Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Ik ben van het kamp 'ben al blij dat een man iets zegt' Mag van mij best alleen hoi of hoi, hoe gaat ie zijn. Ik vergeet dat heel snel hoe we begonnen zijn, het gaat erom hoe het gesprek erna gaat.
Alle reacties Link kopieren
@ efelide.. als een gesprek zo begint, dan volgt er nog verder weinig leuks.. maar dat is slechts mijn ervaring.

De gesprekken die zo beginnen: ''hoi, alles goed'', ''ja prima hoor, met jou'', ''ja ook lekker'', ''nog wat leuks doen vandaag'' ? ''werken en verjaardag, en jij'' ''ja dit en dat'' ...

Nou dat is toch toch desinteresse in de persoon met wie je nou eigenlijk een match hebt? Dit is toch totaal niet interessant?

Trouwens, vertellen hoe het met mij gaat doe ik liever aan de personen die ik ken, ipv aan iemand die ik nog nooit gezien en gesproken heb ;)



Maargoed, dit is verder mijn mening hoor Gelukkig zijn er mensen die er totaal geen moeite mee hebben en het verder prima vinden, ik persoonlijk vind het gewoon boring.
Alle reacties Link kopieren
@ systeemkast.. als ik een match heb met een persoon die geen berichtje naar mij stuurt, en ik moet gaan 'zoeken' naar wat ik dan eens als eerste naar hem zal gaan sturen, dan stuur ik bij voorbaat al niks en hef ik de match op.
Alle reacties Link kopieren
bliep, vanonder mijn bureau.... van het lachen
Lorem Ipsum
Mee eens hoor Lielie, het moet wel snel op gang komen. Bij mijn huidige match kwam het snel op gang, maar ik heb geen idee hoe hij begonnen is. Dat bedoelde ik ook een beetje. Bliep bliep zou ik wel een geweldige opening vinden haha
quote:lielie27 schreef op 13 januari 2015 @ 11:27:

@ systeemkast.. als ik een match heb met een persoon die geen berichtje naar mij stuurt, en ik moet gaan 'zoeken' naar wat ik dan eens als eerste naar hem zal gaan sturen, dan stuur ik bij voorbaat al niks en hef ik de match op.



Ik ook... nou ja nu niet meer want ik ben ff gestopt (tv. 2 ) maar

dat deed ik ook. Ik zei altijd meteen ff iets van hoi, maar ik ga niet

smeken om antwoord...
Alle reacties Link kopieren
Precies Efelide.



Ik denk dat iedereen wel iets heeft waarover hij of zij onzeker is. Of het nu is of je de juiste openingszin gebruikt of hoe je eruit ziet.



Ik denk dat we niet direct moeten oordelen op dat vlak maar eerst het de tijd moeten geven. En dat is moeilijk. Ik ben bijvoorbeeld geneigd om het al snel op te geven.
Carpe Diem!
quote:efelide schreef op 13 januari 2015 @ 10:49:Mag van mij best alleen hoi of hoi, hoe gaat ie zijn. Ik vergeet dat heel snel hoe we begonnen zijn, het gaat erom hoe het gesprek erna gaat.



Zo sta ik er ook in, heb genoeg leuke gesprekken gehad die met 'hoi' begonnen zijn, gaat er idd om hoe het gesprek verder gaat. Natuurlijk is een originele openingszin of iets over een foto wel wat leuker, maar ook geen garantie voor een leuk gesprek.



Oww gister was ook weer zooo leuk :D Uren praten om elkaar beter te leren kennen, wil alles van 'm weten, en heel veel zoenen en aan elkaar zitten. Nog steeds geen seks gehad! En normaal heb ik altijd wel snel seks met jongens en doet het me niet zo veel, maar bij hem word ik er gewoon een beetje zenuwachtig van haha. Waarschijnlijk omdat ik hem wel echt leuk vind en wil/verwacht dat het wel bijzonder wordt.

De andere jongens waar ik contact mee heb interesseren me ook vrij weinig nu.
Voor mij gaat dat niet werken, contact hebben zonder interesse.

Vandaar dat ik ook ff gestopt ben, het klikt ff te goed met tv. 2 ...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar aanleiding van dit topic (eerste deel) op tinder gaan kijken. De openingspost van deel 1 stond in een blog en ik heb met een glimlach de reacties op dit forum zitten lezen.

Best wel herkenbaar, echt veel mannen staan met DJ- en ik-vang-een-meter-vis foto's op tinder, maar wat zijn de foute foto's van vrouwen?

- alle foto's met zonnebril op

- samen met 5 verschillende mannen op even zovele foto's

- wazige selfies

Overigens ook heel veel foto's waarbij ik als eerste 'waauw!' denk. De laatste posts gaan dus over het eerste berichtje dat gestuurd wordt. Foute openingszinnen. Mijn ervaring is dat ik matches zie zonder openingszin. Worden de heren nog steeds geacht de eerste stap te zetten?
Ik laat de man de eerste stap zetten, of ik moet een hele leuke match hebben. Het is me te vaak gebeurd dat de match weer direct wordt opgeheven omdat ze kennelijk alle vrouwen naar rechts swipen en dan pas de matches filteren. Ook schijnen mannen nooit de tekst te lezen, dat doen ze pas (als ze het al lezen) nadat ze een match zijn. Ik voel me wat minder lullig als ik zelf ook nog niks gezegd heb als die match weer wordt opgeheven, vandaar dat ik de man laat beginnen.
Ik heb sinds vanmiddag een match met een man die alleen maar antwoord geeft op mijn vragen. Hij reageert snel en ook niet heel kort ofzo. Maar ik vind het zo stroef gaan en nu ben ik eigenlijk al mijn interesse verloren. Wat doen jullie in zo'n geval? De match opheffen of het nog even aankijken? Ik laat het nu maar even rusten, ik stel even geen vraag meer, kijken of hij ergens mee komt.
Ik zou het heel ff de tijd geven...

Bij mijn huidige 'tindervlam' was het van mijn kant

(andersom wel ) ook niet meteen 'boem'.

Al ging het niet stroef, we waren gewoon een beetje makkelijk

aan het ouwehoeren.

Ik kreeg op een gegeven moment wel langzaam door dat ie toch wel

errug leuk was/is...

Dus nogmaals soms heeft het ff wat tijd nodig. Niet te veel focussen

en gewoon maar ff kijken.
Alle reacties Link kopieren
Jeroen, poep in je schoen! Gegarandeerd een hit, als je Jeroen heet.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel nog zo ouderwets en vind het dus prettig als een man de eerste stap zet.



Overigens als ik al merk dat ik niet echt veel interesse heb in de man in kwestie, dan kap ik het ook snel af.



Misschien wel fout. Maar voor mij werkt dat wel.



Ik heb zaterdag een date! :D Zin in! Ex die Tinder ook had uitgevonden heeft mij ook naar rechts geswiped. Via FB liet hij het weten en via Whats App hebben we maar gelijk wat gepland. Lol. Hij komt mijn nieuwe TV op de slaapkamer installeren. Niet bepaald een standaard eerste date, maar wij zijn ook geen standaard mensen. Ben benieuwd hoe lang het goed gaat voordat een van ons 2 het beter weet :p.



Hierbij verbreek ik een regel van mezelf besef ik me net... Nooit met een eerste date thuis afspreken. Want ook al kehn ik hem, is het toch weer een eerste date. Hmm...
Carpe Diem!
@misspatrice

Ach, regels zijn er om gebroken te worden...:-) En je kent hem goed genoeg om te weten dat het geen engerd is denk ik? Dat is voor mij reden om niet thuis af te spreken op een 1e date. En handig toch, wordt meteen je tv geinstalleerd haha!



@phoebe

Ik kijk het nog even, inderdaad het beste om niet te focussen. Heb nog een paar tindermatches, dus vermaak me wel. Eentje is al gepromoveerd naar de whatsapp
Alle reacties Link kopieren
@ Efelide: precies. Als het een creep was, had hij ook niet bij me gepast lol.



Je hebt volgens mij hetzelfde systeem als ik:

- Eerste date niet thuis.

- Eerst via site / mail contact en bij een klik telefoonnummer / FB uitwisselen.



Ik pak dat ook zo aan. Lol.
Carpe Diem!
Haha ja, dit systeem werkt prima! lol



Whatsappende tindermatch stelde ineens een date voor morgen voor. En toevallig kan ik, dus ik heb morgen een date!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! :D



Veel plezier alvast! ;)
Carpe Diem!
quote:efelide schreef op 13 januari 2015 @ 18:10:

@misspatrice

Ach, regels zijn er om gebroken te worden...:-) En je kent hem goed genoeg om te weten dat het geen engerd is denk ik? Dat is voor mij reden om niet thuis af te spreken op een 1e date. En handig toch, wordt meteen je tv geinstalleerd haha!



@phoebe

Ik kijk het nog even, inderdaad het beste om niet te focussen. Heb nog een paar tindermatches, dus vermaak me wel. Eentje is al gepromoveerd naar de whatsapp tv. 2 ook al, al dik een week. Dan heeft ie het al een stuk verder geschopt dan tv 1 trouwens....;-)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, een Tinder topic!

Ik vind het -als man- iig een mooie manier om te gaan daten.
Leven zonder handrem
Drama hier.

Onwijs knappe man die gelijk begon over fistfucken en BDSM. Pardon?

Ik had serieus eerst kriebels in m'n buik omdat zo'n lekker ding mij ook leuk vond, Maar dat veranderde in no time in



Daarna eentje waar ik eerst een redelijk gesprek mee gevoerd had, die ineens over of ik straks tijd had voor onwijs lekkere sex..



Waar zijn de normale serieuze mannen heen?





Pfff..
Alle reacties Link kopieren
Ok lieve mensen ik ga de uitdaging aan!!!! Ik ga NIET meteen afhaken als de openingszin stom, standaard en saai is ;)

Ik zal mij meer focussen op de rest van het gesprek.. al is dat tot nu toe ook erg tegengevallen na een stomme openingszin, maar ik ga mijn best doen.
Alle reacties Link kopieren
@ lucky birdie.. aaahh wat erg is dat he!! Dit heb ik ook een paar keer meegemaakt. Knappe/leuke gozer op de foto's en gaan ze ineens heeeeeeeeeeeeele aparte vragen stellen. Heb één keer ook gezegd dat ik het zo zonde vind dat zo'n leuke jongen op de foto's ineens zo omdraait. Toen zei die man in kwestie: ''ja ik ben verschrikkelijk''. MATCH OPGEHEVEN!!
OMG Lucky birdie Zou iemand nu weleens hierop ingaan vraag ik me af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven