Buurman en ik

21-09-2016 11:50 591 berichten
Ik zit met een lastige situatie, met een buurman.

Het zit zo, ik ben uit elkaar met mijn vriend maar we wonen nog wel tijdelijk samen.

Hij is tijdens de relatie in mijn huis komen wonen. Een tijdje geleden hebben we besloten dat onze relatie over is en ieder zijn eigen weg gaat. Hij is druk bezig met zoeken naar andere woonruimte, maar hier in de stad is het lastig om 1-2-3 iets te vinden. Omdat we geen ruzie hebben, spraken we af dat hij niet met zijn tas op straat hoeft te staan, als hij maar zo snel mogelijk probeert om iets te vinden. We hebben wel afgesproken dat we geen nieuwe dates mee naar huis nemen terwijl we nog samen in dit huis zitten. Je snapt wel dat ik hoop dat hij nu snel iets vindt, maar het is niet iets dat je van de een op andere dag hebt.



Ik had altijd al leuk contact met een van de buren. Goede gesprekken met hem en ook aantrekkingskracht. Toen hij hoorde dat het uit was met mijn vriend, liet hij merken dat hij mij wilde. Ik ben weer single dus eigenlijk niks aan de hand en kan weer daten. Ben ook al een avondje met hem de stad in geweest. Maar het probleem zit hem hier in dat hij nog getrouwd is. Hun huwelijk is al jaren sleur en slecht. Veel te jong samen gaan wonen en kind gekregen. Hij gaat scheiden, dat heeft hij nu besloten. Het was alleen nu doordat hun kind naar de middelbare school ging niet het beste moment voor hem om alles op zijn kop te zetten daar. Ik heb daar begrip voor en wilde ook wel wachten. Zelf zit ik ook met mijn vriend nog in mijn huis.



Nu spreken we soms af ergens, meestal gewoon om even te praten, maar we hebben ook al een keer gezoend en gevoeld. Het zit me niet helemaal lekker, ook al voel ik me niet echt schuldig. Ik ben single en hij heeft ook al besloten dat hij gaat scheiden, dus al is het misschien niet heel netjes, het verandert niets meer. Alleen wil ik nu dat hij wel haast gaat maken omdat vakantie en nieuwe school nu wel voorbij zijn, maar maandag zei hij dat zijn schoonmoeder in onzekere periode zat met gezondheid en dat dit voor hem gewoon heel moeilijk is, om dan dwars daar doorheen die scheiding aan te kondigen.

Ik weet dat als we elkaar blijven zien, we steeds verder willen gaan omdat we naar elkaar verlangen. Het liefste zou ik dit willen als we allebei helemaal vrij zijn. Want er komt nog bij dat mijn ex-vriend het nu echt niet mag weten. Hij gaat ook goed met hem (buurman) om. Ik heb geen zin om me op dit moment naar mijn ex te moeten verantwoorden, die heeft er niets mee te maken. Als hij eenmaal verhuisd is, dan is dat probleem ook weg.



Wat vinden jullie, is het logisch dat ik me nu zo druk maak over al die dingen en dat ik wil wachten tot er geen exen meer in de buurt zijn, of vinden jullie dat ik overdrijf?
Alle reacties Link kopieren
Wat buuf doet in haar huwelijk is jouw zaak niet. Two wrongs don't make a right.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezuidenhaagje schreef op 21 september 2016 @ 15:27:

[...]



Hij zegt dat hij dit begrijpt en het er wel mee eens is, maar dat hij met me wil praten vanavond. Nu druk met zijn werk.



Die MAAR is mooi he. Hij begrijpt het en is het met je eens, MAAR hij is nou eenmaal geil en dus moet er gepraat worden. En gezoend. En gevoeld. En wie weet wat nog meer.



Hij begrijpt je dus wel, maar is het totaal niet met je eens. Niet zo gek aangezien hij totaal niet van plan is om echt te gaan scheiden.
quote:julius schreef op 21 september 2016 @ 16:34:

[...]





Die MAAR is mooi he. Hij begrijpt het en is het met je eens, MAAR hij is nou eenmaal geil en dus moet er gepraat worden. En gezoend. En gevoeld. En wie weet wat nog meer.



Hij begrijpt je dus wel, maar is het totaal niet met je eens. Niet zo gek aangezien hij totaal niet van plan is om echt te gaan scheiden.Hij wil haar gewoon aan het lijntje houden. TO, als je meent dat je niets (meer) wil doen zolang hij niet gescheiden is, ga je vanavond NIET met hem praten. Dan laat je het hierbij en houd je voet bij stuk. Maar ik denk zomaar.....
quote:viva-amber schreef op 21 september 2016 @ 16:31:

Wat buuf doet in haar huwelijk is jouw zaak niet. Two wrongs don't make a right.



Ja voor hen wel...

Anders zouden ze ordinaire vreemdgangers zijn, en dat kan natuurlijk niet...zij zijn gewoon echte zoolmeets......

alles wat er gerechtvaardigd kan worden wordt gebruikt.

Ik noem het valse entitlement.

Vreemdgaan is nooit, maar dan ook nooit gerechtvaardigd.

Dus als je dit wil doen to..prima.

Maar verschuil je niet achter bullshit, neem t dan gewoon zoals t is, en ga dan niet lopen miepen als zijn scheiding niet snel genoeg gaat, je hebt zelf voor dit scenario gekozen.
De buurman heeft besloten om te gaan scheiden.

Maar nu nog niet want er is iets met schoonmoedertjelief.



Je bent gewoon z'n bootycall straks. Niets meer en niets minder.



Oh en wat je buurvrouw heeft gedaan, rechtvaardigt wat jullie gaan doen?

Really?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet een motto voor de buurman.

'Veel beloven, weinig geven doet de gek in vreugde leven'.



Op naar de volgende man, TO!
Alle reacties Link kopieren
Eens met alle voorgangers. Hij gaat niet scheiden en jij verdoet je tijd hiermee
Alle reacties Link kopieren
Gewoon aan hem vertellen: ik wil verder maar pas als hij de hele scheiding achter de rug hebt, hij een aantal maanden (12 of zo) zelfstandig heeft gewoont en wanneer je a.s exvriend ook een eigen huis heeft.



Dan ben ik benieuwd hoe snel hij de scheiding regelt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij..... juist als je schoonmoeder ziek is, ga je juist scheiden.

.

Tja...
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Dus hij loopt bij jou te voelen, voordat hij überhaupt de scheiding bij zijn vrouw heeft aangekaart?

Lekkere aanwinst TO...
Alle reacties Link kopieren
Ja, he, nee, hij wil heus meer, maar uit respect doet hij dat nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Zou hij nu toch de babbeltruc doen?

Een vette tvp dus.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 21 september 2016 @ 11:57:

Ik snap ook niet dat je het voor je zelf kan goed kletsen dat je aan het daten bent met een getrouwde man met een kind. Je bent vreselijk egocentrisch bezig TO.

Heb je enig idee wat dat kind staat te gebeuren?



' Ja zoon, dikke pech, je ma en ik gaan scheiden. En raad eens! Je nieuwe stiefmoeder, en mijn neukerdje, is de buurvrouw. Gezellig he!'

Dit, dit en nog een dit.



Jullie denken alleen maar aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
O buurman wat doet u nu?

Je bedonderen TO

Hij gaat niet scheiden...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hij zei dat hij het verstandig van me vond dat we nu eerst allebei onze dingen regelen. Vooral hij, want ik hoef niet veel te regelen. Mijn ex heeft morgen weer een bezichtiging en wie weet dus een huis.

Buurman gaf toe dat hij het scheiden misschien ook een beetje voor zich uit duwde omdat hij opziet tegen de gesprekken met zijn vrouw, maar hij zou zichzelf een trap onder zijn kont geven, zo zei hij het. Ik wacht op een appje van hem, ga zelf proberen niet te appen.
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezuidenhaagje schreef op 22 september 2016 @ 10:02:

Hij zei dat hij het verstandig van me vond dat we nu eerst allebei onze dingen regelen. Vooral hij, want ik hoef niet veel te regelen. Mijn ex heeft morgen weer een bezichtiging en wie weet dus een huis.

Buurman gaf toe dat hij het scheiden misschien ook een beetje voor zich uit duwde omdat hij opziet tegen de gesprekken met zijn vrouw, maar hij zou zichzelf een trap onder zijn kont geven, zo zei hij het. Ik wacht op een appje van hem, ga zelf proberen niet te appen.Dus je gaat in de kracht van je leven zitten wachten op een man die niet met zijn vrouw durft te praten en als bonus een paar kinderen meeneemt?
quote:julius schreef op 22 september 2016 @ 10:50:

[...]





Dus je gaat in de kracht van je leven zitten wachten op een man die niet met zijn vrouw durft te praten en als bonus een paar kinderen meeneemt?En hij is ook nog onbetrouwbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezuidenhaagje schreef op 22 september 2016 @ 10:02:

Hij zei dat hij het verstandig van me vond dat we nu eerst allebei onze dingen regelen. Vooral hij, want ik hoef niet veel te regelen. Mijn ex heeft morgen weer een bezichtiging en wie weet dus een huis.

Buurman gaf toe dat hij het scheiden misschien ook een beetje voor zich uit duwde omdat hij opziet tegen de gesprekken met zijn vrouw, maar hij zou zichzelf een trap onder zijn kont geven, zo zei hij het. Ik wacht op een appje van hem, ga zelf proberen niet te appen.Heerlijk zo'n daadkrachtige vent
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Serieus TO: wát is er nou zo leuk aan deze man? Zijn slappe karakter? Zijn overspel? Zijn lulsmoezen? Echt... wát?
Ach ja joh.

Laat je lekker naaien.

We zien je volgende topic wel tegemoet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezuidenhaagje schreef op 22 september 2016 @ 10:02:

Hij zei dat hij het verstandig van me vond dat we nu eerst allebei onze dingen regelen. Vooral hij, want ik hoef niet veel te regelen. Mijn ex heeft morgen weer een bezichtiging en wie weet dus een huis.

Buurman gaf toe dat hij het scheiden misschien ook een beetje voor zich uit duwde omdat hij opziet tegen de gesprekken met zijn vrouw, maar hij zou zichzelf een trap onder zijn kont geven, zo zei hij het. Ik wacht op een appje van hem, ga zelf proberen niet te appen.



Natuurlijk vond hij dat verstandig van jou.

Elke keer het scheiden een beetje voor hem uitschuiven. Zie je de GROTE smoes?

Brrrrrr liever jij dan ik.

Nooit dit.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:HarleyQ schreef op 22 september 2016 @ 12:19:

Ach ja joh.

Laat je lekker naaien.

We zien je volgende topic wel tegemoet.Fijn dat jij dan ook weer van de partij bent. Lekker scheeuwen vanaf de zijkant.
quote:julius schreef op 22 september 2016 @ 10:50:

[...]





Dus je gaat in de kracht van je leven zitten wachten op een man die niet met zijn vrouw durft te praten en als bonus een paar kinderen meeneemt?Ik vind het niet gek dat hij het moeilijk vind om zoiets door te zetten, ook al voelt hij dat scheiden voor hem het beste is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezuidenhaagje schreef op 22 september 2016 @ 10:02:

Hij zei dat hij het verstandig van me vond dat we nu eerst allebei onze dingen regelen. Vooral hij, want ik hoef niet veel te regelen. Mijn ex heeft morgen weer een bezichtiging en wie weet dus een huis.

Buurman gaf toe dat hij het scheiden misschien ook een beetje voor zich uit duwde omdat hij opziet tegen de gesprekken met zijn vrouw, maar hij zou zichzelf een trap onder zijn kont geven, zo zei hij het. Ik wacht op een appje van hem, ga zelf proberen niet te appen.En jij gelooft hem?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven