Buurman en ik

21-09-2016 11:50 591 berichten
Ik zit met een lastige situatie, met een buurman.

Het zit zo, ik ben uit elkaar met mijn vriend maar we wonen nog wel tijdelijk samen.

Hij is tijdens de relatie in mijn huis komen wonen. Een tijdje geleden hebben we besloten dat onze relatie over is en ieder zijn eigen weg gaat. Hij is druk bezig met zoeken naar andere woonruimte, maar hier in de stad is het lastig om 1-2-3 iets te vinden. Omdat we geen ruzie hebben, spraken we af dat hij niet met zijn tas op straat hoeft te staan, als hij maar zo snel mogelijk probeert om iets te vinden. We hebben wel afgesproken dat we geen nieuwe dates mee naar huis nemen terwijl we nog samen in dit huis zitten. Je snapt wel dat ik hoop dat hij nu snel iets vindt, maar het is niet iets dat je van de een op andere dag hebt.



Ik had altijd al leuk contact met een van de buren. Goede gesprekken met hem en ook aantrekkingskracht. Toen hij hoorde dat het uit was met mijn vriend, liet hij merken dat hij mij wilde. Ik ben weer single dus eigenlijk niks aan de hand en kan weer daten. Ben ook al een avondje met hem de stad in geweest. Maar het probleem zit hem hier in dat hij nog getrouwd is. Hun huwelijk is al jaren sleur en slecht. Veel te jong samen gaan wonen en kind gekregen. Hij gaat scheiden, dat heeft hij nu besloten. Het was alleen nu doordat hun kind naar de middelbare school ging niet het beste moment voor hem om alles op zijn kop te zetten daar. Ik heb daar begrip voor en wilde ook wel wachten. Zelf zit ik ook met mijn vriend nog in mijn huis.



Nu spreken we soms af ergens, meestal gewoon om even te praten, maar we hebben ook al een keer gezoend en gevoeld. Het zit me niet helemaal lekker, ook al voel ik me niet echt schuldig. Ik ben single en hij heeft ook al besloten dat hij gaat scheiden, dus al is het misschien niet heel netjes, het verandert niets meer. Alleen wil ik nu dat hij wel haast gaat maken omdat vakantie en nieuwe school nu wel voorbij zijn, maar maandag zei hij dat zijn schoonmoeder in onzekere periode zat met gezondheid en dat dit voor hem gewoon heel moeilijk is, om dan dwars daar doorheen die scheiding aan te kondigen.

Ik weet dat als we elkaar blijven zien, we steeds verder willen gaan omdat we naar elkaar verlangen. Het liefste zou ik dit willen als we allebei helemaal vrij zijn. Want er komt nog bij dat mijn ex-vriend het nu echt niet mag weten. Hij gaat ook goed met hem (buurman) om. Ik heb geen zin om me op dit moment naar mijn ex te moeten verantwoorden, die heeft er niets mee te maken. Als hij eenmaal verhuisd is, dan is dat probleem ook weg.



Wat vinden jullie, is het logisch dat ik me nu zo druk maak over al die dingen en dat ik wil wachten tot er geen exen meer in de buurt zijn, of vinden jullie dat ik overdrijf?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een oplossing voor dit probleem waar iedereen mee geholpen is. Waarom doen jullie niet aan partnerruil? Je buurman trekt bij jou in en je ex gaat samenwonen met de buurvrouw! Je vriend heeft dan woonruimte en je buurman kan iedere dag op bezoek met zijn zoontje die een moeilijke tijd heeft op school. Als zijn schoonmoeder op bezoek komt, dan wisselen de mannen weer van huis zodat zij niets in de gaten heeft. Dit is echt een win-win-win-win-win-situatie!
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op 23 september 2016 @ 20:04:

Ik heb een oplossing voor dit probleem waar iedereen mee geholpen is. Waarom doen jullie niet aan partnerruil? Je buurman trekt bij jou in en je ex gaat samenwonen met de buurvrouw! Je vriend heeft dan woonruimte en je buurman kan iedere dag op bezoek met zijn zoontje die een moeilijke tijd heeft op school. Als zijn schoonmoeder op bezoek komt, dan wisselen de mannen weer van huis zodat zij niets in de gaten heeft. Dit is echt een win-win-win-win-win-situatie!Theater van de lach, van John Lanting bestaat niet meer zeker, dit zou een prachtig script daarvoor zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat hij in het park wil afspreken.

Waarom ga je niet met een vrijgezel daten?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Ben je nog geweest gisteren TO?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bijna identiek verhaal eens van de zijlijn mogen aanschouwen. Oh, wat was mijn vriendin verliefd op die man die echt binnenkort bij zijn vrouw zou weggaan. Ook kwamen er steeds dingen tussen die steeds ongeloofwaardiger werden. Maar vriendin was ervan overtuigd dat hij een goede man was en dat ze ooit samen zouden zijn...Gelukkig zag ze (met een beetje hulp van een andere vriendin en mij ) op een gegeven moment in hoe de vork in de steel zat. En guess what, meneer is nog steeds samen met zijn vrouw na 6 jaar en heeft in de tussentijd alweer een paar smachtende minnaressen achtergelaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben stomverbaasd, hoe zijn die bezette, liegende en bedriegende mannen zonder ruggengraat erin staat vrouwen te binden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Madderijn schreef op 24 september 2016 @ 08:53:

Ik ben stomverbaasd, hoe zijn die bezette, liegende en bedriegende mannen zonder ruggengraat erin staat vrouwen te binden?

Vrouwen zoals jij en ik. In mijn perceptie wordt er vreemdgegaan bij het leven, hoerenlopen meegerekend.

We houden het zelf in stand door het met een bezette man aan te pappen. Troosteloos.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
quote:boylichtenstein schreef op 23 september 2016 @ 20:04:

Ik heb een oplossing voor dit probleem waar iedereen mee geholpen is. Waarom doen jullie niet aan partnerruil? Je buurman trekt bij jou in en je ex gaat samenwonen met de buurvrouw! Je vriend heeft dan woonruimte en je buurman kan iedere dag op bezoek met zijn zoontje die een moeilijke tijd heeft op school. Als zijn schoonmoeder op bezoek komt, dan wisselen de mannen weer van huis zodat zij niets in de gaten heeft. Dit is echt een win-win-win-win-win-situatie!



Jij hebt het begin al geschreven.

Nu het vervolg. Het kan een mooie klucht worden.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 24 september 2016 @ 01:27:

Ik snap dat hij in het park wil afspreken.

Een park is een prima alternatief vanwege een buurtfeest i.v.m. burendag.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:beetjegek schreef op 23 september 2016 @ 15:51:

Oh in welk park? Tegenover politiebureau Overbosch? Leuk ik kom ook! Ik woon ook in Bezuidenhout nl...



En, heb je nog wat gezien met je verrekijker?

Een man die zijn hand onder het shirt van TO zit te voelen tijdens het vrijen?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 23 september 2016 @ 10:27:

Oké, ik ga er voor het gemak dan maar even van uit dat hij echt gaat scheiden, en het serieus met je meent.

Als we daarvan uit gaan, heb ik nog steeds dezelfde vraag;

Waarom zie je dat in godsnaam zitten?? Ik zou er niet aan moeten denken; zelf net uit een relatie, en dan een man aan de haak die nét gescheiden is (veel problematiek erachter lees ik), dus veel gezeik/verwerking/contact met ex, én een kind in beeld.

Wie heeft daar nou in godsnaam zin in?? Terwijl je zelf net uit een relatie komt, straks kan verwerken (zo nodig), daar lekker rust en ruimte voor hebt, weer kan doen wat je wil, eventueel kunt daten/nieuwe contacten opdoen etc.

ik snap er werkelijk niets van. Dat híj het ziet zitten met zn bak ellende, dat snap ik wel. Maar waarom jíj dat ziet zitten snap ik niet.Nog maar een keer dan, want vraag me bovenstaande nog steeds af
Alle reacties Link kopieren
Het komt waarschijnlijk door verliefdheid en dan zie je alles door een ROZE bril.

Dan krijg je vleugels en verlangens.

Je zou verliefdheid kunnen zien als een 'aandoening' en dan met alle kracht die je in je hebt het verstand naar voren drukken. En naar de adviezen hier kijken en handelen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:glitglam schreef op 24 september 2016 @ 12:25:

[...]





Nog maar een keer dan, want vraag me bovenstaande nog steeds afJe stelt niet echt een open vraag, het is meer een heel betoog. Ga daarom zelf maar naar het antwoord zoeken. Je wil dat van mij toch vast niet horen.
quote:Eslarealidad schreef op 24 september 2016 @ 01:27:

Ik snap dat hij in het park wil afspreken.

Waarom ga je niet met een vrijgezel daten?Ik ga ook pas echt daten met hem als hij vrijgezel is. Of een ander, wie weet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een toestanden hè?

Laat hij het lekker uitzoeken.

Misschien beter zware afstand.



Ga lekker de hort op!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezuidenhaagje schreef op 24 september 2016 @ 17:57:

[...]





Je stelt niet echt een open vraag, het is meer een heel betoog. Ga daarom zelf maar naar het antwoord zoeken. Je wil dat van mij toch vast niet horen.Wat een vreemde reactie. Ik zie toch duidelijk de vraag staan waarom jíj dit ziet zitten, lijkt me een heel logische vraag als je het verhaal zo leest en je bij de feiten blijft. Blijkbaar heb je zelf ook geen goed antwoord als je het verstandelijk benaderd, dus geef je maar een onaardig antwoord, prima hoor.
quote:Bezuidenhaagje schreef op 24 september 2016 @ 17:58:

[...]





Ik ga ook pas echt daten met hem als hij vrijgezel is. Of een ander, wie weet.Maar voor nu is lekker zoenen en voelen met een bezette man geen probleem. Classy hoor.
-
A
Alle reacties Link kopieren
quote:Bezuidenhaagje schreef op 24 september 2016 @ 17:58:

[...]





Ik ga ook pas echt daten met hem als hij vrijgezel is. Of een ander, wie weet.O dit zijn gewoon generale repetities die je nu doet?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:bloemetje77 schreef op 25 september 2016 @ 10:29:

Ik zit me vooral af te vragen hoe dat moet als die buurman wél voor TO kiest (wat ik overigens niet geloof hoor). Grote kans dat vrouw en kind in de woning blijven en buurman een flatje gaat huren. Gaat ie dan gezellig bij TO op bezoek en zwaait hij dan even naar zijn zoontje door het raam?

En TO, zegt die 's morgens vrolijk gedag tegen de hele boze buurvrouw als ze in de auto stapt?

En wat als buurjongetje per ongeluk zijn bal in de tuin vanTO gooit? Belt hij dan aan en doet zijn vader in badjas open?



En wat als het bij een affaire blijft maar de man gaat niet scheiden? en wat als de buurvrouw het wel weet maar bij man blijft? Wordt TO dan de paria van de buurt? Ik zou gaan verhuizen.



Interessant allemaal hoor.... Volgens mij moet je jezelf toch wel heel laag hebben zitten wil je zulke ellende opzoeken.



Makkelijk is het niet, maar ik ken meer relaties die niet makkelijk begonnen. Het echte leven is nou eenmaal niet altijd als in de film.

Overigens heeft mijn ex waarschijnlijk per 1 oktober een andere woning. Buurman zegt dat juist zijn vrouw dan naar een ander huis zou moeten gaan. Dat is in alle gevallen beter, het is een draak van een vrouw. Zegt ook mijn ex.
Alle reacties Link kopieren
o goh zegt jou ex dat, boeiend



en waarom zou zij vertrekken dan ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Bezuidenhaagje schreef op 25 september 2016 @ 11:30:

[...]





Makkelijk is het niet, maar ik ken meer relaties die niet makkelijk begonnen. Het echte leven is nou eenmaal niet altijd als in de film.

Overigens heeft mijn ex waarschijnlijk per 1 oktober een andere woning. Buurman zegt dat juist zijn vrouw dan naar een ander huis zou moeten gaan. Dat is in alle gevallen beter, het is een draak van een vrouw. Zegt ook mijn ex.Het is een draak van een vrouw en daarom zijn ze nog steeds samen. Daarom is hij überhaupt met haar getrouwd. Daarom hebben ze een kind samen. Laat me raden hij zegt zeker ook tegen je dat ze nooit meer sex hebben en als broer en zus leven?
Wat ben jij een naar mens om in een huwelijk te stoken waar notabene een kind bij is betrokken, bah. als dit je ooit zelf overkomt ook niet klagen he, karma enzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou helikopterpiloot moeten worden per 1-10-2016 maar dat gebeurt ook niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven