Internetdaten - Deel 5

03-01-2016 17:36 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
2016 is begonnen. Een nieuw jaar met veelal nieuwe voornemens, en bij velen staat het vinden van een partner hoog op de lijst. Vele van ons schrijven en discussiëren al langer over dit onderwerp, en daardoor zijn we ondertussen alweer beland bij deel 5 van ons topic.



Iedereen is welkom om mee te lezen en te schrijven. Echte regels zijn er niet. Respect voor elkaar is belangrijk! De schrijfsters (en schrijvers) zijn in het algemeen lief voor elkaar, maar ook recht door zee en direct. Dat maakt dit zo'n geweldig topic!



Dus heb je vragen mbt Internetdaten? Of heb je juist twijfels? Is je relatie na vele jaren eraan, of ben je al een dating veteraan? Moet je echt even je verhaal kwijt over die geweldige of misschien wel verschrikkelijke date? Hier kan het allemaal!
Alle reacties Link kopieren
[quote]AmyFarahFowler schreef op 27 april 2016 @ 11:25:

@Treez; dat zeg ik ook altijd. Als je tijd hebt om te poepen, heb je ook tijd om te appen





Amy weet vast niet dat "poepen"in het Vlaams iets heel anders betekent Treez Is ook niet echt algemeen bekend in NL geloof ik.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Amy: Wel jammer hoor dat je weer zo'n... sukkel hebt getroffen. Ik gun jou ook gewoon een leuk, normaal exemplaar!



Pat: Bij de omschrijving van de "passie"van jou date denk ik meer richting religie / levenswijze, want dat kan ook van grote invloed zijn op een relatie. Moeilijk je hierin advies te geven. Wel enorm balen voor je. Eindelijk geen "vaag geval" krijg je dit.



Mok en Treez: Ik snap jullie twijfels wel. Ik zou denk ik ook dat gevoel hebben van: "waar zit dat addertje." Toch is mijn enige advies: geniet! Het kán echt dat addertje er dit keer niet is!



Brannen: Wat heeerlijk dat het zo relaxed gaat bij jou!



Fam: Eens met de rest. Waarom zou hij jou niet interessant kunnen vinden? Het zou inderdaad kunnen dat het niet past, maar je vult het nu wel erg voor hem in. ( Een eigenschap waar ik zelf gelukkig nooit last van heb ).



Wink: Ik vond de post van Mok wel een goede. Is het een optie om gewoon bij hem aan te geven dat hij ( voor nu) te snel gaat voor je?





Normaal vind ik Koningsdag wel leuk, maar niet met dit weer. Ik heb wel oranje tompoezen gekocht, maar verder een gewoon heerlijk relax dagje.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Rens, waarom is dat niet zo sociaal van jezelf? Net wat je zegt, je bent als fwb (wat het officieel nog steeds is) vrij om af te zeggen zonder dat daar nukkig op wordt gereageerd. En je hebt een goede reden, hoor.

Die strijd in je hoofd is bijzonder vervelend, en houdt pas op als er een knoop is doorgehakt. Helemaal logisch dat je daar chagrijnig van wordt. Goed dat je onze adviezen ter harte neemt en je eigen plan trekt. Het loopt zoals het loopt, en zolang je het rond kunt breien in je hoofd, lekker laten zoals het is. Als die overige stressfactoren wegvallen (ik hoop het voor je!) zul je hier ook relaxter in staan.
@Rens; eens met Mok wbt de FWB. Zoals je zelf zegt, wel de lusten, niet de lasten. Hij zal ook gewoon nee zeggen als het niet uitkomt toch.



@Wink; wat heb je uiteindelijk gedaan?



@Ogut; de keuze is reuze begrijp ik



Ondertussen heb ik toch gehoord van tinderman, die onverminderd enthousiast blijft. Hij wil me weer zien. Ik snap er geen kont meer van. Wie het weet mag het zeggen.
Alle reacties Link kopieren
@Amy, ik zou het hem gewoon vragen. Dit is toch om gek van te worden en ik vind dat je op date 3 prima kunt aangeven dat je dat weinige appen lastig vindt. Komt er vanzelf een gesprek op gang waar je misschien naar de insteek van daten kunt vragen. Wie weet is dit wel de uitzondering en is het echt geen apper he.



@Rens, ik vind dat dat niets met niet sociaal te maken heeft hoor. Het komt jou niet uit door het risico prima, hij zal vast ook niet komen als het hem niet uitkomt. Het is gewoon jouw lieve karakter dat het niet sociaal voelt.
Alle reacties Link kopieren
O per ongeluk gepost, ik ga hier weer verder haha



@Mok, bij jou ook onrust maar waardoor dan? Gaat toch goed en hij zegt toch lieve dingen of mis ik iets. Of voel je gewoon echt iets waardoor alles onder dat vergrootglas gaat (tenminste zo werkt het bij mij vaak).



Ben verder niet heel erg bij sorry en even ego.

Te hoog gegrepen man (THG vanaf nu) intrigeert me enorm maar ik ben bang dat hij geen serieuze insteek heeft c.q. spanning zoekt. Hij zegt van niet, maar zijn gedrag doet anders vermoeden. Ik zou het wel een keer mis willen hebben, want hij lijkt me heel leuk. Vanavond halverwege woonplaatsen borrel. Ben wel benieuwd of het doorgaat, want het is nu vrij rustig na een opmerking van mij. Ik word er onrustig van en heb de neiging zelf dingen te gaan sturen (doe ik niet), achterlijk want ken de man niet eens en hij moet mij overtuigen, niet andersom. Daarnaast van het weekend date met Buurman1. Daar geen woord verkeerd en is een af en toe apper, voor mijn doen weinig. Maar dat vind ik nu prima en eigenlijk is dat geen goed teken maar goed. Hij past wel veel beter bij mij en het praktische deel, maar ik mis hier dus de kriebel vooraf, humor en misschien iets te 'plain Joe'. Het is ook nooit goed

Ik wacht het maar af, zien zegt meer.
Alle reacties Link kopieren
Fam, ik had dat stukje alweer weggehaald, ik pb je wel even.



Heb je THG al eens ontmoet, of wordt dit de eerste keer? En Buurman 1 is ook een eerste date? Inderdaad, eerst maar eens zien.
Alle reacties Link kopieren
Wink: Ik herken je dilemma, bij mij werkt ook t ook zo. Heb dat ook een paar keer gehad in een beginnende relatie. Aslof je van stilstand opeens in de 4de versnelling moet. En jij hebt 2 en 3 nog niet eens gehad. Denk dat het advies van gewoon zeggen de beste is. Je eigen dingen gaan ook door en ondanks de energie die het geeft heb je ook gewoon tijd op de bank met je eigen hoofd nodig.

Denk dat als hij écht voor je gaat het heus wel serieus neemt en er rekening mee houd.



Pat: Geen advies voor je, ik zie naar aanleiding van je berichtjes iets als een levenswijze voor me en had al visoenen voor me van een paranormale dame die daar haar hele leven omheen heeft ingericht of een kattendame met 30 katten die écht niet zonder haar kunnen. Het zal vast iets heel anders zijn, maar ongeacht wat er is er maar 1 die daarover kan beslissen en dat ben jij.

Wat ik me in deze wel afvraag: Is het voor een goede relatie belangrijk dat jij achter haar passie staat? Of dat je 'm deelt? Of is het meer dat je vanaf de zijlijn ermee te maken zal krijgen?



Ogut: Niet meteen in de stress schieten van die sportman. Ik heb zoiets gehad met serieuze man. Die kende ik van 'vroeger' maar daar waren we ons niet van bewust. In de app-fase toen we elkaar nog niet hadden gezien beschreef hij iets waar hij heen ging (geen naam, wist alleen ong. de omgeving) en opeens wist ik dat was dié tent. Waar ik ooit ook wel s kwam en waarvan ik had gehoord dat het na al die jaren nog steeds t zelfde was. In eerste instantie was hij daarvan ook van z'n stuk en vroeg na 1 dag stilte hoe ik dat wist en of ik op zijn Facebook keek. Dat was niet het geval dus ik vertel dat ik daar vroeger ook wel s kwam en t uit zijn omschrijving begreep dat het dat was. Ik voelde dat t m moeite kostte om dat te geloven. Maar het was écht zo.

Pas nog later bleek dat ik vroeger optrok met 1 van de beste vriendinnen van zijn ex(vrouw) en we elkaar dus ook eigenlijk al kenden. Pas toen geloofde hij mij volgens mij.



Rens: Precies, wel de lusten, niet de lasten. Is toch duidelijk? En jij hebt er ff geen zin in, prima toch?



Amy: Bijzonder gast.............kan ook zijn dat hij je niet wil overladen met aandacht omdat ie ooit dat van een exdate als reden te horen kreeg? Ofzoiets? Of misschien is t geen apper kan ook natuurlijk.



Hier is t vrij rustig in datingland. Ik ben ook gewoon te druk met andere dingen en heb veel (gewone) afspraakjes al. Dus dagen al volgepland.



Een paar lijntjes:

Een zeer aantrekkelijke man (voor mij dan)van mijn leeftijd en dichtbij, die erg vaag blijft en waarvan het lijkt dat we geen enkel raakvlak hebben.

Hij houd van vroeg opstaan, ik van uitslapen. Ik hou van een feestje en hij van rustig op de bank.

Pffff heb ik weer.



Verder een buschauffeur waar ik qua levensinstelling wel een klik mee heb, maar waarvan ik nog geen flauw idee heb of ik m wel aantrekkelijk vind. Voorlopig kletsen we er rustig op los.



Jongere man met rugzak meld zich ook zo nu en dan. Geen idee wat hij nu wil. Ik dacht dat het wel klaar was.............



En op t koningsbal heb ik nog 2 uitnodigingen ontvangen.

Waarvan er nu 1 via Facebook loopt. Ik weet nog niet wat ik ermee moet. Vond ze die avond (met een flinke slok op) geen van tweeën erg aantrekkelijk. Weet ook niet of t nu bravoure was door de drank of dat ze het meenden.

Die via Facebook nu loopt schijnt t wel te menen.

Die andere heeft via een wederzijdse kennis de groeten laten doen en gezegd dat ie me écht verwacht.

Kweet t bij beiden nog niet.



Het loopt dus gewoon door. Heel veel energie steek ik er niet in. Zie wel hoe t verder gaat.



groeten minaa
Alle reacties Link kopieren
Ha Minaa, jij gaat als een speer zeg... Het is al vaker gezegd, maar is het niet handiger om je op één, hooguit twee personen te richten? Jij kunt ook dingen afkappen hè, je hoeft niet overal af te wachten.





Amy, ik zou het gewoon zeggen. Ik snap er ook geen hol van als dat zo vaag loopt. Zeg gewoon dat je er geen bal meer van begrijpt, in het ergste geval rent ie weg. Weet je ook hoe laat het is.
fam gewoon niet te veel denken van tevoren, idd zien wat het wordt (gemakkelijk praten van hieruit hoor ) en niet te ver gaan. Heel benieuwd naar vanavond.



nounou Amy... wonderen zijn de wereld nog niet uit... heeft hij intussen een date gehad die tegengevallen is? Wie zal het zeggen... neem aan dat je toch ingaat op zijn uitnodiging?
Alle reacties Link kopieren
Even een post tussendoor. Snel bijgelezen. Misschien dat ik aantal vergeet.



Fam: Test wat de intentie van THG man is. Stuur niet te veel berichten zelf. Vanavond zal blijken of hij echt een goede intentie heeft. Denken of hij THG is hoeft niet. Voel dat aan als je elkaar ziet. Met daten is het beter in te schatten. Hopelijk heeft hij dezelfde intentie om elkaar beter te leren kennen.

Ook met buurman1. Laat het op je afkomen. Wat je zegt over de passie van date, klopt. Het is niet zomaar iets wat je accepteert erbij. Nu kan het iets zijn wat je denkt makkelijk aan te kunnen. Wat op lange termijn een rol kan spelen. De weg terug is dan moeilijk, door het gevoel dat er dan helemaal is.



Amy. Je kan het best vragen. Ook op al is het pas de 3e date. Met appen is het jammer genoeg lastig in te schatten. Maar tussendoor een paar leuke berichten sturen zou ik ook verwachten. Het houdt de aandacht vast. En ook de interesse. Tot nu heb ik nog weinig meegemaakt dat iemand niet een echte apper is. Verschil in frequentie is er altijd wel. Misschien is er een verschil tussen man en vrouw.



Rens. Ik sluit me aan bij Rens. Het is een FWB. Je bent geen grote verantwoording verplicht. Blijf op jezelf passen. Mijn date heeft niet met religie te maken. Ik kan door herkenbaarheid niet te veel zeggen. Ik schrijf het voorzichtig nu tussen de regels door. De passie heeft te maken met een verhouding dominant (een zij) en onderdanig (date) te maken. Wat 2 a 3 keer per maand gebeurd en verder contact via app op zelfde manier tussendoor. Staat buiten een toekomstige relatie. Dus niet wat iets is van partners onderling. Het is crypto geschreven, maar misschien nu iets beter beeld. Repost ajb dit deel niet. Ik haal dit stuk later weer even weg.

Afspraak gaat morgen met date niet door. Om begrijpelijke reden. Geeft ook iets meer lucht voor mij om na te denken. Gisteren koningsdag leuk door de stad geweest met oud date (die even met zichzelf in de knoop zat. . Die nam contact op. Of ik wat te doen had. Verder niets gebeurd. Gewoon een gezellige middag gehad. Hoe dit verder gaat lopen zie ik wel. Ik denk dat het een 'not into you after all' is.



Mok. Het menselijk komt naar boven. Het gevoel van twijfelen, onzekerheid, meent hij/zij het wel. Zoals het op mij overkomt geeft hij geen tegenstrijdige signalen af. Probeer dat opzij te zetten. Al het begin is lastig. Het gaat een keer over. Dat hij al iets verder kijkt is toch leuk. Het is niet too much lees ik. Net wat je zegt, beter dan de twijfelaars.



Ook voor wink en treez. Niet te veel bij nadenken als de signalen er niet zijn.!



Wink. Hierover kun je ook praten. Dat het iets te snel gaat. Laat het niet kapotgaan door iets kleins. Er zijn veel heftigere dingen te bedenken. Over praten verstrekt ook elkaar als daar in het begin ook al goed over gesproken kan worden.



Ogut. Kan de man je ergens van kennen? Het klinkt wel wat creepy. Zou er ook geen goed gevoel bij hebben. Zelfde als iemand na een bericht mij al wil toevoegen op FB.
Alle reacties Link kopieren
@Og, als jij vertelt over je sportschool zou ik het niet direct creepy vinden. Anders vind ik het als ze gaan uitzoeken waar je exact woont of zo (ja mij ooit gebeurt brrrr). Let erop wat je wel en niet vertelt. Soms denk je er niet eens over na. Mijn voornaam en woonplaats geven bijv. mijn werk. Dus ik geef altijd een andere plaats of naam op.



@Wink, o hij gaat te snel maar je vindt hem wel leuk. Ik zou het aangeven: joh je gaat hard en ik vind het hartstikke leuk om af te spreken, maar voor de goede orde verwacht niet teveel van me want ik weet nog helemaal niet wat ik voel. Bij mij duurt dat even.

Zoiets? Kan hij zelf kiezen hoeveel tijd hij erin wil steken.



@Mok, ik snap het. Lastig. Op je gevoel vertrouwen zou ik zeggen, maar door ervaring kun je ook dingen aannemen of ergens bang voor zijn. Geen wijze raad in deze, ik snap de gedachten en zou zelf een beetje inhouden denk ik. En 1e date met THG, 2e met B1.



@Treez, anders ik wel haha. Ben in eerste instantie benieuwd of het doorgaat, op een of andere manier voelt het alsof hij gaat afzeggen. Gebeurt me eigenlijk nooit dat iemand afzegt, dus geen idee waarom dat zo voelt. Mijn gevoel klopt vaak wel. Hoop van niet. En eerst zien, want het kan zo maar zijn dat ik denk 'neeeeeeee' of 'leuk maar nee', ik ben tenslotte niet snel van slag dus hoe groot is die kans. Maar debiel hoe druk je je erom kunt maken



@Mina, ik kan het bij jou niet volgen, het zijn er teveel haha. Ik denk wel dat Mok een punt heeft. Je op iets minder richten is misschien beter omdat je dan minder het vergelijken hebt en de mens erachter beter leert kennen. Overigens snap ik het niet helemaal want je zegt dat over een paar jaar de kans erin zit dat jij en ex toch samen verder gaan. Is dit dan alleen tijdverdrijf, want dan snap ik al die lijntjes wel, of zoek je wel serieus? Want waarom dan als de kans met ex er nog in zit en je dat zou willen?



@Pat, ik denk dat levensvoorkeur misschien een beter woord dan passie is. Net als iemand super spiritueel is of streng gelovig en de ander niet, dat werkt gewoon niet. En dan is het bij jou misschien nog wel lastiger. Sterkte met die keuze, alleen jij weet of de eerste kriebel dat risico waard is. Persoonlijk zou ik het niet willen maar dat weet je al.

En ja zien is weten. Misschien dat de intentie dan voelbaar is. Maar ik vraag me dus af of het wel doorgaat. We'll see. B1 zie ik ook wel, misschien komt hij wel helemaal los haha. Hoe is het verder met je lijntjes trouwens? Nog dates in de planning? Behalve passievrouw dan.
Alle reacties Link kopieren
Fam, ik denk idd dat het - net als bij Treez - bij mij flink meespeelt dat ik die boa constrictor nog steeds verwacht. Maar chatter zegt en doet de juiste dingen, het blijft niet bij woorden alleen. Ik ga dit weekend dan ook niks zeggen, maar laat de tijd zijn werk doen. Dit is nou eindelijk iemand die de tijd wil nemen om me te leren en kennen, dus ik moet gewoon niet zo zeiken



Wat jouw date betreft: gevoel klopt vaak, maar kan er ook best eens naast zitten hè...
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Mok, ik gun je dat dit hem wel is!



En ja, maar meestal (of eigenlijk altijd) klopt mijn gevoel wel. Hier een dierentuin vol constrictors . En baal nu al dat het waarschijnlijk over is voordat het begonnen is. Hoezo op de zaken vooruit lopen.... volgens mij ben ik rijp voor het gesticht!
@ wink, vertel hem gewoon dat je liever rustig aan doet en nog niet toe bent aan jouw vrienden. Geef hem de kans om af te remmen.



@ minaa, dat te snel gaan is soms eigenlijk het probleem dat de vrouw er van maakt. Ik heb een aantal keer de deksel op mijn neus gehad, waarbij ik zeker wist dat ik het rustig aan deed, maar de andere kant blijkbaar bij elke positiviteit in de stress schiet. Sommige vrouwen vinden het zo eng om een man teleur te stellen, dat ze een man meteen maar teleurstellen.



@ amy, ergens krijg ik het gevoel dat deze man helemaal niet één persoon tegelijk date. Want ik snap zijn manier van communicatie anders echt niet.



De vrijmarkt was best tof dit jaar, heb zelfs een foto met één zielig standje in een normaal afgeladen straat. Was op enkele straten wel normaal gevuld, hoor.
@Syb; wat jij zegt zou best kunnen inderdaad. Ik heb de vrijmarkt overgeslagen en meteen aan het bier gegaan Viel echt mee met de drukte inderdaad.



@Fam; we lopen hier allemaal altijd op de zaken vooruit volgens mij. Dingen die je stuk kunt analyseren en zo Weet je al of je date doorgaat?



@Minaa; helemaal eens met Fam



Ik denk dat er ook boa's in onze hoofden zitten, en het gras is eerder een jungle



Wbt tinderman: er staat nog niks concreets, hij moest er nog op terugkomen. Heb hem gewezen op zijn langzame gedoe, dus hij weet dat hij ermee moet komen. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
Alle reacties Link kopieren
Even kort want net thuis, date met creepy meneer a.s. zaterdag :-). Blijkt dus dat hij op dezelfde sportschool gesport heeft voordat hij naar de andere kant van de provincie verhuisde. Valt dus mee met dat creepy denk ik, we appen, gevoel is ok.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook even kort om misverstanden te voorkomen. Ik date écht serieus. Met mijn ex heeft het niet gewerkt door omstandigheden waar 100% zeker de komende 2,3 jaar geen veranderingen in komen. Of ze daarna veranderen of veranderd zijn is ook nog zeker niet zeker. Het zou kunnen. Maar ook net zo goed niet. Het is dus geen kwestie van we gaan t dan weer proberen. 1 ding is zeker, nu niet. De tijd zal t uitwijzen....

En tot die tijd of niet leven we gewoon ons eigen leven.

En dat is zeker wel serieus en ik heb nog steeds de behoefte aan n steady relatie, een maatje. En of dat voor de langere termijn is is ook niet zeker tenslotte.

Eigenlijk is niks zeker in t leven toch?

De tijd heeft jullie advies ook ingehaald.

Heb vage aantrekkelijke man al gezegd dat ik er niets in zie.

Blijft busschauffeur over.

En van die jonge niks meer gehoord. Als die zich nog meld zal ik m vragen wat ie nu wil ow en erover nadenken wat ik wil. Ook een goed plan denk ik.

Groetjes minaa
Ogut hij had het dus niet op internet zitten uitvogelen zoals je eerder zei... dan is er inderdaad niets creepy aan, veel plezier zaterdag!



Thee hier hetzelfde, wegens andere verplichtingen een weekje enkel appen (nog 2 dagen, we tellen af) en heb enkele dingen heel voorzichtig aangebracht maar daar reageert hij dan altijd zo positief en enthousiast op dat ik me achteraf afvraag waar ik me zo druk om heb gemaakt. Gaat niet om heel gewichtige dingen hoor maar bij eerdere dates voelde het toch meer geladen. Hier gaat het gewoon heel gemakkelijk, alles is vanzelfsprekend.

Kraai nog geen victorie hoor, die boa ligt nog steeds op de loer...
Alle reacties Link kopieren
Gut Treez, ik had jouw post geschreven kunnen hebben

Ik zie hem dit weekend weer, en dan een hele week niet, dan ga ik met vakantie. Ben benieuwd hoe dat gaat voelen... we zien elkaar nu 2x per week.



Minaa, mijn post ging niet zozeer over je ex, maar meer over de vele lijntjes die je hebt. Er zijn er al een aantal afgekapt, zie ik. Ik hoop voor je dat het met buschauffeur op een date uitloopt. Is daar al sprake van?
Alle reacties Link kopieren
Minaa: Ik ben het wel met de anderen eens hoor. Je schrijft altijd dat je het rustig aan doet qua lijntjes en dat er niet zoveel speelt en dan komt er vervolgens een opsomming. Ik denk dat je focussen op één of 2 je kan helpen om iemand echt beter te leren kennen. Maar je hebt er nu al een aantal afgekapt lees ik.



Amy: Ik zou hem ook om duidelijkheid vragen. Dit zou niemand meer snappen toch...



Pat: Ik heb je stuk gelezen. Ik dacht dat ik het begreep, maar door het stukje "niet in een relatie"snap ik het geloof ik toch niet (helemaal). Fam weet waar het echt over gaat. Zij geeft aan dat zij het niet zou doen omdat het van grote invloed kan zijn. Tja. Ik vind dat Fam vaak wel wijze raad heeft. Volg je gevoel en doe wat jij wil. Maar pas ook op dat je niet toch verder gaat "omdat het eindelijk een leuke is."Hoewel ik dat wel zou snappen ook... Moeilijk hoor.



Mok: Goed voornemen voor dit weekend.



Fam: Hoop dat jouw gevoel t.o.v. THG man niet klopt... Maar ik moet je gelijk geven dat jouw gevoel vaak wél klopt...



Net vaste date even kort gezien. Hij is ergens niet eerlijk over geweest en daar ben ik pissed over. Het heeft niets met andere vrouwen te maken, maar liegen kan ik sowieso niet tegen. Ik wil niet zeggen dat het onoverkomelijk is. Ik ken mezelf, moet ook gewoon even afkoelen nu. Er kan nog wel over gepraat worden als ik rustiger ben.



Maar nu ben ik even pissig.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Mok, ook prima elkaar 2 keer per week zien. En ondertussen maar gewoon genieten van je vakantie. Een weekje is te overzien;-)



Fam, ik ben benieuwd naar je dates! Is je date met THG al geweest? Of klopte je voorgevoel? Morgen met buurman toch? Ben benieuwd. En ik denk zeker dat er ook mannen zijn die een druk leven hebben op alle vlakken maar wel op zoek zijn naar een vrouw die juist een wat rustiger stabieler leven heeft. Zoals jij het omschrijft had ik ook wel een beetje met buitenland man. En dan was ik ook nog een stuk ouder. Dat je denk ' why me..??' . Maar goed je weet het soms niet!



Treez bij jou klinkt het ook nog steeds erg leuk! Dat jullie allebei de dagen aftellen:-) Heerlijk.



Ogut, zou gewoon daten en als je hem toch wat creepy vindt dan is het klaar toch.



Pat, lijkt me ontzettend lastig... Misschien eerst nog maar even gewoon een date plannen. Eerst maar eens kijken of jullie elkaar echt leuk vinden. Want omdat je twijfelt is het niet perse een 'no go'. En voordat je je suf piekert en alles analyseert en is het wel fijn te weten wat je echt voelt en hoe zij het voelt. Wel ontzettend klote dat zij er nou net zo'n bijzondere levensstijl op nahoudt..



Minaa, het lijkt allemaal weer wat overzichtelijker bij jou:-) En ik zou idd geen 2 a 3 jaar wachten op je ex om te kijken of het dan evt nog wat kan worden.



Amy, ik ben benieuwd of en hoe tinderman gaat reageren...! Let us know!



Ik heb morgen weer een date met die van vorige week zaterdag:-) Ben benieuwd welke kant het opgaat: 'ja leuker ik wil hem vaker zien' of ' mwa ik denk dat het hier bij blijft...'. We zullen zien.

Die ander waar ik app contact mee had is op vakantie dus dat kwam wel goed uit:-) NIet alles tegelijk..!
Alle reacties Link kopieren
Rens, wat balen dat je je even zo klote voelt nu. Weet natuurlijk niet waar hij om gelogen heeft maar hopelijk kunnen jullie het uitpraten..
Alle reacties Link kopieren
Ohja, morgen dus een middagdate.. Iemand tips/ ideeën voor wat we midden op de dag kunnen doen?!! (In een grote stad).
Alle reacties Link kopieren
Nijntje, terrasje ? Of museumpje ?



Na alle gezelligheid van van de week deed moeilijke man ineens weer moeilijk om iets wattie feitelijk zelf veroorzaakt... Geblokkeerd door hem (niet op gereageerd), na een uur of wat weer gedeblokkeerd, zag het gebeuren, en nog een gezellig appje ? Waar is het gekkengesticht ?



Alleen op stap geweest naar een concertje, had gratis kaartjes maar niemand kon mee, denk barst ga gewoon en dat maakte helemaal niet uit, gezellige dansjes gedaan met wildvreemden. Leuke mannen gespot, maar allemaal in gezelschap volgens mij, dus helaas. Morgen date, hoop dat ik nog fris genoeg ben 's avonds, moet eerst naar de andere kant van NL.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven