geen contact meer met vriendin

24-03-2017 12:52 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



vorig jaar heb ik via via een vrouw leren kennen. Ze was getrouwd. Zij en haar man hadden mij uitgenodigd bij hun thuis. En ik had seks gehad met die vrouw.

Vermoedelijk wilden ze eigenijk een trio. Maar ik wilde dat niet en die man werd een beetje jaloersig, en verdraaide dingen, zei dat ik een relatie met haar zou hebben enz. Heel gecompliceerd allemaal. Ik had ze geblokt omdat ik dat gedoe niet wilde. Maar later heb ik het toch goedgemaakt met ze, voornamelijk omdat ik haar miste. Met haar appte ik vervolgens zo'n beetje elke dag.





Vorig jaar rond november zat ik wat minder goed in mijn vel (mijn haar was verknipt geraakt bij de kapper), waarschijnlijk straalde ik dat uit toen werd werd de manier van contact hebben al iets minder; de seksuele ondertoon die het contact eerder had, leek minder te zijn, het was meer appen over koetjes en kalfjes enzo.. en soms appte ze nog wel eens een sexy foto van zichzelf, of appte ze dat er een erotische film op tv was.. maar ik had het gevoel dat er minder een klik was ofzo.



maar toch appten we nog wel.

Zo'n 6 weken terug kwam er een conflict op whatsapp. We zaten leuk te appen en ik appte dat ik wou dat ik bij haar was en prompt daarop typte ze dat het dinsdag valentijn was en ze dan met haar man uit eten zou gaan en ze appte ook wat voor soep ze zouden gaan bestellen. Ik vond dat een beetje een dooddoenier en normaliter konik wel met dit soort berichten om gaan maar nu irriteerde het mij enorm.

Ik zei er iets van, en daar ontstond het conflict en de volgende dag heeft ze me in 1 keer geblokkeerd, ik kreeg ook nog een bericht via facebook, dat ze vond dat we teveel verschilden.

Ik had haar gemeld dat ik zelf vond dat ik wat grof geweest was en bood hier ook mijn excuses voor aan, waarop zij antwoordde dat ik wel vaker grof was. Ze zei dat ik het niet verder kapot moest maken anders zou ze me overal blokken.

Op facebook messenger heeft ze me nog niet geblokt.



IK had wel een aantal berichten nog gestuurd met sorry en dat ik haar miste maar ze reageert verder nergens op.... verder is haar man is een echte controlfreak en moet ze precies doen wat hij haar opdraagt, ze moet zeg maar ja en amen zeggen, en ik heb ook het gevoel dat ze niet met mij om mag gaan (en met nog een aantal andere vriendinnen niet).



Ik mis haar nog steeds, ze zei vorig jaar dat we een vriendschap voor het leven hadden, ik vind het wel jammer dat het zo is maar dat gedoe met die man is natuurlijk ook niet fijn, en ja zij is getrouwd kennelijk kiest ze liever voor de 'lieve vrede' dan dat ze vecht voor de vriendschap.



Ik vind wel dat ze me heeft laten vallen ik was wel altijd goed om te luisteren en haar verhalen aan te horen op whatsapp over haar familie of troubles maar als ik 1 x ergens wat van zeg kan ik zeg maar oprotten dat vind ik wel moeilijk.... ik heb vaak gevochten voor de vriendschap.

Ik wil haar niet veroordelen hoor ze zal het moeilijk genoeg hebben met zo een dominante man, maar toch vind ik het jammer en ik mis haar.



Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt en wat zouden jullie mij adviseren???
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 24 maart 2017 @ 13:23:

"Vorig jaar rond november zat ik wat minder goed in mijn vel (mijn haar was verknipt geraakt bij de kapper)"



hahaha! Jaaa! Die vond ik ook briljant!
quote:viva-amber schreef op 24 maart 2017 @ 14:57:

Niet alleen je haar is verknipt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 24 maart 2017 @ 15:45:

[...]



En dit vind jij normaal om zo'n reactie te plaatsen? Ik scheld jou toch ook niet uit doe 's effe normaal man
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 maart 2017 @ 14:57:

Niet alleen je haar is verknipt.och viva-amber weer. Ik heb jouw reacties elders ook gelezen. Als je niks normaals te melden hebt hou dan gewoon je******
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 16:04:

En dit vind jij normaal om zo'n reactie te plaatsen? Ik scheld jou toch ook niet uit doe 's effe normaal manWaar precies scheld ik jou uit?

Ik ben trouwens geen man hoor, maar dat terzijde.
Wow! Je tenen zijn te lang joh! Laat je niet zo opnaaien zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 24 maart 2017 @ 16:08:

[...]

Waar precies scheld ik jou uit?

Ik ben trouwens geen man hoor, maar dat terzijde.Krijg jij nog de schuld ook..
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tr0tter schreef op 24 maart 2017 @ 16:08:

[...]

Waar precies scheld ik jou uit?

Ik ben trouwens geen man hoor, maar dat terzijde.ik bedoelde de opmerking van viva waar om gelachen wordt. Maargoed dat wordt een beetje off-topic
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 16:10:

ik bedoelde de opmerking van viva waar om gelachen wordt.Oké, dan zijn we het erover eens dat ik je niet heb uitgescholden. Viva-amber trouwens ook niet, jij bent degene die grof in de mond wordt.
Vraagje he. Val jij zelf nou alleen op vrouwen of op mannen en vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
meer op vrouwen eigenlijk

en heel klein beetje op mannen.
Alle reacties Link kopieren
Houd zelf je sterretje (dicht)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:vrouwxxx schreef op 24 maart 2017 @ 17:19:

meer op vrouwen eigenlijk

en heel klein beetje op mannen.



Er zijn legio leuke single lesbische vrouwen, daar zal heus wel een leuke vrouw voor jou tussen zitten.



En meestal kan je beter niet voor biseksuele vrouwen gaan die in een relatie zitten en dan met goedkeuring van hun man mogen experimenteren. Vaak hebben deze mannen een verkeerde verwachting en denken ze dat ze wel mee mogen doen. Terwijl de Lesbische vrouw daar vaak geen zin in hebben, en terecht
quote:viva-amber schreef op 24 maart 2017 @ 17:27:

Houd zelf je sterretje (dicht)





Het duurde even maar nu snap ik hem
Alle reacties Link kopieren
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik lig in een deuk dat je niet lekker in je vel zat omdat de kapper je haar verknipt had
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 24 maart 2017 @ 17:34:

[...]





Er zijn legio leuke single lesbische vrouwen, daar zal heus wel een leuke vrouw voor jou tussen zitten.



En meestal kan je beter niet voor biseksuele vrouwen gaan die in een relatie zitten en dan met goedkeuring van hun man mogen experimenteren. Vaak hebben deze mannen een verkeerde verwachting en denken ze dat ze wel mee mogen doen. Terwijl de Lesbische vrouw daar vaak geen zin in hebben, en terechtJa klopt.. dat blijft lastig dan...
quote:vrouwxxx schreef op 25 maart 2017 @ 19:08:

[...]



Ja klopt.. dat blijft lastig dan...Wat blijft lastig? Je bent toch lesbisch? Zoek anders is op een datingsite bv vrouwvrouw
Raar verhaal.



Blokkeren en verder gaan met je leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:HasseSimonsdochter schreef op 24 maart 2017 @ 22:44:

Ik lig in een deuk dat je niet lekker in je vel zat omdat de kapper je haar verknipt had Ja ik kan er nu ook om lachen maar het was echt niet leuk toen hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinerva schreef op 25 maart 2017 @ 19:16:

[...]





Wat blijft lastig? Je bent toch lesbisch? Zoek anders is op een datingsite bv vrouwvrouw

Nou dat die mannen dan denken dat ze wel mee mogen doen..



Goed idee vd datingsite!
quote:vrouwxxx schreef op 25 maart 2017 @ 19:53:

[...]



Nou dat die mannen dan denken dat ze wel mee mogen doen..



Goed idee vd datingsite!O zo, gewoon niet meer aan getrouwde biseksuele vrouwen beginnen. Dan heb je dat gezeik sowieso niet
Alle reacties Link kopieren
goed plan zinerva.. ik zie trouwens dat vrouwvrouw betaald is!!!
quote:vrouwxxx schreef op 25 maart 2017 @ 20:20:

goed plan zinerva.. ik zie trouwens dat vrouwvrouw betaald is!!!



Kan je helemaal niet meer zonder betalen lid zijn? Dat was voorheen wel zo.

Maar mocht je echt in contact willen komen met een andere vrouw dan moest je wel lid worden, kan zijn dat ze dat verandert hebben
Vroeger had je een app voor lesbische vrouwen die brenda heette, maar die naam is veranderd, even kijken of ik dat kan vinden



Edit, nee sorry kan het niet vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven