Hij appt zoveel met haar

25-02-2015 21:30 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey het kan zijn dat ik het echt overdenk, maar mijn vriend heeft via een sport activiteit een meisje leren kennen. Ze appen elkaar echt om de minuut (hij negeert me af en toe ook, gewoon omdat die heel veel met haar appt) Hij zou dit jaar met haar weer hetzelfde sport activiteit doen zoals vorig jaar. Ik heb daar geen problemen mee, maar laatst begon zij tegen hem over sport en relaties combineren. Hij is een top sporter en heeft het druk met school, maar we weten altijd wel tijd te maken voor elkaar, maar zij begon dus opeens over dat hij het moest uitmaken, want als hij school boven zijn vriendin kiest kan je het beter uitmaken. Ik vond dit dus echt stoken! Zaterdag is hij blijven slapen met 4 andere vrienden, en zij was er ook. Hij stuurde me de hele tijd snaps van haar, en zij praatte ook tegen mij via zijn mobiel (hij houdt er niet van als andere op ze mobiel zitten, maar hij liet haar gewoon toe) Hij begon toen die terug was ook over dat ze als vrienden zo close zijn geworden. En ik kon wel kotsen.. Ik dacht ik weet dat julie vrienden zijn, maar ik hoef alles van haar niet te weten (hij praatte veel over haar) maar als ik erover begin dat hij veel met der appt en over haar praat, geeft die het wel toe, maar verteld hij dat ik ECHT DE ENIGE VOOR HEM BEN en hij zo nodig minder met der appt en misschien gewoon contact afkappen. Maar ik wil niet een jaloers vriendinnetje zijn die hem alles verbied, maar is mijn "jaloezie" terecht, of overdenk ik het echt.



Alsjeblieft wat raad, en tips om niet alles te overdenken
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Dat vroeg ik me ook af minnimouse.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 25 februari 2015 @ 21:31:

Hoe oud ben je?18
Alle reacties Link kopieren
Per direct uitmaken.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
hij wil haar
Kappen met die knul, want dat gaat helemaal niets meer worden.
Volgens mij neem jij jullie relatie serieuzer dan hij. Dat vind ik jammer voor je.
Alle reacties Link kopieren
Maar hij zegt zo vaak, dat zij hem niet wilt en hij haar niet. Ze woont overigens ook 2 uur van hem vandaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 25 februari 2015 @ 21:39:

Volgens mij neem jij jullie relatie serieuzer dan hij. Dat vind ik jammer voor je.Dat vind ik ook, maar als ik bij hem ben ja.. Dan doet dat er niet toe, maar wanneer die weg is en hij me berichten leest maar pas half uur later reageert baal ik daar wel van.
Alle reacties Link kopieren
Meid, je ben 18 jaar en dus nog jong genoeg om andere leuke jongens te daten. Ik zou niet iemand willen die meer aandacht heeft voor andere meiden dan voor mij en mij dan ook nog eens negeert.
Woorden en daden zijn twee verschillende dingen. Pas als hij doet wat hij zegt, zit je goed.
Alle reacties Link kopieren
Best meisje...hij doet dit nu al bij je, hoe moet dat verder tussen jullie, als hij nu dit al doet..?

Doe maar niet, je kunt vast nog veel lievere jongens krijgen,... kijk daar maar naar uit!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat het dan voor hem gemakkelijker is om soort van relatie met jou te hebben en met haar ook.

Misschien ziet hij op tegen de afstand als hij het met haar officieel maakt?
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 25 februari 2015 @ 21:43:

Best meisje...hij doet dit nu al bij je, hoe moet dat verder tussen jullie, als hij nu dit al doet..?

Doe maar niet, je kunt vast nog veel lievere jongens krijgen,... kijk daar maar naar uit!En als je nu echt een sterke meid bent, dan maak je het nu uit, werpt het in zijn gezicht, loopt weg, en gaat snel, heel snel weer opnieuw opzoek naar een ander vriendje.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:loveloseyou12 schreef op 25 februari 2015 @ 21:41:

[...]



Dat vind ik ook, maar als ik bij hem ben ja.. Dan doet dat er niet toe, maar wanneer die weg is en hij me berichten leest maar pas half uur later reageert baal ik daar wel van.

Hij: wanneer hij weg is

Mijn: mijn berichten



Misschien reageert hij zo laat omdat hij de berichten niet begrijpt?
Alle reacties Link kopieren
Maar ik heb bijna al mijn 1e keren met hem gedaan. Ik hou van hem. Ik weet dat het niet goed is dat die veel aandacht heeft voor een ander meisje, maar ik heb ook het gevoel dat ik teveel nadenk. Ik heb 14 maart ook het Open NK waar ik en me vriend beide in dezelfde hal spelen, maar ik moet ook tegen haar. Ik heb hem al verteld dat als hij de hele tijd met haar gaat het voor mij voorbij is, maar hij zei "Ik wil niks met haar, ik heb jou. Zij is niks vergeleken met jou" Hij zegt ook dat zij heel veel appt en hij er op reageert, en dat hij dan me berichten niet ziet binnenkomen, omdat zij hem zowat spamt. Ik denk ook we dat ik moet kijken hoe het 14 maart gaat, maar is gelijk uitmaken niet gehaast?
je bent pas 18 zo'n beetje alles wat je doet zijn eerste keren, ook met een ander vriendje
Je hebt nog even tijd nodig, lees ik. Onthoud wel het woorden-dadenprincipe.
Alle reacties Link kopieren
quote:loveloseyou12 schreef op 25 februari 2015 @ 21:51:

Maar ik heb bijna al mijn 1e keren met hem gedaan. Ik hou van hem. Ik weet dat het niet goed is dat die veel aandacht heeft voor een ander meisje, maar ik heb ook het gevoel dat ik teveel nadenk. Ik heb 14 maart ook het Open NK waar ik en me vriend beide in dezelfde hal spelen, maar ik moet ook tegen haar. Ik heb hem al verteld dat als hij de hele tijd met haar gaat het voor mij voorbij is, maar hij zei "Ik wil niks met haar, ik heb jou. Zij is niks vergeleken met jou" Hij zegt ook dat zij heel veel appt en hij er op reageert, en dat hij dan me berichten niet ziet binnenkomen, omdat zij hem zowat spamt. Ik denk ook we dat ik moet kijken hoe het 14 maart gaat, maar is gelijk uitmaken niet gehaast?Nee hoor, met volle kracht in de voorruit!...kom op meid, uitmaken met die handel, dit wil je toch niet?..jij zult altijd lijden hieronder, kom op, even het gaspedaal erop, en hoplkakee uit...en dan ook nog winnen op het NK...kijk!, zo doen we dat!!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:loveloseyou12 schreef op 25 februari 2015 @ 21:51:

Maar ik heb bijna al mijn 1e keren met hem gedaan.



Nou en?





Ik hou van hem.



Dat gaat wel over.



Ik weet dat het niet goed is dat die veel aandacht heeft voor een ander meisje, maar ik heb ook het gevoel dat ik teveel nadenk. Ik heb 14 maart ook het Open NK waar ik en me vriend beide in dezelfde hal spelen, maar ik moet ook tegen haar. Ik heb hem al verteld dat als hij de hele tijd met haar gaat het voor mij voorbij is, maar hij zei "Ik wil niks met haar, ik heb jou. Zij is niks vergeleken met jou"



Dat laat ie anders niet zien.



Hij zegt ook dat zij heel veel appt en hij er op reageert, en dat hij dan me berichten niet ziet binnenkomen, omdat zij hem zowat spamt.



Gelul. Hij kan haar ook negeren of er iets van zeggen.



Ik denk ook we dat ik moet kijken hoe het 14 maart gaat, maar is gelijk uitmaken niet gehaast?



Dat moet jij weten.

Maar ik heb persoonlijk geen geduld voor dit soort crap.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:Rubber_Ducky schreef op 25 februari 2015 @ 21:42:

Woorden en daden zijn twee verschillende dingen. Pas als hij doet wat hij zegt, zit je goed.Precies dit. Woorden zijn niks waard.
.
quote:loveloseyou12 schreef op 25 februari 2015 @ 21:51:

Maar ik heb bijna al mijn 1e keren met hem gedaan. Ik hou van hem. Ik weet dat het niet goed is dat die veel aandacht heeft voor een ander meisje, maar ik heb ook het gevoel dat ik teveel nadenk. Ik heb 14 maart ook het Open NK waar ik en me vriend beide in dezelfde hal spelen, maar ik moet ook tegen haar. Ik heb hem al verteld dat als hij de hele tijd met haar gaat het voor mij voorbij is, maar hij zei "Ik wil niks met haar, ik heb jou. Zij is niks vergeleken met jou" Hij zegt ook dat zij heel veel appt en hij er op reageert, en dat hij dan me berichten niet ziet binnenkomen, omdat zij hem zowat spamt. Ik denk ook we dat ik moet kijken hoe het 14 maart gaat, maar is gelijk uitmaken niet gehaast?

Hij heeft liever haar dan jou. Hij weet dat hij jou kwetst met zoveel contact met haar en hij doet het toch. Hij weet dat hij jouw berichten niet binnen ziet komen door haar maar toch kiest hij er bewust voor haar meldingen niet uit te schakelen. Hij kiest bewust voor haar.



Je denkt hier niet te veel over na. Hij denkt te veel aan haar en daarom loopt jullie relatie niet. Hij is in gedachten bij haar, zelfs als hij fysiek bij jou is.
Alle reacties Link kopieren
En als jij het nu uitmaakt, staat hij mooi te kijken, staat hij daar met dat verloren meisje...want het als het goed is, nog niet echt wat mee heeft, of wat is...dus om die onzin allemaal voor te zijn, maak je het uit, zwaait naar hem,wenst hem het beste.

.

Wedden dat jij dan de volgende keer een tien keer betere jongen tegenkomt..?

Dan weet jij namelijk hoe het moet , en niet moet,hoe je het wilt hebben, en ben je niet meer in die'' rol'' waar hij je inzet.

.

Jij bepaald toch zeker zelf wel welke'' rol'' je wilt spelen, of niet..?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:elle5460 schreef op 25 februari 2015 @ 21:45:

[...]



En als je nu echt een sterke meid bent, dan maak je het nu uit, werpt het in zijn gezicht, loopt weg, en gaat snel, heel snel weer opnieuw opzoek naar een ander vriendje.Wat moet ze werpen precies?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven