Dit is Minder van Tinder 2!

12-01-2015 10:41 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, dan doe ik het maar even.

Deel Twee Tinder Trouble!



Hier kunnen we verder kletsen over wat er wel niet zo geweldig is aan deze complexe, intrigerende en uiterst multidimensionaal maar toch heel erg leuke app.



Linkje zal ik even in 't oude topic plaatsen.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wat betalen betreft; als ik betaalde voor de date dan was het omdat ik de man zozo vond en niet snel verliefd dacht te gaan worden. (drankjes met name, soms enkelvoud als ik het echt helemaaaal niks vond)

Erna bij tweede of derde dates was het afhankelijk van de plannen, zegt de man ' laten we uit eten gaan' dan zit ik niet meteen klaar met mijn portemonnee ofzo. Hij initieert tenslotte.



Verder vind ik om en om wel fair, niet tot op de cent nauwkeurig verder maar dat is gewoon gezelliger.

De happigheid van de ander om te betalen zie ik als een kleine indicatie van hoe het in de toekomst kan gaan. Dat gaat wel mee in het bepalen van mijn mening over de ander. (Maar dat komt doordat mijn ex echt een uitzuiger was)



Wat betreft reizen vind ik dat ik best een beetje moeite kan doen, maar daarmee bedoel ik max tien minuten reizen naar een openbare gelegenheid. Ik ga niet op een eerste date twee uur treinen om bij iemand thuis een kopje koffie te doen. Vind ik ook niet erg veilig voor een vrouw trouwens. Een man mag wat mij betreft laten zien dat hij dat snapt en dat faciliteren door net wat meer 'moeite' te doen. Elke keer dat je als vrouw met een man afspreekt neem je een klein beetje meer risico vind ik.

(Durf ik helaas te zeggen als expert)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:joysjuhhh schreef op 02 juni 2015 @ 21:29:

Ik en tv hebben er een punt achter gezet. Was leuk maar geen love meant to be. Ik moet eerst maar eens echt echt verliefd worden ;). Was wederzijdse twijfel so no harm done!



Toch wel jammer joysjuhhh, maar wel een leuke tijd gehad.

Had je das gefühl de hele tijd al niet?

Je bent nu wel wat ervaringen rijker toch?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:turquasi schreef op 03 juni 2015 @ 08:41:

Een man mag wat mij betreft laten zien dat hij dat snapt en dat faciliteren door net wat meer 'moeite' te doen. Elke keer dat je als vrouw met een man afspreekt neem je een klein beetje meer risico vind ik.

(Durf ik helaas te zeggen als expert)



Eerste date stel ik bijna altijd voorgesteld & dan kom ik ook naar haar toe.

Vaak was het niet dezelfde stad, dus een half uurtje tot 2 uur reizen was dat.

En de eerste date betaal ik ook altijd. Ik heb eigenlijk geen zin om een

statement te maken dat het 50/50 moet zijn. Dan maar even simpel roestig

traditioneel. Als het een 2e date wordt dan ging de dame meestal ook betalen.



Hoe bedoel je elke keer weer afspreekt meer risico? Betreffende dezelfde man of

weer een nieuwe?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Betalen ligt er voor mij helemaal aan wat het kost, de setting, enzo. Als ik iemand echt NIET leuk vind dan laat ik hem niet eens zijn deel betalen, dan leg ik de euro's op tafel en ben weg. Ik stel het wel op prijs als de man betaalt maar het schept ook verwachtingen vind ik, dus 50/50 is wel chill. Had een eerste date die superduur uitkwam, vond ik ook lullig om hem dan alles te laten betalen. Tweede date vroeg hij of 'ie me nu dan echt niet mocht uitnodigen en dat was een stuk goedkoper, dan heb ik er geen problemen mee.



Ben weer lekker aan het daten met als doel mijn vorige tv te vergeten, maar dat lukt nog niet echt helaas.

Ik heb nu steeds dat ik mensen ontmoet die ik echt heel leuk vind, maar puur vriendschappelijk omdat er geen enkele seksuele klik is. En zoveel (!!) mannen die niet kunnen zoenen, dat vind ik echt een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
eens met Cherryblossom..... hoop wel dat je snel meer succes gaat hebben



@SK mijn Nederlands is wat roestigjes geloof ik. iedereen stelt zijn hart en ego op de proef bij daten uiteraard... Wat ik bedoel is dat een vrouw meer risico's neemt bij daten omdat je als man misschien wat minder bang hoeft te zijn om gedrogueerd in een busje te belanden alvorens in vuilniszakken keurig in stukjes gehouwen terug te worden gevonden door een loslopende teckel in de schaarse natuurgebieden die de Randstad rijk is. En dat dus elke keer weer dat je besluit die gok te wagen om af te spreken met een man die je niet of nauwelijks kent via app/internet.
Lorem Ipsum
Je kunt toch ergens in het midden afspreken? Zit je ook niet bij iemandthuis. Of zoek je alleen mannen in je eigen stad? Ik vind max tien minuten reizen uitermate luxe, eerlijk gezegd. En reistijd vind ik relevanter in het kader van een eventuele relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben diegene die altijd naar de man gaat, geen flauw idee waarom. maar dat stel ik meestal voor! nu anderhalf/2 uur reistijd naar me TV. En ja het is het zeker waard.
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
quote:ohboy schreef op 02 juni 2015 @ 16:57:

) Avondsex niet afsluiten met ochtendsex, vind ik ook een enorme afknapper :-) Net als structureel niet pijpen, bijna nooit meegemaakt maar wel gelijk einde verhaal dan.

Ik mag aannemen dat je dan wel zelf ook aan de slag gaat. Niks zo onaantrekkelijk als een man die wel verwacht dat de vrouw de sterren van de hemel pijpt maar zelf niet - of zo slap als een lap stof aan de slag gaat.



Daarnaast is ochtendsex na avondsex ook niet voor elke vrouw lichamelijk zo'n pretje. Dat heeft dan niks met het libido te maken. Nu verwacht ik dat jouw instelling voor de vrouw in kwestie een nog grotere afknapper is.



@Joyce wat rot :( je hoopt toch op een goed einde.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
@Turquazi,

Ach so , maar sommige vrouwen houden van het gevaarlijke leven.

Ik steek ook wel eens over zonder voor de 2e keer naar rechts te kijken.

Maar begrijpelijk, ontmoet kort in een publiek openbare gelegenheid

met veel mensen. Geef niet je telefoonnummer zo af. Bedenk ook een nep

achternaam alvast.

Dating 101

Dat en seks op de 3e date, geen excuses



@dreamerx, leven op de rand!



@GeleStip, true dat het beide partijen ongeveer evenveel in de aanval

moeten. Maar die slappe lap, daar hebben wij mannen geen macht over.

Evenals dat jij je borsten niet spontaan 3 cups groter kan laten worden.

(cosmetica buitengesloten, letterlijk)
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@SK ik heb het over de slappe lap als in de tong. Aangezien veel meneren graag goed worden gepijpt mogen ze bij orale seks zelf ook wel een beetje hun best doen. Iets waar je als man wel degelijk invloed op hebt.
You’d be filthy rich if you’d let go of things you can’t control
Alle reacties Link kopieren
Oh die lap

Helemaal mee eens.

Tong is altijd van de partij
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
nog even een update trouwens: inmiddels date 5 gehad met eerste TV (die eerst overigens op de blok stond, zie mijn vorige post) , we appen en bellen elke dag en hebben het leuk samen. Zijn inmiddels op het punt beland dat we ook niet meer met anderen daten, ben benieuwd waar dit naartoe gaat.
Alle reacties Link kopieren
Leuk te lezen diamantje

is hij zo hoffelijk & genereus als jouw smaak voorkeurt?
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@systeemkast hoe bedoel je leven op de rand?
Just love your life.
Leuk diamantje!



Haha SK, ik ben zeker wat ervaringen rijker ;).



Ahja jammer... jammer... Laat ik het zeggen - je hebt dan een tijd geen intimiteit meer met iemand, maar ik vind het jammerst dan wel dat ik en verliefd zijn een bijzondere combinatie is die zeer zeldzaam is. In 26 jaar niet één keer echt verliefd worden is wel weinig. En dat terwijl qua libido en interesse op zich in jongens er echt niks mis is hier.



Leerervaringen zijn wel dat ik de volgende keer mijn eigen plan lekker trek, ik ga lekker op mezelf wonen. Dan kan ik daten wat ik wil zonder dat jan en alleman (o.a. familie) het weet en kan ik lekker focussen op wat ik voel zonder commentaar en hoopvolle verwachtingen van omgeving. Ik vind het lief allemaal dat ze het me gunnen, maar je ziet al die oogjes oplichten van nou, Joyce die is niet snel onder de indruk maarrr dit is al iets langer bezig 'dit zal hem zijn!'. Wanneer ontmoeten we hem?

Ik vond het een beetje lastig om bezig te zijn met wat normaal is, wanneer ik wat moet doen en verwachten... dan dat ik mijn eigen plan trok zeg maar. Hij was er verder ook niet duidelijk in dat hij dingen aan mij vroeg over hoe nu verder, achteraf dus ook doordat hij twijfelde.

Die onzekerheid heb ik dus nu wel een keertje meegemaakt, ook weer leerzaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:systeemkast schreef op 03 juni 2015 @ 17:14:

Leuk te lezen diamantje

is hij zo hoffelijk & genereus als jouw smaak voorkeurt?Zeker weten echt een gentleman precies waar ik van hou!
Leuk diamantje!



Goh, ik heb nooit zo nagedacht over "veiligheid". Geef aan de meeste wel gewoon m'n nummer, als ik er klaar mee ben blokkeer ik ze wel. Heb er nu 1 via Tinder ontmoet die niet om mijn nummer vroeg, ook wel chill.



Hoe doen jullie dat trouwens met "de klik" ik merk dat (niet arrogant bedoelt), de meeste mannen met wie ik op date ga wel een tweede date willen. En dan is het wel gezellig ofzo, maar ik denk (meestal) niet gelijk van "wauw!!". Toch nog een keer gaan of jammerdebammer? Ik ben ook niet zo goed in het "thanks but no thanks" gedeelte waardoor ik tijdenlang no blijf appen tot het op een gegeven moment dood bloed...
Alle reacties Link kopieren
ja ok.... correctie, mijn tien minuten instelling is wat ruimer dan ik deed vermoeden.

Ik woonde destijds namelijk in R en werkte in G, de date moest op tien minuten afstand van ofwel R of G zijn of ertussenin. Ik had wel genoeg te reizen en dat leek me acceptabel. Wegens het forenzen kreeg ik toch al een brede actieradius.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
en jeeeuuuj! voor diamantje
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
@Dreamerx, dat jij naar de man gaat. Dreamer op tournee.

Vind ik erg stoer van je



@Joysjuh,

Eh, herinner me niet meer aan die tijd (10+ jaar)

Maar naast lust is liefde toch wel belangrijker. Raar dat je dat

nog niet hebt gehad, dan begin je misschien wel te twijfelen of je

dat überhaupt wel kan. Ik heb het een klein aantal keren gehad.

Misschien ben jij nog niet echt je type tegen gekomen, wees blij dat

je het interwebz tot je beschikking hebt in deze moderne tijden.



Haha, sociale druk. Daar heb ik weinig last van (foreveralone.jpg)

Maar dit was dus je eerste lange date? Het klinkt wel herkenbaar dat

"wanneer ik wat moet doen". In mijn geval, afgelopen jaar, deed ik

dus niets omdat ik dacht dat zij het niet leuk zou vinden.

Dat heb ik snel afgeleerd & nu gaat het best goed + we praten ook

veel. Mijn date toen was ook redelijk onduidelijk, volgens mij uit

weinig ervaring.

Kortom 2 noobs die elkaar aanstaren en geen idee hebben wat ze

moeten doen.



Maar ik denk dat het bij de volgende date wel lekker voor de wind

gaat. Je weet beter wat je wil & dat moet je gewoon uiten.

Geen twijfels



@Diamantje, mooi



@Cherry, denken die mannen ook meteen wauw bij jou? Ik heb het in

ieder geval nooit bij de eerste date. Wacht, 1x wel, maar dat was

ook gewoon een bloedmooie vrouw .

Nu denk ik WAUW! Als ik weer richting mijn liebe huppel.

Heb jij je Wauw al geanalyseerd? Is het uiterlijk, uitstraling,

stijl, humor?

Ik vind wel dat je dat bedankje een beetje onder de knie moet krijgen.

Het is leuker voor de man om gewoon duidelijkheid te hebben. En jij

blijft niet meer met de gedachten half bij hem hangen.

Ik laat het snel weten als ze echt niet mijn type is.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Systeemkast, het klinkt echt heel stom maar ja ik schijn in het echt leuker te zijn dan men denkt, ofzo. En ik weet niet, ik wil eigenlijk gewoon aan het begin van date 1 al een beetje verliefd zijn? Maar dat lukt niet zomaar natuurlijk.

Ik val heel erg op een bepaalde nonchalance, uitstraling, humor inderdaad. Ook qua uiterlijk heb ik echt een type, en ben nog nooit gevallen voor iemand die een ander type is

Hoe ging dat bij jouw huidige liefde, gelijk patsboem of is het gegroeid?
Overigens heb ik ineens allemaal fransmannen die 486 km verderop zitten, om uit te kiezen. Dat is wel een beetje ver weg
Alle reacties Link kopieren
@Cherry_Pop,

Ik ben schijnbaar een stuk saaier in het echt. Wat mijn leukheid dus

in het rood doet zetten. Ik doe het voor die accountant die naast me

zit in de trein, I make him look sexy.



Met mijn recent love, was op paiq. Ze had mijn hoofd (voorkant) hoog

gewaardeerd. Wel apart, ik was van plan op date te gaan met iemand van

tinder, maar die kon niet. Paiq dame had ik nog maar kort gesproken maar

stelde meteen maar een date voor (weekend was vrij dus why not).

& ze zei ja . Eerste indruk, ziet er wel leuk uit maar niets speciaals.

Maar de date was erg leuk, veel gepraat & niet gesloten. Ook een redelijke

geek, zelfde soort humor. Toen begon ze steeds mooier te worden

...

.... ik ga even zwijmelen, time out
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
hihi, hoe leuk dit
Lorem Ipsum
Als ik de eerste date denk: 'ach ja, wel leuk en gezellig...' , dan wordt het bij mij niet beter. I tried and failed ;). Het voelt meestal wel direct goed bij de 'beteren'. Ik kap het in de regel vrij snel af als het niks is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven