Waarom heb ik dit gegoogled

24-08-2014 21:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij gebrek aan een betere pijler maar even hier.



Gisteren een grote zak appels gekocht. Vandaag doe ik ze in de fruitschaal en zie ik een paar felrode spinnetjes lopen. Een zoektochtje op google vertelde mij dat dit oogstmijten zijn die zich vast kunnen bijten in je huid en ontzettend jeukende uitslag kunnen veroorzaken.



Nog een ander voorbeeld. Al een hele tijd heb ik een gek bultje op mijn arm. Volgens google was dit overduidelijk huidkanker. Volgens de huisarts is het helemaal niets.



Best vaak google ik iets waarvan ik achteraf denk dat had ik beter niet kunnen doen want nu maak ik me alleen maar zorgen. Waarvan heb jij spijt dat je erop gegoogled hebt?
Alle reacties Link kopieren
Een filmpje dat er rotte tanden werden getrokken en dat er maden uit het tandvleeskwamen. Alles met maden fascineert me. Of wormen in het lichaam.....brrrr.
Waarom heb ik dit topic geopend?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk wanneer de ware aard uit de forummers komt.
En de to heet ook nog kanibaal
Alle reacties Link kopieren
quote:savetheday schreef op 25 augustus 2014 @ 23:16:

En de to heet ook nog kanibaal Hahaha die naam ontstond heel onschuldig in de efteling hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 25 augustus 2014 @ 22:40:

[...]



Was dat niet iets met een haak?

Eenden verkrachten de vrouwtjes toch eigenlijk?



Onder andere, en inderdaad, hele lange corkscrew penissen, en de vrouwtjes op hun beurt, hebben ook hele vreemde corkscrew 'vagina's'.



ZeFrank heeft er een mooi filmpje over Met heel veel lieve eendenkuikentjes erin. https://www.youtube.com/watch?v=6k01DIVDJlY
Alle reacties Link kopieren
Onlangs had ik de griep. Maar omdat iedereen altijd zegt dat hij de griep heeft terwijl hij eigenlijk gewoon héél verkouden is, wist ik niet hoe erg dat kon zijn.



Toen ik de klachten opzocht op Google was het op z'n minst:

1. een hernia

2. hersentumor

3. weet ik allemaal wat voor ergs



De dokter op de spoedafdeling lachtte me nog net niet uit, maar het scheelde niet veel
quote:madamecannibale schreef op 25 augustus 2014 @ 23:20:

[...]





Hahaha die naam ontstond heel onschuldig in de efteling hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:madamecannibale schreef op 24 augustus 2014 @ 23:00:

O die harlequin kinderen zijn echt heel naar om te zien.



Ik was nog even aan het nadenken en ik kwam laatst ook plaatjes tegen van

- lamprey eye disease

- trypofobie ( maar het schijnt dat niet iedereen dat eng vind)



Nu ik die plaatjes weer zie draait mijn maag weer om.Angst voor gaatjes! Wauw! Sorry, ik lach je écht niet uit maar dat dat bestaat joh :D Wat bizar!
quote:chanella1 schreef op 25 augustus 2014 @ 11:38:

Zo, dat van je ex vind ik wel erg heftig!!! Ik zou gelijk een ander beeld van hem krijgen.. Aan de andere kant kan het ook alleen nieuwsgierigheid zijn geweest want wat bezield iemand om het met een lijk te doen? Een lijk? Een vrouw zonder ledematen is toch niet automatisch een lijk?
quote:Ephina schreef op zondag 24 augustus 2014 23:10 Niemand hier geinteresseerd in One Guy One CUP ?Brr, ik heb die dus gezien. Een collega op mijn vorige werk was geobsedeerd door dit soort filmpjes. Hij moest dan altijd heel hard lachen en ik kon dan, tegen beter weten in, mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen. Deze was echt ernstig. Wie DOET dat echt. Hoe krijg je het er allemaal weer uit. Niet leuk..
Alle reacties Link kopieren
quote:Capibara_ schreef op 25 augustus 2014 @ 23:46:

[...]



Een lijk? Een vrouw zonder ledematen is toch niet automatisch een lijk?Er stond een romp. Dat is een lijf zonder ledematen en hoofd. Lijk dus.
Tja, ik moest dus ook kijken naar die man met dat glas. En dan denk ik; Waarom?!? Waarom doet zo'n man zoiets? Waarom filmt ie dat? En ook nog eens met een glas? En dan zet ie het ook nog eens online... Dan spoor je toch niet?
Alle reacties Link kopieren
Google maar eens op "bme olympic pain" video.

Welterusten
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op zondag 24 augustus 2014 22:43 Een linkje naar een poepsex-pagina.

Werd hier een keer voor de grap neergezet, en toen heb ik in al mijn wijsheid dus geklikt. Had ik beter niet kunnen doen . Hahahahaha ik heb het zelfde gedaan! Dacht dat het een grap was... Heb er nog wekelijks spijt van!!!!!!!!
Vandaag is de mooiste dag.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha nasty sh*t hier, en toch googlen om het te zien. Haha ieww.



Ook nog funny dingen om te googlen?? Even voor de afleiding van alle viezig en- vunzigheid...???
Either take me as I am, or watch me as I go.
Alle reacties Link kopieren
Bot fly extraction.



En feces enema. Brrr.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, die eendenpiemel! Echt bizar, dat ding is gewoon even lang als die eend zelf.. en dat ding valt er dus na elk paarseizoen af en groeit weer aan, waarbij de lengte afhangt van hoeveel rivalen er in de buurt zijn. Vreemd



Wat voor ziekte die man had met zijn hoofd ondersteboven weet ik niet, volgens mij werd dat ook niet genoemd in het filmpje. Maar een foto is hier . (even doorklikken naar foto 5)



Ik vind al die extreme seksdingen echt smerig, dus die ga ik niet googelen
Wow wat intrigerend, dat hoofd ondersteboven. Weird!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 25 augustus 2014 @ 23:58:

[...]



Er stond een romp. Dat is een lijf zonder ledematen en hoofd. Lijk dus.Daar ging ik ook van uit Was het een levende vrouw zonder ledematen? Dat is ook gruwelijk, bah
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op zondag 24 augustus 2014 22:50 Noah_ : monsterspin of kameelspin is dan ook een leukethe goliath birdeater tarantula
Alle reacties Link kopieren
quote:Underkoffer schreef op 26 augustus 2014 @ 13:28:

Wow wat intrigerend, dat hoofd ondersteboven. Weird!!Inderdaad zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:riekje_ schreef op 26 augustus 2014 @ 15:29:

[...]





the goliath birdeater tarantula



Ha, daar heb ik dus echt geen problemen mee, vind ze wel schattig!

Wel eng/naar:

-fetus in fetu

-anencephaly



En google eens 'scary', geeft ook leuke resultaten
Ik durf jouw dingen niet meer te googlen
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 24 augustus 2014 @ 23:20:

Oke, nog een paar:

Tree man' en 'elephant man'

Ook weer van die nare ziekten. Gelukkig is die eerste te behandelen ('tree man after surgery')

En sowieso alle 'conjoined twins'. Vind dat wel echt naar, om te zien dat die kinderen op zulke vreemde manieren aan elkaar vergroeid zijn. Hoe kun je dan leven, denk ik dan..



Helaas begonnen de wratten na een paar weken weer te groeien en is hij weer terug bij af



En verder ga ik helemaal niks googelen van wat hier geplaatst is
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven