Date: zenuwen bedwingen

02-09-2012 16:02 261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schreef het al eerder; I suck at dating. En dan zeker online dating. Toch heb ik het voor elkaar gekregen vanavond een date te hebben met -voor zover ik kan beoordelen- een heullle leuke kerel.



En man, het voelt of ik vanavond afgemaakt ga worden door de tandarts! Mijn hart bonst nu al in m'n keel, en alle rampscenario's (struikelen, stotteren, stiltes, domme opmerkingen) hebben mijn gedachten al 100x gepasseerd.



Ik ben best een beetje onzeker, vooral over mijn uiterlijk (ik ben door omstandigheden nu nog zo'n 15-20kg te zwaar, zelfs nu ik er bijna 25 kwijt ben), en ik mankeer van alles.



De ene minuut denk ik; ach dat wordt toch niks, never mind, ik bel af. De andere minuut is het weet; kom op man, ik ben gewoon 'keileuk', lief en grappig! En dat uiterlijk 'stunning' zijn is Project Lekker Wijf (al doe ik niet mee, sorry ), dat komt gewoon nog.



Kan iemand me een beetje moed inpraten? :-)

Leuke anekdotes over "hoe het helemaal goed kwam" mogen ook
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd!



Klinkt leuk Mopje!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dyaa schreef op 15 september 2012 @ 21:14:

Jaime komt binnenkort even het topic updaten en dat is leuk!

Ze is zo lief en verdient alleen de liefste en beste man die er is (nummer 2 dan, nummer 1 heb ik al ) en wellicht is die nu op haar pad gekomen....Dat ben ik dan weer niet met je eens hoor... Volgens mij heb ik nummero uno te pakken
quote:jaimee21 schreef op 17 september 2012 @ 19:53:

[...]





Dat ben ik dan weer niet met je eens hoor... Volgens mij heb ik nummero uno te pakken Hahaha...nou gedeelde 1e plaats dan ?
Alle reacties Link kopieren
UPDATE ALERT!!



Sorry dames, ik kom net even van m'n roze wolk gedonderd, en toen dacht ik, ik moet nog even updaten



Ik waarschuw vast voor een lange post....



Nou, date is uiteraard niet doorgegaan met het onderwerp van mijn topic. En toen ik dacht dat wellicht een klooster in de Belgische Ardennen een goed plan was, kreeg ik een whatsapp van Dyaa... Of ze me op date kon sturen met een kennis...



Euh, ja.. Maar Jaimee ging toch het klooster in enzo? En wie is die kerel, en da's eng, enfin... 100 redenen om nee te zeggen, en toch was ik benieuwd.



Twee tellen later, foto, en wat basic info. "Niet verkeerd, zéker niet verkeerd", dacht ik. Stuur m'n nummer maar en dan zullen we eens kijken of we elkaar leuk vinden.



En jawel! Het eerste berichtje volgde al snel. Hele gesprekken ook. En om niet meteen te vervallen in oude gewoontes, hebben we een paar dagen later afgesproken.





Hij is leuk! Hij is écht leuk! Zo, dat ik het gewoon niet kan uitleggen, haha! Onze blind date bleek trouwens voor mij een double blind date; Dyaa had zich in hetzelfde plaatsje in een andere kroeg verdekt opgesteld.

Een heeel goed begin van afgelopen weekend!



En dat het een match made in heaven moet zijn, blijkt wel uit het feit dat ik eeeeeeeeeeeeeeeindelijk iemand gevonden heb die net zo gek is van horror als ik

De volgende dag dus meteen de horror-avond in de bioscoop aangegrepen om date 2 te plannen.



Dacht ik... om bepaalde (echt heel lullige) redenen kon ik niet. GRMPFF!!! Ik baalde als een stekker natuurlijk, want hij is leuheuk!!!

Date verzet, naar aankomende woensdag.



Maar Matchmaker Dyaa was natuurlijk niet van plan om er gras over te laten groeien, u begrijpt...



Ik had met Dyaa afgesproken gisteravond nog even een terrasje te doen, even bijbeppen en dergelijke.

Of ze 'm even zou bellen, misschien had ie niks te doen...

(Ik had het kunnen weten, die blik er bij!!)



Date kwam aan, en Dyaa bedacht zich 'ineens' dat ze nog van alles moest doen thuis, en was met een paar tellen weg.



Jeeeej! Date 2! Gisteravond dus.

Weer uren zitten kletsen, helemaal leuk gehad... Jaimee krijgt kriebels!



En van Matchmaker/Dubbelspion Dyaa heb ik begrepen dat hij die ook heeft!



Inmiddels zit ik zo'n beetje te hyperventileren van wat me allemaal is overkomen in een paar dagen tijd. Wauw...



Woensdag staat nog steeds, voor date 3. Ik ga een poging doen om van de roze wolk te komen donderdag en een nieuwe update te geven!



En natuurlijk wil ik ook een update van jullie allemaal!!! Heb een en ander gelezen, en ik geloof dat "the funk" behoorlijk "on" is bij een paar van jullie he?! :D Tell me more, tell me more!!!
Jullie zijn zo leeu-heeeuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Dyaa schreef op 17 september 2012 @ 20:16:

Jullie zijn zo leeu-heeeuk I know.... zucht... zwijmel... ;)
Oh leuk!



Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Jaimee! Het is inderdaad snel gegaan allemaal, maar als de klik er maar is en het goed voelt, dan is 't toch prima? Lekker van genieten!



Hier is 't allemaal best lastig. Hij is echt helemaal gek op me en ziet me helemaal zitten. Ik heb dat gevoel bij hem dus niet zo sterk.. Het komt wel steeds meer hoor. Maar ik heb er bijvoorbeeld geen behoefte aan om hem veel te spreken of elke dag te zien. Niet dat hij dat wel graag wil, maar hij laat 't wel makkelijker merken door bijvoorbeeld een afspraak te regelen enzo.



Ach ja, ik zie wel waar 't schip strand.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Jaimeee, ik lees net pas jouw verhaal! Woooooow! Wat leuk! Hoe is het nu?? Klinkt perfect!!!!

Bij mij is het nog steeds leuk maar heel rustig aan. Pfff, maar nu mis ik hem wel heel erg!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je verhaal helemaal meegelezen, maar reageer nu toch maar eens een keer



Hoe is het gisteravond gegaan?????
Alle reacties Link kopieren
Ow.... Leuk dit!!!!



Het kan verkeren blijkt maar weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven