Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Tja. Wispelturig kan n adhd er wel zijn. Ik herken dat wel. Het geen fouten kunnen toegeven is gewoon kinderachtig en onvolwassen. Niet erover willen en kunnen praten ook. His way or the highway, dat werk.



Girlpower valt wel mee. Ik moet sterk zijn. Hij is dat ook. Maar hij is al eerder teruggekomen en toch ging het fout. Dus dit keer pak ik het anders aan. Laid back. Ik ben lief, en hij kan me vertrouwen maar daar blijft t nu bij. Eerst maar ns zien dat ie niet weer spatjes krijgt na n paar maanden. Als dat betekent dat we voor de buitenwereld niets hebben en dus niet meekomt naar familie dingen en andere moetjes. Prima. Als ik niets voorstel komt hij wel met dates. Ook met de kids. Prima. Kennelijk zijn niet alle relaties in n hokje te plaatsen.
Hahahaha ze zullen niet het eerste forumsetje zijn!! Ik hoop wel dat ze ons op de hoogte houden dan.



Gisteren was vriend er vandaar dat ik even offline was



Vriend en ik zijn nu ruim 5 maanden verder. Omdat we in het begin geen eigen plekje hadden moesten we heel creatief zijn om bij elkaar te kunnen zijn. Wat echt hilarische momenten heeft opgeleverd en waar we nu nog steeds hard om kunnen lachen.



Famke bij ons ging het in het begin ook alleen maar over spannende dingen en maar een beetje over de dagelijkse dingen. We hebben elkaar echt heel veel gezien in de eerste maand (echt een voordeel als je bij elkaar in de buurt woont). Toen ik een plekje had voor mezelf en mijn meisje en de eerste ontladingen waren geweest gingen de gesprekken veel meer over dagelijkse dingen. Dus komt echt wel goed hoor. Eerst lekker van elkaar genieten en juist op die roze wolk gaan zitten. Genieten nu jullie nog echt van elkaar saampjes zijn.



Mijn dochter wilde hem gelijk zien. Ze wilt graag dat mama gelukkig is (zwijmel smiley) Zij heeft hem al ontmoet met 2 maanden. Hij zat nog in scheiding en wilde nog even wachten met het zijn familie vertellen (waar ik begrip voor had) Inmiddels is het ook bekend bij zijn familie. Zijn ouders had ik al een tijdje geleden ontmoet, echt schatjes.



Wij gaan het eerste jaar lekker latten. Ik zie om me heen hoe belangrijk het is om rustig aan te doen. We zullen doordeweeks als de kinderen bij ons zijn gewoon in ons eigen huis zijn en in de weekenden lekker dingen met elkaar doen. En dan rustig vanuit daar opbouwen. We willen uiteindelijk wel samen wonen.
Imo ik vind dat jij het heel goed aanpakt zo!! Je staat er goed zelf bewust in. En voor de kids zal het heerlijk zijn zo met zijn allen aan de eettafel.

Gaan jullie iets leuks doen het weekend?



Sybreed en Renske wat een geklungel zeg. Dat men daar niet voorzichtiger mee omgaat!



Systeemkast alleenstaande mom lijkt mij juist wel heel leuk. Heb jij slechte ervaring?
Maka daar had mijn ex ook een handje van. Gewoon niet meer op terugkomen en dan zeggen dat hij het zich niet meer kan herinneren. Walgelijk vond ik dat. Met vriend is er nog geen boos woord gevallen wij zitten nog op een roze wolk. Ik vind het wel heel belangrijk dat je over alles kan praten.



Patleeuw waar ben jij naar opzoek? En hoeveel kids heb je?
Trouwens iemand moet een nieuw topic openen.

Dat moet van de moderators als je 3000 overschreden bent.
Alle reacties Link kopieren
@Famke, ja ik begrijp je hoor! Dus niet echt interesse in jou als persoon.. dat vind ik wel een beetje een alarmbelletje ja..

Maarjamaarja..lastig. Heb t wel eens vaker gehoord, dat t in t begin nog oppervlakkig is. Iig maar aankijken en vooral..genieten!



@pat, twijfels ja ook. Hij heeft een kinderwens en ik niet.

Ik zie mijn toekomst idd niet als eindeloos rond iemand heen blijven dralen. Maar ja, heb momenteel ook niets anders beters. En door te blijven rondkijken, kan ik me ook minder op hem focussen.

Ja, en soms oordeel ik ook te snel. Maar als hij niet praat, dan ga ik zelf dingen invullen.
Alle reacties Link kopieren
@Invullen, ja dat ken ik en doe ik nu dus ook. Hij heeft heel duidelijk aangegeven dat hij interesse heeft in mij, zowel als mens als qua lekker zeg maar haha. Hij heeft ook echt zin in vanavond, dus dat zit echt wel goed. Maar dat oppervlakkige ja, ik weet niet of het onderbuik of gewoon angst is. Weet je wat ik zat te bedenken.... misschien heel stom hoor.... misschien moet ik 'het' gewoon doen, want een straf is het niet, en dan weet ik in ieder geval heel snel waar ik aan toe ben qua oprechte interesse of niet. Ik maak het in ieder geval te zwaar, dus misschien maar eens een testcase - misschien best een goed idee of niet?



Overigens vind ik jou, heb ik al vaker gezegd, helemaal geen raar lijstje hebben. Ik wil ook niet eeuwig latten en dus zit je met afstand en kinderwens etc. Niveau ook belangrijk, aantrekkingskracht en zou kinderen ook leuk vinden voor die van mij. Ik denk dat foute man, wat ik ervan weet, niet the one is, maar niets mis mee als je ervan kunt genieten zonder achteraf verdriet te hebben. Dan komt die andere leuke man vanzelf, als je maar blijft kijken en evt. daten.



@Poezelpootje, ok bij jullie begon het dus ook zo. De spanning is echt aanwezig hier, geniet er ook echt wel van maar ja.... 'ze' zeggen dat het niet goed is dus maakt het mij wat angstig. Jouw logica volg ik ook wel weer. Wat heerlijk dat het zo goed gaat met jullie zeg. Waar heb je hem ontmoet? En na hoeveel dates uitgesproken dat het 'echt iets was'? Waren jullie allebei al lang alleen? Zo te lezen niet denk ik? Gewoon even nieuwsgierig en geeft de burger weer moed :-)



@Imo, ik denk dat dat een goede aanpak is om hem wellicht over de streep te trekken. Hij merkt dan, zonder druk, dat het heel leuk is samen en kan aan het 'gezamenlijke gezin' wennen, de liefde is er tenslotte al, evenals de goede seks. Wie weet maakt het zijn angsten minder groot waardoor hij zich toch wil binden. Who knows! Als je maar oplet en je hart in de gaten houdt. Heeft hij het er eigenlijk weleens over, hoe hij de toekomst ziet?



Nieuw Topic? Systeemkast kom er maar in! Oei dat klinkt dubieus hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:poezelpootje schreef op 11 februari 2015 @ 14:04:

Patleeuw waar ben jij naar opzoek? En hoeveel kids heb je?



Mijn meiden zijn 3 en 5 jaar, Mijn grote liefdes. Genoeg ruimte voor 3e grote liefde



Wat ik in een vrouw belangrijk vind is mooie uitstraling, gevoelig, lief, open, sociaal, lol hebben, eerlijk, goed mee kan praten, eigen mening, en veel leuke dingen kan doen. Van de kleine dingen genieten. Er voor elkaar zijn. Ook ieders eigen ding houden natuurlijk. Ook op sexueel gebied vuurwerk ;) Uitspraak van Maka gepikt uit een post



@ Poezel, wie weet zoveelste forumsetje
Alle reacties Link kopieren
@Imo, jij moet sterk en lief zijn.. Klinkt alsof jij ook op eieren moet lopen?

Maar dat had ik me ook voorgenomen. Gewoon alleen de leuke dingen. Maar er is zoveel gebeurd. En als ie dan weer 'toekomstdingen' gaat zeggen, terwijl dat volgens mij niet de insteek was, dan komt er weer van alles naar boven. En als ik daar dan 'nu alweer' over begin te zeuren..



Women forgive but never forget, men forget but never forgive..
Patleeuw heerlijk twee meiden en een super leuke leeftijd! Ik heb een dame van 11 jaar en vol aan het puberen. En waar loop jij dan vaak tegen aan bij vrouwen als je date?



Famke Ik heb hem ontmoet op Badoo. Hij was net aan het scheiden. Hij was lang getrouwd geweest en hij kende haar al zijn hele leven. De laatste 5 jaar was er niks meer tussen hun en de laatste 2 jaar zijn ze zelfs niet op vakantie met elkaar geweest. Hij had zich voor de grap in geschreven om eens te kijken wat er daar te zien was en bij mij was het net 3 maanden uit en ik deed het voor de afleiding. Volgens Badoo was hij op 1000 m afstand van mij wonende. Dat maakte mij nieuwsgierig.



Hij heeft voor de eerste date al uitgesproken dat ik de eerste was waar hij mee date en ook de laatste hopelijk. Toen moest er zo hard om lachen maar hij heeft gewoon gelijk gehad.



Ik denk dat we het gelijk voelde, maar toen ik mijn eigen plekje had en hij naast me lag en ik hou van jou zei was dat toch wel echt!

Hij zat eerst meer in mijn wereld en dat vond ik wel lastig.



Ik heb nog lang heeel veeel onzekerheden gehad hoor, maar dat lag echt aan mij. Als hij dan weer een paar dagen bij zijn kids was dan kwamen er weer allemaal waan beelden voorbij. Nu is dat eigenlijk wel over gelukkig.



Maar ik zou me echt niet druk maken over dat spannende praten hoor. Hij zegt toch ook dat hij graag bij je wilt zijn en dat is echt niet alleen voor de seks dat geloof ik niet. Gewoon je eigen advies opvolgen en er met volle teugen van genieten en over een paar maanden denk je hier nog aan terug en dan kan je er ook om lachen!!



Wij winnen ook echt de lotto niet meer. We voelen het allebei als een tweede kans. We zijn zo verliefd op elkaar en dat gun ik jullie ook allemaal zo erg!!
anoniem_159480 wijzigde dit bericht op 11-02-2015 15:03
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@poezelpootje, geen slechte ervaring. Maar het was direct na een

week al, of we zijn beide superverliefd en richten ons op de

toekomst, of we beindingen het contact.

Ik zag toen niet een volledige relatie met haar, maar had het wel

erg fijn met haar. Dat heb ik haar eerlijk laten weten en toen had

ze besloten het daarbij te laten.



Maar gezien ik redelijk nieuw ben met daten, en nog nooit een

relatie heb gehad, dat ik moet 'beginnen' met een ongebonden

dame. Ik zie wel, ik ben super ongeduldig maar geef het een paar

maanden.



Haha famkej, ik zou je bijna mijn 06 geven

Zal ik 't nieuwe topic aanmaken? Als meest succesvolle deelnemer -_-
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
SK, je nummer heb ik al en ja jij bent Dé aangewezen persoon om het nieuwe topic te openen
Alle reacties Link kopieren
O en wie denkt dat dit het laatste bericht is....... er is een nieuw deel:



Internetdaten - deel 3
Alle reacties Link kopieren
Is er al een nieuw topic inmiddels? (a)
Carpe Diem!
Euh ja, zie het bericht van Famke boven je...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven