geen contact meer met vriendin

24-03-2017 12:52 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



vorig jaar heb ik via via een vrouw leren kennen. Ze was getrouwd. Zij en haar man hadden mij uitgenodigd bij hun thuis. En ik had seks gehad met die vrouw.

Vermoedelijk wilden ze eigenijk een trio. Maar ik wilde dat niet en die man werd een beetje jaloersig, en verdraaide dingen, zei dat ik een relatie met haar zou hebben enz. Heel gecompliceerd allemaal. Ik had ze geblokt omdat ik dat gedoe niet wilde. Maar later heb ik het toch goedgemaakt met ze, voornamelijk omdat ik haar miste. Met haar appte ik vervolgens zo'n beetje elke dag.





Vorig jaar rond november zat ik wat minder goed in mijn vel (mijn haar was verknipt geraakt bij de kapper), waarschijnlijk straalde ik dat uit toen werd werd de manier van contact hebben al iets minder; de seksuele ondertoon die het contact eerder had, leek minder te zijn, het was meer appen over koetjes en kalfjes enzo.. en soms appte ze nog wel eens een sexy foto van zichzelf, of appte ze dat er een erotische film op tv was.. maar ik had het gevoel dat er minder een klik was ofzo.



maar toch appten we nog wel.

Zo'n 6 weken terug kwam er een conflict op whatsapp. We zaten leuk te appen en ik appte dat ik wou dat ik bij haar was en prompt daarop typte ze dat het dinsdag valentijn was en ze dan met haar man uit eten zou gaan en ze appte ook wat voor soep ze zouden gaan bestellen. Ik vond dat een beetje een dooddoenier en normaliter konik wel met dit soort berichten om gaan maar nu irriteerde het mij enorm.

Ik zei er iets van, en daar ontstond het conflict en de volgende dag heeft ze me in 1 keer geblokkeerd, ik kreeg ook nog een bericht via facebook, dat ze vond dat we teveel verschilden.

Ik had haar gemeld dat ik zelf vond dat ik wat grof geweest was en bood hier ook mijn excuses voor aan, waarop zij antwoordde dat ik wel vaker grof was. Ze zei dat ik het niet verder kapot moest maken anders zou ze me overal blokken.

Op facebook messenger heeft ze me nog niet geblokt.



IK had wel een aantal berichten nog gestuurd met sorry en dat ik haar miste maar ze reageert verder nergens op.... verder is haar man is een echte controlfreak en moet ze precies doen wat hij haar opdraagt, ze moet zeg maar ja en amen zeggen, en ik heb ook het gevoel dat ze niet met mij om mag gaan (en met nog een aantal andere vriendinnen niet).



Ik mis haar nog steeds, ze zei vorig jaar dat we een vriendschap voor het leven hadden, ik vind het wel jammer dat het zo is maar dat gedoe met die man is natuurlijk ook niet fijn, en ja zij is getrouwd kennelijk kiest ze liever voor de 'lieve vrede' dan dat ze vecht voor de vriendschap.



Ik vind wel dat ze me heeft laten vallen ik was wel altijd goed om te luisteren en haar verhalen aan te horen op whatsapp over haar familie of troubles maar als ik 1 x ergens wat van zeg kan ik zeg maar oprotten dat vind ik wel moeilijk.... ik heb vaak gevochten voor de vriendschap.

Ik wil haar niet veroordelen hoor ze zal het moeilijk genoeg hebben met zo een dominante man, maar toch vind ik het jammer en ik mis haar.



Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt en wat zouden jullie mij adviseren???
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:12:

[...]



Ik wist wel dat ze een man had, maar in het begin was hij heel erg op de achtergrond.



Ik had door dat hij jaloers was, maar ook dat hij zich overal mee bemoeide, en seksueel dus ook; ach nou ja.



Maar ik gaf om haar. Mijn verstand zij natuurlijk wel dit is niet OK en ik werd er onrustig van. Maar mijn gevoel zei wat anders.... het is moeilijk als je om iemand geeft om die helemaal los te laten.



Maargoed, ik had er idd misschien beter aan gedaan om na de eerste ontmoeting het contact te verbreken.



Jeetje wat gek een man die zich sekueel bemoeit met zijn vrouw. Heel raar.



Net als je verhaal, geen touw aan vast te knopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 24 maart 2017 @ 13:13:

Dus je wist dat ze getrouwd was. Is er dan gezegd door haar dat het met zijn goedkeuring was? En ja heel vervelend, maar af en toe moet je met je verstand nadenken in plaats van alleen naar jouw gevoelens kijken

Dat is niet gezegd door haar.



Maar hij zat beneden dus ja hij vond het goed denk ik he!?!??!
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:14:

[...]



nou in het begin respecteerde ik hem wel maar er zijn een aantal dingen voorgevallen ook een geil briefje dat hij mij had gestuurd enzovoorts enzovoorts.geil briefje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 24 maart 2017 @ 13:16:

[...]





Jeetje wat gek een man die zich sekueel bemoeit met zijn vrouw. Heel raar.



Net als je verhaal, geen touw aan vast te knopen.geen touw aan vast te knopen!??! Huh?
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:17:

[...]



Dat is niet gezegd door haar.



Maar hij zat beneden dus ja hij vond het goed denk ik he!?!??!Uh nee, dat hij beneden zat geeft niet aan dat hij het goed vond. Dat geeft aan dat ze het waarschijnlijk stiekem deed
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 24 maart 2017 @ 13:17:

[...]



geil briefje?ja klopt. Een zogenaamde rijm... met daarin allerlei geile zinnen die sloegen op de seks die ik met zijn vrouw had gehad. Ja het werd steeds raarder.
Alle reacties Link kopieren
quote:Falathiel schreef op 24 maart 2017 @ 13:18:

[...]



Uh nee, dat hij beneden zat geeft niet aan dat hij het goed vond. Dat geeft aan dat ze het waarschijnlijk stiekem deedneeeee niet stiekum! want de volgende ochtend vroeg hij aan mij of het lekker was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Je was labiel omdat de kapper je haar had verknipt?
Ja dat rijmpje is echt het enige rare aan dit verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Maar laat 't effe duidelijk zijn ik heb nooit iets gemeens tegen over over die man gezegd. En had hem zelfs een verjaardagskaart gestuurd. Ik vroeg ook regelmatig op whatsapp hoe het met hem was.



Ik wilde hem ook niet afschrijven of wat dan ook. Het is gewoon een gecompliceerd iets geworden.
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:18:

[...]



geen touw aan vast te knopen!??! Huh?Ja, geen idee wat je nu wil vertellen. Ik lees alleen maar hele rare dingen, soort van raaskal over je sexvriendin ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 24 maart 2017 @ 13:20:

Je was labiel omdat de kapper je haar had verknipt? Ja klopt
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 24 maart 2017 @ 13:21:

[...]





Ja, geen idee wat je nu wil vertellen. Ik lees alleen maar hele rare dingen, soort van raaskal over je sexvriendin ofzo?pardon?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er geen donder meer van. Wordt steeds weer iets bij verzonnen
Alle reacties Link kopieren
niet door mij hoor Falathiel
Alle reacties Link kopieren
"Vorig jaar rond november zat ik wat minder goed in mijn vel (mijn haar was verknipt geraakt bij de kapper)"



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat schrijf je prettig met de paragrafen zo.



En wat vervelend dat ze zo'n dominante man heeft.



Je bent een vrouw, en een vriendin toch van haar? Misschien dat seks erbij het te veel ingewikkeld maakte.



Kan ze nog open staan voor gewoon vriendschap, en trek jij dat wel?
Alle reacties Link kopieren
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:21:

[...]



Ja kloptHet lijkt me goed dat je wat aan je zelf gaat werken. Labiel worden door een knipbeurt lijkt me niet de bedoeling.
maar laat je niet gebruiken voor een trio als jij dat niet wil! Misschien dat dat de reden was dat je daar welkom was eerst en nu niet, nu ze weten dat jij dat niet wil?
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 13:04:

jaloerse scharrel? Nou ja zeg. Ik denk dat het een wisselwerking was van allerlei emoties. Jaloerse scharrel nou ja zeg!LOL!Je kunt nog meer hoofdletters gebruiken om aan te geven dat je het blijkbaar grappig vindt wat ik schrijf, maar ik ben niet de enige op wie je overkomt als een jaloerse scharrel.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 24 maart 2017 @ 13:23:

Wat schrijf je prettig met de paragrafen zo.



En wat vervelend dat ze zo'n dominante man heeft.



Je bent een vrouw, en een vriendin toch van haar? Misschien dat seks erbij het te veel ingewikkeld maakte.



Kan ze nog open staan voor gewoon vriendschap, en trek jij dat wel?

Wel lief dat er ook nog normale reacties zijn; dat mensen die mij uitlachen om bepaalde dingen die ik heb getypt vind ik een beetje jammer maargoed. Ieders goed recht natuurlijk.



Ja het is zeker vervelend dat ze zo'n dominante man heeft! En ik heb echt niets tegen hem!

Ja, klopt, de seks maakte het ook te ingewikkeld!!!! Maar we hadden veel gedronken. Ben je ook niet meer goed bij jezelf he. Ik drink nooit zoveel. Wellicht zorgde die drank er ook voor dat ik mijn eigen grenzen over ging.



Gewoon vriendschap lijkt mij een goed idee. Zonder seks.

Ze smste dat we nog vriendinnen zijn, dus dat is misschien nog wel zo.

Gewoon vriendschap trek ik denk ik wel; je bedoelt of ik niet meer zou willen dan.. Als ik mijn verstand erbij gebruik dan lijkt het mij leuk om vriendschap te hebben en het seksuele even te laten voor wat het is. Wellicht is het een idee om haar dat tzt eens te schrijven.



Ik weet nog wel dat zij wel erg op sex gericht waren, ik weet niet of een gewone vriendschap er in zit. Ze was zelf ook vrij wisselend daarin, in het begin wilde ze per se iets seksueels maar later wilde ze gewoon vriendzinnen zijn.



Dus tja voor nu is een gewone vriendschap misschien een idee als dat mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 24 maart 2017 @ 13:24:

maar laat je niet gebruiken voor een trio als jij dat niet wil! Misschien dat dat de reden was dat je daar welkom was eerst en nu niet, nu ze weten dat jij dat niet wil?Ja, dat zit er wel in. Die man had er natuurlijk niets aan op deze manier?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 24 maart 2017 @ 13:25:

[...]



Je kunt nog meer hoofdletters gebruiken om aan te geven dat je het blijkbaar grappig vindt wat ik schrijf, maar ik ben niet de enige op wie je overkomt als een jaloerse scharrel.Dat wil ik echt niet zijn en dat vind ik mezelf ook niet.
quote:Tr0tter schreef op 24 maart 2017 @ 13:25:

[...]



Je kunt nog meer hoofdletters gebruiken om aan te geven dat je het blijkbaar grappig vindt wat ik schrijf, maar ik ben niet de enige op wie je overkomt als een jaloerse scharrel.Nope. Was het eerste wat ik dacht toen ik de OP las.
Alle reacties Link kopieren
hmz.. en bedankt he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven