu .
Alle reacties Link kopieren
quote:biefstuk schreef op 24 augustus 2014 @ 22:01:

Een cacaokever. Sindsdien smaakt chocomel niet meer hetzelfde.Deze had ik ook beter niet kunnen googelen .
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Alle reacties Link kopieren
quote:misssuus schreef op 24 augustus 2014 @ 22:27:

Ik heb dus alles gegoogled wat hier genoemd is hahaha



Spijt spijt spijt, vooral de meth mouth. En jeuk van die vieze oogstmijten.Ieww, nou dat heb ik dus ook net gedaan. Vieze oogstmijt.
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow!
Laat maar. Werkelijk te gruwelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat werkt natuurlijk niet Ephina. KLIK NIET op de foto's
Alle reacties Link kopieren
Heb alles gegoogled...
quote:Sensy12 schreef op 24 augustus 2014 @ 23:44:

Dat werkt natuurlijk niet Ephina. KLIK NIET op de foto's Nja, ik heb het ook weer weggehaald. Het gaat me toch te ver om dat hier te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 24 augustus 2014 @ 23:37:

Laat maar. Werkelijk te gruwelijk.Ow gemist.. wat was het? Geef eens n hint? ;
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad ook veel gruwelijke dingen gezien. Maar iets simpels wat ik liever niet had willen zien is de: huisstofmijt. Wetende dat dit enorme gore uitziende beest dus in je bed rond krioelt op je kleding op je bank gewoon overal. Nu ik weer in bed lig krijg ik er weer de kriebels van brr.
Ik heb hele docu's en foto's zitten googlen over Jonestown en de massale zelfmoord daar. Ergens intrigeert me dat dan en ben zo een middag verder met alles lezen en bekijken daarover. Het is een apart iets, wat daar gebeurt is. De foto's spreken voor zich. De kinderen, daar heb ik de meeste moeite mee. Zeker nu ik zelf moeder ben. Vond dat heel heftig om te zien...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 24 augustus 2014 @ 23:45:

[...]



Nja, ik heb het ook weer weggehaald. Het gaat me toch te ver om dat hier te plaatsen.Ik heb het gezien en vond het niet zo schokkend. Maar dat vind ik van foto's niet snel. Wel van video's. Dat verklaart dat ik van die one guy one jar wel bijna over m'n nek ging en van deze foto's dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje een fobie voor alles wat met loszittende/kapotte/missende tanden te maken heeft. Heb nog steeds de rillingen als ik denk aan een scene uit een film, waarbij een man met zijn mond open tegen een stoeprand wordt gelegd en dan een schop tegen zijn achterhoofd krijgt. Brrr...
American history X! Steengoede film overigens
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 24 augustus 2014 @ 23:53:

Ik heb een beetje een fobie voor alles wat met loszittende/kapotte/missende tanden te maken heeft. Heb nog steeds de rillingen als ik denk aan een scene uit een film, waarbij een man met zijn mond open tegen een stoeprand wordt gelegd en dan een schop tegen zijn achterhoofd krijgt. Brrr...Dat beeld krijg ik ook nooit meer uit mijn geheugen gewist. Krak!
Alle reacties Link kopieren
Bij De elephantman dachten ze eerst dat hij een aandoening had die ikzelf ook heb



Ben trouwens een echte speurder maar enge beestjes enz daar waag ik mij niet aan

(Dieren) Mishandelingen kan ik wel nog een tijdje mee zitten in mijn hoofd
Alle reacties Link kopieren
Blue waffle.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:LoiseauCoureur schreef op 24 augustus 2014 @ 23:53:

Ik heb een beetje een fobie voor alles wat met loszittende/kapotte/missende tanden te maken heeft. Heb nog steeds de rillingen als ik denk aan een scene uit een film, waarbij een man met zijn mond open tegen een stoeprand wordt gelegd en dan een schop tegen zijn achterhoofd krijgt. Brrr...Ik heb al genoeg aan deze ene regel
Alle reacties Link kopieren
Oke, voor de echte horrorfans heb ik er nog eentje: necrotizing fasciitis.

En vooral het idee dat dit kan ontstaan door een klein sneetje met een vies mes..
quote:LoiseauCoureur schreef op 24 augustus 2014 @ 23:53:

Ik heb een beetje een fobie voor alles wat met loszittende/kapotte/missende tanden te maken heeft. Heb nog steeds de rillingen als ik denk aan een scene uit een film, waarbij een man met zijn mond open tegen een stoeprand wordt gelegd en dan een schop tegen zijn achterhoofd krijgt. Brrr...



Een goede film, maar dit beeld... brrr.



Ik heb googelen afgeleerd toen ik een paar jaar geleden een film googelde die niet in de bioscoop getoond mocht worden. Nieuwsgierig naar de reden ging ik googelen en stukjes van die film kijken. Nachtenlang wakker gelegen. Ik heb dus ook niets uit dit topic gegoogeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:demagnumvanellen schreef op 24 augustus 2014 @ 23:22:

Ik vond de onthoofdingen van 2 mexicanen erg bloederig. 1 x dat filmpje bekeken was meer dan genoeg. Echt spijt van gehad dat ik dat gegoogeld had . En ik heb een keer toen mijn ex weg was, na gekeken wat ie zoal deed als ik aan het werk was en toen stuite ik op een filmpje waarin een vrouw met alleen een romp enorm werd verkracht door een of andere zieke gast. Jee daar heb ik ook spijt van gehad dat ik dat googelde want dat was gewoonweg verschrikkelijk. ( ik heb mijn ex er nooit op aan durven spreken)



Ahhhh dat is zo ziek he. Ik heb (tegen beter weten in) dat ISIS onthoofdingsfilmpje van die Amerikaanse journalist gegoogle't. Nu zie je niet heeeeel veel, maar genoeg om in je hoofd te blijven rondspoken.



Dat van je ex vind ik superfreaky, gadver :/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven