Internetdaten deel 4

07-09-2015 22:48 2994 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ouwe en nieuwe garde: bij deze: alweer deel 4.



Zou het in dit deel wel lukken? Zal ze haar droomprins vinden? Gaat t hem lukken eindelijk die leuke vrouw te strikken?



Volg alle spannende verhalen hier. In dit topic alle wel en wee van internet daten. Kansloze dates. Spannende dates. Sex dates, de wondere wereld van de mannen carrousel, FWB en SV. En wie gaat er in dit deel met de hoofdprijs vandoor?



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit mee aan bij het flapdrol oordeel quian!
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@Amy Ik heb ook een poosje op Tinder gestaan, maar had er een nieuw Facebook-account voor gemaakt. Wel handige tip die hierboven werd genomen: neem foto's die verder niet herleidbaar zijn via Google. Vanwege mijn werk ben ik uitermate goed vindbaar op het net, ik kan dat niet dichttimmeren. Dan maar zo
Alle reacties Link kopieren
Hèhh fijn dat jullie daar ook zo over denken!

Ik had gister wijn op en was uiteindelijk moe, waardoor ik alleen maar wist dat ik niet moest luisteren naar de drama. Maar voel vandaag zo`n * kots! jou hoef ik ècht niet meer tegen te komen*
Quian, jij blij dat hij weer weg was! Klagen is zeer onaantrekkelijk en opdringerig ook.



Amy, onderbuikgevoel zegt genoeg toch.
Quian, snap ik, next:)
Alle reacties Link kopieren
quote:AmyFarahFowler schreef op 29 september 2015 @ 14:06:

Wat betreft lieve man, er is contact, we zullen elkaar nog wel zien. De reden dat ik denk dat hij niets serieus wil is omdat ik geen 'ik vind je leuk' vibe van hem krijg. Hij is enigszins gereserveerd, dus ik kan het mis hebben, maar ik geloof dat we weten dat mijn onderbuik gevoel vrijwel nooit faalt

Ik wacht rustig af hoe (en of) het verdergaat, maar blijf ondertussen lekker verder kijken.Is het zo`n typisch geval, van lieve man, maar mist de spanning/passie? Of anders? ;)
quote:Theemok1 schreef op 29 september 2015 @ 09:23:

Pfff, duurt veeeeel te lang, twee weken tussen de eerste en tweede date (technisch gezien tweede en derde). Gisteravond deed datemeneer een poging tot een goed gesprek op de app, maar ik vind dat daar niet het juiste medium voor. We gaan idd naar het strand zaterdag, heb gezegd dat dat een mooi moment is om uitgebreid te kleppen. Was ie het mee eens. Ben nog steeds een beetje benauwd dat ie ergens iemand anders tegenkomt die veel leuker is dan ik...



Sjezus, zo stom. Ben over het algemeen best een stoer wijf, grote bek en lef zat. Maar hier krijg ik slappe knieën van.Voor wat het waard is: Ik vind het ergens wel fijn om te lezen dat jij dat ook hebt, want zoals ik je lees (ook buiten dit topic) ben je inderdaad een stoer en no-nonsense mens 😊 Ik voel me af en toe net zo, inclusief piekeren en zulks.
Alle reacties Link kopieren
Haha, dank je, CP! Joh, ik heb een ienemiene klein hartje hoor, achter die grote bek. Het is fijn om dat hier gewoon neer te kunnen plempen. Uiteindelijk zijn we allemaal net mensen ;)

Dank ook Qian, voor je geruststelling dat datemeneer niet ineens aan een andere strijkstok blijft hangen.
Weet ik toch 😉 En jij ook dit: Als hij aan een andere strijkstok blijft hangen was hij jou niet waard. Maar dat kan ik zelf steeds tegen mezelf zeggen, maar ik voel het pas met wat afstand. Geldt ook voor 'mijn' vage vogel.
@ qian, ik snap eigenlijk wel waarom vrouwen hem niet willen. Ik vind klagerigheid ook niet zo sexy en boos worden om een afwijzing ook niet.



@ amy, als hij je het gevoel geeft dat hij je niet leuk vind, is dat waarschijnlijk wel waar. Tenzij hij heel introvert is, maar dat zou je zeker merken.
@Qian; nee, de spanning mist niet Ik vind het lastig te benoemen, want het is een gevoel. Het komt denk ik meer door de manier waarop. Het is relaxed door de manier waarop hij in de ochtend rustig 2 uur blijft hangen, en in de avond heeft hij zin in me om het zo maar te zeggen, maar we zitten niet 3 uur te kletsen met een wijntje erbij. Hij komt graag naar mijn huis, maar ik merk niet echt interesse in andere zaken. Het is niet ongedwongen of zo.

Zoals ik al zei; ik heb niet het idee dat hij me erg leuk vindt. Meer dat dit wel goed uitpakt voor hem.



Maar goed, de tijd zal het leren. Wat Syb zegt, je leert er weer van



@Syb; niet zozeer dat hij me dat gevoel geeft, maar meer aan mijn eigen invulling. Ik heb nogal de vervelende gewoonte om van alles in te vullen voor een ander, uit zelfbescherming denk ik. (Zoals nu, nog maar 4 dates en ik denk er veel te veel over na al )
Alle reacties Link kopieren
Hmm, ik ben geloof ik niet het type voor Tinder, ik swipe iedereen naar links...Je krijgt toch wel erg weinig informatie over iemand bij zo'm app. Maar ja 'onderhoud alles en behoudt het goede', toch? Wordt er helemaal bijbels van.



Heb nu wel wat Happn 'crushes', maar goed, ik was op doorreis, dus de mensen die ook bij mij op het hartje hebben gedrukt die wonen enorm ver weg.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
@Boebe, Tinder vind ik ook nix. Zo'n vleeskeuring. Nou zijn datingsites dat over het algemeen toch al wel, maar daar helemaal.



@Amy, heb je hem al eens gevraagd wat zijn bedoelingen zijn? Of wil je niet zo direct zijn? Ik zou er niet heel veel tijd en energie aan verspillen als je niet het gevoel krijgt dat er van hem uit oprechte interesse is. Tenzij hij dat horizontaal ruimschoots goedmaakt en je daarmee kunt leven Nee, maar serieus. als jij liever wel iets diepgaanderigs op wilt bouwen, zou ik toch wel willen weten hoe hij dat ziet.



@Qian, neem een pepermuntje tegen de nare smaak van de kots, en hop, tiet'n vooruit en kin omhoog!
Alle reacties Link kopieren
Alsnog een diepgaand gesprek op de app met datemeneer. Over vlinders en zo. Hij niet, ik wel. Maar hij wil het wel graag een kans geven, kijken wat er gebeurt. We hebben elkaar ook nog maar twee keer gezien, hè... Ik ben blij met de eerlijkheid, maar het zet me wel even met beide benen op de grond. Reëel blijven, Mok!
Alle reacties Link kopieren
Ah, jammer mokkie :(. Wel een goede reality check inderdaad.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Duidelijk, maar wel een tegenvaller. Wil jij het ook nog even aanzien (klinkt zakelijker dan ik bedoel)?



Hier geen nieuws. Met 'de ander' mail ik nog wel, maar hij is nog niet met een nieuw voorstel gekomen. Ik ben er een beetje klaar mee. Zou het alleen weer zo leuk vinden eens (tik in de plaat 😏)
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wil het zeker nog een kans geven, hij ook hoor. Hij vindt me leuk, lief, aantrekkelijk, goed gezelschap. Maar geen vlinders, dus. Merk dat het me toch wel wat doet, ben ongemerkt toch iets te hard gegaan in mijn gevoel, denk ik. Naja, ben ook maar een mens
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik heb wat Tinder Matches. Wat zeg je dan, als je op Tinder matched? Gotsie, had daar nog helemaal niet over nagedacht.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Volgens mij enkel dat je allebei de foto van de ander de positieve kant op hebt gezwieberd? Ik heb en doe geen Tinder.
Alle reacties Link kopieren
"Hoi, leuk dat we matchen! Zin om eens wat te kletsen? " ofseauw.
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk ook een stomme vraag van me, maar wel typisch wbt internetdaten bij mij: ik bedenk me eerst dat ik er wel weer eens wat mee wil doen, om vervolgens niet zo goed te weten wat ik nou met een match aan moet . Heb gewoon iets over zijn profiel gezegd (van de leukste), de anderen moet ik nog even denken.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ray, Hoe was jullie tweede date? Was het net zo leuk en gezellig als jullie eerste spontane date?



Rens: Gelukkig dat het minder erg is dan het leek uit je verhaal. Het contact met rustige dame is inderdaad doodgebloed wat ik vermoedde helaas. Niks aan te doen. Ik heb na mijn laatste app waar ik nog vroeg hoe het ging niets meer gehoord dat is nu al vier dagen geleden. Heeft niets gezegd over dat ze het niet zitten. Helaas maar ik ga weer verder online. Again. Had wel weer (het bekende )een moment van moed verloren waar veel hier over geschreven wordt. Wanneer eens een echt leuk contact waar potentie in zit.



Mok: zo wil ik inderdaad ook niet behandeld worden. Toch gebeurd het nog met regelmaat en lijkt het een makkelijke manier online/app om niet te hoeven zeggen, ik voel geen klik.....etc. Het is niet erg en kan gebeuren dat je wat harder loopt dan de ander. Wat je zegt, je bent ook maar een mens. Jullie kunnen er volgens mij goed over praten. Hij wil het in ieder geval een kans geven. Dat is wel hoopvol.



Koes: Het is zeker even fijn om te voelen dat je weer verliefd kan worden. Jammer dat hij het contact liet doodbloeden en niet eerlijk aangaf weer met zijn ex te willen proberen. Je hebt gelijk. We zijn meer waard. Helaas zakt de moed na zoveelste date weer af en toe weg.



AMy. zoals je de situatie omschrijft denk ik dat je gelijk hebt. Hij vindt het wel goed zoals het gaat. Kun je daar mee leven dat het zo gaat en je intussen doorzoekt?



Wink: Ik begrijp wat je bedoeld dat je soms inderdaad door een drukke dag kan vergeten om op een app te reageren. Ik kon alleen met rustige dame zien dat ze de app gezien en gelezen had (door de optie leesbericht op whatts app, tip gehad van een vriendin. Wist niet eens dat het bestond) Maar ik heb nu al vier dagen niets gehoord. Ik kan denk ik niet anders dan hieruit op maken dat ze geen contact meer wilt.



Boe. Op tinder een leuke reactie bedenken vind ik ook lastig. Die van Mok is een goede. Vind je het ook lastig een echt leuk gesprek op gang te krijgen en te hebben op Tinder?



Dilemma: welkom



Na rustige dame is het hier even rustig. Wel een aantal dates gehad. Maar buiten een gezellige avond geen klik van beide kanten. Druk en leuk weekend in vooruitzicht. Even een break met online speuren.



Cool: Wat jij ook zegt, ik heb nu ook even het gevoel, ik ben er klaar me. Weer alleen maar contacten die op niets uitlopen.
anoniem_184317 wijzigde dit bericht op 01-10-2015 09:56
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pat: Balen ja, dat nikserig gedoe na een gewoon normaal appje. Even pauze kan geen kwaad! Meestal wint bij mij de nieuwsgierigheid dan toch weer hoor... zit ik dan toch weer een avond te bladeren op Lexa of zo.



Boebe: Wat Pat zegt, ik vond het lastig om op Tinder een goed gesprek aan te houden. Meestal begon het best wel leuk, maar dat doodbloeden schijnt daar nog eerder te gebeuren. Maar hé, misschien gaat het bij jou wel als een raket!
Alle reacties Link kopieren
Pat, dat is inderdaad vervelend. Niks terughoren vind ik vervelender dan een eerlijke 'thanks but no thanks'.





Voorlopig verwacht ik niks van het Tinderen of niet teveel. Ergens is het ook gewoon vermaak natuurlijk: kijken wat voor een rare foto's sommige mensen online zetten
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo weer even alles doorlezen. 3 dagen niet hier, en heb weer een halve ochtend nodig om bij te lezen :-). Veel gebeur zie ik.



@Pat: 2de date was opzicht wel gezellig. Maar denk niet dat dit wat serieus wordt. Jammer genoeg. Hebben de 2de date veel gekletst en gepraat. Ben gisteravond ook nog even daar geweest, maar nu komen toch wat "lijken" uit de kast. Ze is gaan daten omdat haar dochtertje aangaf "wanneer komt er eindelijk een man in huis" (dochter is 7, zij is 27). Ze is echt opzoek naar een vervangende vader voor de dochter en een goede partner voor haar (uiteraard). De echte vader kijkt niet naar het kind om. En ik heb altijd voor mezelf iets gehad dat ik eigenlijk geen kinderen bij een ander wil. Dat was voor mij de ideale situatie. Al ben ik de laatste maanden daar wel anders over gaan denken, waardoor ik het daten met haar ook zag zitten. En dit klinkt misschien heel fout, maar ik wil gewoon geen vervang vader worden voor iemand. Heb geen moeite mee als ik een partner zou treffen met een co-ouderschap regeling maar fulltime de zorg van iemands anders haar kinderen, terwijl ik mijne nog niet de helft van de tijd kan zien. Ik kan dit emotioneel niet aan.



Daarnaast kwam er gisteravond uit dat ze al jaren bijstand heeft (ze zei dat ze werk had) en nog een paar prive zaken van haar kant die ik niet openlijk hier schrijf waarover ze gelogen had. En eerlijkheid is voor mij echt het aller belangrijkste....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven