Deel 8: Singles in the City say Have Fun and Chillll

16-02-2011 20:10 3156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het kletstopic van Singles in the City! Ben je single, wil je al je date-leed delen, wil je ook eens een virtuele knuffel, steun en advies of gewoon oeverloos mutsen? Sluit je aan!



Wil je meeschrijven?? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Ola!!! Ik dacht even dat ik een oud topic van ons was beland omdat ik Bruja en PS ineens weer zag: WAT GEZELLIG!!!



Morgen ga ik echt ff bij lezen, ben super benieuwd hoe het met jullie gaat!



FB is ook een goed idee Bruja!



Tot morgen!



ps. bij 3000 berichten mogen moeten we trouwens toch een nieuw topic openen :-) ?
Alle reacties Link kopieren
Joeheee! Dus nog niet op de laptop maar nog steeds op de iFeun.... Even een quicke-egopost.... Nieuwe baan sinds 3 maanden, heel erg leuk, compleet uit mijn comfortzone, laatste gesprek met praatmeneer gehad, op vakantie geweest, druk met de studie, vorige week tentamen gehad......



Ok de mannen, de man die het allemaal niet wist, oh wacht dat zijn ze allemaal, euh die zat in de grot, ging nadenken, wist het niet waar 'ie niet aan twijfelde, dus toen heb ik de knoop doorgehajt, tis graag of heel niet... Dan hebben we nog de "man" die wat jonger is met wie ik begin dit jaar gedate heb en die het town heeft beeindigd, we hebben eigenlijk elke dag contact en tijdens zijn vakantie heeft hij gevraagd of ik het leuk vind om samen een keer een weekend weg te gaan en hij had ook omdat het toen mijn verjaardag was geweest een cadeautje meegenomen van vakantie, naja euh dus.... En er is weer een oude bekende in beeld, boldie! De man met 2 kids, we hebben van de zomer een drankje gedaan en volgende week vrijdag gasn we uit eten..... Soooo dit was even een quick update, ik doe ook even snel op jullie reageren als ik achter een laptop zit....
Alle reacties Link kopieren
Joehee Anne!!!! )



Hoehee Bruj!!! Fijn dat je er weer bent!

Joehee Jour, ik volg je op een ander medium, zoveel enorm respect voor je werk!



Woeheen Bkstr!!!



Ja mee eens, FB helemaal goed....



Enneuh idd we moeten een nieuwe openen, Bruj will you take the honours?



Isa, Vero, Flem, Nora, Allen: joeheeee! Sorry op iFeun is het echt geen doen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid hier! Wat fijn dat iedereen weer van zich laat horen. Ik moet snel een update komen doen maar ben nu echt veel te moe van het weekend (feestje en gister naar het concert geweest van de mooie dame die naar ons kijkt vanaf deze pagina op dit moment, al geloof ik dat die meestal op dinsdagen verandert, dus voor wie dit morgen pas leest, de dame die hier stond haha). Ik moet nodig wat slaap in halen, maar I promiss, I'll be back soon!!
Alle reacties Link kopieren
Woehoeoeoe!! PS is er ook weer!

En? Je gaat dus een weekend weg met die meneer?

En Boldie weer in the picture, ben benieuwd!



En woehoeoeoe Flem is er ook weer! Leukleuk,hoe was je concert?



Ok, ik ga even een nieuwe openen dan :-D
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Alle reacties Link kopieren
Heppie new toppik!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven