Ex opgeven ja of nee??? dringend advies nodig!!

06-10-2015 15:58 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik zit in een hele lastige situatie omdat mijn relatie na anderhalf jaar tot een einde is gekomen. Dit is al zeker 1.5 maand geleden bijna en ik snap maar niet hoe het zo ver heeft laten komen. Ik ben zelf 18 en hij is 24.



Al een poosje zat ik niet lekker in mijn vel en voelde dat ik in een negatieve spiraal was beland. Ik reageerde dat op hem af en hadden daarom ook vaak ruzie. De ruzies waren alleen altijd wel via app. In het echt hadden we het heel leuk samen. We hebben er vaak over gepraat maar hij heeft nooit echt duidelijk gezegd dat die ruzies heb kapot hebben gemaakt. Hij was altijd erg lief voor mij. Ik daarentegen haalde elke keer oude koeien uit de sloot en daar heb ik nu erg spijt van want hij heeft het om die reden ook uitgemaakt. Hij zei dat hij het niet meer aan kon en dat die ruzies teveel werden, dat terwijl wij 2 maanden geleden nog samen op vakantie zijn geweest, en waren we nog super verliefd en zei hij dat hij echt niet zonder me kon. Ik heb al meerdere malen contact met hem gezocht maar hij blijft maar zeggen dat het niet goed gaat komen. Wanneer ik vraag of het nooit meer goed komt zegt hij dat hij dat niet weet. We hebben 3 weken nadat het uit was nog een keer afgesproken en hebben toen ook seks gehad en veel geknuffeld en gekust, maar ook daarna zei hij dat het niet meer goed zou komen. Er was echt iets bij hem geknapt. Toen ik hem diezelfde avond nog appte of hij spijt had van vanmiddag antwoordde hij daarop dat hij dat niet had en een naar gevoel had en verdrietig was. Ook heb ik hem al 100x gezegd dat ik wil veranderen en alles achter ons laten maar ook daar antwoordde hij dat het echt te laat is.



Nu, weer 3 weken verder, hebben we elkaar nog steeds niet gesproken, hij neemt geen contact met me op en ik ook niet met hem. Maar ik hoorde we dat hij het echt niet leuk vond dat het uit was en nog geen ander heeft.



Ik vind dit allemaal zo lastig, moet ik contact met hem opnemen? of wachten ?

Zou hij me vergeten als ik hem met rust laat?



Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Hij zegt je meerdere malen dat het niet meer goed komt.

Hij heeft al 3 weken geen contact met je opgenomen.

Het spijt me meid, je hebt het echt verpest bij hem. Het komt niet meer goed.



Ga uithuilen, eet chocola, pak een zielige film en ga daarna met vriendinnen weer op pad. Leer dat je geen ruzie maakt via de app en dat je ook geen oude koeien uit de sloot moet halen. Maar dit is einde verhaal. Sterkte!
Hij wil niet meer. Met rust laten dus. Ik snap niet zo goed wat je daar zelf niet aan snapt.
Hij heeft duidelijk zelf aangegeven dat het te laat is. Dus geen contact opnemen en verder gaan met je leven.
Ga verder met je leven. Dat doet hij ook!
Het niet leuk vinden dat jullie relatie uit is, is dus ècht, echt, ECHT niet hetzelfde als het weer goed willen maken he?



Laat hem met rust. Hij wil niet meer. Klaar.



Uithuilen en door met je leven. Misschien komen jullie over een paar jaar weer op elkaars pad, misschien niet. Maar voor nu zul je zonder hem verder moeten. Waarom? Omdat hij niet meer wil.
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeilijk ook zal de eer aan jezelf houden.. Werk aan jezelf en wie weet tref je elkaar dan nog eens.. Als jullie bij elkaar horen komt t goed.
Dus dat...
Eens met Doreia: hij is duidelijk geweest, het is voorbij.

Dus loslaten en verder met je leven. Je bent veel te jong om bij de pakken neer te gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Het is "al" drie weken uit en hij heeft nog geen ander? Nou teken aan de wand, dit moet echte liefde zijn.







Nee dus. Hij is je ex. En niet voor niks, gezeik met ruzie "over de app"

Ga lekker je eigen leven leiden joh.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou hij na 3 weken al een ander hebben?



Hij is er klaar mee. Dat is duidelijk. Laten rusten.
Alle reacties Link kopieren
De relatie tussen jullie twee liep niet meer en toen heeft hij er een punt achter gezet. Daarna heeft hij meermaals aangegeven niet meer met je verder te willen.



Daar is geen woord Grieks bij.



Stop met smeken en bidden en hopen en stalken en appen. Stop ook met je lijf beschikbaar stellen voor seks, want daar wordt het niet beter van. Integendeel.



Ga zwelgen in je verdriet. Leer hiervan en ... move on. Het komt goed.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
ik kan het gewoon niet begrijpen dat het een op de andere dag over is. Vooral nadat we alles met elkaar gedeeld hebben. ik hoorde ook dat het gemis bij mannen later komt, zou dat misschien kunnen?
Wat Doreia zegt: Hij heeft duidelijk aan jou laten weten dat het niet meer goed komt.

Je zal het moeten accepteren, hoe moeilijk dat ook is of nog gaat worden.

En mooie les voor de toekomst: Ruziën doe je niet via de app. Je bespreekt belangrijke dingen face to face. App is daar niet het aangewezen medium voor.



Sterkte!
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:08:

ik kan het gewoon niet begrijpen dat het een op de andere dag over is. Vooral nadat we alles met elkaar gedeeld hebben. ik hoorde ook dat het gemis bij mannen later komt, zou dat misschien kunnen?

Maar iemand missen is niet hetzelfde als iemand terug willen.



Kwel jezelf niet langer. Loop niet als een hondje achter hem aan en ga niet op hem wachten. Zonde van je tijd. Hij wil niet meer.

Is dit je eerst liefdesverdriet?
Alle reacties Link kopieren
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:08:

ik kan het gewoon niet begrijpen dat het een op de andere dag over is. Vooral nadat we alles met elkaar gedeeld hebben. ik hoorde ook dat het gemis bij mannen later komt, zou dat misschien kunnen?Hoezo van de ene op andere dag? Jullie hadden veel ruzie!
Alle reacties Link kopieren
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:08:

ik kan het gewoon niet begrijpen dat het een op de andere dag over is. Vooral nadat we alles met elkaar gedeeld hebben. ik hoorde ook dat het gemis bij mannen later komt, zou dat misschien kunnen?



Nee hoor. Mannen zijn net mensen en die hebben ook gewoon pijn van zo'n breuk. Net zoals jij hier pijn van hebt.



Maar pijn en liefdesverdriet van zijn kant hoeft niet te betekenen dat hij ook een relatie met je wil. Want dat wil hij niet.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
We hadden inderdaad veel ruzie maar het ging achteraf gewoon echt nergens over, tot de dag voor het uit was zei hij dat hij gek op me was en van me hield
Alle reacties Link kopieren
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:12:

We hadden inderdaad veel ruzie maar het ging achteraf gewoon echt nergens over, tot de dag voor het uit was zei hij dat hij gek op me was en van me hieldHet is ook niet uit omdat hij niet van je hield. Het is uit omdat jullie ruzie hadden en het blijkbaar niet werkte tussen jullie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Een breuk doet altijd pijn. Dan kan het voelen alsof je elkaar terug wil, want als je weer even samen bent is die pijn weg. Of in ieder geval minder. Maar de reden voor de breuk blijft gewoon bestaan. Je moet er doorheen, dwars door de pijn heen, hoe moeilijk dat ook is. Hebben we allemaal meegemaakt en is ontzettend kut, maar het is de enige manier om weer een leven op te kunnen bouwen. En na een tijdje wordt de pijn echt minder en het leven weer leuk. Het gaat sneller en beter als je hem minder vaak ziet of spreekt, dus gewoon geen contact meer met hem opnemen en als hij contact opneemt, afkappen.
Spreuken 18:2
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:12:

We hadden inderdaad veel ruzie maar het ging achteraf gewoon echt nergens over, tot de dag voor het uit was zei hij dat hij gek op me was en van me hield

Hij kan gek op je zijn, maar gek worden van de oude koeien en de ruzies via de app. En dat kan de liefde in de weg staan.

Leer voor de volgende keer om geen onzin ruzies via de app te maken. Heb je iemand iets te zeggen, doe dat dan in persoon. Dat mag je leren, je bent 18 jaar. Deze fout zal je waarschijnlijk niet meer maken.
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat mij dus elke keer weer hoop geeft is dat er veel stelletjes om me heen dit ook hebben meegemaakt en nu weer bij elkaar zijn. Ik weet dat dat geen goed idee is, maar toch blijf ik elke keer hoop houden.. wat kan ik daaraan doen? en ja, het was mijn eerste relatie
Alle reacties Link kopieren
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:24:

Het enige wat mij dus elke keer weer hoop geeft is dat er veel stelletjes om me heen dit ook hebben meegemaakt en nu weer bij elkaar zijn. Ik weet dat dat geen goed idee is, maar toch blijf ik elke keer hoop houden.. wat kan ik daaraan doen? en ja, het was mijn eerste relatieChocola, zakdoekjes, vriendinnen, stappen, praten en vooral geen contact met hem opnemen.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
En ik heb hem beloofd dat ik het niet meer ga doen, die oude koeien uit de sloot halen en ruzie te maken via app. Zou hij daar dan echt niet over nadenken? heeft het dan echt niet gewoon tijd nodig?
Alle reacties Link kopieren
quote:sarahmini schreef op 06 oktober 2015 @ 16:26:

En ik heb hem beloofd dat ik het niet meer ga doen, die oude koeien uit de sloot halen en ruzie te maken via app. Zou hij daar dan echt niet over nadenken? heeft het dan echt niet gewoon tijd nodig?

Mensen veranderen niet. Jij ook niet. Je bent nou eenmaal wie je bent en de geschiedenis zal zich herhalen. Eindeloos. Ik ken dus bijvoorbeeld heel veel mensen die uiteindelijk juist door een breuk de ware tegen het lijf liepen en daarom nu heel gelukkig zijn. En ook stellen die niet bij elkaar passen maar wel samen bleven en erg ongelukkig worden.



Sporten helpt ook.
Spreuken 18:2
Ach meisje, ga vanavond op de bank met wijn en chocola, kook je favoriete eten, jank een potje bij een zielige film. En op het hoogtepunt van alle misere wis je zijn telefoonnummer.



Vanaf morgen herpak je jezelf, ga je niet meer achter hem aanlopen of op hem wachten. Het is over, klaar, er wacht vast ergens een leukere vent op je met wie je überhaupt geen ruzie hebt via whatsapp, laat staan gedoe over de manier waarop je ruzie hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven