Dertiger, single, verdrietig en datemoe

02-12-2016 10:40 280 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben begin dertig en ik ben nog steeds vrijgezel. Dit begint me steeds meer tegen te staan en ik begin te geloven dat het voor mij niet meer weg gelegd is in dit leven. Of ik het geheel los laat, me lekker voel of niet lekker voel, of ik op zoek ga of ik veel onderneem of thuis blijf zitten het lijkt allemaal niets uit te maken.

Ik zou graag willen weten of er hier meerdere mensen zijn die ook dit probleem hebben en hoe jullie daarmee om gaan.
yasinaa wijzigde dit bericht op 18-01-2018 14:40
63.83% gewijzigd
quote:Delite_ schreef op 10 december 2016 @ 01:07:

[...]





Je bent aardiger dan ik.

Ik was gisteravond op het kerstfeest van mijn partners werk, en een of andere zuipschuit pakt een meid zo bij haar borst.

Die muts lachte er alleen maar om.

Dronken vent kijkt naar mij, en ik zeg: "Als je dat bij mij doet, breek ik je nek".

Bleek bijzonder effectief.

Ik schrok er zelf een beetje van.

groot gelijk. Had ik ook gedaan denk ik...

'If you do that, I'll nail your willy to a beam'

Deed die vrouw niks dan? Vind ik vreemd, echt waar. Je gaat niet aan iemand zitten, kom nou...
Alle reacties Link kopieren
Jeutje als iemand aan mijn borst komt dan kan ie een knal verwachten hoor. Wat een muts om alleen maar te gaan lachen
Ja van mij ook....

Weet niet wat het is maar gister hoefde ik geen seconde ma te denken over mijn reactie.

Als iemand te dichtbij komt gaat dat vanzelf op een of andere manier.

(Ja behalve als het een lekkere vent is natuurliji mjah wanneer gebeurt dat nou )
Alle reacties Link kopieren
Lekkere vent of niet, als ie aan m'n tiet komt voor ook maar een woord gewisseld te hebben, kan die alsnog die knal krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nee, het was geen lekkere vent.

En die dame, tja.

Ze lachte en zei "nou, niet doen hoor".

Ik vond het ook apart dat ze hem ermee weg liet komen.

Nu waren er wel meer dingen die ik niet bepaald classy vond.

Normale feestjes van mijn vriends bedrijf zijn altijd heel gezellig, maar voor het kerst gebeuren worden ook al hun klanten uitgenodigd. Het loopt altijd uit op dit soort "jolijt".
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven