Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, het is weer niet bij te houden hier 😁



@renske, knuffel!! Dat is ook gewoon even heel erg k*t. Gevoelens dwing je wat dat betreft niet; ook niet om er niet te zijn. Ik gun je het zo dat je iemand tegenkomt waarbij alles klopt.

Gun ik jullie allemaal trouwens.



@famke gaat het een beetje? Je dip herken ik ook heel goed hoor. Dat zijn de momenten waarop ik dan ook even pauze hield. Komt echt goed.



@rasa, dat klinkt goed!! Lekker voorpret voor je sabbatical. Wie weet wie je onderweg nog tegenkomt 😄



@ngs YEAH!!!!! Heerlijk gevoel hè?



Ik blijf gezellige meelezen maar date en ik hebben uitgesproken wel klaar te zijn met daten, dat we vanaf nu gewoon bij elkaar horen

Ben zo blij met hem. Voelt onvoorstelbaar goed, op alle fronten. Echt genieten.
Alle reacties Link kopieren
@koekske, fijn! dat geeft hoop :-)

Ik heb na een week al meer dan genoeg van Paiq, denk dat ik het paar jaar geleden heel grappig had gevonden, maar nu voelt het als tijdsverspilling, geprekjes met mannen waarvan je niks weet. Denk dat ik meer heb aan een site waar je in ieder geval de basics al weet voordat je begint...chatten doe ik al genoeg met mijn vrienden.

Volgende week maar eens ematching bekijken :-)
Alle reacties Link kopieren
MissP, hahaha tinderslet. Ik vind het juist wel lekker praktisch van je. 2 mannen, 1 aanbod -> te weinig interesse? dan vervalt het bod. En weekend/vrije tijd is kostbaar dus you go girl



@Maka, gelachen om je 'ik kan wel zo'n type zijn'. Je komt op mij altijd als een rustig en lief mens over en dan zie ik er nu ineens een wildebras bij . Groot gelijk hoor als je het kunt. Hmm foute man..... niet onaardig bedoeld, maar houd je jezelf niet voor de gek? Je droomt af en toe weg, maar remt jezelf daarin. En je vindt apps leuk, maar wil niet 'hooked' worden, maar gaat ook niet zeggen dat hij minder moet appen . En dan een gesprek over verwachtingen? Dat zou toch niet nodig zijn als jullie het erover eens zijn dat dit gewoon voor de leuk is? Op mij komt het over alsof je weet dat het niet gaat werken, maar je gevoel toch hoopt. En dat laatste probeer je dan te rationaliseren. Ik kan er helemaal naast zitten hoor, maar kijk uit want voor mijn gevoel is dit glad ijs. Zeker omdat je er veel verdriet om gehad hebt in het verleden.



@Renske , niet leuk! Je voelde het al aankomen en de duidelijkheid is op termijn beter, maar voor nu is het gewoon K**! Dat hij geen relatie wil ok, maar iemand anders leuker vinden voelt gewoon heel rot. En 9 jaar jonger? Een kind dus nog (misschien dat het helpt als je het zo ziet ). Het is heel moeilijk om bevriend te blijven met iemand waar je meer voor voelt. Als de vriendschap dat gevecht niet waard is zou ik dat niet doen, kost alleen maar tranen. En laat hem dat vergeten iets maar door de deur gooien joh, bespaart je weer een confrontatie. En neem het jezelf niet kwalijk dat je het voelde en wist en nu toch verdrietig bent, we kunnen onszelf heel makkelijk om de tuin leiden als we graag in iets willen geloven. Nog een extra hele dikke



@Koekske, wat fijn, gefeliciteerd! Dater-af en nu mevrouw met relatie. Heerlijk voor je (en ik hoop dat wij dit jaar allemaal volgen).



@Tigerlily, dat heb ik ook met Paiq. Teveel echt niet aantrekkelijke mannen (voor mij), grote afstanden en kost veel te veel tijd zonder dat je iets weet. Ik begin er niet meer aan.



Even iets rechtzetten. FB man is niet de reden van mijn dip. Ik was er even klaar mee na die dates in december die ontzettend leuk waren, maar waarbij zowel hij als ik iets miste. Dan date je een keer met iemand waarbij het vanzelf gaat, goed voet en klikt en toch is het er niet. Dat voelde toen (en nog wel) zo hopeloos, dat ik de energie en het vertrouwen om te daten niet meer op kon brengen. FB man kwam toevallig tussendoor en is na 1,5 week dus een stille dood gestorven. Ik heb het ook nog niet echt opgepakt, maar kijk af en toe en heb af en toe contact.

Alleen..... Tinderman die is echt leuk. Gisteren heel even gesproken en wauw wat een leuke man. Leuke stem, leuke humor, werd er blij van. Alleen ik merk dat ik toch denk 'het zal wel weer niet van de grond komen' (lekker negatief ook, zo ben ik helemaal niet). Hij heeft nu nog niets gestuurd en dat maakt toch een tikkeltje onzeker of argwanend. En dan denk ik..... pff daar gaan we weer haha.
Alle reacties Link kopieren
Maandag date met oscar/emmy/nobel prijs genomineerde dame

Tijd moeten we nog afspreken.



Brrrr, krijg nu al rillingen.

Maar een t-shirtje in de winter is ook niet altijd een goed plan.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Top SK! Maar waar is nou die date van deze week gebleven die hier tijdelijk was? Ik mis iets haha
Alle reacties Link kopieren


Dat is zij, ze kon niet deze week en ik niet dit weekend. Toen komende week

als optie gehouden. En gisteren zei ze dat ze maandag tijd heeft.

Ze is hier nog twee jaar voor haar werk.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
@Famkej: ik herken het wel. Hoewel ik niet zo zeer zoekende ben, ben ik wel heel voorzichtig. Ja nu 2 heren maar ja, via Tinder klikt het. Wie zegt dat het in real life ook klikt. Ben wat dat betreft ook meestal wel negatief ingesteld :p. Onzekerheid is denk ik toch echt een vrouwending.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Ah, Re_ske, wat een rotsituatie. Dikke knuffel voor jou.



En Famke, typisch altijd dat als je er net de brui aan gegeven hebt er ineens een hele leuke voorbij komt. Maar ik snap je voorzichtigheid al te goed. Maar het kan hem ook een keer gewoon wel zijn



Sk: goed bezig. Hoop dat je een leuke date hebt maandag. Spannend
manamana...tutuutududu
Ahh Renske, dat is echt balen. Ook al had je het verwacht, dat maakt het niet minder k.u.t.



En Famke, zo herkenbaar, dat je een leuke man wantrouwt. Heb je net zo'n dip gehad, kom je ineens zo'n leukerd tegen. Maar ik hoop heel erg dat hij zo leuk blijft!



MissP, goed bezig! En als die mannen niet even kunnen wachten, dan hebben ze maar pech hoor.



SK, ook een date maandag, woehoe! Leuk, ik heb maandag ook een date. Beetje rare altijd vind ik voor daten, maar wie weet is het onze lucky day;-) Ik verwacht er niet al teveel van, want deze man woont heel ver weg. Ik heb vaak met tinder dat de app zich niks aantrekt van mijn zoekinstellingen en met mannen aankomt die veel verder wonen dan de 40km die ik heb ingesteld. Maar ja maakt niet uit, ik date ook voor de ervaring. Zul je net zien dat dit een leukerd is en zit ik met een liefje die 70 km verderop woont. Nouja, eerst maar maandag afwachten.
Alle reacties Link kopieren
@ Famke: wat leuk zeg, dat je positief tegenover een contact staat, ik kan mij heel goed voorstellen dat je huiverig bent. Je vertrouwen in de liefde is gewoon geschaadt.

@ Koekske: superleuk!

@ Re_ske: jeetje, wat ***, kan mij voorstellen dat je toch flink teleurgesteld bent

@ SK: Leuk!



Ik heb vnv date. En heb er zinin! Hele week al leuk contact over de app. Wel gister flink opstap geweest en heb de hele dag moeten bijkomen..Ook voorzichtig toegegeven aan hem, maar voor hij een slechte eerste indruk krijgt, ook gezegd dat ik vnv fris en fruitig zal zijn, haha. Zwaar benieuwd, hoop zo dat het leuk is! En dat wil ik juist ook weer niet te veel hopen, omdat ik weer bang ben dat het tegenvalt..
Alle reacties Link kopieren
Wow, SK, goed bezig!!



@Renske, hmm.. minder. Hij vindt een ander meisje leuk?! Dan snap ik ook niet wat hij dan met jou wil.. Of kan hij haar niet krijgen ofzo?



@Famke, oeh spannend met tinderman! Toch weer een leuke he! Logisch dat je wat argwanend bent, hopelijk onterecht Toch vind ik dat jij regelmatig mannen tegenkomt met best wat potentie..



Afstemmen met Foute man, het gaat er mij meer om hoe hij 'de omgang' ziet.

Ik heb in eerste instantie gezegd dat ik alleen sex wilde en een beetje gezelligheid. Hij wilde dat ook, maar zei er ook meteen bij dat hij meer voor me voelt dan alleen dat. Begon toen weer over kinderen enzo.. weer duidelijk gemaakt dat ik dat niet wil, daarna niet meer over gehad.

Morgen hebben we afgesproken, maar net nodigde hij me min of meer uit om te komen eten, met kinderen. Deels als grapje, maar ik denk dat hij dat ook weer wil, dus doorgaan op ongeveer dezelfde voet als we geeindigd zijn. Ik ben daar terughoudend in, weet nog niet zeker hoe ik t wil, dus daarom bespreken. En ook hoe we t doen met evt dates.

Ja, natuurlijk begeef ik me op glad ijs, maar ik zie wel. Hij net zo goed, denk ik. Hij kan een ander tegenkomen, maar ik ook.

Ik denk dat er van beide kanten wel een gevoel is, tot op zekere hoogte, zonder gevoel zou er sowieso niets zijn, lijkt me? Maar hij kan zich makkelijker afsluiten voor echte verliefdheid.

En wegdromen gaat alleen over de korte termijn, ik zie geen toekomstbeelden ofzo.



@Efelide, oef 70km is wel pittig, maar prima voor de ervaring idd! Heb je kinderen eigenlijk?



@Bessie, veel plezier vnvd!
Alle reacties Link kopieren
@Renske, hoe gaat het met je?Vandaag aan je gedacht. Ik hoop dat je een lieve vriendin of zo op bezoek hebt en niet verdrietig alleen bent.



@SK, dus het initiatief komt veel van haar. Kijk zie je wel, het kan verkeren. Hoe leuk vind je haar en is het relatiemateriaal voor je? Ben echt heel benieuwd!



@Bessie, heel veel plezier! Je klinkt super enthousiast! Waar heb je hem vandaan? Kom je straks vertellen? Geniet en ik duim! En ja geschaad, jullie weten de helft niet en het is echt te erg voor woorden soms (wellicht vertel ik dat op date wel), maar hoe erg ik het ook vind, ik merk dat ik er wantrouwend en onzeker van word.



@Efelide, leuk zeg! Je verwacht er niet veel van, want de man woont ver weg, maar qua man - voel je daar iets bij? En heeft hij kinderen? Want afstand is dan altijd een probleem, ook met 40 moet je maar denken . En mocht het nou niet de liefde van je leven zijn dan kun je er altijd nog een FWB of foute man van maken toch



@MissP, niet echt zoekende hahahaha..... dat klinkt zo sneu he? Maar volgens mij zijn we hier allemaal zoekende hoor, maar dat zeggen we niet natuurlijk . Heeft die Tinderman al gereageerd of is de beurt naar Tinder2? En in dit geval is het nog niet mijn onzekerheid hoor, daarvoor is het te kort, ik vind het gewoon een beetje te mooi om waar te zijn. Iedereen zou deze man naar rechts gooien op Tinder denk ik dus tja....



Mijn Tinderman heeft vanmorgen iets gestuurd. 2 berichtjes heen en weer en toen niets meer. Hij heeft mijn laatste bericht van vanmorgen (met vragen) wel gelezen maar nog niet gereageerd. Dat is op zich niet erg want ik weet dat hij druk is met werk en nu de kinderen, al ben ik wel van mening dat hij contact zou moeten zoeken vanavond als hij het gisteren ook echt zo leuk vond. Ik ga nergens achteraan lopen, moet vanzelf gaan maar zou het wel echt jammer vinden.
Alle reacties Link kopieren
@Maka, ok dan snap ik het. Kijk uit dat je niet weer in dezelfde situatie terechtkomt. Dat het op een relatie lijkt, maar het niet kan zijn. Volg je me? En moest lachen om je: lijkt alsof ik best mannen tegenkom met potentie, eh ja maar dat blijkt meestal toch niet het geval. En een ding is belangrijker: ik ben nooit verliefd. Ik kan een man leuk vinden, spannend, aandacht fijn vinden etc. Maar echt verliefd? Nee al jaaaaarrrreeeeen niet meer, dus tja hoeveel potentie hebben ze dan Om nog maar niet te spreken over de leugens (door daten, getrouwd zijn, over gezondheid etc). Echt breek me de bek niet open. De echt leuke mannen met potentie tot vlinders kom ik niet tegen, of zijn niet beschikbaar c.q. wonen te ver weg.



O en nog iets.... genoeg aanbod meestal, maar de man die echt moeite doet ben ik nog niet tegengekomen + de man die ik dan leuk vind en potentie tot vlinders heeft wil mij dan niet boehoe.
Vanmiddag vroeg een collega in welke categorie mijn date van maandag valt: sex, experiment, relatiemateriaal, of gewoon omdat ik tijd heb en wil daten. Ik wist niet dat ik zulke categorien had haha, maar het klopt wel. Ik moest even nadenken waar deze maandagdate in valt. Ik denk in de categorie experiment. Ik date af en toe met types waar ik geen ervaring mee heb en die ik soms in hokjes parkeer waar ik me niet tot aangetrokken voel. Deze man is een docent en acteur en theatermaker. Valt bij mij in het hokje van extraverte, enigszins egocentrische mannen. Zal waarschijnlijk heel erg onterecht zijn, maar dat wil ik dus ondervinden. Hij ziet er leuk uit op de foto's en we hebben vorig weekend een heel boeiend gesprek gehad op de tinderchat. Op basis daarvan de date afgesproken voor maandag. Deze week wel wat contact gehad maar niet echt veel. Genoeg om de date door te laten gaan maar niet genoeg voor extra spanning, laat staan vlinders. Maar misschien hou ik dat ook tegen omdat hij zo ver weg woont. Hij heeft een kind en ik heb een kind. Hij is erg gehecht aan zijn woonomgeving en ik ook. Maar ik heb niet echt een verlangen om samen te wonen, zou heel lang kunnen latten. Dus dat is niet zo'n probleem. Al is een latter die iets dichterbij woont wel handiger. Maar eigenlijk is dit dus meer een date om een beetje uit mijn eigen hokjesgeest te treden. Wie weet word ik wel verrast en is dit een man waar ik helemaal op/voor kan vallen. Maar heel eerlijk denk ik het dus niet. Maar dat is dat hokje. En zo is de cirkel weer rond haha.



Die man moet ik trouwens ook nog tegenkomen, die echt moeite voor je doet. Ben wel al die man tegengekomen waar ik de vlinders voelde en die wilde mij, boehoe, ook niet.
Alle reacties Link kopieren
@Famkej: nee echt. Ik heb toendertijd Tinder erop gezet om mijn mannen frustratie te uiten. Zo veel mogelijk naar linkse swipen. Tip van een vriendin dat nu dus uit de hand loopt lol. Dat was na 3 / 3,5 jaar verliefd te zijn geweest op een foute man.



Voor nu is het leuk. Wie weet. Heb inmiddels nog een zeet leuke tinder man erbij. Volgens mij verlegen. Kan niet goed tegen complimenten.



Eerste keus tinder man heeft nog niet gereageerd. Geef hem nog wat uitstel (hij ziet er gewoon erg goed uit om te snel te deleten :p)



Hmmm... kan nu dus 3 kanten op :p.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Miss P: Kansen spreiden is heel gezond.

SK: Woohoo, maandag een date! Ze klinkt wel... spannend.

Beesie: Hoe was / is je date?

Famke: Lijkt me nogal logisch dat je onzeker bent en kan me dat ook heel goed voorstellen. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe het gaat lopen...

Koekske: Gefeliciteerd! Je bent nu een bezette vrouw!

Makka: Afstemmen hoe hij erin staat lijkt me wel belangrijk. Van verwachtingen die scheef groeien wordt uiteindelijk niemand gelukkig. ( Look who's talking.... )

Elfide: een date om te experimenteren kan nooit kwaad! Veel plezier alvast.



Iedereen bedankt voor alle knuffels en lieve woorden!!!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Haha. Ik ben schijnbaar te vroeg, om 20:07 uur vertrokken. Kreeg om achttien over bericht dat hij er was met wat vertraging. Ik had om een uur of vier een check gestuurd, omdat locatie en tijd mij niet geheel duidelijk waren, hij heeft na half vier niet meer op site gekeken (ik had dus kort daarna ingelogd en bericht gestuurd) of mij uit zichzelf bericht gestuurd. Ben ik nou te hard? Dacht: Weer een no show en voelde me voor lul staan dus ben met een vriendin die ook in stad was wat gaan drinken



Hij had toch kunnen berichten dat hij wat vertraagd was?
Alle reacties Link kopieren
@Coolpack, wat balen zeg. Hoe laat hadden jullie afgesproken dan? Als het om 20.00 uur was vind ik het te snel, als het om 19.00 uur was dan heb je het lang volgehouden haha. En geen telefoonnummers uitgewisseld dus, lastig dan maar inloggen kan op elke telefoon lijkt me.



@Renske, sorry maar wat een botte lul! Rotgesprek gisteren en dan vandaag aandacht en troost willen om die andere griep. Ik denk stiekem: net goed voor die eikel. Mag dat? :-). Hoop dat jij het snel verwerkt, er is echt wel iemand anders die je liefde meer waard is (we moeten hem alleen vinden haha).



@MissP, ik zeg driesplitsing: allemaal daten dus! Who cares :-)
@Famke: het euvel was dat het allemaal erg onduidelijk was. Een paar weken terug stelde hij iets voor voor, ergens buiten het stadscentrum, een zondagavond 'een uurtje of acht'. Dat werd 'm niet, maar gaf al wat vaag gedoe, omdat hij o.a. voorstelde bij mij thuis of liever neutraal terrein, waarbij ik op dat laatste reageerde met: liever neutraal terrein en hij vervolgens over bioscoop begon, terwijl ik er gewoon mee bedoelde dat ik de voorkeur gaf aan een café. Dat heb ik toen opnieuw aangegeven (bios eerste date lijkt me wat raar). Toen kwam hij afgelopen weekend ofzo met vrijdag bij een pub in het centrum. Zonder naam van de pub en zonder tijd dus, ik ging ervan uit dat dat nog wel kwam, al dacht ik (maar wist ik niet zeker) dat er maar een pub hier in het centrum zit. Ik antwoordde dat ik het een goed idee vond zolang er niet hard voetbal of zulks aan stond. Hij zei toen dat dat niet het geval zou zijn en 'tot vrijdag'. Ik heb soortgelijks geantwoord en daarna niks meer gehoord. Ik wist de locatie dus niet zeker evenmin als de tijd. Dus om uurtje of vier maar even een checkberichtje gestuurd over tijd en locatie, maar hij logde niet meer in. Dus euhhhhh tja. Voelde me nogal voor lul staan daar en ik vind dat je gewoon op tijd moet zijn. Hij liep er dus om kwart over binnen, dat vind ik zonder een bericht gewoon te laat. Ik had zelf een bericht gestuurd dat ik vertraagd was (hij kon immers wel inloggen toen hij er was, waarom dan niet onderweg of na het parkeren). Dus ja, zo alles bij elkaar: niet even site kort vooraf checken, een bericht van vertraging en de duidelijkheid over tijd en locatie... stonden mijn seinen op rood en ben ik dus vrij vlot ook weer vertrokken. We zien het allemaal wel. Ik had lichte twijfels en die zijn eerder toe- dan afgenomen. Ik kan er niet zoveel mee.
Alle reacties Link kopieren
@ Famke: pepper!



Even snel reactie, twas leuk! Veel herkenning bij elkaar en vol op lopen kletsen. Net half uurtje thuis. Date afsluitend met een zoen op de mond. En net ook al weer geappt met elkaar. Allebei enthousiast . Whaaa..
Alle reacties Link kopieren
@Koekske: wat leuk! :D



@Re_ske: wat een loser. Ik zou hem hebben gezegd: "goh weet je ongeveer hoe ik me voel. Maar dat heb je kennelijk niet door want anders begon je niet over haar tegenover mij terwijl je weet hoe ik me voel..."

Maar hey, ik schijn dan ook wel eens bitcherig over te komen omdat ik zo direct ben :p. Nu lekker even laten. Niet achter hem aan blijven lopen voor dat dingetje. Gaat ie dadelijk wat van denken. Ik gun je zo een lieve man :(.



@Famkej: bij mannen moet je niet hinten maar gewoon zeggen: "Hey, stuur me nog eens een foto, wil meer van je zien."



@Coolpack: bij dit soort gevallen zou ik 20 min wachten maar dan ben ik ook weg. En zou hij gedelete worden. Goede eerste indruk wat hij geeft :/.



Mijn derde tinder man (de verlegen man) is echt wel leuk. En hij woont 20 / 30 minuten bij mij vandaan. Dus positief so far.

De Haagse Tinder man zwijgt nog steeds. Geen goed teken.
Carpe Diem!
Ach ja. Ik zie wel. Overigens woont hij net als ik in de stad zelf. We hebben het over ca 5 km... Als hij ergens anders vandaan had moeten komen had ik nog wel iets langer gewacht.



Klinkt leuk toch, die derde tinderman.
Alle reacties Link kopieren
@Coolpack, wat een onduidelijkheid zeg. Ik vind het nog goed van je dat je überhaupt gegaan bent, want zonder bevestiging op die check 's middags was ik waarschijnlijk niet eens gegaan. Hoe was zijn reactie dat jij al weg was? En ben je wel bereid om het nog eens te proberen?



@MissP, 3e Tman klinkt goed. Ga je iets voorstellen? En ik draai er niet omheen hoor, maar hij ziet de noodzaak niet zo geloof ik. Ik heb aangegeven dat ik sowieso niet date als ik geen duidelijk beeld heb van iemand. Lijkt me vrij duidelijk.



@Bessie, wat leuk!!! Klinkt als een geslaagde avond en er komt snel een nieuwe date? Heerlijk meis! Pepper is volgens mij zo'n beetje de enige site die ik nog nooit geprobeerd heb.



Hier nog een kleine wending. Heb gisteren net voor het slapen gaan een bericht gestuurd naar Tinderman, dat ik het jammer vond dat ik hem niet meer gesproken had en een vraag over iets persoonlijks wat hij verteld had m.b.t. die dag. Geen verwijten dus, gewoon normaal bericht. Direct bericht terug met uitleg (niet nodig) en even geappt. Grapje over iets wat betrekking kan hebben op date, dus de stoute schoenen maar aangetrokken en gevraagd. Hij wist het nog niet i.v.m. plannen maar ging het proberen (mmmm). Vroeg zelf welke dagen ik kon en gaf hij aan dat hij het heel leuk zou vinden. Tja, ik weet het niet hoor... aan de andere kant klinkt hij oprecht als ik hem dan spreek. Onderbuikgevoel tegen wantrouwen door verleden. Gewoon aankijken dus en zien hoe het loopt. Heb wel duidelijk gezegd dat hij erop terug moet komen v.w.b. dag en tijdstip, omdat ik de date nu heb voorgesteld :-) Wel erg herkenbaar zo, dus haal het straks misschien wel weer weg....
Alle reacties Link kopieren
Famke: Spannend en dapper dat je hebt hebt gedurfd!



Over foute man: dat dacht ik eerlijk gezegd ook hoor: Net goed! Maar goed... Ze kwam vandaag nog "praten."Dus hem kennende kan zijn pet straks weer helemaal anders staan. Het ding paste trouwens niet door de brievenbus jammer genoeg, hij had het wel geprobeerd.



Coolpack: Klinkt nogal ingewikkeld. Ik vind het vooral zijn fout. Had hij maar duidelijker moeten zijn.



Beesie: Leuk dat het zo goed voelde!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
@Renske, dapper haha nee joh. Dan vind ik het stom en heb ik geen zin meer om te wachten. Hij appte net ook een tijdje, dus so far so good. We gaan zien of hij de moeite doet om het mogelijk te maken toch?

En foute man, meis geef hem niet teveel mogelijkheden om je te kwetsen he. Ook al ziet hij dat niet en is hij een enorme hork, bescherm jezelf hier wel tegen. Want de informatie dat zij niet wil en dat hij nu gaat praten, wat moet jij daarmee???!! Dat wil je helemaal niet weten toch? Ik hoop dat je je niet al te rot voelt en misschien helpt dit een beetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven