Internetdaten deel 4

07-09-2015 22:48 2994 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ouwe en nieuwe garde: bij deze: alweer deel 4.



Zou het in dit deel wel lukken? Zal ze haar droomprins vinden? Gaat t hem lukken eindelijk die leuke vrouw te strikken?



Volg alle spannende verhalen hier. In dit topic alle wel en wee van internet daten. Kansloze dates. Spannende dates. Sex dates, de wondere wereld van de mannen carrousel, FWB en SV. En wie gaat er in dit deel met de hoofdprijs vandoor?



Ik ben benieuwd!
Dank voor je lieve woorden. Ik heb besloten thuis te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Even tussendoor : heeeeerlijke dag tot nu toe!
Alle reacties Link kopieren
Even uit m'n hoofd...... zal dus best iets missen.....



@Cool, zo'n dip hebben we allemaal weleens. Verwen jezelf met iets lekkers, een leuk boek of leuke film of ga lekker in bad. Je mag je best even niet fijn voelen. Wel een dikke , wie weet helpt dat iets.



@Ray, ik kan me heel goed voorstellen dat als je je eigen kinderen minder ziet dan je wellicht zou willen (sowieso lever je in bij scheiding) dat je dan niet zit te wachten op iemand met permanent zijn kind thuis. Ik geef bijv. altijd van tevoren aan dat kind bijna altijd bij mij is, juist om de reden die jij noemt en omdat je enorm gebonden bent. De leugen heb ik even gemist, waar loog ze over? En is het contact net zo snel weer over als het gekomen is? O en trouwens beledigd en 'ze is niet zo iemand die dat snel doet' - sure, want ze deed het toch? Smoesjes en verwijten, laat dat maar van je afglijden, je hebt haar niet gedwongen tenslotte



@Wink, irritant he dat als je iemand echt leuk vindt of gaat vinden dat alles ineens enger is en dat je op je woorden gaat letten. Zo werkt dat nu eenmaal, want ineens heb je voor je gevoel iets te verliezen. Bij de rest maakt het niet zoveel uit. Enne gevoel houdt geen rekening met leeftijdsverschil hoor en in jouw geval, zonder kinderen en enorm verleden, wat kan jou het schelen! Gewoon voor gaan, in het ergste geval blijkt hij te jong in gedrag en dat zie je dat wel weer toch!



@Saraatje, naar mijn mening heeft aankijken en aftasten niets te maken met weinig interesse tonen. Anders gezegd: ook als je aftast en een rustiger tempo hebt toon je interesse in de ander. Feit dat het voornamelijk over hem gaat en zijn plezier zegt meer over zijn karakter dan over zijn intenties is mijn ervaring.



@Theemok, vragen ja, alleen niet te vroeg want dat kan wel degelijk averechts werken. Tenminste bij vrienden van mij en ook bij mezelf wel. Soms is het gewoon nog niet de tijd ervoor om te vragen naar doelen en intenties. Mannen vragen bijv. na date 2 al wat je voelt.



@Amy, nog iets vernomen van lieve man? En verder weinig in de pijplijn dus



Goed, ik date dus niet. Maar wel contact met oude date, die nog steeds meer wil. Maar weer eens duidelijk gemaakt dat het wat mij betreft gewoon vriendschap is. Maar dan zie ik hem weer en dan toch even lichte twijfel. Maar nee dat past niet. Daarnaast al heel lang contract met iemand, maar nooit gezien. Dit ga ik nu misschien toevallig toch zien. Gaan beiden ergens heen en dat is bij elkaar in de buurt, dus gezegd we appen en zoeken elkaar even op. Raar na zo'n lange tijd, maar ben wel nieuwsgierig.



En omdat het kriebelde toch even Tinder aangemaakt. Was geen goed idee, want veel matches en veel, teveel, pratende haha. Ik ben er niet klaar voor dus dat was niet handig. Wat is super match eigenlijk, is dat nieuw? Goed voor je ego haha. Maar goed, eind van het liedje is dat een vage bekende via FB contact opnam omdat hij me op Tinder zag en die wil nu daten. Lijkt me een lieverd, maar ja of de timing goed is. Ik denk dat ik gewoon nog even geduld moet hebben, want dit maakt het alleen maar lastig, maar bloed kruipt ook waar het niet gaan kan..... lastig hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:famkej schreef op 03 oktober 2015 @ 21:06:

@Saraatje, naar mijn mening heeft aankijken en aftasten niets te maken met weinig interesse tonen. Anders gezegd: ook als je aftast en een rustiger tempo hebt toon je interesse in de ander. Feit dat het voornamelijk over hem gaat en zijn plezier zegt meer over zijn karakter dan over zijn intenties is mijn ervaring.

Daar heb je een goed punt.....Iets om over na te denken....
quote:Theemok1 schreef op 03 oktober 2015 @ 20:50:

Even tussendoor : heeeeerlijke dag tot nu toe! 😁 goeie cliffhanger
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, het was een heerlijke dag ja. Wordt absoluut vervolgd! Veel gekletst, gepraat, gelachen en uitgebreid gegeten. En gezoend en hand in hand gelopen. Totaal geen ongemakkelijke situaties, heerlijk ontspannen.
Jeetje mina, wat een drukte meteen Fam 😄 Ik vind het lastig in te schatten waar je goed aan doet. Misschien kan het juist ook welkome afleiding zijn, of die afleiding was juist wat je niet wilde. Weet ik niet; ik denk dat jij de enige bent die dat kan inschatten.



Dank voor de knuffel ook. Ik probeer inderdaad een beetje lief te zijn voor mezelf. Echt helpen doet het helaas niet, maar het zal wel weer overtrekken.
Wat fijn, Mok, dat het zo ontspannen en fijn was!
Alle reacties Link kopieren
Famke, ik weet ook niet precies wat de superlike/supermatch is.... heb er al een paar per ongeluk gegeven....:-d



Ik ben maar met Tinder beginnen omdat ik eigenlijk op dit moment niet iets serieus zoek, maar tegelijk ook vind dat min leven niet helemaal stil hoeft te staan vanwege mijn 'gedoe'.



Hier totale stilte terug van iemand die in zijn profiel heeft staan dat hij heus niet bijt dus dat je vooral gewoon tegen hem kan kletsen. Haha, ik blijf dat soort dingen grappig vinden, je kan toch gewoon een 'thanks but no thanks' sturen?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:famkej schreef op 03 oktober 2015 @ 21:06:

@Saraatje, naar mijn mening heeft aankijken en aftasten niets te maken met weinig interesse tonen. Anders gezegd: ook als je aftast en een rustiger tempo hebt toon je interesse in de ander. Feit dat het voornamelijk over hem gaat en zijn plezier zegt meer over zijn karakter dan over zijn intenties is mijn ervaring.



Dat kan best zo zijn, maar het kan ook wel gewoon 'heel makkelijk' zijn. Iemand om tegenaan te leunen. Ik zou me daar niet zo prettig bij voelen, but that's just me.



@Coolpack: Het trekt echt wel weer over. Het zijn rotperiodes, van die onbestemde gevoelens. Feestdagen in het vooruitzicht en zo... Iedereen heeft met de feestdagen zelf al afspraken zat met familie, ik ga denk ik een kerstdiner geven voor een paar goede vrienden, maar dan een week of twee ervoor. Of datemeneer daarbij is of niet, dat weet ik nu nog niet, maar ik plan niks om hem heen.



@Famke: Lastig hè, die twijfel van 'wel of niet'. Is het echt geen poging waard?
Alle reacties Link kopieren
@Boe, dat had ik dus ook. Door 'gedoe' kan ik niets serieus opbouwen nu en ONS is ook niet mijn ding, maar dat stilstaan dus ook niet. Lastig dus.



@Cool, weet zelf nog niet waar ik goed aan doe. Ga op m'n gevoel af. Vandaag ligt het eraan of hij er ook is, zo ja dan ga ik even 'hallo' zeggen. Die andere date ga ik over nadenken. Oude bekende die meer wil, denk het niet, maar tijd zal het leren als ik het mis heb. Die buien heb ik ook en trekken idd vanzelf over, soms na een paar uur maar soms duurt het een week. Geef eraan toe, maar weet dat het over gaat meis!
Over de superlike;





"Met de nieuwe functie kunnen gebruikers aangeven dat ze iemand in de datingapp 'superleuk' vinden, in plaats van 'gewoon leuk'. Door naar boven te swipen geeft de Tinder-gebruiker aan dat hij of zij de ander 'superleuk' vindt. De ander krijgt hiervan een notificatie binnen. Bij een normale 'like' krijgen gebruikers dit alleen te zien als beide Tinderaars elkaar leuk vinden."
Alle reacties Link kopieren
Oh, daar ben ik dan mooi klaar mee



Ik swipe nogal eens per ongeluk naar boven
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
cool. heel herkenbaar. Het zijn momenten die je het liefst niet wil hebben. Confronterend en stof om over na te denken. Had ik vandaag zelf ook last van. Ben je nog naar je kroeg geweest? Gaf het wat afleiding.



Eentje: Bedankt voor de tip. Ga het op Tinder uitproberen.



Sar. Ik zou er ook naar vragen. Als je geinteresseerd bent iemand wil je de persoon leren en kennen. Dan stel je ook persoonlijke vragen en toon je interesse. Kan het zijn dat hij tevreden is met hoe het nu gaat tussen jullie? Wat mok zegt, vraag het rechtstreeks als je hem ziet. Dan kun je ook veel uit de lichaamstaal opmaken.



Mok. Leuk dat het zo soepel ging en een leuke dag was. Misschien was zijn voorzichtigheid wel om zelf rustig zijn gevoel de tijd en een plek te geven.





Wink: ik vind het ook niet netjes en het tekent haar zeker. Geeft weer even een moment van balen, weer niet een leuke match. Het is vallen en weer opstaan. Weer een leermoment
Alle reacties Link kopieren
Thee: O, wat fijn, zo ontspannen!



Cool: ja, lekker thuisblijven. doe ik vandaag...



Ikbenme: wow, de superlike. hoe verzinnen ze het... had ik nog niet gehoord (geen tinder nu).



Hmps. ik hoop stiekem toch nog echt graag op een berichtje van mijn Vagevogel. Lastig loslaten.
quote:boebezoebe schreef op 04 oktober 2015 @ 10:26:

Hier totale stilte terug van iemand die in zijn profiel heeft staan dat hij heus niet bijt dus dat je vooral gewoon tegen hem kan kletsen. Haha, ik blijf dat soort dingen grappig vinden, je kan toch gewoon een 'thanks but no thanks' sturen?Haha, ja, fijn is dat he 😆
quote:famkej schreef op 04 oktober 2015 @ 10:50:

@Boe, dat had ik dus ook. Door 'gedoe' kan ik niets serieus opbouwen nu en ONS is ook niet mijn ding, maar dat stilstaan dus ook niet. Lastig dus.



@Cool, weet zelf nog niet waar ik goed aan doe. Ga op m'n gevoel af. Vandaag ligt het eraan of hij er ook is, zo ja dan ga ik even 'hallo' zeggen. Die andere date ga ik over nadenken. Oude bekende die meer wil, denk het niet, maar tijd zal het leren als ik het mis heb. Die buien heb ik ook en trekken idd vanzelf over, soms na een paar uur maar soms duurt het een week. Geef eraan toe, maar weet dat het over gaat meis!Ik snap het, ja. Ik denk dat dat 'stilstaan' mij ook dwarszit. Ergens vind ik dat suf van mezelf, omdat het lijkt alsof ik iemand 'nodig' heb. Maar het is erg menselijk ook, denk ik.
@pat: Ik ben niet meer geweest. Geen zin om alleen te gaan. Er was ook geen concertje of zo. Ga ik komende week nogvwel een keer naartoe. Dan is er jazzzzz 😄



@Qian: Ah, jij 'pikt' de naam vage vogel in? 😅😜 Nou ja, zoals ik al zei.. Waarschijnlijk komt die naam hiero wel weer vrij 😔
Alle reacties Link kopieren
Op Tinder een superlike gekregen van iemand die amper terug praat. antwoorden van 1 woord geeft. Ja jemig, wat moet ik daar nu weer aan doen dan? (Het goede antwoord is natuurlijk: niks )
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 04 oktober 2015 @ 17:59:

[...]





Haha, ja, fijn is dat he 😆Heb zelfs de neiging om er iets van te zeggen
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 04 oktober 2015 @ 18:14:

@Qian: Ah, jij 'pikt' de naam vage vogel in? 😅😜 Nou ja, zoals ik al zei.. Waarschijnlijk komt die naam hiero wel weer vrij 😔haha, nee, jij mag je vage vogel houden. mijne is gevlogen!
Alle reacties Link kopieren
Ray wat n muts. Liegen verwijten en n papa zoeken. Nou die ben je liever kwijt dan rijk! Hoop dat de sex goed was want dan was t iig kortstondig leuk!



Fam toch weer back in business? Lekker doen wat goed voelt!



Rest met vage vogels: voel jullie! Hier heb ik n bus vol vage vogels! Heel erg veel communicatie op eens op IC. Trader, hockeyer, partner, skier, architect. Dan nog sporter, buurtgenoot, arts. Twee alweer afgeserveerd. Zou toch n keer moeten lukken?
quote:boebezoebe schreef op 04 oktober 2015 @ 21:31:

[...]





Heb zelfs de neiging om er iets van te zeggen Heel herkenbaar. Al doe ik dat in fit stadium dan weer meestal niet..
#Qian: Huh, hoezo dat? Die van mij heeft eerder vanavond mijn mail beantwoord. Leuk (hij leest ook mijn blogs). Maar ik ga niet meer beginnen over bellen of afspreken (voor zolang ik dat volhou 😅), dat mag hij doen. Ik vind dat hij verdorie de kans moet grijpen, haha!



@Imo: Je hebt er in ieder geval genoeg op de plank. Zou dan toch wel eens wat tussen moeten zitten. Ik heb eigenlijk ook twee vage vogels. En die ene van EM heeft geen interesse (de andere twee die wel wat leken heb ik nog niet geschreven, maar die hebben wel - ik denk nav mijn bezoek - ook op mijn profiel gekeken en allebei niet geschreven.. Tja 😄).
Alle reacties Link kopieren
ZO, druk weekend gehad. Nu weer tijd om even "snel" te antwoorden :-).



@boebezoebe: Ik heb altijd het standpunt gehad dat ik het liefst een partner wil zonder eigen kinderen. Tot 2 keer toe een partner gevonden die hieraan voldeed, echter is dit beide keren mis gegaan, en dit had te maken met de wens van een eigen kind die ik niet kan geven. Dus was nu voor de eerste keer eens gaan daten met iemand met een kind. Maar het meteen fulltime papa "moeten" worden is me echt te veel. En inderdaad, als iemand echt heel leuk is dan kun je je erover heen zetten misschien. Maar dit lukte me niet. Ach ja, blijkbaar was dit weer even een leerles, en de les is dat ik dit dus niet aankan. Dus nu verder kijken wat op het pas komt. Iemand zonder kinderen en eigen kinderwens (iemand die bijv geen kinderen kan krijgen ofzo) of iemand met een co-ouderschap....



Wel humor dat jij de serie dan weer helemaal niks vind :-)



@winkje87: Zo kwam het ook op mij over dat ze meer opzoek was naar iemand door het verzoek van haar dochter dan voor zichzelf. Hoe gaat het met de muzikant?



@Theemok: Je hebt het goed te pakken als ik het zo lees? Leuk! Erg fijn dat de date zo goed bevallen is. Heeft hij de dagen erna nog contact met je gezocht? En de volgende date al gepland?



@famkej: Ze loog over dat ze oa. werkeloos was (had aangegeven werk te hebben).



@coolpack2: Nog een virtuele knuffel van mij (beter laat dan nooit :-) ). Soms heb je inderdaad even die dagen/periodes. Ze trekken voorbij. Komt echt goed!



@Qian: We hebben een nieuwe vagevogel?!?! Haha. Hoelang heb je niks gehoord dan?



@imogen75: Seks was niet verkeerd. Ze stuurde na 2 dagen opeens al naaktfoto's en dat ze met een dildo met zichzelf bezig was. Dus denk dat het op sexueel gebied wel goed was gekomen (en dan te bedenken dat ze keihard zegt dat ze niet met de benen voor iedereen open gaat, na de 2de date al erotische foto's zegt mij ook genoeg )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven