Deel 8: Singles in the City say Have Fun and Chillll

16-02-2011 20:10 3156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het kletstopic van Singles in the City! Ben je single, wil je al je date-leed delen, wil je ook eens een virtuele knuffel, steun en advies of gewoon oeverloos mutsen? Sluit je aan!



Wil je meeschrijven?? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wat je bedoelt Raisin, ik heb mijn afspraak met akw vanavond ook afgezegt omdat ik me chagie voelde en geen zin had, maar voelde me wel lullig... Hij had er vrij voor gehouden. Maar wat je zegt.. Wij voelen er ons miss rotter onder dan zij! Pfff vrouwen ;)
Alle reacties Link kopieren
Haha, idd! En bij jou denk ik nu "goed dat je hebt afgezegd." Bij mezelf had ik daar eerst jullie berichtjes voor nodig.



Morgen op m'n vrije dag vroeg op, eerste afspraak bij haptonoom, ben benieuwd!
privacy
anoniem_116466 wijzigde dit bericht op 12-11-2012 23:55
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aww klinkt echt fijn Jour! Ben wel benieuwd naar welk boek dat dan is nu...

En ik kan idd slecht alleen zijn. En het is niet politiek correct maar ik vind dat opzich ook geen probleem, de een vind het heerlijk alleen, de ander niet. Ik moet dan inderdaad niet vervallen in ex-scharrel, dat is absoluut waar en dat weet ik ook. Ik ben een recycler op alle vlakken huhu. Ik ben inderdaad niet geschikt voor scharrelen en daarom heb ik ook geen ex-flings benadert (die van vanavond was eerlijk waar niet met die insteek :P ). Want ze zijn niet goed voor me, en dan zit ik daar dalijk weer depri te wezen. Dus hier is het erg rustig wat dat betreft (wat ook niet echt helpt verder)!



Filosofisch gemijmer alert

Ik dacht vandaag nog aan dat 'je verdient beter.' Ik roep dat zelf ook, hier op het forum. 'Maak het uit, dan kun je iemand vinden die beter bij je past.' Maar dat zijn eigenlijk wel loze kreten. Want wie zegt dat? Dat er iets beters voorbij gaat komen? Kans is net zo groot dat je die 'betere' niet tegenkomt.

Nou was het in mijn geval met de ex-scharrel écht niet gezond en kon ik beter alleen depri voelen dan in hachelijke situatie met hem maar in sommige gevallen...Wanneer neem je er genoegen mee? Het is wel een gok, of je doet het met wat je hebt en bent daar af en toe down over, of je bent alleen en down maar dan zóu er een beter iemand voorbij kunnen komen

Dat is geen aanval ofzo, maar daar dacht ik zo aan
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Ik denk daar ook wel eens over na nora. Heb dat vooral bij mijn ex. We zijn ruim zeven jaar samen geweest en hadden het best goed samen. Maar het laatste jaar was hij meer mijn huisgenoot bij wie ik me 100% op mijn gemak voelde dan mijn partner. En dat ging dan zowel over seks als over een bepaalde verbondenheid die ik minder voelde. Maar we hadden het wel goed samen.



Over het algemeen sta ik er achter dat het uit is, maar soms... Soms vraag ik me af of ik er wel verstandig aan heb gedaan.
Alle reacties Link kopieren
@Anne: nou de sex werkte wel.. maar ik ben blijkbaar iemand die het gewoon niet in 1 keer helemaal geweldig kan hebben met iemand (of wel maar niet met hem hahahahaa )... het was prima hoor, maar hij was primair op zichzelf gericht toch wel.. maar het was verder gewoon heel gezellig dus wat mij betreft ok.



@Jour: fijn dat het zo goed gaat tussen jou en naamgenoot! heerlijk... zwijmel beetje mee zo hier achter/voor het scherm...



@Nora: ik sluit me grotendeels aan bij Jour...

Ja ik vind wel dat je beter verdient... "why settle for less?" Ik zou maar dat is even puur persoonlijk, niet mijn leven met iemand willen delen met iemand van wie ik weet dat ik gewoon niet genoeg van hem hou om met hem de rest van mijn leven te delen, daar zou ik mezelf (en hopelijk later ook mijn kinderen) tekort mee doen en hem uiteindelijk ook.

Waarom zou je "het doen met wat je hebt en je daar down over voelen" of "je bent alleen en af ten toe down"... ligt eraan hoe je er naar kijkt, af en toe een gezellig weekend met iemand hebben prima, maar ik zou geen relatie aangaan met iemand omdat ik dan maar niet alleen ben, ik zou dan niet eerlijk zijn tegenover mezelf en tegenover hem, ik zou dat niet tegenover mezelf kunnen verantwoorden... maar wat ik al zeg, dit is puur persoonlijk en iedereen is anders...



Wat soa's betreft.. ik ben heel voorzichtig... ik heb na dat hele gedoe met mijn ex me helemaal laten doorlichten omdat ik geen idee had wat hij nu allemaal precies had uitgespookt en ik kan het leuk vragen aan hem, maar als iemand al 4 jaar tegen je liegt... Ik ben godzijgedankt helemaal clean en wil dat graag zo houden, dus ben heel voorzichtig met mijn lichaam in dat opzicht...

Vraag me verders niet hoe vaak ik groente eet en sport enzo, want daar ben ik dan dus weer niet zo goed voor mezelf
Alle reacties Link kopieren
Wat is een haptonoom Raisin?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Even zo, anders stromen de mailboxen zo vol!



Ook bij mij is er wat tussen gekomen voor onze meet... en dan gaat werk gaat voor het feestje helaas! Ik ben wel voor Nora's voorstel, het lijkt mij ook zeker gezellig als Isa en Vero aansluiten. Desnoods doen we het wat zuidelijker? Als jullie het toch door willen laten, ook prima hoor!



Liefs Anne



*gaat we snel aan het werk*
Alle reacties Link kopieren
@Veronique; haptonomie is een therapievorm die erg draait om het gevoel en over contact met anderen. Vind het moeilijk uit te leggen, het is makkelijker om te vertellen waarom ik er heen ga. De reden dat ik er heen ga is dat ik iedere paar jaar in een dip lijk te komen doordat ik regelmatig over mijn eigen grenzen heen ga. Ik wil aanleren hoe ik beter kan aanvoelen waar mijn grens ligt en daar naar leren handelen. Daarnaast is mijn gevoelsleven een beetje raar. Soms lijk ik ongevoelig, stop ik gevoelens weg, maar áls ze er dan uitkomen is het gelijk heel heftig. Weinig balans dus.



Eerste afspraak was vermoeiend; heel veel over mezelf moeten vertellen.. Daarna gisteren nog naar een vriendin met jarig zoontje geweest en hard gelopen. 's Avonds voelde ik me een beetje sip en voor het eerst echt heel erg alleen. Hopelijk vanavond een wat fijnere avond.



Hoe is het met de rest hier? In januari afspreken vind ik prima trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Dan verzetten we het toch naar januari, al denk ik dat echt iedereen een utopie is. We kunnen een poging wagen!



@ raisin, goed dat je er mee bezig bent. Neem vanavond lekker de tijd voor jezelf, zie het als een geniet momentje ipv alleen zijn.



Hier verder alles rustig, merk dat ik steeds minder bezig ben met ex-date. Heb er vrede mee.
Alle reacties Link kopieren
Roep maar wat data in januari!



Raisin, woon je alleen of met anderen samen? Bedenk je dat het maar een avondje is en je morgen weer mensen ziet. Hoop dat je je snel beter voelt!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Nou, beter voel ik me niet; de hele avond misselijk geweest, net m'n avondeten eruit gegooid. Waar dat vandaan komt weet ik niet, zo maar naar bed.



@Nora; ik woon alleen, wat ik meestal ook heerlijk vind. :-)
poef
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Raisin, wat vreemd... voel je je alweer wat beter?
Alle reacties Link kopieren
Hoe voel je je nu raisin?



Hier lekker gevoel, morgen vrij van school dus rij vanavond al lekker naar ouders. Bijna 3 weken niet thuis geweest, echt ff zin in. Ga ff lekker studeren daar!



Geniet van je weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil even mijn dillema uiten...



2 weken geleden heb ik toch zo lekker ongegeneerd staan zoenen? Nou deze goede kennis van mij... heeft dus een vriendin... maar we kennen elkaar nu ruim een jaar en we kunnen echt heel erg goed met elkaar opschieten, een echte natuurlijke klik, en werken ook regelmatig samen. Nu weet ik dat hij mij leuk vind (dat merk ik door dingen die hij onthoudt, zegt en doet), en ik hem ook, maar doe verder niks met dat gevoel. Gisteren raakte we weer eens aan de praat eerst via de telefoon en daarna via de sms en toen stuurde hij aan op koffie drinken, dat werd lunchen en jawel vanmiddag, bij mij thuis, hij had de lunch meegenomen... Het was super gezellig en we waren echt aan het flirten, het is een erg leuke jongen en eigenlijk past hij heel goed bij mij, we zijn dezelfde types en staan op dezelfde manier in het leven... er is niks gebeurt en nu blijft hij me maar smsen, wat ik erg leuk vind.... Ik weet eigenlijk niet zo heel goed waar ik heen wil met dit verhaal... maar meiden wat moet ik ermee? Ik durf gewoon niet te vragen wat hij kwam doen? Wat zijn intenties zijn. Ik heb tot nu toe mijn gevoel niet opengesteld voor hem, vanwege zijn vriendin... maar ja... moet ik dit nou laten lopen? Of moet ik de kaarten open op tafel gooien?



Verder komt AKW zo hier, we gaan eten en film kijken heel gezellig! Misschien helpt dat mijn gedachten weer van de goede kennis af te houden...
Alle reacties Link kopieren
Fluor, geniet lekker bij je ouders!



Flem, fijn dat je steeds minder bezig bent met je exdate... dat schept weer ruimte voor jezelf en eventuele nieuwe mannen die wel je energie verdienen (cliche, maar is wel zo...)



Purple, mannen die op zichzelf zijn gericht ben ik ook al gauw klaar mee hoor!



Jour, die getrouwde man, was echt getrouwd. Had hem wellicht best mee naar huis kunnen nemen, maar na het zien van de foto's van zijn kinderen had ik er weinig trek in...



Bkstr, ben je al terug, en hoe heb je het gehad?
Alle reacties Link kopieren
@ Anne, ik zou het gewoon aankijken. In elk geval niets lichamelijks doen als je hem echt leuk vindt voordat zn relatie over is, daar komt alleen maar ellende van. Als hij jou ook echt leuk vindt dan is zijn relatie ook niet veel waard en kan hij dat echt wel eerst uitmaken. Dus vriendschappelijk met flirten houden, en zou er niet te veel verwachtingen van hebben om heel eerlijk te zijn. Vaak is het toch spanning die gezocht wordt. Mocht dat in dit geval niet zo zijn dan zal alleen de tijd het leren.

(Wil overigens niet gemeen zijn hoor, zeg gewoon wat ik denk)



En ja, ruimte voor andere mannen komt er zeker
Alle reacties Link kopieren
Ja wat Flemmy zegt eigenlijk.



Het is wat! Ik geloof dat de leuke mannen óf homo, óf players óf bezet zijn :P
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Ben het met eens flem, heb daarom vandaag ook bewust geen signalen afgegeven datbdat er in zit...



Akw is net weg, bij het afscheid heftig staan zoenen... Maar hij ging dus weg! hij gaat nooit weg....
Alle reacties Link kopieren
Als in hij blijft altijd slapen? Hmm, da's niet zo leuk nee. Is hij alleen komen eten (en zoenen ) of stapte hij vanuit het bed weer op?

Zei je 'ok' toen hij wegging of vroeg je waarom of zei je dat je het jammer vond? In geval van het laatste: wat zei hij toen?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb er ineens een heel andere kijk op Nora... eigenlijk vind ik het wel prettig dat hij naar huis is gegaan. We hebben namelijk een hele gezellige avond gehad, geklust bij mijn moeder, filmpje gekeken, gegeten, veel gelachen enzz. Normaal belanden we na zo'n avond eigenlijk altijd in bed en blijft hij slapen (en ontbijten), maar nu ging hij na de film weg en kreeg ik alleen een innige zoen en knuffel. Heel schattig eigenlijk en ook wel prettig en respectvol.



Het voelt nu meer alsof hij mij wilde laten weten dat hij niet alleen voor sex komt (niet dat ik dat gevoel ooit heb gehad hoor met hem), want we hebben daarna nog een tijdje heen en weer gesmst. Dus ik vind het helemaal prima! Ik zei trouwens: Oke, slaap lekker (alsof het me niet uitmaakte).



Hebben jullie nog leuke weekend plannen?
Alle reacties Link kopieren
Oh dan is het inderdaad wel fijn ja Waarom is het eigenlijk uit gegaan als ik vragen mag? En waar staat akw eigenlijk voor?



Ik heb morgen een feest, erge zin om weer eens lekker wild te dansen
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ik leef ook nog! Erg druk geweest dus niet veel op het forum, sorry! Zal vanaf nu proberen weer meer te schrijven, want zo slaat het ook nergens op natuurlijk!



Ik las dat er een meeting georganiseerd wordt, maar heb ik niet in mijn mail gezien! Kan ook wel kloppen, ik gok dat het naar mijn oude mail is gegaan, aangezien ik hier al een jaartje of 12 rondhang.



Ann, dat is eigenlijk best wel heel lief van AKW! Wil hij wat opbouwen, dat je weet?

En over die kennis, ik zou toch gewoon vragen wat zijn intenties zijn. Maarja, dat ben ik. Als je dat niet durft sluit ik me aan bij Flem. Als hij je ècht leuk vindt en wat met je wil, sluit hij eerst zijn relatie wel af. Goed dat je bewust afstand houdt!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Bruja, je mag indd niet meer zo lang wegblijven hoor! Fijn dat je er weer bent!



Ik had je mail adres ook niet... Maar de meet gaat naar januari, mail je mij even, als je mee wilt .We gaan een nieuwe datum prikken.



Waar ben je allemaal druk mee geweest? Nog nieuwe ontwikkelingen?



Akw, is gewoon een schat... Maar we hebben het er duidelijk over gehad al eerder dat het niet meer, meer wordt. Ik ben me daar bewust van en neem daarom ook afstand. Misschien dat mijn 'nieuwe' houding hem erg aantrekt nu... Vanwege zijn bindingsangst voelt dat misschien veilig? En ik vind het ook wel fijn zo eigenlijk!



En goede kennis... Tsja weer meerdere smsjes vandaag, met duidelijke toespelingen op een leuke manier, morgen zie ik hem in de stad waarschijnlijk... Als ik dan durf, vraag ik het hem! Hij is ook wel echt heel erg mijn type... Maar Been There wat betreft gebonden mannen, ik begin er niet aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven