Internetdaten - deel 3

11-02-2015 15:50 2972 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij!



Deel 3, het saga vervolgt zich.

Hekkensluiter van het trilogie.

Of moeten we dit een Deel 3 part 1 & Deel 3 part 2 maken?

Schijnt hip te zijn tegenwoordig.



Hier kunnen we verder onze geweldige ervaringen delen op het digitale slagveld van daten.

Succesverhalen afgewisseld met treinwrakverhalen. En elkaar vragen stellen waarom hij, of zij,

nu ineens niet meer terug mailt, appt, facebookchat, sms't, belt, morse codeert, rook signaleert & postduif post.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Adam: Je komt best wel negatief over. Amy heeft het niet nodig dat iemand het voor haar opneemt, maar ik vind je opmerking naar haar eigenlijk niet zo aardig. Tenzij het grappig bedoelt is, maar dan mis ik zeker de humor.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo goed in afwachten. Heb al drie berichten gestuurd. Zelfs naar de "ik ben geen foute man, man."Gewoon nieuwsgierig. Ook maar betaald lid geworden,
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
quote:Re__ske schreef op 28 maart 2015 @ 22:29:

Adam: Je komt best wel negatief over. Amy heeft het niet nodig dat iemand het voor haar opneemt, maar ik vind je opmerking naar haar eigenlijk niet zo aardig. Tenzij het grappig bedoelt is, maar dan mis ik zeker de humor.Het was absoluut niet onaardig bedoeld?! Gewoon oprechte vraag.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
@Sybreed, waarom was het voor jou duidelijk dat het voor jou niet meer dan tijdelijk zou worden. Door je gevoelens of door je studie. In het eerste geval snap ik dat, in het tweede geval waarom geen kans geven?



@Cool, hoe was je date? Viel het leeftijdsverschil mee? Ik hoop dat je een leuke avond hebt (gehad).



@Renske, gefeliciteerd met je baan!!! En wat klink je blij, gun het je meis! Wanneer ga je officieel beginnen? En E-matching, ben benieuwd wie je daar tegen gaat komen. In ieder geval een mooie nieuwe start. Lief van je dat je mij dat gunt (gun ik mezelf ook en iedereen hier!) en dat 'nog' is zeker zo en ik denk ook niet dat het komt. Maar voor nu geeft het rust, vreemd maar waar, waarschijnlijk omdat ik even niet hoef te zoeken/daten/na te denken. Zal geen maanden duren.



@Pat, ik vind dat je er goed instaat. Je accepteert je domper en gaat verder, goed van je! En wie weet zijn die 2 lijntjes waarbij je nu niet direct het vuurwerkgevoel hebt in het echt wel 'boem', het omgekeerde van de vorige date kan ook voorkomen tenslotte. En wat je zegt de liefde van de kinderen is onvoorwaardelijk en voor altijd, die warmte neemt niemand je af. Een relatie is de kers op de taart, maar zonder kers ook fantastisch.



@Adam, ik zit me hier op te vreten en geloof me, voor iemand die eigenlijk altijd de lieve vrede bewaart is dat bijzonder. Met alle respect.... je komt hier op het forum binnen met het verhaal dat je in je eentje ongelukkig bent en andere vrij negatieve opmerkingen. Wij reageren daar netjes en meelevend op, wellicht niet wat je wilt horen maar wel met goede bedoelingen, maar dat negeer je. Vervolgens solliciteer je in een PB naar de positie van Fwb bij Amy, waar ze een prima reactie op geeft en dan volgt er een sneer over aanvoelen en een zogenaamd leuk grapje over het aantal dates Amy heeft?! Tuurlijk met een ;), maar het cynisme druipt er vanaf. Ik vind het jammer.



Lees nu dat het een oprechte vraag is. Je wilt dat zij je uitlegt hoe ze dat aanvoelt? Dat is een gevoel, dat is niet uit te leggen (afgezien dan van het feit dat als je alleen ongelukkig bent een fwb dat erger maakt meestal). Ik vraag me sowieso af waarom ze uit moet leggen waarom jij geen fwb voor haar kan zijn, maar goed misschien begrijp ik dat niet en kun jij mij dat uitleggen.
@Fam en Renske; Lief van jullie. Ik lig niet wakker van Adam, maar ook ik las een sneer.



Dus, @Adam, wat Famke zegt. Jij komt hier binnen fietsen zonde enige context (wij hebben ons allemaal netjes voorgesteld en zijn begaan met elkaar) om vervolgens alleen te zagen over het feit dat het jouw niet lukt en afgunstig te reageren op een ander. Staat niet zo netjes. Zoals ik in een eerder post al zei; ga eens wat doen aan je eigen geluk. Jezelf spiegelen aan een ander op een openbaar forum is niet erg opbouwend als je zo in je vel zit als jij.



En ook al heb ik veel dates en potentiële dates (en jij bent vast niet de enige die dat denkt, want er lurken hier nogal wat mensen natuurlijk) wat dan? Die informatie steekt je blijkbaar. Je kent me niet en hebt geen idee van wie ik ben als mens, dus jouw snelle oordeel doet me niet veel. Het zegt veel meer over jou dan over mij namelijk.



Goed. Back to business.



@Renske; Gelijk de koe bij de horens vatten! Heel goed



@Pat; sommige mensen moeten ook afgeschrikt worden Ik vind je erg rustig praten wbt je lijntjes en wat je wil, dus volgens mij zit dat wel goed! Hoop dat je antwoord krijgt van je Lexa dame.



@Cool; wacht even; bedoelde je dat het met jouw date net vader-dochter avond was? Oh boy.. ik hoop dat het meeviel
Alle reacties Link kopieren
Er was geen sprake van enige sollicitatie.

Ik heb die hele Amy nooit gezien!

Ik kom h et forum niet binnen, zit hier al heel lang.

Fantasie heb je wel.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
@amy

Geen afgunst. Ook zeker geen oordeel.

Ik zal me wel wat ongelukkig uitdrukken.
F.U.
Adam, ik hoef jouw uitleg niet hoor. Je zit hier krap een maand,dus zo lang is dat nu ook weer niet. Daarbij vroeg je, dus kreeg je een antwoord. Dat het antwoord je niet aanstaat kan ik ook niet helpen.



Ik denk in jouw geval dat jij de dove bent in dit topic, maar hee. Fijn dat je nu door hebt hoe ik ben als mens. Veel sterkte met die kennis.
Alle reacties Link kopieren
Niet te begrijpen voor publiek.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwonvriendelijk
F.U.
Nee, ongemakkelijk was nog voordat hij arriveerde. Hij moest inderdaad even zoeken. Was oke, maar verder niet mijn type. Minder 'scherp' (in de positieve zin des woords) dan ik dacht. Vrij rustig. Niks mis mee, maar daar steek ik dan al snel wat adhd bij af 😜 De activiteit vond ik trouwens wel geslaagd voor een date, ik merk dat ik me er wel bij in m'n element voelde. Dus misschien is het niet zo gek om dat een volgende eerste date toch weer te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had beter mijn date af kunnen zeggen. Ik zat zo slecht in mijn vel dat het echt verschrikkelijk was. Ik had net op persoonlijk vlak slecht nieuws te horen gekregen en hij was ziekjes. We zijn er eerder mee gekapt. We hebben beide uitgesproken dat we beide gewoon een slechte dag hadden. Ik laat de boel even bezinken, maar ik denk dat dit de laatste keer is dat we elkaar hebben zien.
Alle reacties Link kopieren
@winkje wat naar dat je slecht nieuws te horen hebt gekregen Heel logisch dat je dan niet lekker in je vel zit. Dat je (en hij!) een slechte dag had, hoeft toch niet einde date te zijn; je was zo enthousiast. Waarom denk je dat dit de laatste keer was; iets dat je zelf wilt of denk je dat dat zijn conclusie is?

Hoe dan ook; een hele dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
@Re_ske: wanneer begin je? Spannend voor je! En heb je al antwoord van een van de heren?



@Amy: ik zie het zo: leuke mensen, hebben veel dates ;). Die aanstaande auditie, is dat met die ene man waar het laatst vanwege bepaalde omstandigheden niet ging? Enjoy!



@Koekske: wat jammer. Maar welkom terug.



@Famkej: heb je nu nadat gesprek wel het idee dat het beter gaat?



Ik lig nog steeds ziek in bed. Vannacht ging het niet goed dus morgen maar weer terug naar de huisarts. Balen dus. Appert apt nog steeds al is het iets minder dan eerst. Hij geeft aan dat er vanalles gaande is op zijn werk. Dus ligt niet aan mij. Al blijft hij aangeven dat hij me wil zien, maar begrijpt me wel nu. Rustig aan hier dus.
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
Hee MissP Ik heb niet veel dates maar ik ben ook heel leuk hoor. ( Ik begreep wel hoe je het bedoelde).

Balen dat je nog steeds ziek bent, beterschap! Ik hoop morgen / deze week te horen wanneer ik exact begin, maar het zal in april zijn.



Cool: Fijn dat de date toch wel oke was, jammer dat er verder geen vonk was.



Winkje: Balen zeg, maar ik ben het eens met Koek, waarom denk je dat het de laatste keer is geweest? Denk je dat het "het toch niet is?"



Adam: Amy heeft een duidelijk antwoord gegeven. Als het als oprechte vraag bedoelt was had je het anders formuleren. Verder ga ik er geloof ik maar niet meer op in.



Een man die ik een bericht had gestuurd heeft mijn profiel bekeken, maar niks terug gestuurd. Ik was ook vergeten dat ik nog geen foto had ( moest nog goed gekeurd worden) dus had eigenlijk ook beter kunnen wachten. Zelf wel een bericht gekregen. Ga wel wat terugsturen, maar werd er op het eerste gezicht niet laaiend enthousiast van.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Hm, dat heb ik ook, meestal geeneens antwoord... Nou, dan zijn ze kennelijk zo leuk ook niet.
@ adam, ik ben hier al veel langer, geloof mij maar.



Eerlijk gezegd daalt mijn vertrouwen in iedereen die met klem roept dat je hem/haar moet geloven altijd. Slecht teken. Vooral als je profiel een maand bestaat.



Ga aan jezelf werken en stop met daten, doe ik ook en voor veel minder reden.



@ reske, leuk dat je door de red tape bent heen gewerkt en nu echt werkt. Je hebt tenminste één niet foute man de pakken. Hij zegt het zelf...



@ winkje, Maak er een volgende keer een daverende date van.



@ koekske, ook een ... Ga even bijkomen en ga langzaamaan weer door.



Ja, ik heb het niet gedaan omdat ik echt geen lange toekomst zag. Dan kan leuk voor even ook nog, maar ik doe dat liever met iemand die dat aankan. Bij haar had ik sterke twijfels. De details zijn lekker herkenbaar, dus laat ik achterwege.
Alle reacties Link kopieren
@Adam, ik maak er geen woorden meer aan vuil, jouw reacties zeggen mij genoeg.



@Amy, ik weet dat jij jezelf wel kunt redden hoor , ik ergerde me alleen groen en geel (ongeacht om wie het was gegaan). Maar zoals gezegd ik maak er geen woorden meer aan vuil. Woensdag auditie dus, zin in? En daarna Tinderdate, is dat een nieuwe of eentje die je al gezien hebt, ben ik even kwijt.



@Sybreed, ik snap het, dat is misschien wel verstandig dan ja. Want voor je het weet kwets je iemand of kost het je veel energie.



@Koekske, hoe is het nu met je? Neem de tijd om het te verwerken



@Renske, de eerste contacten zijn er, dus start is gemaakt. Idd op je profiel zonder foto krijg je vaak geen bericht terug, nog een bericht sturen misschien?



@Wink, dit was met Duitser? Vanwaar dat je denkt dat dit de laatste keer is? Je begon toch net iets te voelen en jullie kunnen toch gewoon beiden niet in the mood geweest zijn? of speelt er meer? Vervelend dat het zo liep en ik hoop dat dat persoonlijke nieuws niet al te heftig is? Voor jou ook een



@Cool, jammer dat de man in kwestie tegenviel, maar dat weet je dan ook weer toch? Ga je met die jongere ook nog afspreken? Ben wel benieuwd naar de activiteit, maar dat is te herkenbaar denk ik?



@MissP, dus nog steeds goed in de lappenmand, ook voor jou. Is het iets chronisch of heb je gewoon pech dat het zo lang duurt? Fijn dat date het nu begrijpt en hopelijk knap je snel op en kun je hem weer zien. Of ik het idee heb dat het beter gaat.... ik denk dat de tijd dat zal leren. Ik ben duidelijk geweest en merk dat hij wat dingen oppikt, maar of het daadwerkelijk anders wordt geen idee. Eerst maar weer eens zien.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!



Ben ik weer een keer!



Adam wat is je probleem? Dus je zit hier langer? Nou en! Dit onderwerp heeft een groep die elkaar vooral opbouwend benadert en ook eerlijk. Opbouwend naar jou toe: ga even soul searchen want volgens mij zit je echt met jezelf in de knoop. Ga weer even ijken en voor jezelf bepalwn wat echt belangrijk is. Dan gaat het vast ook beter met punt 2: mijn eerlijke mening is dat je nogal slecht tegen kritiek kan, je snel persoonlijk aangesproken voelt en op je p*k getrapt bent. Dat kan makkelijk grbeuren als je uit balans bent. Ik begreep overigens ook dat je via n pm bij amy had gesolliciteerd naar fwb en dat blijkt niet zo te zijn? Dat kan ook mijn en andere reacties verklaren.



Renske: de eeuwige optimist! Wanneer kun je beginnen? Fijn hoor. Voelt lekker je als je voor jezelf kunt gaan zorgen! Nu nog n man dus! Lol



Fam rustig aan dus? Het blijft toch lastig he, is ie t nou wel of niet?



Amy still going strong! Een fwb kan even rust geven. Nu hopen dat dit deel van de sollicitatie ook slaagt!



Koek en wink: het gaat dus ff niet meer zo lekker. Balen. Maar het tij keert wel weer.



Maka: goh wat komt jouw verhaal toch herkenbaar voor. Dus nu als ik t goed begrijp ga je toch maar wel kijken of het meer dan fwb is? Vsn wat jij schrijft lijkt hij meer te willen en minder te daten dan jij zelf dussss



Sybreed: ben je nou wel of niet bezig met dates? Dacht dat je jaartje stopte maar lees dan toch wel over meisjes hier?



En dan ik: na bijna 2 weken latter weer gezien. Zelfs wel 40 uur aan een stuk! Zelfs samen burgerlijk de zaterdagse boodschsppen gedaan en een film marathon gekeken. Was erg gezellig. Hij lijkt toch echt mij graag te zien, is ook veel minder onrustig (stuitert nog wel van de adhd maar doet gewoon zn ding ipv dat ie mij het huis uitkijkt zodat ie zn ding kan doen). Hij ziet mij als zn vriendin en heeft t ook over mij tov de buitenwereld. Dus dat is allemaal goed. Maar alles zolang ik idd niet iets van claimend gedrag laat zien. Hij houdt niet van plannen, dus ik moet maar afwachten of iets dat we samen willen doen ook gebeurt. En daar heb ik t dan nog wel eens moeilijk mee. Ik hou zelf ook vsn flexibiliteit dus tot op zekere hoogte begrijp ik m goed en gaat t ook prima. Maar tis n feit dat alles van hem uit gaat en er pas n plan getrokken kan worden als hij er aan toe is. Dat vind ik goed irritant. Aan de andere kant komt ie wel vaak met ideeen. Maar toch. Met al die andere fijne dingen geen reden om te stoppen maar ik merk dat ik wat afstand blijf houden en me (buiten de horizontale onderdelen) niet echt kan geven. Voor iemand die zich meestal met hart en ziel ergens instort is dat wel ff wennen. Voordeel wel is dat zero verwachtinspatroon ook weinig teleurstellingen oplevert.
Alle reacties Link kopieren
@Imo, wat herkenbaar.... of het nou Latter van jou is of Fwb van Make of date van mij de overeenkomst is dat we inhouden. Het mag vooral niet sneller gaan, want dat wordt als druk ervaren en we willen graag dat het werkt. Als 'we' samen zijn is alles fantastisch, maar eerlijk is eerlijk we zien het graag net allemaal ietsje anders. Ik stort met normaal ook met hart en ziel ergens in en nu ook geen verwachtingspatroon wat het makkelijker maakt ten aanzien van teleurstellingen. Lastige is dat we geen interesse hebben in anderen, omdat er wel gevoel zit aan beide kanten.



Nu zitten Maka en jij er wel verder in qua gevoel en tijd dan ik. Wat ik wel een goed teken bij jou vind is dat hij je voor de buitenwereld wel vriendin noemt. Dat geeft in mijn ogen aan dat hij stapjes maakt. Dat minder willen plannen is vaak karakter, al moet niet alles om hem draaien, hetgeen uit dat niet plannen voort kan komen maar ook karakter kan zijn. Ik snap je gevoel in ieder geval en het is soms best verwarrend he want elke stap vooruit bevestigt dat je bij hem wil zijn. En als er regelmaat in zit dan is het makkelijker, want dan is dat inhouden minder zichtbaar als je me volgt.



Hoe voelt dat na zo'n lange tijd samen als hij weer weg is? Want waarschijnlijk weet je niet of je hem na 3 dagen of 2 weken weer zult zien?
Alle reacties Link kopieren
** date update **



V.w.b. de date op 25 april, ik weet niet of ik het ga redden qua planning i.v.m. kind (kan niet in details treden i.v.m. herkenbaarheid, maar het is een rommelige planning die week).



@Amy, wil jij het van me overnemen (dat bood je aan). Dan stuur ik je de lijst met e-mailadressen.



@Imo is dat een probleem i.v.m. jouw e-mailadres?



** einde update **
@Famke; geen probleem! Al zou ik het jammer vinden als je er niet bij kon zijn!

Op zich wel zin in de auditie ja! En de man van donderdag is inderdaad een hele nieuwe



@Imo; klinkt wel heel bekend, je latter. Die onzekerheid is echt vreselijk, zou niet graag in je schoenen staan, maar snap je wel en ik vind het ook knap van je!



@MissP; vervelend dat je nog ziek bent!



@Winkje; wat vervelend. Was dit met de Duitser? Ik hoop dat het goed met je gaat.



@Cool; ik ben ook wel benieuwd naar de activiteit eigenlijk!
Alle reacties Link kopieren
@Amy: Als het op 25 april niet doorgaat kan ik pas na 10 mei.



Sybreed: oke, het is nu duidelijker.



Lijkt me toch best lastig Imo dat hij niet van plannen houd inderdaad. Continue afwachten klinkt niet echt als iets watt bij jou past... Maar ja het is wel duidelijk dat de andere voordelen opwegen tegen dat nadeel. ( Zo klink je in ieder geval). En zoals Fam zegt: hij lijkt wel stapjes te maken...



Fam: ik ga die man niet nog een keer een bericht sturen. Wat moet ik schrijven? "Hee ik heb nu een foto, is het wat?" Misschien sprak mijn profiel hem sowieso niet aan... Dat kan. Ik heb nog dat ene lijntje nu en dat is voorlopig de enige. Ik zit er nog geen 24 uur. En e-matching is een wat minder grote vijver. We will see...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Gaat ook een 'pijplijn' aanleggen.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Lol at adam. Dubbel wat? Hier zie ik niets hoor!



Een pijplijn!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven