Date: zenuwen bedwingen

02-09-2012 16:02 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het al eerder; I suck at dating. En dan zeker online dating. Toch heb ik het voor elkaar gekregen vanavond een date te hebben met -voor zover ik kan beoordelen- een heullle leuke kerel.



En man, het voelt of ik vanavond afgemaakt ga worden door de tandarts! Mijn hart bonst nu al in m'n keel, en alle rampscenario's (struikelen, stotteren, stiltes, domme opmerkingen) hebben mijn gedachten al 100x gepasseerd.



Ik ben best een beetje onzeker, vooral over mijn uiterlijk (ik ben door omstandigheden nu nog zo'n 15-20kg te zwaar, zelfs nu ik er bijna 25 kwijt ben), en ik mankeer van alles.



De ene minuut denk ik; ach dat wordt toch niks, never mind, ik bel af. De andere minuut is het weet; kom op man, ik ben gewoon 'keileuk', lief en grappig! En dat uiterlijk 'stunning' zijn is Project Lekker Wijf (al doe ik niet mee, sorry ), dat komt gewoon nog.



Kan iemand me een beetje moed inpraten? :-)

Leuke anekdotes over "hoe het helemaal goed kwam" mogen ook
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op dinsdag 04 september 2012 21:34 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Moonlight82 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">Moonlight82 schreef op dinsdag 04 september 2012 20:59</a></b> Vind het ook een beetje vreemd als iemand ja zegt tegen daten maar verder niet meer reageert.

Zeg dan geen ja...



Maargoed, denk dat je beter wat afleiding kunt zoeken. Als ie toch nog reageert merk je t vanzelf en wachten bij de telefoon heeft ook geen zin... </div></blockquote>



Nou, dat is wat ik bedoel.

En als je je later nog bedenkt, dan kan dat toch? Ik zou dat iig laten weten. Ben ik er meteen van af.



Maar goed. Op zo'n manier hoeft het boor mij ook allemaal niet meer. Heb "net" een relatie van 6 jaar 'drama' achter de rug, heb geen zin om nog voor date 2 daar weer aan te beginnen. Ik verdien meer dan dat.





Je verdiend zeker meer dan dat!

Reageert hij weer niet meer? Hoe lang al niet?
Alle reacties Link kopieren
Daar zat ik aan te denken idd, motorcross.



Ik ben het toppunt van ongeduld, daar probeer ik echt aan te werken. En als ik weet dat het wel goed zit, heb ik er ook niet zoveel last van.

Maar dit is wel echt killing voor iemand als ik.



Misschien moet ik er idd zelf een eind aan breien. Is in elk geval duidelijk, en is het bij mij uit m'n hoofd.



Niet zo'n spannend eind van het verhaal dan weer hè?
Alle reacties Link kopieren
Hee Fien, mijn nieuwe forumvriendin :-)



Ach, hij stuurde daarstraks wel wat, nadat ik met m'n stomme hoofd had gevraagd of ie nog druk was, of al in de startblokken zat voor het debat op RTL.

Maar helemaal niks enthousiast ofzo, en kapte het eigenlijk meteen weer af.

Nou, dan niet joh. Grmpf.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op dinsdag 04 september 2012 22:09 Hee Fien, mijn nieuwe forumvriendin :-)



Ach, hij stuurde daarstraks wel wat, nadat ik met m'n stomme hoofd had gevraagd of ie nog druk was, of al in de startblokken zat voor het debat op RTL.

Maar helemaal niks enthousiast ofzo, en kapte het eigenlijk meteen weer af.

Nou, dan niet joh. Grmpf.





Heeeeey hihi :-)



Aaaahrgrrr ik zou net zo gek worden als jij. Ope gegeven moment zoiets hebben van lekker niet dan en t dan soort van "dood bloed"

Is niet leuk om zo kort af berichtje te krijgen. En ook al is hij druk, hij STUURT wel wat, kan hij net zo goed iets leuks sturen ipv kortaf bericht.

Ik snap de mannen niet hoor
Alle reacties Link kopieren
Wat een lamlul!!!! Uit je telefoon halen die vent! Hier zit geen pit in! Onzekerheid KAN, maar dit is echt een debiel! Hij vond t gezellig! Jij hebt je best gedaan. Hij had toch kunnen vragen wanneer jij tijd hebt?!?!?! EIKEL!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mopje1984 schreef op dinsdag 04 september 2012 22:12 Wat een lamlul!!!! Uit je telefoon halen die vent! Hier zit geen pit in! Onzekerheid KAN, maar dit is echt een debiel! Hij vond t gezellig! Jij hebt je best gedaan. Hij had toch kunnen vragen wanneer jij tijd hebt?!?!?! EIKEL!!!!



Ik heb echt nooit geweten dat ik een tweelingzus had



Net zo temperamentvol als ik, haha!



Wat denken we er van dat ik het vanavond zelf -actief- afkap? In de zin van joh, ik merk dat je er niet zoveel zin meer in hebt, veel plezier/succes nog met daten!



En daarna idd de grondige telefoon en Facebook wisser erdoor?
Alle reacties Link kopieren
Het is altijd mogelijk Jaimee. Mannen zijn soms ook softies als 't om 'slecht nieuws' gaat. Dat is 't toch wel een beetje als je moet zeggen dat een tweede date niks wordt. Hij lijkt voor de optie te kiezen om dan maar niks meer te laten horen.



Andere zijde, hij kan het natuurlijk ook erg druk hebben of hij is gewoon traag met reageren. De vorige keer duurde 't ook lang en was 't uiteindelijk wel positief. Misschien toch maar proberen om nog even geduld te hebben? Ik weet hoe lastig het is, maar soms wel het beste wat je kunt doen.



Maar kies toch echt voor jezelf als het niet meer te doen is! Jij bent 't belangrijkste in je leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou bang zijn dat er ergens een SMSje verdwaald is oid. Ik zou het zelf niet heel actief nu afkappen, eerder vragen waarom hij niks laat horen.



Maar dat ben ik he. t Is jouw date. Nou ja, was jouw date.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Met die laatste sms kan ik die reactie wel duidelijk krijgen Motor...

Of hij zegt; ok, Ciao.

Of dat ik hem verkeerd begrepen heb oid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op dinsdag 04 september 2012 22:19 Ik zou bang zijn dat er ergens een SMSje verdwaald is oid. Ik zou het zelf niet heel actief nu afkappen, eerder vragen waarom hij niks laat horen.



Maar dat ben ik he. t Is jouw date. Nou ja, was jouw date.



Proest!! Was! Haha!



Ja, nou dat smsje is ook al verzonden, nog voor hij wat liet horen. Waarom hij zo stil was. Nada. Op het smsje wat volgde wel weer antwoord.



Beats me hoor... Ik snap er niks meer van.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo de laatste reacties nog eens lees en hoe hij doet, zal ik toch maar op de man af vragen wat 'ie nou eigenlijk wil. Het is gewoon niet duidelijk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
We lijken inderdaad tweelingzussen nu ik lees dat je het zelf wil afkappen alsnog Ik dacht net, misschien niet netjes om erbij te zetten, laat gaan, maar geloof me, het geeft een heerlijk gevoel dat JIJ hem 'dumpt'. Ik weet niet, gevoel van 'macht'? Meid, ik zou inderdaad lekker een bericht sturen want hij gaat op zekers balen dat jij het laatste woord hebt gehad! DOEN!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op dinsdag 04 september 2012 22:15



Ik heb echt nooit geweten dat ik een tweelingzus had



Net zo temperamentvol als ik, haha!



Wat denken we er van dat ik het vanavond zelf -actief- afkap? In de zin van joh, ik merk dat je er niet zoveel zin meer in hebt, veel plezier/succes nog met daten!



En daarna idd de grondige telefoon en Facebook wisser erdoor?





Ik zeg doen!!! Hoppa!

Je hebt al genoeg dagen aan hem verspild. Die energie verdiend hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ook even voor de anderen: vooral in het begin moet het leuk, spannend zijn. Hij heeft NIETS van interesse meer getoond. Je mag als meisje echt nog wel IETS verwachten hoor!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg hier altijd zo'n Jerry Springer gevoel van



Zo'n grote zwarte vrouw die begint te rollen met dr ogen en dan 'talk to the hand, sweetheart, cuz this face ain't listening' met handgebaren en al. Diep van binnen schuilt die vrouw in mij, gnagna.



Ik wacht nog heel even af. Even kijken of er nog meer forummers een mening hebben
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, ik zie 't nu al helemaal voor me dit. Ik ben ook wel zo'n vrouw ergens en soms komt 'ie bitch ook naar boven. Beetje jammer dat ik me daarna toch weer schuldig ga voelen. Is dat hele 'Talk to the hand, sweetheart, cuz this face ain't listening' gevoel weg. Erg jammer, want dat voelt zo lekker!



Ach, misschien moet je 't ook gewoon doen. Is ook wel weer een boost voor je zelfvertrouwen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van niet meer reageren en als hij berichtjes stuurt ook niet meer reageren. Laat hem maar wachten en hetzelfde voelen als jij. Als hij je echt leuk genoeg vindt, dan gaat hij je wel bellen om te vragen waarom je niet reageert en wanneer de volgende date is. Spannend topic trouwens, ik hoop dat je een leukert/ lieverd vindt.
Alle reacties Link kopieren
Dus ook echt de intentie hebben van, dit wordt m niet en als hij toch echt moeite doet nou maybe.
Alle reacties Link kopieren
quote:ciambella schreef op dinsdag 04 september 2012 22:38 Dus ook echt de intentie hebben van, dit wordt m niet en als hij toch echt moeite doet nou maybe.Ja, i feel you. Maar, dat 'ben' ik niet. Ik zou daarmee alleen mezelf voor de gek houden, en toch blijven kijken of ie online is, dat soort dingen.
Alle reacties Link kopieren
Wat doen we dames? Eerst nog een nachtje slapen?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op dinsdag 04 september 2012 23:20 Wat doen we dames? Eerst nog een nachtje slapen?





Ik zeg: nog een deadline instellen voor jezelf?

T werkte wel he
Alle reacties Link kopieren
quote:fien5 schreef op dinsdag 04 september 2012 23:24





Ik zeg: nog een deadline instellen voor jezelf?

T werkte wel he



Stiekem ben ik gewoon te moe om nu nog een eventueel gesprek aan te gaan



En het is natuurlijk wel lekker als er nog vivadames wakker zijn als ik mijn frustraties kwijt moet hè



Morgen! Kan ik me intussen weer verkneukelen aan het slecht nagespeelde drama van 'achter gesloten deuren'.



Slaap lekker!!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimee21 schreef op dinsdag 04 september 2012 23:28 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fien5 in "Date: zenuwen bedwingen"" class="messagelink">fien5 schreef op dinsdag 04 september 2012 23:24</a></b>





Ik zeg: nog een deadline instellen voor jezelf?

T werkte wel he </div></blockquote>



Stiekem ben ik gewoon te moe om nu nog een eventueel gesprek aan te gaan



En het is natuurlijk wel lekker als er nog vivadames wakker zijn als ik mijn frustraties kwijt moet hè



Morgen! Kan ik me intussen weer verkneukelen aan het slecht nagespeelde drama van 'achter gesloten deuren'.



Slaap lekker!!





Goed plan, lekker gaan slapen en morgen fris weer hard to get zijn :-)



Ik kijk ook mee naar AGD. Zoooo nep dat het leuk is haha



Slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, fris hard to get zijn ja. :p
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning Ladies!



Ik heb deze op stapel staan nu;



Hey [date]!

Ik wil je nogmaals bedanken voor een leuke week, en voor zondag.

Ik zag een vervolg zeker zitten, maar blijkbaar denk jij daar anders over. Jammer dat je me dat niet wil/kan zeggen.

Veel succes morgen met de ALV, en ik wens je het allerbeste. Liefs! xxJ



Volgens mij ben ik dan vriendelijk, laat ik mijn frustratie niet al te hard blijken, en sluit ik het netjes af. (en laat ik de Jerry Springer vrouw achterwege :-D )



Iemand nog suggesties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven