Waarom heb ik dit gegoogled

24-08-2014 21:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij gebrek aan een betere pijler maar even hier.



Gisteren een grote zak appels gekocht. Vandaag doe ik ze in de fruitschaal en zie ik een paar felrode spinnetjes lopen. Een zoektochtje op google vertelde mij dat dit oogstmijten zijn die zich vast kunnen bijten in je huid en ontzettend jeukende uitslag kunnen veroorzaken.



Nog een ander voorbeeld. Al een hele tijd heb ik een gek bultje op mijn arm. Volgens google was dit overduidelijk huidkanker. Volgens de huisarts is het helemaal niets.



Best vaak google ik iets waarvan ik achteraf denk dat had ik beter niet kunnen doen want nu maak ik me alleen maar zorgen. Waarvan heb jij spijt dat je erop gegoogled hebt?
Alle reacties Link kopieren
Nu wil ik weten wat daar stond Ephina
Alle reacties Link kopieren
Toen de tsunami in Indonesië was geweest stonden er foto's op internet van de (opgezwollen) lijken om de overleden mensen te kunnen identificeren. Had ik niet moeten doen, nachtenlang wakker gelegen ervan. Ik krijg er nu na bijna 10 jaar nog steeds de kriebels van.
..
quote:Ephina schreef op 24 augustus 2014 @ 23:13:

Even wat leuks tussendoor: De cats love babies compilatie..

Dit heb ik nodig om weer rustig te worden van al die huidaandoeningen



https://www.youtube.com/watch?v=9LnTjz3hItkAhhhh zo schattig...zo heb je ook een compilatie van honden en baby's...ook al zo schattig.Vrolijkt mijn dag weer op.
Alle reacties Link kopieren
Meth addicts en andere termen die met drugs en verslavingen te maken hebben, heb ik veel gegoogeld. En iets over crocodile drugs nadat ik ergens las dat het je verwoest..Verschrikkelijk :(

Ook abortussen en geslachtsziekten heb ik wel eens gegoogeld...Alleen uit nieuwsgierigheid..Stom
Alle reacties Link kopieren
quote:demagnumvanellen schreef op 24 augustus 2014 @ 23:22:

Ik vond de onthoofdingen van 2 mexicanen erg bloederig. 1 x dat filmpje bekeken was meer dan genoeg. Echt spijt van gehad dat ik dat gegoogeld had . En ik heb een keer toen mijn ex weg was, na gekeken wat ie zoal deed als ik aan het werk was en toen stuite ik op een filmpje waarin een vrouw met alleen een romp enorm werd verkracht door een of andere zieke gast. Jee daar heb ik ook spijt van gehad dat ik dat googelde want dat was gewoonweg verschrikkelijk. ( ik heb mijn ex er nooit op aan durven spreken)

Zo, dat van je ex vind ik wel erg heftig!!! Ik zou gelijk een ander beeld van hem krijgen.. Aan de andere kant kan het ook alleen nieuwsgierigheid zijn geweest want wat bezield iemand om het met een lijk te doen?

Ik zat jaren geleden op school veel op rotten.com, de hang naar smerigheid was er blijkbaar altijd al..

Onthoofdingen zou ik absoluut nooit durven op te zoeken
Alle reacties Link kopieren
Ik kan filmpjes makkelijker bekijken zonder geluid, hoe smerig ook. Met geluid is een ander verhaal.



Ook vreemd is dat ik niet zo'n probleem heb wanneer het gaat over mensen maar wel wanneer het gaat over dieren.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo snel ergens van onder de indruk, maar dierenleed kan ik niet aanzien.



Voor mensen die schokkende filmpjes willen zien, o.a. de onthoofde mexicanen, 1 guy 1 pot e.d. ga naar best shockers, je weet niet wat je daar ziet.
Alle reacties Link kopieren
Het allerergste wat ik gegoogeld heb was denk ik krokodil-drugs.

Die vleesetende drugs. Ik moest gewoon weten hoe het eruit zag, waarom??

Sterke afrader iig.
Steniging van een vrouw.



En hoe die ene dictator dood geslagen werd vorig jaar (kan niet op z'n naam komen)
Alle reacties Link kopieren
Nestje Golden retriever pups...



nu wil ik er heel graag eentje terwijl ik drie dagen in de week werk en dus een 'wandeloppas" moet regelen. Ik eigenlijk ook wel blij was dat mijn kinderen steeds wat zelfstandiger worden dus waarom nou weer een hond erbij...en toch ben ik verliefd.



En natuurlijk dat ik eigenlijk een asielhond moet nemen ipv een rashondje van de fokker.



Kortom....niet meer googlen op Golden puppies
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 25 augustus 2014 @ 13:19:

Nestje Golden retriever pups...



nu wil ik er heel graag eentje terwijl ik drie dagen in de week werk en dus een 'wandeloppas" moet regelen. Ik eigenlijk ook wel blij was dat mijn kinderen steeds wat zelfstandiger worden dus waarom nou weer een hond erbij...en toch ben ik verliefd.



En natuurlijk dat ik eigenlijk een asielhond moet nemen ipv een rashondje van de fokker.



Kortom....niet meer googlen op Golden puppies



Nadelen van puppies:

- ze bijten (en best hard)

- ze plassen en poepen overal

- ze kunnen niet alleen blijven (nog geen minuut)

- ze luisteren niet

- je mag niet te lang met ze wandelen

- iedereen wil ze aaien

- ze moeten vaak naar buiten (ook 's nachts en als het regent)

- na 6 maanden is het geen puppy meer

- ze slopen je mooiste schoenen



Ja, dit leer je ze allemaal aan of af. Tot die tijd zijn het gremlins (maar wel schattige).
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 25 augustus 2014 @ 13:34:

[...]





Nadelen van puppies:

- ze bijten (en best hard)

- ze plassen en poepen overal

- ze kunnen niet alleen blijven (nog geen minuut)

- ze luisteren niet

- je mag niet te lang met ze wandelen

- iedereen wil ze aaien

- ze moeten vaak naar buiten (ook 's nachts en als het regent)

- na 6 maanden is het geen puppy meer

- ze slopen je mooiste schoenen



Ja, dit leer je ze allemaal aan of af. Tot die tijd zijn het gremlins (maar wel schattige).

Ze verharen ook nog!

Bedankt Nerdopviva
Poep, wie heeft jou gescheten?
Eeh, nou eerlijk zeggen?

Ik vind het nogal leuk om te kijken naar sportfilmpjes waarbij bijvoorbeeld voetballers iets breken. Erg he?

Maar ik vind het geweldig om te zien hoe zo'n been dubbel knakt.



Vroeger had je nog wel eens operaties op tv. Ik vond het echt prachtig om te zien.



Tja, elke gek heeft zijn gebrek zullen we maar zeggen.
quote:poeziewoezie schreef op 25 augustus 2014 @ 13:45:

Eeh, nou eerlijk zeggen?

Ik vind het nogal leuk om te kijken naar sportfilmpjes waarbij bijvoorbeeld voetballers iets breken. Erg he?

Maar ik vind het geweldig om te zien hoe zo'n been dubbel knakt.



Vroeger had je nog wel eens operaties op tv. Ik vond het echt prachtig om te zien.



Tja, elke gek heeft zijn gebrek zullen we maar zeggen.Nee, dat breken vind ik helemaal niets. Rillingen. Ik ben meer geïnteresseerd als ze dat been weer gaan maken. Operaties kan ik dus prima naar kijken. Een paar jaar geleden was er een open hart operatie en een keizersnede live op tv. Geweldig vond ik dat, heel interessant.
De One guy en de 2 girls one cup video's durf ik niet te zien!

De beschrijving zegt al genoeg...

Vond harlequin baby ook heftig, wist niet dat het bestond.

Maar de 'krokodil drug' slaat alles, lijkt wel zo uit een horrorfilm te komen...
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 25 augustus 2014 @ 13:47:

[...]





Nee, dat breken vind ik helemaal niets. Rillingen. Ik ben meer geïnteresseerd als ze dat been weer gaan maken. Operaties kan ik dus prima naar kijken. Een paar jaar geleden was er een open hart operatie en een keizersnede live op tv. Geweldig vond ik dat, heel interessant.



Hier hetzelfde. Ik vind brekende/ gebroken botten of gewrichten die uit de kom zijn echt heel erg naar om naar te kijken. Krijg daar enorm kippenvel van. Brrr.. nu weer als ik denk aan het filmpje van zo'n voetballer waarvan het been helemaal dubbel klapte. De verkeerde kant op, zeg maar.. Bungelde er los bij.

Maar inderdaad: operaties of open wonden vind ik dan weer geen probleem en juist interessant.
Alle reacties Link kopieren
Net op TLC was Body Bizarre, over vreemde aandoeningen, die ik uiteraard ook allemaal gegoogeld heb. Meest bijzondere was nog wel een man waarvan (ook door een aandoening) het hoofd helemaal naar achter geklapt was, het hing dus zeg maar ondersteboven op zijn rug. Vreemd!

En een jongen met Proteussyndroom, ook zo naar..
Alle reacties Link kopieren
Hmzz... heb ik jullie al wel eens over trypophobia verteld?



En over eendenpiemels? En waarom die zijn zoals ze zijn?



Ik zal verder mijn mond maar houden over demodex mijten.



Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik ooit eens een verhaal las over de man achter de foto van goatse en op andere foto's van hem heb doorgeklikt. What has been seen, cannot be unseen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzebeestje schreef op 25 augustus 2014 @ 22:37:

Hmzz... heb ik jullie al wel eens over trypophobia verteld?



En over eendenpiemels? En waarom die zijn zoals ze zijn?

Was dat niet iets met een haak?

Eenden verkrachten de vrouwtjes toch eigenlijk?
quote:nerdopviva schreef op 25 augustus 2014 @ 13:47:

[...]





Nee, dat breken vind ik helemaal niets. Rillingen. Ik ben meer geïnteresseerd als ze dat been weer gaan maken. Operaties kan ik dus prima naar kijken. Een paar jaar geleden was er een open hart operatie en een keizersnede live op tv. Geweldig vond ik dat, heel interessant.Die keizersnee vond ik zo'n tegenvaller, die ouders waren voornamelijk ik beeld, ik wilde gewoon een close up van de ingreep en het er uit halen van de baby.
Alle reacties Link kopieren
Het breken van botten en alles wat betreft ogen kan ik niet kijken.

Mijn spieren worden nu al week en ik denk er alleen maar aan.



Operaties op tv, heerlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 25 augustus 2014 @ 22:23:

Net op TLC was Body Bizarre, over vreemde aandoeningen, die ik uiteraard ook allemaal gegoogeld heb. Meest bijzondere was nog wel een man waarvan (ook door een aandoening) het hoofd helemaal naar achter geklapt was, het hing dus zeg maar ondersteboven op zijn rug. Vreemd!

En een jongen met Proteussyndroom, ook zo naar..



Dat proteus symdroom is idd ook erg naar. Verschrikkelijk als je dat hebt.



Waar je trouwens ook niet op wilt googelen is hyperdontia.
Ik heb spijt dat ik telkens weer op dit topic kom om te kijken wat voor zieks ik nu kan Googlen
Hoe heet dat met dat achterovergeklapte hoofd?



Oh en goatse had ik dus niet moeten googlen..... Wtf
Aaaahhh toen ik trypophobia op afbeeldingen opzocht zag ik een plaatje van een oog.... Te ranzig. Ook al is het niet echt. Heb er helemaal slappe benen van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven