Hij belt niet...

19-09-2007 10:14 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
He girls,



Na een aantal keer daten, ben ik niet erg overtuigd van wat hij nou wil. Als ik hem sms, krijg ik heel snel iets terug meestal. En echt leuke en lieve berichtjes. Maar heb het idee dat het niet van zijn kant komt. Laat nu niets horen en wacht gewoon maar af, maar dan komt er dus niks, inmiddels al 4 dagen. Hij had wel nadat we elkaar gezien hadden een hyvesberichtje gestuurd, maar daarna dus niets meer.. Is hij het nou gewoon niet waard, of moet ik toch contact met hem opnemen?



x
Alle reacties Link kopieren
superstar_2 schreef op 19 september 2007 @ 12:49:

[...]





:rofl: Boro waar je als lui thuisblijfwijf allemaal niet op komt zeg... :smooch:
Ik zou dus niet eens kunnen werken, waar moet ik dan al mijn opmerkingen en gedachtes kwijt ? :)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Hannah,

je weet zelf nog niet eens wat je wilt, behalve dat je wilt dat HIJ jou leuk vindt.

Beetje krom nietwaar.

Volgens mij wil je dat hij je leuker dan leuk vindt, flink achter je aanloopt en belt, zodat jij op je gemak je stappen en tempo kunt bepalen, al naar gelang je wel of niet gevoelens voor hem krijgt.



Het is natuulijk goed mogelijk dat hij dezelfde taktiek volgt.

Je kan dit ingewikkelde spel volhouden met als resultaat dat er aan weerszijden gewacht wordt tot aan het bejaardenhuis.



Je kan ook gewoon blijven afspreken en eens zien wat er gebeurt. Juist in dit prille stadium van "de (nog geen) relatie zou je jezelf moeten zijn; je hebt immers nog niets te verliezen. Als je hem weer wilt zien bel hem dan op. Als jij iedere dag sms'jes uit wilt wisselen, zeg dat dan. Dan hoor je vanzelf wel hoe hij er tegenover staat.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kun je hem nog eens bellen, daar gaat het niet om. Maar als ie daarna weer 4 dagen wacht....Mwaah..



Ik zou zeggen: check it out.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel, heel fijn al die reacties. Denk dat het in ieder geval wel duidelijk is dat ik teveel verwacht. Hij moet al mijn onzekerheden maar oplossen, en dat kan natuurlijk niet, zéker niet in dit stadium.



Vandaag opperde iemand dat ik misschien niet durf te erkennen wat ik nou eigenlijk wil, want dan bestaat de kans dat hij niet hetzelfde wil en ik me dus afgewezen voel.. moeilijk hoor, dit soort dingen..



Maar ja, probeer het maar niet al te zwaar op te vatten, er luchtig mee om te gaan, te genieten van wat er eventueel is, en als er niets is: jammer dan!



Haha, ga echt mijn best doen :-).



x
Alle reacties Link kopieren
Ik open geen nieuw topic omdat dit topic de lading wel dekt...

Nu twee dates gehad met hele leuke man, ken hem al een tijdje voordat we gingen daten (niet via internet).

Hij komt net uit een relatie. Eerste date was super, een dag later heb ik hem ge-smst dat ik het heel leuk vond. Hij reageerde snel, maar nam geen initiatief tot tweede date.

Uiteindelijk toch een tweede date -op mijn initiatief, maar hij was erg enthousiast- was ook echt heel erg leuk, goed gevoel, en is afgesloten met een fantastische nacht bij hem thuis. Hij zei bij het afscheid dat we elkaar nog gingen zien. We zijn nu 5 dagen verder en geen enkel teken van leven.



Wat moet ik hiervan denken? Ik bedoel..ik hoef echt niet meteen af te spreken, maar even iets laten horen na de "1e keer samen" is toch wel zo attent..? Ik heb hem de vorige keer ook de dag na die avond ge-smst en hem uiteindelijk een paar dagen later gebeld om te vragen of we weer iets gingen afspreken. Om dat nu weer te gaan doen..mmh...Ik vind dat de bal nu wel een beetje bij hem ligt...?



Ik heb echt wel het gevoel dat hij me leuk vindt. Wat kan er zijn dat hij niet belt? (en dan bedoel ik niet dat zijn telefoon stuk is of iets dergelijks..dat is namelijk nooit zo..)
Alle reacties Link kopieren
UP! Want ik wil zo graag antwoord.... quote:Marsepeintje schreef op 11 augustus 2011 @ 17:24:

Ik open geen nieuw topic omdat dit topic de lading wel dekt...

Nu twee dates gehad met hele leuke man, ken hem al een tijdje voordat we gingen daten (niet via internet).

Hij komt net uit een relatie. Eerste date was super, een dag later heb ik hem ge-smst dat ik het heel leuk vond. Hij reageerde snel, maar nam geen initiatief tot tweede date.

Uiteindelijk toch een tweede date -op mijn initiatief, maar hij was erg enthousiast- was ook echt heel erg leuk, goed gevoel, en is afgesloten met een fantastische nacht bij hem thuis. Hij zei bij het afscheid dat we elkaar nog gingen zien. We zijn nu 5 dagen verder en geen enkel teken van leven.



Wat moet ik hiervan denken? Ik bedoel..ik hoef echt niet meteen af te spreken, maar even iets laten horen na de "1e keer samen" is toch wel zo attent..? Ik heb hem de vorige keer ook de dag na die avond ge-smst en hem uiteindelijk een paar dagen later gebeld om te vragen of we weer iets gingen afspreken. Om dat nu weer te gaan doen..mmh...Ik vind dat de bal nu wel een beetje bij hem ligt...?



Ik heb echt wel het gevoel dat hij me leuk vindt. Wat kan er zijn dat hij niet belt? (en dan bedoel ik niet dat zijn telefoon stuk is of iets dergelijks..dat is namelijk nooit zo..)
Alle reacties Link kopieren
quote:Marsepeintje schreef op 11 augustus 2011 @ 17:24:

Ik open geen nieuw topic omdat dit topic de lading wel dekt...

Nu twee dates gehad met hele leuke man, ken hem al een tijdje voordat we gingen daten (niet via internet).

Hij komt net uit een relatie. Eerste date was super, een dag later heb ik hem ge-smst dat ik het heel leuk vond. Hij reageerde snel, maar nam geen initiatief tot tweede date.

Uiteindelijk toch een tweede date -op mijn initiatief, maar hij was erg enthousiast- was ook echt heel erg leuk, goed gevoel, en is afgesloten met een fantastische nacht bij hem thuis. Hij zei bij het afscheid dat we elkaar nog gingen zien. We zijn nu 5 dagen verder en geen enkel teken van leven.



Wat moet ik hiervan denken? Ik bedoel..ik hoef echt niet meteen af te spreken, maar even iets laten horen na de "1e keer samen" is toch wel zo attent..? Ik heb hem de vorige keer ook de dag na die avond ge-smst en hem uiteindelijk een paar dagen later gebeld om te vragen of we weer iets gingen afspreken. Om dat nu weer te gaan doen..mmh...Ik vind dat de bal nu wel een beetje bij hem ligt...?



Ik heb echt wel het gevoel dat hij me leuk vindt. Wat kan er zijn dat hij niet belt? (en dan bedoel ik niet dat zijn telefoon stuk is of iets dergelijks..dat is namelijk nooit zo..)

Goh, dat idee heb ik nou helemaal niet!



Mijn twee centen..je was een leuk voor de neukie

Dat heeft hij gehad op date twee dus nu is het klaar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Tsja het kan zoveel zijn..



Misschien is hij zo gekwetst door zijn ex dat hij nu geen initiatief durft te nemen of zich afwachtend opstelt..

Misschien vond hij jou heel leuk als rebound..

Misschien vindt hij je niet net zo leuk als jij hem..



Het kan allemaal! Alleen weet alleen hij het antwoord op je vraag. Wij vrouwen willen vaak alles overanalyseren en verzinnen vaak antwoorden op onze eigen vragen en excuses voor dates.



Ik ben het eens met wat hierboven gezegd wordt, dat als een man écht wil je het vanzelf wel merkt.

Vergeet niet dat als voor jou iets goed voelt dit niet automatisch betekent dat dit voor hem hetzelfde is.



Als je achter een man aan moet zitten, naar de telefoon staart tot hij wat laat horen maakt dit je onzekerder dan nodig is.

Jij bent leuk om wie je bent, en als hij dat niet ziet dan is dat toch zijn verlies? Waarom zou je je moeten opdringen?



Ik weet niet of het hem alleen om de seks ging, maar als hij het net zo had ervaren als jij dat hebt gedaan denk ik dat hij zelf wel initiatief zou nemen. Je hebt duidelijk laten merken dat je het/hem leuk vind, nu ligt het balletje bij hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 11 augustus 2011 @ 18:19:

[...]



Goh, dat idee heb ik nou helemaal niet!



Mijn twee centen..je was een leuk voor de neukie

Dat heeft hij gehad op date twee dus nu is het klaar!



Waarom toch altijd zo ongenuanceerd SD?

Hoe weet je dat nou?? IK heb het gevoel dat hij me leuk vindt, omdat ik dat merkte aan zijn gedrag toen we samen waren. Dat hij mij niet zo leuk vindt als ik hem, OK. Ik ben echt geen snel gekwetst poppetje, maar het mag wel iets minder kort door de bocht...sorry.
Alle reacties Link kopieren
@ Ster: Nee, ik ga me zeker niet opdringen, daarom laat ik ook niets van me horen.



Het is inderdaad gevaarlijk om te denken dat als voor jou iets helemaal goed voelt, dat niet automatisch betekent dat dat voor de ander ook zo is. Alhoewel mijn ervaring wel vaak leert dat je iets ook niet helemaal voor niets voelt, althans ik niet. Maar zo intens als ik het ervaar hoeft hij het niet ervaren te hebben, dat is waar.



Ik wacht het gewoon maar af....misschien hoor ik nog wel wat en dan is aan mij de keuze natuurlijk, want dan zal het de volgende keer net zo gaan natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met een smsje sturen en bv vragen hoe het met hem gaat. Weet je gelijk waar je aan toe bent. Hij kan ook wel denken: Waarom laat zij niets meer van zich horen?????
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgeroogje schreef op 11 augustus 2011 @ 18:43:

Wat is er mis met een smsje sturen en bv vragen hoe het met hem gaat. Weet je gelijk waar je aan toe bent. Hij kan ook wel denken: Waarom laat zij niets meer van zich horen?????Mwah...ik heb de vorige keer al gesmst EN gebeld een paar dagen daarna. Ik ben echt niet van de "spelletjes" of zo, maar in het begin vind ik het wel belangrijk dat het contact zoeken met elkaar enigszins in balans is....anders heb ik t gevoel dat t alleen maar van mijn kant moet komen.
Alle reacties Link kopieren
Uit eigen ervaring: onlangs een poos heel intensief gedate, contact/initiatief kwam van beide kanten en leek helemaal geweldig (voelde als een relatie, zag eruit als een relatie). Toch zat hier voor hem niet meer achter dan voor mij. Oh, hij vond me wel heel leuk, gezellig, sexy enz. Maar niet als relatiemateriaal. Auw.



Even om aan te geven dat wat hij doet niet altijd alles zegt.



Nu is niet elke man hetzelfde en natuurlijk zijn er mannen die wat afwachtender zijn ingesteld. Maar als jij je nu na een paar dates al druk moet maken over dingen als dit steek je meer energie in hem dan hij eigenlijk verdient.

Die paar dates geleden was je leven ook leuk, en waarom zou je je hele dag/humeur laten afhangen van een persoon die je nog lang niet door en door kent?



Ga lekker verder, als hij belt dan belt hij, zo niet was het niet meant to be. (En moet je je overigens ook afvragen of jij zit te wachten op een man die je niet de aandacht geeft waar je uiteindelijk wel naar op zoek bent - anders zou je je niet zo druk maken dat je het op het forum post).



Ook jij verdient toch een man die je geeft wat je nodig hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marsepeintje schreef op 11 augustus 2011 @ 18:34:

[...]





Waarom toch altijd zo ongenuanceerd SD?

Hoe weet je dat nou?? IK heb het gevoel dat hij me leuk vindt, omdat ik dat merkte aan zijn gedrag toen we samen waren. Dat hij mij niet zo leuk vindt als ik hem, OK. Ik ben echt geen snel gekwetst poppetje, maar het mag wel iets minder kort door de bocht...sorry.

Oh je vroeg om enkel positieve verhalen??

Sorry die heb ik niet voor je

Als een man (of vrouw) je echt leuk vind dan laat hij/zij je na de neuk niet 2 dagen contactloos zitten.

Dat is de eerste stap gezet en wordt er gekeken wat je nog meer voor leuks kan gaan doen samen...



Mijn ervaring hè, maar misschien is jouw date wel helemaal wezenloos van je en zit hij al twee dagen te bedenken wat hij je zal smssen..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgeroogje schreef op 11 augustus 2011 @ 18:43:

Wat is er mis met een smsje sturen en bv vragen hoe het met hem gaat. Weet je gelijk waar je aan toe bent. Hij kan ook wel denken: Waarom laat zij niets meer van zich horen?????



Kun je doen, altijd een dilemma dit. Je wil er niet meteen bovenop zitten en hem vragen wat hij nou wil, maar je wil ook niet jezelf laten kennen en wederom initiatief nemen.



Maar stel dat het andersom was geweest, dat hij steeds wat van zich had laten horen. En opeens niet meer, dan had jij toch wel de telefoon gepakt? Ik in ieder geval wel als ik iemand leuk genoeg vond..
Alle reacties Link kopieren
Maar als jullie nu allebei niets laten horen, laat je misschien wel een heel leuk persoon lopen.......je weet het niet. Kom je dan nooit meer achter. Niets meer van je laten horen kan dan altijd nog. Heb je dan vanzelf wel door als hij toch niet zo enthousiast reageerd. Wat heb je te verliezen.....
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is zijn relatie al over Marsepeintje?
Alle reacties Link kopieren
quote:ster89 schreef op 11 augustus 2011 @ 18:50:

Hoe lang is zijn relatie al over Marsepeintje?Dat kan inderdaad ook meespelen...........
quote:Marsepeintje schreef op 11 augustus 2011 @ 17:24:Hij zei bij het afscheid dat we elkaar nog gingen zien. We zijn nu 5 dagen verder en geen enkel teken van leven.



Wat moet ik hiervan denken?

Dat hij zich bedacht heeft en je, bij nader inzien, toch niet leuk genoeg vindt om het contact aan te houden en een nieuwe date af te spreken. Hij hoopt dat, met zijn sms/belstilte de boodschap wel duidelijk is.



Geloof me, een man die je leuk genoeg vindt, laat je ècht geen vijf dagen wachten. No way!



Jammerdebammer. Even zuchten en dan snel vergeten en weer doorgaan. That's life...
quote:Summerdance schreef op 11 augustus 2011 @ 18:48:misschien is jouw date wel helemaal wezenloos van je en zit hij al twee dagen te bedenken wat hij je zal smssen..Ow ja, dat kan natuurlijk ook nog........
Alle reacties Link kopieren
Marsepeintje, laat je niet van de wijs brengen door de negatieve reacties hier. Het is ook niet leuk en stiekem hoop je misschien wel op support om hem toch wat te sturen. Maar helaas is daten niet altijd leuk.. Of ja de nasleep ervan.

De dingen die hier benoemd worden zijn de ervaringen van mensen zelf of in hun omgeving, en ja, soms is het zo zwart wit! Niet heel subtiel misschien maar wel helaas vaak waar.



Er kan zoveel zijn wat hem tegenhoudt, of dit nu zijn ex is of eventueel desinteresse in jou. Feit is dat er al vijf dagen stilte is.

En dat is voor jou te veel.



Als je het zo niet kunt 'afsluiten' kun je overwegen hem nog een keer te bellen (dus niet smssen) en casual vragen of hij nog wat met je wil afspreken. Maar vraag je af of je daaruit je antwoorden krijgt. Wie weet durft hij niet zo goed nee te zeggen als hij je aan de lijn heeft, en is het na de volgende date weer stil, of neemt hij helemaal niet op..



Blijf bij jezelf!
Alle reacties Link kopieren
5 dagen radio stilte...dan is mijn opmerking niet negatief hoor, dan ligt hij akelig dicht bij de waarheid.



Geloof ouwe tante Summer nou maar

5 dagen geen enkele vorm van leven is geen interesse en geen ballen in je broek genoeg om het te zeggen



Heren spelen zeer zelden het spelletje hard to get

Als ze willen lopen ze hun benen uit hun broek

Willen ze niet, dan blijft het ijzingwekkend stil..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ouwe tante valentina sluit zich aan bij Summerd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
@Summerdance: negatief niet als in de reactie zelf maar negatief voor de situatie en wat Marsepeintje hier uit probeert te halen. Ik kan me voorstellen dat, hoewel de uitspraken zeer waarschijnlijk zeer waar zijn, dit niet heel fijn is om zo te lezen.



Zoals ik al aangaf ben ik het eens met de uitspraak dat mannen als ze graag iets van je willen (in de romantische zin) dit niet onder stoelen of banken steken. Ik probeer enkel wat genuanceerder aan te geven dat deze man met dit gedrag niet is wat Marsepeintje uiteindelijk wil qua relatie.
Alle reacties Link kopieren
O ja, nuance is zo 2010



*mompelt iets met zachte heelmeester en stinkende wonden en zo*



Maar goed, ach en wee postings komen inderdaad zelden van mijn hand

Ik wens marsepeintje dan ook het allerbeste en dan taai ik hier af
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven