Hoe zou het zijn..?

20-07-2007 13:09 20 berichten
Hoi,

Vast wel meer mensen hier die daten via internet of contact hebben met mannen enkel vía het internet, zonder elkaar ooit in levende lijve te hebben gezien.

Nou, bij mij is het laatste in elk geval een situatie die nu speelt. Een aantal maanden duurt het nu al, maar een daadwerkelijke ontmoeting is er nog niet van gekomen. Het contact is intensief (mailen,chatten,bellen en smsen) en ik vind het met hem zo goed voelen, zoals ik hem ken zou hij precies passen bij me in een relatie. Ook heb ik hem wel gezien op foto's en cam, hij is niet het type waar ik in eerste instantie op val en het klinkt stom, maar soms twijfel ik daaraan en ben ik bang dat ik me niet totaal aangetrokken zal voelen tot hem. Andere kant zie ik ook hele leuke, sexy dingen bij hem en kick ik vooral op hoe hij in elkaar steekt. Zo zou het moeten zijn dan denk ik, maar zo ben ik het niet erg gewend..



Hoe zou het toch zijn als we elkaar gaan ontmoeten? Dat gaat gebeuren, volgende week. Heel spannend vind ik het.



Ik ben zo benieuwd naar jullie mening en misschien ervaringen over zulke situaties...! Lijkt me leuk die te lezen :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mogly. Ik snap wat je bedoelt. Ruim 2 jaar geleden leerde ik op Lexa een man kennen. We mailden en hebben veel gechat en opeens wilde hij me ontmoeten. Ik vond het vreselijk. Van mijn kant was het een blind date, ik wist niet hoe hij eruit zag! Ik twijfelde heel erg of ik het moest doen. OP een gegeven moment de knoop doorgehakt en ja gezegd.



We zijn samen wat gaan drinken. Na het drankje lekker uit eten geweest. Na het eten gewandeld. En maar kletsen, kletsen, kletsen. Het klikte en hij was in het echt net zo leuk als in onze chats.



Om een lang verhaal kort te maken: Anderhalf jaar geleden zijn we gaan samenwonen en bijna een jaar geleden zijn we getrouwd. :D


Hoi Mogly. Ik snap wat je bedoelt. Ruim 2 jaar geleden leerde ik op Lexa een man kennen. We mailden en hebben veel gechat en opeens wilde hij me ontmoeten. Ik vond het vreselijk. Van mijn kant was het een blind date, ik wist niet hoe hij eruit zag! Ik twijfelde heel erg of ik het moest doen. OP een gegeven moment de knoop doorgehakt en ja gezegd.



We zijn samen wat gaan drinken. Na het drankje lekker uit eten geweest. Na het eten gewandeld. En maar kletsen, kletsen, kletsen. Het klikte en hij was in het echt net zo leuk als in onze chats.



Om een lang verhaal kort te maken: Anderhalf jaar geleden zijn we gaan samenwonen en bijna een jaar geleden zijn we getrouwd. :D

:D Kijk, dat is een héél leuk verhaal zeg! Maar wat eng ook, echt een 'blin'-date'... helemaal niet weten hoe iemand eruit ziet is wel een gek idee zeg! Vond je hem desondanks meteen aantrekkelijk (genoeg)?
Alle reacties Link kopieren
Tsja, ik heb dezelfde ervaring (ook via Lexa trouwens, wel grappig omdat ik daar ook heel veel negatiefs over hoor en lees). Alleen heb ik vantevoren wel veel foto's al gezien. Mij ging het om het gevoel dat ik bij hem kreeg, ik heb erg veel gelachen met hem per mail, en was best wel nerveus voor de eerste date na anderhalve maand intensief mailen.



Volgens mij ben je niets aan elkaar verplicht, en moet je de datingsite als een middel zien om een eerste ontmoeting te regelen, waar die anders spontaan en onverwacht ergens in het echte leven plaatsvindt. Het feit dat je al een tijd met elkaar mailt, moet niet over en weer de verwachting opleveren dat het dan dus wel een relatie wordt. Het hangt nog steeds af van die eerste ontmoeting, want eigenlijk begint alles dan toch wel weer een beetje opnieuw...



Veel plezier!

TD
Alle reacties Link kopieren
Dezelfde ervaring hier.

Vorig jaar heb ik een relatie van vier maanden gehad via RP. Was leuk, maar is toch uiteindelijk niets geworden.

In oktober werd ik uitgenodigd voor een chat. De foto was heel vaag daar kon ik niks mee. 't Kon vriezen, 't kon dooien. Het klikte leuk op de chat.

Hij wilde me al snel ontmoeten. In eerste instantie dacht ik: Nee, dit is niet mijn type (qua uiterlijk). Daar heb ik een week over nagedacht, of ik werkelijk zo bekrompen was om geen relatie met iemand aan te gaan omdat ie er niet uitzag als Johnny Depp :$.

Mijn eerste relatie via RP was een bloedmooie man, maar ja daar was het ook niet wat mee geworden, dus uiterlijk zegt niks wat dat betreft.....

Na een week stuurde ik een sms om te vragen of ie een bakkie koffie kwam halen (we wonen 20 kilometer uit elkaar). Ook hadden we de hele week gemsnt. Na dat bakkie koffie hebben we afgesproken dat we wel zouden zien hoe het zou lopen. Drie weken later heb ik m aan mijn kinderen voorgesteld en is hij blijven slapen. Daarna is hij eigenlijk nooit meer weggegaan en wonen we sinds die tijd zo goed als samen. 

Het is zo'n ongelofelijke lieverd, we hebben het heel gezellig samen, ook met de kinderen klikt het enorm goed.  Ben zo blij dat ik hem toen toch nog uitgenodigd heb voor dat bakkie koffie...




 Daar heb ik een week over nagedacht, of ik werkelijk zo bekrompen was om geen relatie met iemand aan te gaan omdat ie er niet uitzag als Johnny Depp :$.

Mijn eerste relatie via RP was een bloedmooie man, maar ja daar was het ook niet wat mee geworden, dus uiterlijk zegt niks wat dat betreft.....



Hm ja, dat herken ik en dat heeft mij aan het denken gezet en me doen schamen. Slaat ook nergens op eigenlijk..



Erg leuk om te lezen dat het bij jullie zo goed heeft uitgepakt!
Alle reacties Link kopieren
heb zelf geen ervaring met datings-sites maar wie niet waagt wie niet wint.

en als het niet op een relatie uit draait misschien houdt je er wel een goeie vriend er aan over.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend via een chatsite leren kennen! En in het begin eerst alleen via die site, daarna op msn en toen smsen en bellen!

En ja ik heb de ware gevonden, in september zijn we één jaar samen en dol gelukkig met elkaar!

Ik twijfelde ook omdat hij 5 jr jonger is dan mij maar als je elkaar leert kennen in het echte leven dan kom je er gauw genoeg achter of het wel of niet goed voelt en klikt!



Succes
Alle reacties Link kopieren
Mijn verhaal is zo'n beetje hetzelfde als van Pinksterbloem.



Elkaar in april 2005 via een datingsite leren kennen. Binnen een paar dagen elkaar ontmoet, sindsdien elk weekend samen en na 3 maanden samen gaan wonen. In mei van dit jaar zijn we getrouwd. Dus ja, het kán goed gaan via een datingsite, net zoveel kans als irl.



Marion
Wat een succes-verhalen, haha!

Wie weet loopt het bij mij ook wel zo...ik heb geen idee. Blijft ook eng, ben al een hele tijd vrijgezel en dacht dat ik nog helemaal niet zat te wachten op een relatie ofzo. Maar door hem krijg ik een ander gevoel. Een goed gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je gevoel volgen dan.. ik dacht eerst ook teveel na.. niet te snel na mn vorige relatie, is hij niet te jong.. nou gelukkig heeft mijn gevoel gewonnen en zijn nu super gelukkig en wonen samen!
Alle reacties Link kopieren


Hoi,

Vast wel meer mensen hier die daten via internet of contact hebben met mannen enkel vía het internet, zonder elkaar ooit in levende lijve te hebben gezien.

Nou, bij mij is het laatste in elk geval een situatie die nu speelt. Een aantal maanden duurt het nu al, maar een daadwerkelijke ontmoeting is er nog niet van gekomen. Het contact is intensief (mailen,chatten,bellen en smsen) en ik vind het met hem zo goed voelen, zoals ik hem ken zou hij precies passen bij me in een relatie. Ook heb ik hem wel gezien op foto's en cam, hij is niet het type waar ik in eerste instantie op val en het klinkt stom, maar soms twijfel ik daaraan en ben ik bang dat ik me niet totaal aangetrokken zal voelen tot hem. Daarom spreek ik bij internetdaten vrij snel af, gewoon kopje koffie drinken oid.....gewoon kopje koffie gaan drinken dus, komt het allemaal goed :D. 
Alle reacties Link kopieren
2 jr geleden stond ik ook op RP .. ook wel wat mannen van ontmoet.. Maar t was t m gewoon niet.. Of ik had t al zo verpest met mijn claimerige sms gedrag.



Daarna kreeg ik een relatie in t buitenland.. Das nu sinds 4 maanden over.. En heb ik mij weer begeven op RP>.



3 maanden geleden een leuke jongen leren kennen het klikte enorm goed tussen ons.. Gedate 2 a 3 weken elkaar regelmatig gezien t klikte goed maar de vonk was er niet..



Sinds 1,5 week heb ik onwijs leuk contact met een jongen (meneer Knorrrr noem ik hem hier maar omdat ie de 1e dag dat we contact hadden lasagna ging maken van Knorr haha)

Maar goed 1,5 week zijn we al druk aan t mailen , msnen , hyven , bellen , smsen.. Fotos uitgewisseld elkaar via camgezien..

Hij gaat vanavond een weekje op vakantie(maar goed ook !! anders was ik waarschijnlijk vanavond naar hem toe gereden of hij naar mij)

Dat we elkaar erg leuk en gezellig vinden staat vast.. Maar 4 aug gaan we elkaar in t echt ontmoeten, vind het onwijs spannend..

Zou hij mij dan echt wel heel leuk vinden ? Zou hij niet afknappen op bepaalde dingen etc etc allemaal vragen en dingen die in mijn hoofd rondspoken. Maar ja hij loopt met dezelfde dingen rond in zijn hoofd..

Gevaarlijk is wel dat je al zo'n bepaalde verwachting van elkaar hebt dat er misschien juist geen spanning meer is en dat alles al gezegd is ofzow.

Daarom heb ik mij vorgenomen om eens geen standaard date te hebben door ergens in een kroeg o.d af te spreken.. Maar we gaan naar de dierentuin.. Hij noemde het heel leuk: Ik ga je de 1e date voorstellen aan mijn familie.. Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg , maar hij bedoelde de dierentuin gelukkig..

Op t single topic houd ik een beetje bij hoe t tussen ons vordert en wie weetkom ik hier wel vertellen hoe t na 4 aug mij/ons is vergaan
Bedankt voor jullie reacties! Er wordt gehoorlijk wat af-ge-date hè :D, leuk is dat!



Het 'even een kopje koffie' drinken zit er echt niet meer in deze jongen en mezelf. Tenminste: het ergens wat gaan drinken kan op zich natuurlijk wel, maar ik vat het allemaal niet meer zo luchtig op, zoals je wel zou kunnen doen als je elkaar pas een paar dagen kent en dán afspreekt. Ik deel zoveel met hem, hij kent me haast als geen ander en dat maakt het extra spannend. Kan me haast niet voorstellen dat hij me qua persoon tegen zal vallen, want daarvoor ken ik hem al goed genoeg. Maar het zou zo leuk zijn als het ook méér is dan dat.. Ik hoop daar op.



Desertrose, wat leuk en spannend dat jij die jongen ook al bijna gaat zien. Ben je niet al zenuwachtig? Het lijkt wel een klein beetje op mijn situatie misschien.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mogli,

Leuk om deze verhalen te lezen, en wat spannend voor je..... die eerste ontmoeting!

Ik heb nu precies twee weken geleden via Paiq een hele leuke jongen leren kennen. In één dag gingen we van de chat op de site, naar mailen, foto's uitwisselen en msn-en. Het klikte zó onwijs dat we allebei al heel snel heel nieuwsgierig naar elkaar werden. Vrijdag het eerste contact, zondag was de eerste date! Hoewel het in het begin een beetje onwennig was, hebben we een hele dag samen doorgebracht en zoveel gelachen en gepraat samen! De hele week daarna iedere dag mailen, msn-en en sms-en......elkaar afgelopen weekend wéér gezien en nu maar toegegeven dat we allebei verliefd zijn!! Hihi!! Voel me weer 16:P Heerlijk!

Komende week hebben we allebei vakantie, gaat hij mijn kindjes voor het eerst zien, en wilen we heeeeel veel tijd samen doorbrengen!

We zien wel wanneer we elkaar zat zijn!



Ik had het nooit gedacht dat mïj dit zou overkomen, maar als het klikt..... is er nx aan te doen. Dan maakt het volgens mij niet eens zoveel uit of iemand je 'type' is of niet! Het is toch al bijzonder dat je zo'n goede band met iemand hebt gekregen....... Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren


quote: Pinksterbloempje reageerde



Hoi Mogly. Ik snap wat je bedoelt. Ruim 2 jaar geleden leerde ik op Lexa een man kennen. We mailden en hebben veel gechat en opeens wilde hij me ontmoeten. Ik vond het vreselijk. Van mijn kant was het een blind date, ik wist niet hoe hij eruit zag! Ik twijfelde heel erg of ik het moest doen. OP een gegeven moment de knoop doorgehakt en ja gezegd.



We zijn samen wat gaan drinken. Na het drankje lekker uit eten geweest. Na het eten gewandeld. En maar kletsen, kletsen, kletsen. Het klikte en hij was in het echt net zo leuk als in onze chats.



Om een lang verhaal kort te maken: Anderhalf jaar geleden zijn we gaan samenwonen en bijna een jaar geleden zijn we getrouwd. :D





:D Kijk, dat is een héél leuk verhaal zeg! Maar wat eng ook, echt een 'blin'-date'... helemaal niet weten hoe iemand eruit ziet is wel een gek idee zeg! Vond je hem desondanks meteen aantrekkelijk (genoeg)?





Ja, ik vond hem aantrekkelijk. Ik had niet echt een type, ik val meer op uitstraling. Hij zag er lief uit en had een leuke lach, mooie stem en een ondeugende twinkeling in zijn ogen. Superknap is hij waarschijnlijk niet, maar voor mij is het de leukste man van de wereld.



Ben zelf ook niet bepaald een supermodel. Uiterlijk zegt niet alles. Je komt een stuk verder met karakter.



Wij zijn in ieder geval helemaal happy samen en zijn beiden erg blij dat we tegelijk op een datingsite zaten.
Natuurlijk is het karakter en vooral het daarin op dezelfde lijn zitten het allerbelangrijkste..dat weet ik. Misschien is het daarom wel zo dat ik nooit echt de juiste tref. Er is altijd wel iets mis, maar ze zien er wel altijd goed uit.  Betekent het dat ik dus absoluut minder kieskeurig moet zijn qua uiterlijk? Een rare vraag die ik mezelf stel, dat besef ik. Ik vind het gewoon zo'n enorm raar gevoel om af te knappen op iemands uiterlijk, als de rest helemaal top is. Egoistisch en overdreven voelt het ook.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mogly,



Ik heb niet alles gelezen maar wou even op je openingspost reageren.

Ik heb acht jaar geleden mijn man ook via internet leren kennen (niet via een datingsite, maar 'toevallig'). We raakten via email in gesprek en het werd al snel duidelijk dat hij alles had wat ik in een man leuk vind. Voor we elkaar in real life gingen ontmoeten, stuurde hij een fotootje. Ik vond hem niet knap of of 'onknap', maar ik weet wel dat ik zijn uiterlijk onbelangrijk vond, omdat hij op elk ander vlak zo goed bij me paste.

We zijn nu acht jaar bij elkaar en vier jaar getrouwd, en we zijn supergelukkig.  En ik vind het heerlijk om naar hem te kijken, ik smelt gewoon als ik naar hem kijk. Ik denk dat, als je van iemand houdt, je hem altijd aantrekkelijk vindt.

Ik zou me dus, als ik jou was, geen zorgen maken over dat uiterlijk.

Succes!
Dank je wel Reiger! Wat mooi ook, hoe je iemand kunt treffen op het internet hè en dat het dan zo goed blijkt te klikken. Ik ben ook echt heel gek op hoe deze jongen is en ben echt zo benieuwd of dat sterker zal worden als ik hem ontmoet..
Alle reacties Link kopieren
Deze onzekerheid is nu de reden waarom ik altijd bij internetdaten binnen twee a drie weken aan zou sturen op een ontmoeting. Wat heb je nu aan leuk internetcontact als het in het echt niet klickt?



(Ook hier gelukkig met een internetliefde)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven