Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Anira . 3e date met S. Ah. Hoe leuk vind je hem. Is het makkelijk te scheiden bij hem, gevoelens-fysiek?



Nevermind. Veel plezier op je weekendje. Dat is nu deze week, klopt?
Alle reacties Link kopieren
@Manakamana, krijg de date met S. nog een vervolg?



@anira1980 Goed bezig! Is Tinderman S. een FWB of kan dat meer worden?



@Gabrikiki Dat gevoel heb ik ook wel eens inderdaad. Nooit leuk genoeg, maar ik denk dat de meeste mannen sowieso niet 'op zoek' zijn wat ik ook letterlijk in veel profielen zie staan. Een grote candystore.



Mijn date van zondagavond liet dus weten pas vanaf volgende week af te kunnen spreken. Hij gaf zelf al een paar dagen aan. Gisteravond liet hij weten misschien toch dit weekend te kunnen afspreken, dat hoor ik nog. Ik hoop het stiekem, lijkt me leuk en spannend om hem weer te zien.



Ik Tinder en Happn wel door, al zijn het momenteel allemaal oppervlakkige gesprekjes. Even wennen dat ik niet meer een swipe ongedaan kan maken, wat dus een maandje kon, want ik had het uitgeprobeerd. Had toch wel wat: ook specifiek kunnen Tinderen met mannen uit een bepaalde plaats. Maar ja, ik ben boven de leeftijdsgrens (28 geloof ik?) waardoor het best prijzig is. Hebben jullie een 'pro' account op Tinder?
Alle reacties Link kopieren
quote:Chaii schreef op 06 november 2015 @ 11:00:

@Manakamana, krijg de date met S. nog een vervolg?



@anira1980 Goed bezig! Is Tinderman S. een FWB of kan dat meer worden?



@Gabrikiki Dat gevoel heb ik ook wel eens inderdaad. Nooit leuk genoeg, maar ik denk dat de meeste mannen sowieso niet 'op zoek' zijn wat ik ook letterlijk in veel profielen zie staan. Een grote candystore.



Mijn date van zondagavond liet dus weten pas vanaf volgende week af te kunnen spreken. Hij gaf zelf al een paar dagen aan. Gisteravond liet hij weten misschien toch dit weekend te kunnen afspreken, dat hoor ik nog. Ik hoop het stiekem, lijkt me leuk en spannend om hem weer te zien.



Ik Tinder en Happn wel door, al zijn het momenteel allemaal oppervlakkige gesprekjes. Even wennen dat ik niet meer een swipe ongedaan kan maken, wat dus een maandje kon, want ik had het uitgeprobeerd. Had toch wel wat: ook specifiek kunnen Tinderen met mannen uit een bepaalde plaats. Maar ja, ik ben boven de leeftijdsgrens (28 geloof ik?) waardoor het best prijzig is. Hebben jullie een 'pro' account op Tinder?



Ik had laatst weer ff Tinder geïnstalleerd maar ik vind er gewoon helemaal niks aan, als in 'het aanbod van mannen'. Hahaha. Tinder is tegenwoordig het afvoerputje van de datingapps. Bovendien zie ik daar ook wel veel dezelfde mannen die ook op Happn en Inner Circle staan, ik vind dat toch wel bijzonder, op 3 apps tegelijk bezig zijn. Ik zit momenteel alleen op Inner Circle, ik vind dat nog wel grappig omdat je gelijk alle foto's kan zien en ook gelijk iemand z'n beroep.



Ik heb trouwens wel zin in m'n 2e date met die jongen van afgelopen keer. Ik weet echt totaal niet waar dit heen gaat en of het alleen FWB is, maar op intellectueel gebied zitten we wel op hetzelfde niveau en dat vind ik zelf wel prettig, ik voel me wel uitgedaagd door hem. Dat had ik met mijn 1e date totaal niet, hele lieve jongen daar niet van, maar qua intelligentie twijfelde ik aan hem. Gek eigenlijk dat ik dat vroeger helemaal niet belangrijk vond.
Alle reacties Link kopieren
Nou Diamantje, heb je dan wel eens OKCupid geprobeerd? Die vind ik qua dating apps echt een stuk lager van niveau hoor. Haha de berichtjes en voorstellen die ik daar soms krijg...
Alle reacties Link kopieren
quote:Chaii schreef op 06 november 2015 @ 12:33:

Nou Diamantje, heb je dan wel eens OKCupid geprobeerd? Die vind ik qua dating apps echt een stuk lager van niveau hoor. Haha de berichtjes en voorstellen die ik daar soms krijg... Hahaha nee die ken ik niet eens , ga het dan ook niet installeren waarom zit jij niet op IC? Veel doktoren, advocaten, zakenmensen, etc daar
quote:Chaii schreef op 06 november 2015 @ 11:00:

@Manakamana, krijg de date met S. nog een vervolg?





Waarschijnlijk wel, we hebben gisteren nog even geappt. We delen een interesse voor tweedehands winkels, hij in het bijzonder voor lp's, dus misschien gaat de date daar wel plaatsvinden?



Gabrikiki.ik weet niet of je dit nog leest, maar zag jij een relatie met alle 3 deze mannen wel zitten? het lijkt me dat je na een maand of 3 wel weet, gaan we iets opbouwen of niet? Zuur dat het bij jou zo is gelopen. Ik op mijn beurt ben nooit verder gekomen dan een date of 7/8. Dat zal een 4/ 5 weken zijn. Laatste keer hield het op na de eerste keer samen slapen. Ik ben hier niet verdrietig over, want beter nu dan idd 3 maanden met dezelfde uitslag.

Ik weet niet of ik op deze manier mijn nummer 1 ga vinden. Uiteindelijk wil ik dat wel graag, maar ook graag dat ik voor de ander ook nummer 1 ben. In de tussentijd kom ik op allerlei plekken en ontmoet ik mannen en zie eigenschappen waarvan ik ontdek, dat vind ik fijn. Ik wil echt de vrouw zijn in de relatie, dus als een man afwachtend is en niet wil of durft te laten merken dat hij me leuk, lekker en lief vind, niet galant is, word ik ongelukkig en dan stop ik er liever mee.



Wat minder is van tinder - dat is immers de titel van dit topic- een man vertellen dat hij naar huis mag gaan na een leuke avond uit. Ik had date 2 met R. en hij had me thuisgebracht, maar ik voelde niet dat ik verder wilde. Lastig om dat face to face te zeggen, wat voelde ik me een trut. Volgende dag nog een appje met de vraag om verduidelijking van hem en dat hij me graag weer wilde zien. maar iets van gebakken dat ik het hierbij wil laten.



En Chaii heb je de date gehad dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Haha Manakamana dat laatste herken ik.. maar aan de andere kant vind ik het nogal wat dat een man zou moeten verwachten dat jij hem gelijk mee naar huis neemt. Niks lullig aan toch. Verwacht ik andersom ook niet.. mijn date (de 2e date dus ) is nu onderweg naar mij .. ik heb al een glas wijn op tegen de spanning hahha...
Alle reacties Link kopieren
Manakamana



Ik heb in dit verhaal wel de mannen waarmee ik het niet zag zitten of de geen-klik-van-beide-kanten-dates weggelaten. Ik moet toegeven dat ik dat bericht in een beetje een droevige bui heb geschreven. De mannen waarover ik het heb heb ik niet allemaal achter elkaar gedate. Dit is allemaal vanaf ongeveer december 2013. Ik zag het met al deze drie mannen wel zitten. De eerste waarmee het stuk liep ging terug naar zijn ex.



De tweede wilde het rustig aan doen. Zo naïef als ik was ging ik toch door met afspreken met hem. Na nog een maand of 2 kreeg ik te horen dat hij er niet meer dan FWB in zag om dat hij een speciaal gevoel miste. Na die twee mannen baalde ik nogal van mezelf en heb ik besloten om op een andere manier te gaan daten. De uitkomst daarvan speelt ook mee waarom het met meneer nummer 3 niet helemaal lekker liep...



Ik besloot bij de derde een iets nonchalantere houding aan te nemen. Dit werkte helaas averechts omdat meneer 3 vond dat ik te koel deed. Als of het mij niet zo veel uitmaakte of hij wel of niet met anderen date. Ik gaf aan dat ik niet stop met anderen daten tot dat er exclusiviteit werd besproken. Ik hoopte op die manier minder afhankelijk over te komen en hem uit de zijn tent te lokken. Van zijn kant gebeurde er na de eerste twee dates vrij weinig (naast de dagelijkse appjes) terwijl ik wel het initiatief nam om af te spreken. Toen ik er na een paar weken wat over zei kreeg ik als antwoord dat hij 6 dagen per week werkt, met vrienden afspreekt en geen zin heeft in wekelijks een verplichte date. Na dat gesprek waarin hij duidelijk maakte dat hij het wel leuk vindt om leuk dingen met mij te doen; bios, wat gaan drinken etc... maar dat hij niet zit te wachten op " relatietaferelen" , heb ik besloten om ermee te stoppen.

De eerste week baalde ik van mijn beslissing . Maar aan de andere kant denk ik: Als hij mij leuk genoeg had gevonden had hij dat echt wel laten merken door zelf meer initiatief te nemen. Appen deden wij wel dagelijks maar daar hecht ik niet meer zo veel waarde aan als voorheen.



Vanaf nu neem ik het initiatief in de eerste paar weken niet meer. Misschien ben ik gewoon slecht in daten.:') Ik moet eerder door hebben of een man geïnteresseerd is in een serieuze relatie. Ik heb geen idee wanneer ik daar achter zou moeten komen. Ik weet na een maand echt niet of ik iemand leuk genoeg vind.
Alle reacties Link kopieren
nou, ik heb gisteren mijn eerste date gehad met een jongen.

24, en getint. hij was half colombiaans.



Kwam hem tegen op tinder, en een match. bij hem kwam er echt een leuk gesprek uit. Hij durfde ook wel.

Telefoonnummers uitgewisselt. zat vrijdag in de kroeg met collega's hij zou misschien nog langs komen, hij kon uiteindelijk niet.

zei hij: dan spreken we toch zondagavond af? heb ik je in ieder geval nog van het weekend gezien.

Zo gezegd zogedaan.



Half negen afgesproken. 20:00, of het een half uurtje later kon want hij moest zijn ruitenwissen nog ophalen...

mmm vooruit dan. sta ik om 5 voor 9 te wachten op de afgesproken plek. niemand. 9 uur niemand. kwart over 9 niemand.

tien voor half tien, ja ik heb geen geld om te parkeren...

uiteindelijk een rondje wezen rijden (en ik stap dus nooit meer zomaar bij iemand in de auto, er is niks gebeurd maargoed. het had ook fout af kunnen lopen). portemonnee gevonden, en op de korenmarkt beland.



hij maakte vervelende grapjes over mijn accent (richting achterhoek maar zeker géén achterhoek!), maakte me voor mijn gevoel belachelijk met verdere stomme grapjes. pakte wel mijn hand vast. hij was nogal vol over zichzelf, zeker over zijn salaris. toch toen maar even vriendelijk verteld dat ik meer verdiende. toen kwamen alle seksistische grappen aanbod, of ik mee wilde gaan een steegje in. hij keek overigens wel bloed serieus. of de auto? of de parkeergarage? of voor de neus voor mijn vader? toen heb ik hem maar vriendelijk verteld dat de buks niet klaar stond bij de deur omdat we die niet hadden maar dat mijn vader heus wel iets anders had omzijn hoofd er mee af te knallen.



Drankje opgedronken en gegaan... wat me het meeste opviel. hij was klein. echt klein. ik ben 1,70 dacht ik. groter schijnbaar want hij is 1,70 en ik moest bukken om een knuffel te geven. gelukkig geen kus, anders had hij een wappert om de oren hangen.



oja, thuis. ik had er geen goed gevoel over. meneer had niet kunnen scoren. ook kwam nog even aanbod dat ik afwilde vallen en daar kwam niet een erg aardige opmerking uitvoort. resultaat: hem overal geblokkeerd en gedeleted. ben beter af zonder hem.



kreeg ik net om half twaalf een messenger van fb met: Vies dik zwijn.



ik heb er maar niet opgereageerd want ik ga me niet tot dat niveau verlagen. maarja, als hij niet kan bekroppen dat hij mij niet kan 'nemen' krijg je de ware aard van het beestje te zien.



Heb er met mijn collega's trouwens kostenlijk over gelachen, ookal doet het toch wel een beetje pijn...
Alis volat propriis.
Alle reacties Link kopieren
verder heb ik naar bericht gekregen van mijn vader, die heeft mij letterlijk dood verklaard.

dat wist mijn tinderdate,



nu kreeg ik dit smsje, omdat ik hem op whatsapp geblokkeerd heb en hij dacht dat i kzijn nummer niet meer had:



hier een berichtje van echte vader. ik wil je even zeggen dat je voor mij dood bent en ik je nooit meer wil zien. maar dat snap je zelf ook wel... zo'n vet zwijn als jij met zo'n kut accent wilt natuurlijk niemand en ik schaam me kapot voor je. het ga je slecht en je moeder had je door moeten slikken



Daarna ben ik nog een paar keer met een privé nummer gebeld, waarvan de eerste keer opgenomen en niemand hoorde. 1+1 = 2.

die gesprekken heb ik nu afgewezen.



Aangezien hij dat niet kon hebben kreeg ik nog een smsje: Laffe stinkende dikke trol!



ach, ik weet nu de ware aard van het beestje.

ja ik ben ietsje vorser, maargoed daar leef ik mee hij niet. en ik ben een lief trolletje hoor vind ik zelf
Alis volat propriis.
Alle reacties Link kopieren
@ esjeee88...



Wat een ongeloofelijke hufter is dat zeg.

Mijn verhaal. Een tindermatch wat zoveel potentie had. De gesprekken vloeide met gemak. Heel veel humor en ontzettend leuk gesprekken gehad. We hadden al een date afspraak staan voor komend weekend. En dan? ineens weg als match? we waren nog niet zover om telefoonnummers uit te wisselen..



Supperrrrr raar weer dit? kan het soms niet volgen. Waarom investeer je tijd en energie in iemand om vervolgens als match te deleten. Zal er wel nooit achtergekomen, kan het hem ook niet meer vragen..

Balen.
Alle reacties Link kopieren
@senna2015 ik had ook zoiets.

hele leuke jongen, poef... in eens weg.

dan niet. maar het is wel jammer van je tijd en energie.



ik heb momenteel tinder verwijderd, ik heb er eventjes geen zin meer in.

kom vanzelf wel die leuke jongen tegen.en anders, ik heb altijd mijn hondje nog om te knuffelen hihi.
Alis volat propriis.
Alle reacties Link kopieren
Esjeeee88



Ik ziet er ook over na te denken om tinder weg te halen. Maar ben soort verslaafd aan de aandacht. Het schiet alleen niet op. Dan is er eindelijke een leuke match en dan blijkt dat hij dat blijkbaar niet zo ervaart. Keer op keer de teleurstelling. Zuigt enorm veel energie.
Alle reacties Link kopieren
@esjeee88, wat een ontzettende idioot zeg, wie denkt hij wel niet dat hij is, zo'n grote mond met z'n dwergenlengte van 1.70m. Ok kan hij niks aan doen, maar als iemand zich zo hufterig gedraagt dan mag dat gezegd worden vind ik.



Pfff ik moet ook even van me afschrijven hier hoor.. ik kwam er gister achter dat de man waar ik 6 maanden mee gedate heb, nu dus wel een relatie heeft.. met een vrouw die 12 jaar ouder is dan ik. Ik wist het gewoon, bij mij had hij een half jaar nodig om te concluderen dat hij er nog niet klaar voor was. En nu amper 2 maanden verder heeft hij wel een relatie. Wat voelt dat toch kut zeg. Heb weer een potje lopen janken erom... en dit terwijl ik zelf ook aan het daten ben maar toch. Ik zag mezelf gewoon met hem.
Alle reacties Link kopieren
@diamantje 123 ik heb nog een leuk appje gekregen. Kijk!



ik haat jou zo erg, jou vader verdiend een standbeeld! Kijk hoe je er uit ziet vieze vette zeug jij verdient die collega van je beter kan je niet krijgen.



Dit is gewoon jaloersheid. Hij kan niet krijgen wat hij hebben wil. En ik had dat van te voren al gezegd dat ik qua ONS niet makkelijk ben en daar niet aan doe. Ben geen speelgoed pop. Achja ik zie de humor er wel van in, lach mezelf het schompes maar het is natuurlijk niet leuk om te lezen.



Om even op jou terug te komen, ergens had je hoop. En ik snap hoe je je voelt. Geeft helemaal niet een potje janken, doe ik ook wel eens. Neem je tijd om het een plek te geven en ga verder. Er is ook een leuke vent voor jou!
Alis volat propriis.
Alle reacties Link kopieren
@esjeee88, blijkbaar heb jij zijn ego vertrapt door hem te blokkeren. Die kan de afwijzing niet slikken.

Maar ergens moet het ophouden toch? dat digital treiteren...
Alle reacties Link kopieren
@senna2015 zo'n vermoeden had ik ookal.

Maar dat geeft hem het recht niet om zo te doen!



Ik sta er boven en ga me niet verlagen tot zijn niveau. Ik heb er niet op gereageerd en dat zal zijn bloed alleen nog maar sneller laten koken....
Alis volat propriis.
Esjee: wat rot dat dit je overkomen is, jammergenoeg is de tijd niet terug te draaien.

En mijn tip: wacht niet zo lang op iemand . 15 minuten max. Laatst met iemand afgesproken. Hij was er niet. Ik ben weggegaan, had geen nummer. Later bleek dat we op 2 verschillende plekken stonden, gewoon een nieuwe avond gepland en daar was hij wel gewoon (op tijd). Jouw tijd is meer waard, meid!



Diamantje: oh wat naar! nu wel helemaal duidelijk.



Senna: misschien heeft hij je per ongeluk verwijderd. Kunnen jullie elkaar nog vinden via facebook?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Esjee , wat een idioot!

Opscheppen over zijn inkomen , maar geen geld voor een parkeerkaartje uhuh.

Ik hoop dat je na deze nare ervaring en de treiterijen achteraf nu geen last meer hebt van hem.



Ik ben even te druk om te Tinderen misschien over een poosje weer.

Wel lees ik mee met jullie.
Alle reacties Link kopieren
@Manakamana,

Het kan heel goed zijn dat er een technische reden is geweest, omdat ik mij niet kan voorstellen dat iemand zo lang en heel geintresseerd lijkt te zijn en dan ineens 'zich bedenkt'. Bij het slapen zei hij nog : "weltrusten, spreken morgen weer ff'. En daarna "poefff"weg, geen match meer. Maar facebook heeft geen zin, weet zn achternaam niet. Weet alleen dat hij Bram heet en bij mij uit de buurt woont ( stadje noem ik ff niet op). Maar dat zijn de enige zoektermen die ik heb.... Hoop eigenlijk dat ik m weer op tinder voorbij zie komen... dat gebeurt toch nog weleens?
Alle reacties Link kopieren
@esjeee88 oh wat een nare ervaring, wat een hufter!



@diamantje123 rot situatie, kan me voorstellen dat je een potje gejankt hebt, klopte je voorgevoel dus.



@senna een date met veel verstand van social media vertelde mij laatst dat als je elkaar als match hebt op Tinder, je in elkaars voorgestelde vrienden op Facebook terecht komt. Zie je hem niet als je zijn voornaam intikt in het zoekveld op Facebook?



Mijn tweede date zou afgelopen zaterdag zijn, maar werd verplaatst naar gisteravond. Hij kwam bij mij eten. Dat was eigenlijk voor het eerst, dat ik een date te eten kreeg. Kreeg 's middags een appje dat hij er naar uit keek en ik eigenlijk ook wel erg! Was een klein beetje onwennig in het begin, vooral van mijn kant. Bij binnenkomst gaf hij me een zoen op mijn mond, maar ik ging er van uit drie op de wang, dus ja, lekker genant haha... Verder was het leuk, lekker gegeten, gekletst en daarna gezoend en meer. Toen hij thuis was kreeg ik een lief appje, dat hij het gezellig vond. Nog geen duidelijkheid over een volgende date, maar ik laat het gewoon los, zie het wel.



Ga ondertussen gewoon verder daten en Tinderen, hoewel dat een beetje lastig is omdat mijn matches op zijn.
Alle reacties Link kopieren
@esjeee88, kun je niet gewoon zeggen: "ik verzoek je me met rust te laten, anders doe ik aangifte bij de politie." Of iets in die trant. Voel je niet verplicht erom te lachen, bij een andere vrouw die niet zo sterk in haar schoenen staat, kan hij grote schade aanrichten. En hoe stabiel je ook bent, zulke opmerkingen zullen je nooit helemaal niks doen.
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
@esjeee88 die jongen is psychisch niet in orde hoor lees nu pas die vreselijke berichten die hij naar je had gestuurd. Had je niks van dit onstabiele gedrag gemerkt voordat je met hem ging afspreken ?



@Chaii @Manakamana klopt was mijn voorgevoel toch waar, moet vaker naar mijn onderbuikgevoelens luisteren... momenteel heb ik alle dating apps erafgegooid. Ik had zondag nog een date maar ik merkte bij mezelf gewoon dat ik er niet echt veel bij voelde. Het was leuk voor de afleiding maar meer ook niet. Bovendien heb ik tot nu toe nog amper iets van hem vernomen, hij reageert vaak pas een dag later op m'n appje. Ik wacht wel tot ik de ware jakob in het echt tegenkom.. Ik geef het internetdaten op in ieder geval heb het nu al 4x geprobeerd en het werd niks.
Alle reacties Link kopieren
@debora ik heb er bewust voor gekozen hier niet op in te gaan, daar ik mij niet wil verlagen tot zijn niveau.

Maar ik snap heel goed wat je bedoeld, bij iemand die zich niet zo sterk voelt kan dit inderdaad grote schade aanrichten. ben zelf erg gepest geweest, dus weet hoe ik hier mee om moet gaan. maar sommige mensen denk ik niet.



@diamantje123 nee ik had hier niks van gemerkt. tuurlijk werd er wel eens af en toe een sexueel grapje gestuurd maar dat moet kunnen zolang dat van beide kanten goed is. verder hebben we van die voice berichten over whatsapp gestuurd en toen hoorde hij mijn accent. nou ik vind het reuze mee vallen ik praat echt niet als een tukker,hagenaar, amsterdammer of een achterhoeker. bij wijze van.

toen zei hij: ja toen ik je stem hoorde viel mijn telefoon bijna uit mijn handen. later vond hij het wel schattig. maar verder heb ik niks van dit gedrag gemerkt. wel heb ik eerlijk gezegd tegen hem: daar ik de meeste mannen tegenkom die alleen een ONS willen hebben, ben je bij mij aan het verkeerde adres. ja zei hij, vroeger was hij wel een player. veel studentjes genomen en zo maar dat was vroeger en hij stond nu open voor meer, in relationele zin dan. Nou toen we bij het café zatten, had ik er al de pest in. toen kwam ook nog eens de vraag of ik wel zou willen. Nou toen heb ik even heel duidelijk gezegd: ik doe niks tegen mijn zin in, probeerd iemand het als nog bij mij waarschuw ik, worden ze handtastelijk mep ik. want goedkoop ben ik niet, en makkelijk al zeker niet.



achja die heeft gewoon nog te veel hormoontjes en kinderlijk gedrag in zich. zoals ik zou zeggen: zie baalt omdat die er niet op mocht.
Alis volat propriis.
Alle reacties Link kopieren
quote:esjeee88 schreef op 11 november 2015 @ 09:57:

ja zei hij, vroeger was hij wel een player. veel studentjes genomen en zo maar dat was vroeger en hij stond nu open voor meer, in relationele zin dan.alleen dit al, alsof het stoer is om vroeger 'een player' te zijn geweest, kinderachtig zeg bah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven