Dertiger, single, verdrietig en datemoe

02-12-2016 10:40 280 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben begin dertig en ik ben nog steeds vrijgezel. Dit begint me steeds meer tegen te staan en ik begin te geloven dat het voor mij niet meer weg gelegd is in dit leven. Of ik het geheel los laat, me lekker voel of niet lekker voel, of ik op zoek ga of ik veel onderneem of thuis blijf zitten het lijkt allemaal niets uit te maken.

Ik zou graag willen weten of er hier meerdere mensen zijn die ook dit probleem hebben en hoe jullie daarmee om gaan.
yasinaa wijzigde dit bericht op 18-01-2018 14:40
63.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Allereerst, niks met nerds. Zijn vaak de beste mannen voor een relatie.



Verder on topic: er lopen al een paar topics.



Lijkt mij ook lastig hoor. Ben pas paar maanden vrijgezel (en nu weer met leuke kerel aan het daten) maar herken je gevoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmadame schreef op 02 december 2016 @ 10:44:

Allereerst, niks met nerds. Zijn vaak de beste mannen voor een relatie.



Verder on topic: er lopen al een paar topics.



Lijkt mij ook lastig hoor. Ben pas paar maanden vrijgezel (en nu weer met leuke kerel aan het daten) maar herken je gevoel.welke topics? kun je de namen geven? Dan loep ik daar even.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet of precies is wat je zoekt maar:



Minder van Tinder

Internetdaten

Mislukte tinderdates
Alle reacties Link kopieren
Oook jij gaat goed, want het begint je aardig de strot uit te hangen, heel goed,!!....want dan gá je actiever en anders wellicht Zoeken....nog even door dus.

Niet opgeven.

Jij wilt een relatie, ?...niet opgeven, doordoén en volhouden.

Krik je eisen op, flink omhoog, zodat je de kanarie pieten over gaat slaan...zeg hardop dat je graag een relati wilt, mensen kijken dan met je mee, sta open en word vriendjes met allerlei mannen, doe leuke dingen met ze!...en! No sex.



Kom op, juist nu moet je door.

Jij vind heM....hou je eraan vast.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Mijn oom was 40 toen hij de liefde van zijn leven tegen kwam, het kan! Via een serieuze datingsite. Mijn opa vond de liefde weer rond zijn 55e. Liefde is voor alle leeftijden
Wat loopt er precies mis in je dates/relaties? Zetten zij er een punt achter of doe jij dat?
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor de tips! Ga ik doen! De 'eisen' heb ik goed opgekrikt. Eerst keek ik het nog wel aan met een gozer als ik dacht van mwah of dacht hij is wel aardig. Ik weet echter dat ik daar niet gelukkig van word dus dat doe ik nu niet meer. Of goed of niet.
Alle reacties Link kopieren
Yasinaa, velen onder ons zijn alleen, heel erg verdrietig, precies ook. Zo als jij ook zo mooi aangeeft...

En juist daarom, enkel en alleen om die reden!...ga jij op zoek.

Jij gaat helpen, jezelf maar ook anderen..zeg hardop hoe erg je baalt, hoe verdrietig het is, dat er onder zoveel mensen eenzaam en of lege gevoelens zijn....en waarom?..om niks.

Omdat mensen te trots zijn, het beter willen, of wensen..weg werp artikel, weggooi maatschappij...jij word het zat!!



.

Heel goed..zet de stap in jezelf.

Een andere wereld begint bij jou.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Niet lullig bedoeld, maar je klinkt ontzettend negatief. Piekeren, doemdenken, en overdrijven (jaar is een ramp, nooit meer iemand ontmoeten, mislukt voelen, vervloekt voelen.... klinkt niet echt gezellig)

Nu begrijp ik wel dat je er erg mee zit, maar hou je misschien door die negativiteit juist onbedoeld leuke mannen op afstand?



Anders wellicht toch een datingsite proberen, soms is het gewoon moeilijk om 'spontaan' iemand tegen te komen. Wie weet heb je via deze weg meer succes
Alle reacties Link kopieren
Dat is best wel wisselend. Nu kom ik helemaal geen leuke meer tegen, alleen maar die mafklappers
yasinaa wijzigde dit bericht op 18-01-2018 14:31
70.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja dat klopt, ik heb nu even zo'n bui inderdaad. Meestal ben ik echt super positief over alles in het leven. Ik ben ook echt een levensgenieter, maar ik merk dat dit nu steeds meer aan me begint te knagen.
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad! Lets start a beter world, weg met die wegwerpmaatschappij haha.
quote:elle5460 schreef op 02 december 2016 @ 10:49:

Oook jij gaat goed, want het begint je aardig de strot uit te hangen, heel goed,!!....want dan gá je actiever en anders wellicht Zoeken....nog even door dus.

Niet opgeven.

Jij wilt een relatie, ?...niet opgeven, doordoén en volhouden.

Krik je eisen op, flink omhoog, zodat je de kanarie pieten over gaat slaan...zeg hardop dat je graag een relati wilt, mensen kijken dan met je mee, sta open en word vriendjes met allerlei mannen, doe leuke dingen met ze!...en! No sex.



Kom op, juist nu moet je door.

Jij vind heM....hou je eraan vast.



Zeg je goed hoor maar als je nou totaal Tinder en datemoe ben?

Het doet mij eerder goed dan slecht en ik word er alleen maar onzeker van.

Ja en ik val ook gewoon niet op oppervlskkige types, ik wil iemand met inhoud.

Voordeel trouwens van de mislukte dates is dat ik wel precies weet op wat voor type ik val. (En ik denk niet dat die op tinder en datesites te vinden zijn...)



TO ik herken het wel, ik ben nu 2 jaar single, heb hard aan mezelf gewerkt en daardoor heb ik het best leuk in mn eentje. Heb het lang ontkent omdat ik een soort van superwoman wilde zijn, maar desondanks verlang ik ook echt wel naar een fijne relatie.

Ik vind alleen zijn meestal heerlijk, maar soms vind ik het ook geen klap aan.

Maar echt op zoek gaan, echt echt geen zin meer in.

Ik werk liever aan mezelf.
Waarom is settelen het hoogste doel in je leven? Het is behoorlijk overrated namelijk.
Wil je een relatie omdat je onderhand aan kinderen wil beginnen, of heb je geen kinderwens?



Sowieso zou ik het persoonlijk al niet zoeken via Tinder. Ik heb er zelf nooit opgezeten, maar ervaringen van anderen hebben bij mij een beeld gevormd van Tinder waarbij er alleen maar mafklappers opzitten die een avontuurtje zoeken en waar je op lange termijn niks aan hebt.



Als je openstaat voor datingssites, zou ik het dus ook op een betaalde datingssite zoeken. De meeste mensen betalen niet voor iets als ze er niet serieus mee bezig zijn, dus daar heb je denk ik meer kans om iemand te vinden die ook serieus is.



Verder snap ik dat je baalt van de cliché's, maar bij mij waren die wel altijd van toepassing. Als ik totaal niet zocht en eigenlijk helemaal geen relatie wilde, kwam er juist iemand op mijn pad.
quote:Yasinaa schreef op 02 december 2016 @ 10:56:

Ja dat klopt, ik heb nu even zo'n bui inderdaad. Meestal ben ik echt super positief over alles in het leven. Ik ben ook echt een levensgenieter, maar ik merk dat dit nu steeds meer aan me begint te knagen.

Ik was eerst een tijd cynisch over de liefde (ben van mezelf optimistisch) , maar daar ben ik mee opgehouden. Maar af en toe zit ik in een dip en lukt het me ff totaal niet.



Overigens weet ik allang dat geluk in jezelf zit, nooit in een ander.

Mjah daarmee gaan bepaalde behoeftes niet weg..
Alle reacties Link kopieren
quote:Yasinaa schreef op 02 december 2016 @ 10:55:

Dat is best wel wisselend. Wat ik merk is dat meestal de mannen die ik leuk vind de leuke vrolijke vrije vogels dat die niet serieus willen, alleen maar friends with benefits of willen scharrelen. Ik wil dat niet. Soms komt het ook voor dat een man het voor mij niet is qua gevoel. Vorig jaar kwam ik nog wel paar aardige mannen tegen, maar afgelopen jaar heb ik helemaal geen leuke mannen ontmoet. Of mannen die op sex uit waren of mannen die best wel gestoord waren of alcoholist waren. Nu kom ik helemaal geen leuke meer tegen, alleen maar die mafklappers

Ach...hij is er wel hoor.

Hij bestaat.

Zeker weten.

.

Ik geloof daar echt in, ook ik heb intens veel verdriet gehad, mijn lieve heer...maar toen knapte er iets in me, ben het anders gaan doen!..in mijn wezen is er iets veranderd.

Werd boos op de mannen, en soms...soms ben ik dat nog.

Het geeft niet, het loopt zoals het loopt.

En tja...bij ieder op zijn eigen unieke manier.

.

Vertrouw dat hij er is, zie hem voor je!..beeld hem in.

En dan op een goedendag...staat hij er.

.

Ik vond hem.

Jij ook.

.

Heb geloof en vertrouwen, dat is wat ik graag tegen je wil zeggen.

Maar ook het gevoel in jou...want ondanks al mijn verdriet en boosheid....ik vond hem.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 december 2016 @ 10:57:

[...]





Zeg je goed hoor maar als je nou totaal Tinder en datemoe ben?

Het doet mij eerder goed dan slecht en ik word er alleen maar onzeker van.

Ja en ik val ook gewoon niet op oppervlskkige types, ik wil iemand met inhoud.

Voordeel trouwens van de mislukte dates is dat ik wel precies weet op wat voor type ik val. (En ik denk niet dat die op tinder en datesites te vinden zijn...)



TO ik herken het wel, ik ben nu 2 jaar single, heb hard aan mezelf gewerkt en daardoor heb ik het best leuk in mn eentje. Heb het lang ontkent omdat ik een soort van superwoman wilde zijn, maar desondanks verlang ik ook echt wel naar een fijne relatie.

Ik vind alleen zijn meestal heerlijk, maar soms vind ik het ook geen klap aan.

Maar echt op zoek gaan, echt echt geen zin meer in.

Ik werk liever aan mezelf.Ja dat snap ik ook weer! Je wordt er ook zo moe van steeds weer die teleurstellingen. Aan de ene kant denk ik dan fuck it richt me lekker op mezelf en dan voel ik me meestal gewoon lekker. Toch komt dat knagende gevoel dan later weer in me op en dan denk ik als ik niet ga zoeken komt het nooit meer want real life loopt er niets meer rond. Ik kom er gewoon niet mee in aanraking, veel te weinig gelegenheid om iemand tegen te komen. Lastig!
yasinaa wijzigde dit bericht op 18-01-2018 14:32
8.56% gewijzigd
quote:Dragisa schreef op 02 december 2016 @ 10:59:

Waarom is settelen het hoogste doel in je leven? Het is behoorlijk overrated namelijk.

Weet niet tegen wie je het hebt, ikzelf wil geen relatie om het settelen, ik krijg knikkende knieeen van huisje en boompje en ik heb geen kinderwens.

Vind ik wel een beetje een vooroordeel, dat een relatie willen vanaf een bepaalde leeftijd ook meteen settelen zou moeten betekenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 02 december 2016 @ 11:02:

[...]



Ach...hij is er wel hoor.

Hij bestaat.

Zeker weten.

.

Ik geloof daar echt in, ook ik heb intens veel verdriet gehad, mijn lieve heer...maar toen knapte er iets in me, ben het anders gaan doen!..in mijn wezen is er iets veranderd.

Werd boos op de mannen, en soms...soms ben ik dat nog.

Het geeft niet, het loopt zoals het loopt.

En tja...bij ieder op zijn eigen unieke manier.

.

Vertrouw dat hij er is, zie hem voor je!..beeld hem in.

En dan op een goedendag...staat hij er.

.

Ik vond hem.

Jij ook.

.

Heb geloof en vertrouwen, dat is wat ik graag tegen je wil zeggen.

Maar ook het gevoel in jou...want ondanks al mijn verdriet en boosheid....ik vond hem.Super dat je hem gevonden hebt! Ik ben echt heel blij voor je! Wel rot dat je eerder zoveel pijn moest ervaren, al maakt het denk ik wel dat je jouw goede liefde echt waardeert en ervan geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 december 2016 @ 11:02:

[...]



Ik was eerst een tijd cynisch over de liefde (ben van mezelf optimistisch) , maar daar ben ik mee opgehouden. Maar af en toe zit ik in een dip en lukt het me ff totaal niet.



Overigens weet ik allang dat geluk in jezelf zit, nooit in een ander.

Mjah daarmee gaan bepaalde behoeftes niet weg..

En je mag behoeftes hebben!..juist Alice...stop ze niet weg!...iedereen heeft ze, dus spreek ze uit.!

Praat erover...zo menselijk..daar ga je nu juist de fout in...praat!!..en mensen krijgen herkenning en erkenning.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 december 2016 @ 11:02:

[...]



Ik was eerst een tijd cynisch over de liefde (ben van mezelf optimistisch) , maar daar ben ik mee opgehouden. Maar af en toe zit ik in een dip en lukt het me ff totaal niet.



Overigens weet ik allang dat geluk in jezelf zit, nooit in een ander.

Mjah daarmee gaan bepaalde behoeftes niet weg..Helemaal mee eens!
quote:Alicemorgan82 schreef op 02 december 2016 @ 11:04:

[...]



Weet niet tegen wie je het hebt, ikzelf wil geen relatie om het settelen, ik krijg knikkende knieeen van huisje en boompje en ik heb geen kinderwens.

Vind ik wel een beetje een vooroordeel, dat een relatie willen vanaf een bepaalde leeftijd ook meteen settelen zou moeten betekenen.Tegen TO, en ze heeft het zelf over settelen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 02 december 2016 @ 10:59:

Waarom is settelen het hoogste doel in je leven? Het is behoorlijk overrated namelijk.Het is soort gevoel in mij, het lijkt me gewoon heel mooi.
yasinaa wijzigde dit bericht op 18-01-2018 14:32
62.03% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven