Starbucks

17-04-2017 17:52 88 berichten
Van de week ga ik vliegen. Nu vroeg ik mij af of er een starbucks achter de douane zit bij Schiphol of alleen ervoor?
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 19:28:

[...]



In een kop? Dat is wel heel veel.



Ja. Natuurlijk.

Heb je enig idee hoeveel mensen argeloos veel calorieën drinken?
Alle reacties Link kopieren
Starbucks financiert het Israelisch regime. Weet je wel, dat regime dat landjepik doet bij de Palestijnen, die al amper land over hebben. Dat weinige pikt de Israelische regering ook nog in.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:patsy--stone schreef op 17 april 2017 @ 23:40:

Starbucks financiert het Israelisch regime. Weet je wel, dat regime dat landjepik doet bij de Palestijnen, die al amper land over hebben. Dat weinige pikt de Israelische regering ook nog in.



Kolere. Hoe krijg je het je uit je toetsenbord geslagen!

TO wil gewoon een kop koffie drinken.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 18:42:

[...]vroeg ik de goegemeente naar een leuke korte broek voor op het werk begon iedereen te zeiken dat een korte broek toch echt niet meer kon



Ben je boswachter?



http://www.magikeenkortebroekaan.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy--stone schreef op 17 april 2017 @ 23:40:

Starbucks financiert het Israelisch regime. Weet je wel, dat regime dat landjepik doet bij de Palestijnen, die al amper land over hebben. Dat weinige pikt de Israelische regering ook nog in.Dus ze mag van jou én niet naar Starbucks én niet naar haar bestemming, te weten Israël?
Alle reacties Link kopieren
quote:mienbillekesjeuken schreef op 18 april 2017 @ 00:15:

[...]





Dus ze mag van jou én niet naar Starbucks én niet naar haar bestemming, te weten Israël?



Ze mag lekker doen wat ze zelf wil. Als ze wil meebetalen aan de illegale onteigening van Palestijns grondgebied, mag ze zelf kiezen.



Naar Israel gaan is een totaal ander verhaal. Dat betekent niet direct meewerken aan wat de Israelische regering allemaal uitvreet.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 17 april 2017 @ 19:27:

Ow wooooow, check net de site. Er staat bij hoeveel calorieen er in elk soort koffie zit.



Er zitten er bij met plusminus 500 calorieen. En ik heb ze niet allemaal bekeken.



Ach lang niet allemaal.



Mijn favoriet, de allergrootste maat latte van espresso met sojamelk, 240 calo's. Das een enorme bak en ik hoef daar hooguit nog een appel bij bij wijze van lunch. Lekker hoor, volkomen dieetproof.
quote:patsy--stone schreef op 17 april 2017 @ 23:40:

Starbucks financiert het Israelisch regime. Weet je wel, dat regime dat landjepik doet bij de Palestijnen, die al amper land over hebben. Dat weinige pikt de Israelische regering ook nog in.



Grappig dit, want sinds 2003 is er geen Starbucks meer te vinden in Israël. Iets met zakelijke redenen.



Voor de rest is het een discussie die niet in dit topic hoort.
quote:lux. schreef op 17 april 2017 @ 19:00:

Helaas hebben ze in NL niet die fijne matchacakejes die ze in Japan hadden, die waren yummmm.Daar hebben ze ook een latte variant van in sommige landen. Liet me gelukkig niet verleiden tot een hele beker, maar enkel een slok. Bleegh wat vond ik dat smerig , maar ieder zijn smaak he
quote:Madelief1987 schreef op 18 april 2017 @ 00:31:

Grappig dit, want sinds 2003 is er geen Starbucks meet te vinden in Israël. Iets met zakelijke redenen.Ik heb toevallig fotografisch bewijs dat er wel degelijk een (echte? pseudo?) Starbucks is in Israël. Of Palestina. Of hoe je het ook wilt noemen.
quote:Erizon schreef op 18 april 2017 @ 00:33:

[...]





Ik heb toevallig fotografisch bewijs dat er wel degelijk een (echte? pseudo?) Starbucks is in Israël.





Vertel vertel



Ze hebben er sowieso vroeger wel gezeten
Alle reacties Link kopieren
quote:Erizon schreef op 18 april 2017 @ 00:31:

[...]





Daar hebben ze ook een latte variant van in sommige landen. Liet me gelukkig niet verleiden tot een hele beker, maar enkel een slok. Bleegh wat vond ik dat smerig , maar ieder zijn smaak he



Latte matchacake? In een beker? begrijp ik het nu goed? Matcha cakejes zijn een Japanse specialiteit. Cake, gemaakt met matcha groene thee (poeder meestal)

Matcha koffie zal er vast ook zijn, al lijkt me dat inderdaad niet erg lekker.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:AeonOfWinter schreef op 18 april 2017 @ 01:17:

Latte matchacake? In een beker? begrijp ik het nu goed? Matcha cakejes zijn een Japanse specialiteit. Cake, gemaakt met matcha groene thee (poeder meestal)

Matcha koffie zal er vast ook zijn, al lijkt me dat inderdaad niet erg lekker.Deze.
En toch........de een pakt een toet na zijn diner in een restaurant.....de ander drinkt een Starbucks koffie met flink wat calorieen. Ieder zijn keuze.



TO....geniet ervan!
quote:Madelief1987 schreef op 18 april 2017 @ 00:34:

Vertel vertel Hier. In Palestinijns gebied.
quote:Erizon schreef op 18 april 2017 @ 07:16:

[...]





Hier. In Palestinijns gebied.Wat ontzettend leuk, al vrees ik dat die niet echt is, ik kan hem op de site van Starbucks niet vinden. maar ik zoek nog even door.
quote:Erizon schreef op 18 april 2017 @ 00:31:

[...]





Daar hebben ze ook een latte variant van in sommige landen. Liet me gelukkig niet verleiden tot een hele beker, maar enkel een slok. Bleegh wat vond ik dat smerig , maar ieder zijn smaak he



Nee dat is gewoon een Green Tea Latte, zoiets als een Chai Tea Latte. Is idd een thee van matchapoeder met melk. Ik nam wel eens een Iced Green Tea Latte met matcha-ijsbolletjes erin in Japan, dat vond ik wel lekker. Een Green Tea Latte vind ik wel oké, maar niet heel lekker of bijzonder ofzo. Zou ik niet bestellen.



Maar die matchacakejes zijn echt geweldig lekker dat is echt een goede smaak voor een gebakje, matcha.
Ook voor ijs trouwens. Groene thee-ijs is een van mijn favoriete ijssmaken. Vet balen dat je het in NL zo weinig tegenkomt. Terwijl Haagen Dasz-cupjes matcha-ijs gewoon in de winkels liggen in Azië. Wanneer komt dat eens naar NL? Nu haal ik het soms bij de toko.



In Japan heb ik me er echt helemaal ongans aan gegeten.
Je maakt me nieuwsgierig. Ik ken de hele smaak Matcha niet, waar lijkt het op?
Niet echt ergens mee te vergelijken. Het is een Japanse groene thee smaak. Maar het smaakt niet naar Pickwick groene thee ofzo, het is anders dan dat. Het is Dé Thee van Japan, die ze overal, maar echt óveral verkopen. Als je een Japanse theeceremonie bijwoont krijg je het standaard. Bijna alles is er in een matcha-variant. Ik ben er echt verzot op.

Ik at daar dan een ijsje met een bolletje zwarte sesam en een bolletje matcha zo goddelijk.



Je kunt het wss wel krijgen bij een sushirestaurant bij je in de buurt, die hebben het meestal wel voortoe. Daar ken ik het van iig, van sushirestaurants in NL. Ik was toen al verslaafd dus toen ik eindelijk naar Japan ging heb ik zoveel mogelijk matchaproducten geproefd maar vind dat het vooral goed werkt in zoetigheden. De thee zelf vind ik het minst interessant.



Ik maak zelf trouwens wel eens een matcha cheesecake, je kunt matchapoeder namelijk gewoon bij de toko halen
Ik ga de poeder eens in de toko kopen, want nu ben ik heel nieuwsgierig.



Sushi lust ik niet, dus mij niet gezien in z'n restaurant
Dan moet je wel een recept vinden voor wat je moet doen met de poeder. Je kunt ook gewoon het ijs halen bij de toko, lijkt me praktischer
En geen sushi lusten?
De green tea latte is ook gewoon in de Nederlandse Starbucks te krijgen als je erg nieuwsgierig bent. Ik vind de matcha bij de lokale Japanner wel ietsje lekkerder.



(ik lust ook geen sushi).
quote:blauwuiltje schreef op 17 april 2017 @ 19:00:

Houd je rekening mee dat het volgende week extreem druk is ivm vakantie? Plan je vertrek ruimmmmShit, is het volgende week al meivakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven