Internetdaten - Deel 5

03-01-2016 17:36 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
2016 is begonnen. Een nieuw jaar met veelal nieuwe voornemens, en bij velen staat het vinden van een partner hoog op de lijst. Vele van ons schrijven en discussiëren al langer over dit onderwerp, en daardoor zijn we ondertussen alweer beland bij deel 5 van ons topic.



Iedereen is welkom om mee te lezen en te schrijven. Echte regels zijn er niet. Respect voor elkaar is belangrijk! De schrijfsters (en schrijvers) zijn in het algemeen lief voor elkaar, maar ook recht door zee en direct. Dat maakt dit zo'n geweldig topic!



Dus heb je vragen mbt Internetdaten? Of heb je juist twijfels? Is je relatie na vele jaren eraan, of ben je al een dating veteraan? Moet je echt even je verhaal kwijt over die geweldige of misschien wel verschrikkelijke date? Hier kan het allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me dat goed voorstellen Ray, dat het dan even heel hard binnen komt. Probeer het vooral als een verrijking voor jezelf te zien, deze ervaringen, de dingen die je gezien en beleefd hebt. Maar zo'n dip, dat hebben we allemaal wel eens... is niet leuk.

Wel een paar hele mooie foto's gezien! Het is te zien dat je het naar je zin had daar
Alle reacties Link kopieren
Leuk zo een mega swipe en alle aanmeldingen op de sites. Vraag me af hoeveel er over een week nog online bezig zijn met zoeken



Ray. Jij dacht ook ik open de nieuwe topic.
Alle reacties Link kopieren
Tja Ray, Aziatische vrouwen vallen vaak wel op het masculiene van de europese man. Wel eens gehoord dat japanse vrouwen graag min 1 keer het bed delen met een westerling, oa vanwege formaat van geslachtsdeel! En blond en fair skin doet t daar goed. Mijn ex is diverse keren in japan geweest en werd zowat besprongen!



Dus wie weet: er zijn er meer die een vrouw uit Azie halen. Waarom niet!?



Je hebt t nwe topic geopend dus dit jaar is je kans!
Deel vijf alweer, daar moet echt een klifhanger bij



Ray ,zit een emigratie naar HK er in?



enne,vanaf hoeveel dates ben je een datingveteraan?
Prachtige foto,s Ray!
Alle reacties Link kopieren
Zo Ray ik zei het toch ;) Hong kong = goed voor je ego, maar dus geen souvenir meegenomen Nice pics.

Begrijpelijk hoor, die terugval. Ik denk voor iedereen wel herkenbaar. Komt wel goed met jou
Als je het contact met jezelf verloren bent, kun je ook geen contact maken met anderen.
Alle reacties Link kopieren
Grr.. ik zat nog in het oude deel te typen en toen was dus alles weg....

Ray: wat een gave ervaring heb je opgedaan! En ik snap je gevoel helemaal... dat je het aan het einde van de dag graag wilt delen met iemand. Toen ik net weer vrijgezel was moest ik daar ook zo aan wennen. Ook de kleine dingen, waar ik vriendinnen niet mee wilde lastig vallen..En misschien moet je idd gaan verhuizen;-) Wat vind jij zelf van de vrouwen in Hong Kong?? Iig altijd leuk wat aandacht te krijgen!



Wink, zeker nu hij weer contact opneemt zou ik om duidelijkheid vragen. Ik zou er anders gek van worden.. Want als hij niks wil dan weet je dat en kan je verder.



Toch gek dat iedereen zich op 2 januari ineens inschrijft op datingsites...Ik zou eerder denken dat iedereen nog aan het bijkomen is van O&N;-) OP Happn merk ik geen verschil hoor (maar ben dan ook amper buiten geweest vandaag...)!



Luctor, ik zie het idd net als jij het ziet. IRL gaat voor en internetdaten is voor erbij. Als je iemand irl bent tegenkomen en je wilt nog een keer afspreken dan weet je iig dat er een soort van klik is. Bij een blind date moet je het maar helemaal afwachten. Maar waar je de ware uiteindelijk tegenkomt, kan overal zijn volgens mij net zo goed via de digitale weg.



Rens, kan zijn dat internetdaten niks voor jou is maar zie het iets voor erbij. Je hoeft maar 1 leuk contact te hebben en... wie weet! Hopelijk kan je er positief ingaan dit jaar.



Verder weet ik niet meer wat ik eerder getypt had dus ik laat het hier maar even bij;-

Ohja nog over me: misschien morgen date met buitenlandman. HIj is nog enthousiast na mijn mededeling moeder te zijn... We hebben niet heel veel contact (wel dagelijks) de sms'en zijn wel enthousiast. Nog geen tijd en plek afgesproken. Maar hij neemt de moeite terwijl hij heel druk is met alle bezoekjes aan familie en vrienden in deze 2 weken. We zien wel...!
Alle reacties Link kopieren
Het ligt eraan uit welke land ze komen en met welke intentie. Ook hier zitten gelukszoekers tussen. Van dichtbij gezien. Was in dit geval een Filipijnse.



Ray: wat een verhaal! Ik snap je gevoel helemaal dat je de leuke momenten wilt delen met iemand. Dat heb ik nog steeds op bepaalde momenten. Of het ooit went, geen idee!
Alle reacties Link kopieren






Altijd afgevraagd waar TVP voor staat..... ik weet dat het om te volgen is. Mok?



Nu bij lezen...... gaat hard!
Alle reacties Link kopieren
Ohja Pat, dat klinkt leuk met buurtvrouw! Ben het even kwijt, hoe heb je haar nou leren kennen? Was niet dat kassameisje toch? Was dat Ray... (weet het niet meer..)
Alle reacties Link kopieren
Ray was van het kassameisje. Ze schreef een bericht op Lexa naar mij.



Wink. Als je een keuze maakt om het flarden contact zo te laten dan heb je geen duidelijkheid naar je zelf toe denk ik, Dat het misschien blijft knagen wat als...? Wellicht denkt hij shit dit is mijn laatste kans, als je een duidelijk standpunt inneemt en aangeeft je het een kans wilt geven. Dat je een antwoord van hem wilt.



Cool: Na 3-4 maanden is het zeker goed om het een relatie te noemen. Je hebt nog even te gaan. Ze is 12 jaar jonger.
Alle reacties Link kopieren
TVP = terugvindpost!
Alle reacties Link kopieren
@Ray, valt niet op-hoooooppppp . Einde van het jaar gaan we zien of het gewerkt heeft ok? En eens met Amy v.w.b. die 'n' achter vele en ik zou iets doen met die tekst van Rens in de OP . Je link ga ik nog aanklikken, maar leuk te lezen dat je het goed gehad hebt. Ik snap je gevoel en ik denk dat meerderen het herkennen. Genieten van dingen, gezelligheid van stellen, maar daardoor ook wel weer met de neus op de feiten dat je alleen bent. Ik vind het stoer en knap dat je toch genoten hebt, ondanks dat alleen zijn onder een vergrootglas ligt op zo'n moment. En wat ik me afvroeg. Zou je overwegen om een vrouw uit het buitenland te halen? Wat Imo ook al aangeeft dus.



@Meelezers, als jullie nou allemaal even TVP-en dan kunnen we zien of we inderdaad zoveel fans hebben. Ik ben er wel benieuwd naar!



@Huidprobleem, dat is op elke site en ook maar net waar je op valt toch? Wat je betaalt zegt niets over de mannen/vrouwen die erop staan. Denk maar aan Parship bijv.



@Rens, jij krijgt van mij echt de humor wisselbeker!



@Amy, heb jij weer: Red Flag man die belt . Ik hou er ook niet van dat ze snel bellen, is toch een soort van privé of zo. Hoe is het met je teleurstelling?



@Og, als je nog wilt daten zou ik zelf initiatief nemen of is dat geen optie? en is die ene een echte 'boer zoekt vrouw' als in op tv geweest?



@Wink, niet helemaal meegekregen maar las iets over een lauw berichtje. Ik denk dat ik het op de man af zou vragen jullie nog een kans maken samen. Weet je in ieder geval waar je aan toe bent.



@Lady, ik vind dat je een veteraan bent als je al een tijd geregeld date en je niet meer zenuwachtig van tevoren bent. Dat is een teken dat het 'normaal' is geworden dat je zoveel date



@Nijn, veel plezier morgen mocht je date doorgaan. Ben je niet bang dat je iets gaat voelen? Omdat de man weer vertrekt?



Verder geen idee meer wat er in het oude topic stond dus ik laat het hier maar bij en probeer het hier bij te houden.



Nog een ego update: date was heel leuk, vertrouwd, gelachen en laat gemaakt. Ik merk dat hij echt onder de indruk is en ik.... ik weet het niet. Er is iets waardoor ik niet zeker weet of ik verliefd kan worden. Aan de andere kant is de emotionele klik enorm en heb ik het gevoel dat we elkaar echt snappen en dat is enorm aantrekkelijk. Woensdag volgende date. Ik houd het wel bij een tegelijk, dus de rest is van de baan.
Alle reacties Link kopieren
Luctor: Je hebt het niet over de dame waar je met oud en nieuw meereed begrijp ik? Of is het wel die vrouw waar je een rondje mee wil lopen.



Wolvega: Ik heb wel soortgelijke ervaring mee. De dame (was wel pas 5 maanden single) stond er heel los in. Vond het gezellig om wat af te spreken zo nu en dan. Vond de aandacht misschien ook wel leuk. Maar stond er los in. In de zin van we zien wel hoe het loopt. Haar vorige contact duurde bijna twee maanden en zag ze eens in de twee weken om iets gezelligs te doen. Het contact heb ik verbroken omdat de intentie (relatie) en verwachting te ver uit elkaar lagen.



Lime. Het is zeker niet erg om meerdere chatcontacten te hebben. Kan zomaar dat er een aantal niet mee klikt en het contact verwaterd.



Mikki: kinderen heeft ze niet. Is ook geen probleem. Ik sta open voor een kinderwens, mocht het ooit zover komen.



Amy. Fijn om te horen dat het goed gaat met jou en je date date, Geeft hij je de ruimte om het rustig te laten groeien zonder het een relatie te noemen? Vind je dat fijn dat hij het op die manier doet. Of zou je toch wat meer merken wat hij voelt en

welke kant hij op wil met jullie samen?



Mina: Hij denkt verder in de zin van richting een relatie bedoel je. Dat hij te snel gaat heb je duidelijk aangegeven. Dat is prima toch. Dat hij al verder kijkt zegt wel weer over zijn intenties. Dat is wel positief. Hoef je daar niet aan te twijfelen.
@Ray; ik weet dat het al een paar keer gezegd is; maar ik maak me een beetje zorgen dat jij klakkeloos alles het internet op gooit. Er staat meer op je site dan alleen je foto's he. Als ik het goed heb zelfs de namen van je kinderen? Wil je dat?

Overigens fijn dat je het zo leuk hebt gehad; de 'terugval' is mij ook bekend. Geeft mij altijd stof tot nadenken; jou hopelijk ook.



@Fam; kijk uit dat dit niet een nieuwe twijfelman wordt he. Is er iets wat je dwarszit aan hem waardoor je het niet weet? Wbt mijn teleurstelling; die is er nog. Ik heb bewust afstand genomen van die personen en ik ben daar heel koppig in. Laat ze maar over de brug komen. Zo niet, ook goed. Ook daar kan ik hard in zijn.



@Pat; ik weet niet of ruimte geven is wat hij doet, het gaat zoals het gaat en ik denk dat hij er niet te veel over nadenkt. Het zou fijn zijn om wat meer te weten, maar ik wil het niet pushen omdat het voor nu prima gaat. Ik zie hem snel weer, dus ik ga even peilen, maar zeker niet in de zin van 'ben je al verliefd.'
Alle reacties Link kopieren
@Amy: Yep, dat wil ik. Het is niet voor niks mijn prive website. Ik wil juist gevonden worden, it's part of my job. Zelfs mijn kinderen hebben beide een eigen website. Ik schrijf hier op het forum ook niks schokkends wat niemand van mij weet. De manier hoe ik hier schrijf en wat ik schrijf is hoe mensen mij in het dagelijks leven ook kennen. Maar dank je wel voor je bezorgdheid :-). Iedereen heeft op dat gebied (gelukkig) een eigen visie.....
Alle reacties Link kopieren
@Mok, aha terugvindpost. Zo leer je nog eens iets na jaren . Heb jij hem al gesproken en een date staan?



@Amy, ik vind de manier waarop het nu gaat bij jullie eigenlijk prima klinken. Er is niets mis mee om het aan te kijken als dat voor jou ook goed voelt. Het kan groeien, door internet ligt de verwachting soms (te) hoog. Zolang hij maar respectvol met je omgaat. Er komt vanzelf ruimte om meer de diepte in te gaan en te bespreken waar jullie staan. En je hebt gelijk, dat houd ik in de peiling. Wil niet weer verzanden in leuke man - ik wil het wel voelen, maar voel het niet. Ik wil het wel een kans geven, dus een date of 3-4. Vervelend dat die teleurstelling er nog is, ze hebben je goed gekwetst zo te lezen. En hard? Ik vind dat je grenzen bewaken en ik vind het juist een goede eigenschap.



@Ray, nog niet gekeken maar Amy heeft wel een punt. Niets te verbergen is iets anders dan alles delen met iedereen. Daar zit wel degelijk een gevaar in, zeker in deze wereld.
quote:famkej schreef op 03 januari 2016 @ 21:31:

@Meelezers, als jullie nou allemaal even TVP-en dan kunnen we zien of we inderdaad zoveel fans hebben. Ik ben er wel benieuwd naar!

TVP
Alle reacties Link kopieren
Nee, nog niet gesproken. Hij is ook niet online geweest vandaag. Ik mis het contact, maar ik weet dat het goed komt.
quote:@Meelezers, als jullie nou allemaal even TVP-en dan kunnen we zien of we inderdaad zoveel fans hebben. Ik ben er wel benieuwd naar!



Oh die zie ik nu pas, wel confronterend hoor

Ik weet in elk geval al dat er een 'exorbitant hoge interesse' in mij is
Alle reacties Link kopieren
@Amy, ..... dusssss



@Mok, als het goed voelt zal het vast kloppen. Ik hoop het voor je.



@Efelide, leuk dat je nog meeleest. Hoe is het met jou? Date je helemaal niet meer?



@Allen, hebben jullie nog goede voornemens v.w.b. het daten? Dingen die jullie wel gaan doen of juist anders willen gaan doen? Ben ik wel benieuwd naar. Ik trap af: ik wil niet tig lijntjes meer tegelijk. Bewust richten op 1 of 2 en m'n gevoel beter volgen i.p.v. het verklaren.
Lachen toch, word er weer eventjes wat voorzichtiger van. Neus en feiten en zo



Goede voornemens; ik ga proberen er wat luchtiger in te staan, er niet zo veel waarde aan te hechten. Mijn voornemen van (nou ja, halverwege) 2015 als in 'graag of niet' ging best aardig, dus dit is een mooie uitbreiding.
Alle reacties Link kopieren
Luchtiger, dat is ook een goede. En meer drank, o nee dat is een ander topic



Ja gek, dat mensen ons volgen. Ben ook heel benieuwd wat voor beeld ze dan van ons hebben. Wat net als bij een boek en een serie ga je je toch een beeld vormen.....
Alle reacties Link kopieren
Gewoon er vannuit gaan dat het een positief beeld is. Lekkere wereldse wijven (en mannen), die nog leuk kunnen schrijven ook.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er ook vanuit dat mijn gevoel klopt, Fam! En anders is het helaas pindakaas.



O, ik heb ook wel een beeld bij jullie allemaal, weet zeker dat daar geen bal van klopt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven