Internetdaten - Deel 5

03-01-2016 17:36 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
2016 is begonnen. Een nieuw jaar met veelal nieuwe voornemens, en bij velen staat het vinden van een partner hoog op de lijst. Vele van ons schrijven en discussiëren al langer over dit onderwerp, en daardoor zijn we ondertussen alweer beland bij deel 5 van ons topic.



Iedereen is welkom om mee te lezen en te schrijven. Echte regels zijn er niet. Respect voor elkaar is belangrijk! De schrijfsters (en schrijvers) zijn in het algemeen lief voor elkaar, maar ook recht door zee en direct. Dat maakt dit zo'n geweldig topic!



Dus heb je vragen mbt Internetdaten? Of heb je juist twijfels? Is je relatie na vele jaren eraan, of ben je al een dating veteraan? Moet je echt even je verhaal kwijt over die geweldige of misschien wel verschrikkelijke date? Hier kan het allemaal!
Post 3000!!! Grouphug!!! Gooo Amy
Het was weer even 4 blz terug lezen, dus als er soms mosterd tussen zit, excuses daarvoor.



Minaa, je kan ook proberen om het date/exen onderwerp te vermijden op een eerste date. Er zelf nier over beginnen en als iemand anders er naar vraagt dat je het daar niet over hebt omdat je je op huidige date wil focussen.

Jammer dat de date van gister vandaag zo vreemd deed, goed dat je het hebt af gekapt. En bij je volgende date weet je in elk geval dat er lichamelijke aantrekkingskracht is. Niet zo druk over maken en gewoon gaan voor een gezellige avond.



Pat, hoe is het met je gevoel voor passievrouw en over haar passie. En heb je nog wat gehoord van krulendame?



Mok, fijn dat je weer een leuke date in het vooruitzicht hebt. Helemaal verwachtingloos er naar toe gaat waarschijnlijk niet lukken, maar volgens mij weet jij maar al te goed daar mee om te gaan. Veel plezier alvast!



Treez



Nijn, ik ben het een beetje kwijt bij jou. Maar ben je met pauze, heb je buurman voor in geval van nood en zie je wel of er iets leuks langs komt?



Ogut, als je hier eerlijk advies wil, moet je ook eerlijk zijn en iemand volledig verzwijgen omdat die niet via internet was maar waar je wel serieus gevoel voor had helpt dan niet. Als hij jou zijn sleutels geeft na een paar dates kun je die ook niet accepteren en je hoeft ook niet jouw sleutels te geven. Je hebt een eigen mening, ook in een relatie, maar volgens mij ontbreekt die bij jou een beetje.

Daarnaast volledig met imo eens, een beetje meer aandacht voor de andere die op het topic mee schrijven zou je sieren. Zeker de laatste pagina's zijn een ogut zie mij eens zielig zijn en ik kan hier niets aan doen forum.



Cool, fijn dat het zo goed gaat bij jouw en dat je gewoon helemaal jezelf kan zijn bij hem. Er is niets mis mee om troost te zoeken bij iemand, zeker niet als dat bij je vriendje is (als jij moeite hebt met uitspreken doen wij het wel voor je).



Renske, medesporter klinkt goed, weer je al of er een date-date komt? Verder klink je niet heel negatief over vaste date, behalve dat het heel duidelijk is dat er geen lange termijn toekomst in zit. Maar zo te lezen geeft hij op zijn manier ook wel om jou en geniet jij meestal van zijn aanwezigheid. Ik zou lekker zo doorgaan en medesporter wat verder gaan onderzoeken.



Fam, fijn dat je weer wat rust hebt, ik weet niet wat er bij je speelt, maar volgens mij speelt het al best lang. Gaat er op afzienbare termijn wel ruimte ontstaan voor een relatie?



Imo, ik vond je opmerking niet heel bot overkomen hoor. En ik moet zeggen dat ik er net zo over dacht, alleen lees ik de stukjes van ogut gewoon niet als ik er geen zin in heb.

Je klinkt trouwens gelukkig in je ego post, hoe het tussen latter en jou gaat werkt voor jullie beide en dat is het belangrijkste. En of dat in de toekomst zo blijft, nog beter word of dat hij toch naar het kanaal wordt verwezen weet natuurlijk niemand.



Wink, goede beslissing om ONSDB de deur uit hebt gegooid. Is lekker goed voor de relatie als je weet dat de ander je niet mooi vind zoals je bent Wel vervelend dat je onderbuikgevoel toch weer gelijk krijgt



Koek, er is niets mis met je en dat je soms ook een hand of knuffel wil is helemaal niet vreemd. Grouphug



Mikki, ik begrijp het geloof ik niet helemaal maar jij zat voor zaken in het buitnalnd en dater is jouw op komen zoeken? Als dat geen liefde is (of is deze conclusie te vroeg? )



Amy, volgens mij komen de lijntjes bij jou vanzelf wel weer, tot nu toe heb je volgens mij nooit langer zonder gezeten.



Ik ben vrijdag bij date geweest en dat was gewoon weer heel relaxed. Helaas zit hij nu in het buitenland en het duurt mij veel te lang voordat ik hem weer kan zien. Het zal wel een goed teken zijn, maar voelt toch wel een beetje rot.

Niet persoonlijk bedoelt, maar ik hoop dat ik niet meer zo lang mee schrijf in het nieuwe topic, ik wil deze date houden denk ik
Alle reacties Link kopieren
Nou Fam, Amy, Brennan, Wink, Mok, Syb....(en de rest)



Ik heb al n nieuw deel geopend ooit dus aan wie de eer?



Enneh, zolang je niet gaat dreigen zal je geen Raymondje overkomen



Amy, mss jij, om die dip van jou n ass-kick te geven? En zo niet dan zoekwn de juiste rooftop...
Haha zou het?! Wil het wel doen hoor, maar anderen net zo lief! Heeft Fam er al een geopend?
Alle reacties Link kopieren
Doe ik het wel :-) er is nog niets geopend.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
En dan vooral geen verwijzingen naar de eerdere delen he, Amy



Ik zou 't niet doen Ogutteguttegut



Edit: te laat.
Alle reacties Link kopieren
Te laat :-) ik zal me gedragen, wordt ik er ook niet uit gegooid :-)
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Ah, ik wilde net schrijven dat het meestal door iemand gedaan wordt die al even meeschrijft...
Alle reacties Link kopieren
O... wist ik niet. Anders wil ik het wel weer weg halen hoor.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Oh joh, dat maakt toch helemaal niet uit! Het nieuwe topic is geopend! Ik zal de mods vragen deze te sluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven